Tiešsaistes čats ir būtisks e-komercijā, jo tas nodrošina ātru un personisku klientu atbalstu, uzlabojot saziņu un palielinot pārdošanas efektivitāti. LiveAgent piedāvā čata programmatūru, kas ir izmaksu ziņā efektīva alternatīva tālrunim un e-pastam.
Neskaitāmi sabiedrības locekļi strauji tuvojas digitālam briedumam, kas noved pie interneta un e-veikalu lietotāju pieauguma. E-komercijas pasaule kļūst viena no ātrākajām un populārākajām izvēlēm preču pirkšanai un pārdošanai internetā.
Līdz ar to palielinās bažas ne tikai par to, kā piesaistīt, gūt reklāmguvumus, palielināt pārdošanas apjomu un samazināt e-komercijas atlēcienu līmeni, bet arī par to, kā nodrošināt personiskākus pakalpojumus, izmantojot bezpersonisku mediju. Tiešsaistes čats ir klientu panākumu risinājums un ieguldījumu atdeve interneta biznesam.
Vienkārši sakot, tiešsaistes čats ir neliels logs, kas tiek aktivizēts, noklikšķinot uz čata pogas, kas ir iegulta mājaslapā. Garāka atbilde ir tāda, ka tā ir daļa no kompleksas palīdzības dienesta programmatūras un viens no labākajiem risinājumiem e-komercijas un tās klientu saziņas un apkalpošanas uzlabošanai.
Integrējot tiešsaistes čata logrīku jūsu tiešsaistes veikala mājaslapā, jūsu tiešsaistes čata darbinieki varēs nodrošināt zibenīgu klientu atbalstu jebkuram potenciālajam vai pastāvīgajam pircējam un vadīt tos dažādos pārdošanas piltuves kontaktpunktos.
Tiešsaistes čats ir alternatīva tradicionālajiem saziņas kanāliem un izceļas ar vairākām ievērojamām priekšrocībām.
Kad klienti pārskata Jūsu mājaslapu, apskata pēdējos piedāvājumus, un viņu interese ir augstākajā līmenī, vismazāk Jūs vēlētos sagādāt viņiem neērtības un potenciāli zaudēt darījumu nespējot ātri sniegt palīdzību. Tas ir kā doties uz parasto veikalu un nesaņemt nekādu palīdzību no darbiniekiem.
Tiešsaistes čata izmantošana ir ērta izvēle zibenīgai saziņai, kas prasa vismazāko piepūli no klienta, kam ir nepieciešama palīdzība, jo viņam nav jāpārtrauc sava darbošanās, meklējot tālruni vai sūtot e-pastu.
Salīdzinot ar tālruni un e-pastu, šī ir zemu izmaksu atbalsta platforma, jo viens aģents var apstrādāt vairākus čatus vienlacīgi, saīsinot vidējo gaidīšanas laiku. Administratori var uzstādīt vienlaicīgu čatu skaitu katram aģentam individuāli. Tas nodrošina, ka atbalsta darbiniekiem nebūs pārslodzes, bet klienti saņems labāko apkalpošanu.
Jebkuram veikalam, tiešsaistes vai klātienes, pirmais iespaids ir noteicošs. Pievilcīgs dizains, noformējums un logotips ir svarīga daļa no internetveikala zīmola tēla un tiešsaistes klātbūtnes. Taču tiklīdz jūsu portenciālie klienti ienāk jūsu mājaslapā, jūsu reklāmgūšanas iespējas bez atbilstoša klientu atbalsta ievērojami samazinās.
Tiešsaistes pircēja uzmanības laiks ir salīdzinoši īss – aptuveni 5 līdz 10 minūtes.
Lai novērstu groza pamešanu tik šaurā iespēju logā, čata darbinieki var piesaistīt potenciālos klientus, izmantojot personalizētus sveicienus proaktīvajā čata uzaicinājumā.
Tāpat kā citas tiešsaistes čata funkcijas, tā ir pielāgojama uznirstošā ziņa, ko var iestatīt tā, lai tā tiktu parādīta mājaslapā pēc noteikta laika, ko klients pavadījis pārlūkojot. Vēl cita funkcija ir iespēja aģentiem atlasīt konkrētus klientus vai lapas, piemēram, pasūtījuma noformēšanas procesa laikā.
Tiešsaistes čats ir noderīgs ne tikai tad, ja runa ir par šķērspārdošanu, bet arī par piepārdošanu. Čata sesijas laikā aģenti var reklamēt jaunākos produktus vai ieteikt pircēja interesēm atbilstošas premium versijas. Tas pārvērš tiešsaistes čatu no atbalsta rīka par spēcīgu un universālu mārketinga rīku.
