Tiešsaistes čats ir efektīvs tūlītējas saziņas rīks ceļojumu un izmitināšanas nozarei, kas nodrošina ātrākas atbildes un labāku klientu pieredzi nekā tālrunis vai e-pasts. Tas ir pielāgojams, lietotājam draudzīgs un rentabls.
Pat ekonomiskas un politiskas krīzes laikos ceļojumu nozare aizvien atguvās un turpināja piesaistīt ceļotājus. Tūrisma joma kļuva par vienu no ienesīgākajām jomām, pateicoties uzsvaram uz tehnoloģiskām inovācijām.
Ceļojums uz jebkuru vietu ir kļuvis vēl pieejamāks, nekā iepriekš. Ar sociālo tīklu palīdzību cilvēki veido saiknes visā pasaulē un tas bieži mudina viņus pakot somas un doties ceļojumā pasaules izzināšanai.
Biznesa pasaule izmanto ceļojumus uzņēmējdarbības paplašināšanai un darījumu noslēgšanai ārvalstīs. Taču tas, kas vieno ceļotājus ir vēlēšanās atpūsties un izbaudīt ērtību izvēloties nākamo vietu vai rezervējot viesnīcu.
Tiešsaistes čats padara to iespējamu un ne tikai to vien.
Vai esat piesprādējušies? Tad aiziet.
Tiešsaistes čats ir vienkārši lietojams, bet vērtīgs saziņas rīks tūlītējai ziņapmaiņai starp klientu un klientu apkalpošanas pārstāvi — pilnībā darbināms pārlūkprogrammā, izstrādāts, lai efektīvi un reāllaikā atbildētu uz klientu jautājumiem.
Tiešsaistes čatam piemīt svarīgas priekšrocības salīdzinot ar tālruņa un e-pasta atbalstu.
Lai gan atbalsts pa tālruni un e-pastu joprojām tiek plaši izmantots, statistika runā pati par sevi. Vairāk nekā 60% klientu izvēlas izmantot čatu, lai gūtu atbildes uz saviem jautājumiem, nevis tradicionālos kanālus, un tas neattiecas tikai uz jauno paaudzi vien. 45% cilvēku vecumā virs 55 gadiem ir apstiprinājuši, ka vismaz vienu reizi ir izmantojuši tiešsaistes čatu kādā mājaslapā.
Ceļojumi ir liels un dinamisks tirgus. Katru gadu miljoniem cilvēku ceļo pa visu pasauli, daži pat vairākas reizes. Katrs no šiem potenciāliem klientiem vai biežajiem ceļotājiem ir pelnījis ērtu un lietotājam draudzīgu palīdzību internetā, ko aģentūras var piedāvāt.
Tiešsaistes čats ir izstrādāts tieši šim nolūkam.
Agrāk rezervācijas noformēšana bija ilgs process kā klientiem, tā arī tūrisma aģentiem, un visbiežāk bija nepieciešams aģentūras apmeklējums. Meklēšanas sistēmu popularitāte pilnībā ir mainījusi šo procesu.
Tūrisma joma kļuva par vienu no visātrāk attīstošajām jomām tehnoloģiskajā ziņā ar skaidri definētu digitālo stratēģiju. Lai pilnā mērā piepildītu mūsdienu ceļotāju vajadzību apmierinājumu, reāllaika čats ir ideāls saziņas veids tūrisma jomā gan klientiem, gan tūrisma aģentiem.
Sell dream holidays with LiveAgent
Our live chat features can help you catch attention and streamline your sales process. Try them out today for free.
Neapstrīdami, tiešsaistes čats būtiski ietekmē klientu lēmumus. Taču, piemēram, potenciālā klienta lēmums par Jūsu aģentūras pakalpojumu komplekta iegādi ir atkarīgs no Jūsu ceļojuma aģentu spējām un profesionālās pieejas.
Katra ceļojuma sākumā ir tieksme ceļot. Vienalga vai tas ir personīgs iemesls vai saistīts ar darbu, klienti izvēlēsies tūrisma vai transporta aģentūru atkarībā no tā, kā tā spēs apmierināt viņu cerības.
Tiešsaistes čats ir paredzēts ne tikai pirmās reizes sarunai, bet arī regulārajiem ceļotājiem. Ja tas vēl nav izdarīts, tiešsaistes čata ieviešana ir veids, kā no jauna atklāt uzņēmuma tēlu klienta acīs, tā panākot vēl lielāku iesaistīšanos.
Ceļojumu aģentiem tiešsaistes čats ir spēcīgs atbalsta, veicināšanas un reklāmguvumu rīks. Ievērojot pareizos tiešsaistes čata etiķetes noteikumus, aģenti var sniegt cilvēcisku mijiedarbību un patīkamu pieredzi potenciālajiem un pastāvīgajiem klientiem.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
Katra čata sesija tiek pārveidota pieteikumos un saglabājas vienotajā kopējajā iesūtnē. Jebkurš aģents ar pieeju var atrast jebkura klienta profilu vai iepriekšējās mijiedarbības vēsturi.