Čata pārskats ir lieliska iespēja, kas var padziļināt saikni starp aģentiem un klientiem. Tas ļauj aģentiem uzraudzīt rindā gaidošo apmeklētāju skaitu, viņu URL, atrašanās vietu vai uzvedību. Ar skaidru priekšstatu par pašreizējiem tiešsaistes klientiem, aģenti var sazināties un droši vadīt jebkuru čata sarunu un nodrošināt personalizētu pieredzi.
Izmantojot čata mijiedarbību, varat izveidot savu CRM datu kolekciju. Ja esat mazs uzņēmums, kas sāk veidot savu klientu sarakstu, varat apsvērt iespēju ieviest pirms-čata formu. Klienti ir gatavi dalīties ar savu personisko informāciju apmaiņā pret tiešāku un iepriecinošāku iepirkšanās pieredzi. Pirms-čata formu ir viegli iestatīt. Kad esat izveidojis čata pogu, noklikšķiniet uz izvēles rūtiņas: Pieprasīt informāciju, izmantojot pirms-čata formu. Turpmāk katru reizi, kad tiek aktivizēta čata poga, pirms-čata forma lūgs klientiem ievadīt savus datus.
Lai gan tiešsaistes čats ir fantastisks līdzeklis reklāmguvumiem, tas ir arī nenovērtējams līdzeklis klientu noturēšanas taktikai. Daudzkanālu atbalsta stratēģijas ietvaros uzņēmumi var noturēt vidēji 89% klientu.
Iepirkšanās tiešsaistē nav noteikta darba laika. Klienti sagaida, ka saņems pakalpojumu 24/7. Saprotams, ka tas ne vienmēr ir iespējams. Lai apmierinātu visus klientus, LiveAgent Čats ļauj klientiem sūtīt ziņas, izmantojot kontaktformas. Tiklīdz atbalsta komanda vai konkrētais aģents atkal ir tiešsaistē, viņi sazinās ar interesentu.
Visas tiešsaistes čata funkcijas var pielāgot, ir iespēja arī izmantot CSS kodu, lai labāk atspoguļotu Jūsu zīmola tēlu.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Iepirkšanās tiešsaistē ir stabili nostiprinājusies kā veids, kā tirgoties internetā. Prasmīgi un zinoši tiešsaistes čata aģenti palīdz radīt ideālu tiešsaistes klientu pieredzi.
Būt tiešsaistes čata aģentam tiešsaistes veikalā ir atšķirīgi no standarta mazumtirdzniecības apkalpojošā personāla, par ko liecina prasmju kopums un etiķete.
Tiešsaistes čats piedāvā aģentiem veselu funkciju komplektu. To izmantošana ļauj aģentiem reaģēt uz klientu pieprasījumiem ātri un efektīvi.
Lai pārbaudītu aģentu teksta rakstīšanas ātrumu, LiveAgent aicina viņus izmēģināt bezmaksas teksta ievades testu tieši LiveAgent mājaslapā.
Ja vēlaties redzēt visu pieejamo tiešsaistes čata funkciju sarakstu un uzzināt par tām sīkāk, dodieties uz mūsu funkciju lapu.
Tiešsaistes čata pogas integrēšana ir vienkāršāka par vienkāršu. Vienīgā darbība ir nokopēt un ielīmēt īsu HTML kodu no jūsu LiveAgent konta jūsu mājaslapā, un tas jau ir tiešsaistē. Nav nepieciešams lejupielādēt papildu programmatūru, taču tiek atbalstīta integrācija ar trešās puses programmatūru vai lietotni.
Daudzi tiešsaistes veikali tiek pārvaldīti, izmantojot Shopify platformu, tāpēc tika izstrādāta LiveAgent čata programmatūra ar nevainojamu integrācijas un migrācijas procesu.
Bažas par drošību arvien ir aktuālas. Datu aizsardzība, konta drošība un privātuma jautājumi ir būtiskas tēmas ikvienam, kas organizē un veic savu uzņēmējdarbību tiešsaistē. LiveAgent šeit neatšķiras. Šīs ir dažas no populārākajām drošības funkcijām.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, papildu informācijai ieskatieties mūsu zināšanu bāzē.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-30 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Ja vēlaties redzēt visas pieejamās paketes, ieskatieties mūsu cenu lapā.
Tiešsaistes čats jaunuzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem
Uzziniet, kā tiešsaistes čats var uzlabot jūsu jaunuzņēmuma vai mazā uzņēmuma klientu apkalpošanu, samazinot piesaistes izdevumus un palielinot klientu apmierinātību. Atklājiet, kā integrēt šo efektīvo saziņas rīku savā mājaslapā un kādas priekšrocības tas sniedz salīdzinājumā ar tālruni vai e-pastu. Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu vairāk!
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team