Dažāds, iepriekšizveidots dizains čata pogu un logrīku galerijā vai jauna logrīka izveides iespēja.
Uznirstošie ziņojumi, kas var palielināt ieguldījumu atdevi. Aģenti var izveidot vienu vai vairākus uzaicinājumus un virzīt potenciālos klientus pirkuma procesā.
Pārraugot pašreizējos tiešsaistes čata apmeklētāju URL, īstajā brīdī izteiktā uzaicinājumā var piedāvāt arī reklāmas ceļojumu paketes, ceļojumu piedāvājumus vai citus personalizētus ceļojumu ieteikumus. LiveAgent ļauj izmantot proaktīvus čata uzaicinājumus tikai tad, ja ir pietiekami daudz pieejamu aģentu.
Nav obligāta, taču noderīga funkcija priekš aģentiem, kam patīk būt soli priekšā klientiem. Aģents var sekot līdzi tam, ko klients raksta un sagatavot atbildi vēl pirms klients ziņu nosūta.
Iepriekšsagatavotas atbildes optimizē darba procesu izmantojot iepriekšdefinētas īsas teksta atbildes un saglabā tās, lai nākotnē izmantotu atkārtoti.
Čata žurnālieraksta veids, kurā glabājas iepriekšējās sarunas.
Aģenti vai čata administratori var izvēlēties trīs iepriekšdefinētas pārvirzīšanas iespējas, lai nodrošinātu ātru un ērtu komunikāciju:
Čata pogas iestatījumos var iestatīt maksimālo rindas garumu un mājaslapā automātiski paslēpt logrīku, kad ir sasniegts ierobežojums, lai samazinātu klientam gaidīšanas laiku.
Tā pat kā ārējais čats ar klientiem, arī šis tiešsaistes čats dod iespēju aģentiem savstarpēji sūtīt ziņas. Iekšējos čatus redz tikai nosūtītājs un saņēmējs.
Birkas var tikt pievienotas manuāli vai automātiski konkrētiem vārdiem vai frāzēm, veidojot pielāgotu darbplūsmu konkrētajam aģentam.
Ļauj rakstīt tekstu un atsauksmes no klientiem, kā arī novērtēt aģenta efektivitāti vai vispārējo apmierinātību ar čata sesiju.
Tiešsaistes čats ir daļa no LiveAgent daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras, un tāpēc tas pievieno papildu funkcijas, kas ir noderīgas dažādām ceļojumu aģentūrām.
Pieņemsim, ka uzņēmumam ir sava noteikta korporatīvā ceļojumu politika saviem darbiniekiem, kas ceļo, piemēram, aviobiļetes, aviokompānijas, viesnīcas, automašīnas. LiveAgent iebūvētajā CRM sistēmā var saglabāt visas šīs prasības, kas ir pieejamas ikvienam, kam ir piekļuve.
Aģents čatā var pievienot un sūtīt klientam, kas ceļo atpūsties uz jaunu valsti, dokumentus, piemēram, vīzas saņemšanas prasību sarakstu.
Ja klients vēlas sazināties ar aģentūru ārpus darba laika, viņš var aizpildīt kontaktformu, un tā tiks piešķirta konkrētam aģentam vai komandai, tiklīdz tie atkal būs tiešsaistē. Čata pogu var pielāgot arī dažādām valodām.
Tā ir līdzīga citām aģentūrām, taču atšķiras automatizācijas izmantojums. Tiešsaistes automatizācijas dēļ tiešsaistes aģentūras var gūt labumu no tiešsaistes čata, izmantojot automatizētas funkcijas, piemēram, nosacījumus, lai piešķirtu čatu attiecīgajai nodaļai.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Tiešsaistes čata pogas integrācija ir vienkāršāka par vienkāršu. Vienīgā darbība ir nokopēt un ielīmēt īsu HTML kodu no sava LiveAgent konta savā mājaslapā, un tas jau darbojas. Nav nepieciešams lejupielādēt papildu programmatūru, taču tiek atbalstīta integrācija ar trešo pušu programmatūru vai lietotni.
Datu aizsardzība, konta drošība un privātuma jautājumi ir būtiskas tēmas ikvienam, kas pārvalda un veic savu uzņēmējdarbību tiešsaistē. LiveAgent šeit neatšķiras. Un šie ir daži no būtiskākajiem drošības līdzekļiem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, papildu informācijai ieskatieties mūsu zināšanu bāzē.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-30 day trial, no credit card required
Tiešsaistes čats jaunuzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem
Uzziniet, kā tiešsaistes čats var uzlabot jūsu jaunuzņēmuma vai mazā uzņēmuma klientu apkalpošanu, samazinot piesaistes izdevumus un palielinot klientu apmierinātību. Atklājiet, kā integrēt šo efektīvo saziņas rīku savā mājaslapā un kādas priekšrocības tas sniedz salīdzinājumā ar tālruni vai e-pastu. Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu vairāk!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team