Tiešsaistes čats autoindustrijai piedāvā modernizētu klientu apkalpošanu, veicinot pārdošanu un uzlabojot klientu apmierinātību, nodrošinot ātru atbildi un efektīvu mijiedarbību digitālajos salonos.
Autoindustrijas nākotne ir spoža.
Strauji progresējot automobīļu ražošanas tehnoloģiskajai attīstībai, automašīnu izplatītāji koncentrējas uz klientu apkalpošanas modernizēšanu un automašīnu pārdošanu tiešsaistē.
Arvien vairāk klientu paši veic pētījumus tiešsaistē, pirms personīgi dodas uz salonu.
Automašīnu tirdzniecības mājaslapa vairs nav tikai vieta, kur meklēt kontaktinformāciju. Tagad tas ir izsmalcināts digitālais salons, kurā ir visas fiziskā salona priekšrocības un izvēles iespējas.
Tāpat kā fiziskajā salonā, arī digitālajā jūsu klienti ir jāuzņem un jāpavada pretimnākošiem, draudzīgiem un zinošiem asistentiem.
Tātad, kā Jūs varat palielināt savu pārdošanas apjomu tiešsaistē un palielināt klientu apmierinātības rādītājus un saīsināt reakcijas laiku?
Meklētais risinājums ir tiešsaistes čats.
Vai esat gatavs ielikt to ātrumā?
Viss klienta ceļš kļūst digitalizēts. Viedtālruņu un citu viedierīču dēļ cilvēki ir “pieslēgti” jebkurā vietā un jebkurā dienas laikā, it īpaši jaunā paaudze.
Automašīnas iegāde ir emocionāls un personisks notikums daudziem klientiem. Sākot no pirmās automašīnas līdz jaunākajam modelim, klienti prasa laiku un rūpīgi pārdomā visas iespējas, pirms izlemj par sapņu auto.
Mūsdienu patērētāji, domājot par jauna auto iegādi, vēlas inteliģentu tiešsaistes atbalstu un personalizētu pieeju.
Izmantojot tiešsaistes čata programmatūru, Jūs varat viņiem palīdzēt un būtiski ietekmēt viņu lēmumu pieņemšanu.
Agrāk čats bija diezgan vienkāršs. Mainoties klientu prasībām un tiešsaistes iepirkšanās paradumiem, tiešsaistes čata atbalsta programmatūra ir attīstījusies arvien vairāk.
Tas, kas agrāk bija viena no saziņas iespējām ar uzņēmumu, tagad ir pats par sevi saprotams un vispopulārākais kanāls.
Ar ko sākt?
Katra saruna sākas, vienkārši noklikšķinot uz tiešsaistes čata pogas. Dažreiz to dēvē par tiešsaistes čata logrīku, un tas ir neliels burbulis, kas iegults mājaslapā, parasti apakšējā labajā stūrī.
Visizplatītākais izvietojums ir sākumlapā vai produktu lapās, taču mēs iesakām to izvietot tajās lapās, kurās ir vislielākā datplūsma vai kurām ir kāda stratēģiska vērtība.
Tā vietā, lai zvanītu vai apmeklētu autoizplatītājus un norunātu tikšanos, lai parunātu ar kādu aci pret aci, klienti var tiešsaistē čatot ar tiešsaistes pārstāvi.
Izplatītāji var arī sniegt klientiem informāciju, kuru viņi, iespējams, nezina vai negaida (piemēram, izplatītājs var jums pateikt, vai ražotāja garantija attiecas uz konkrēto auto, vai arī to, kādas ir jūsu iespējas saņemt aizdevumu automašīnai).
Sajūta, dodoties ceļā ar savu jauno automašīnu, izsauc emocijas, kas saistītas ar brīvību.
Lai atbilstu šai sajūtai, LiveAgent piedāvā brīvību pielāgot čata logrīku, lai tas atbilstu Jūsu zīmola tēlam un stilam un padarītu Jūsu mājaslapu vizuāli dinamisku un dzīvu.
Varat izvēlēties kādu no populārākajām iepriekšsagatavotajām sagatavēmčata pogu galerijā, vai arī varat izveidot pielāgotu čata ikonu.
Katra iespēja ir pilnībā pielāgojama mobilajām ierīcēm, lai Jūs varētu saglabāt dizaina vienotību visās ierīcēs.
Ieteicams plānot uz priekšu un izveidot atbilžu scenāriju čata atbalsta komandai, kuram sekot, kad klients lūdz palīdzību, izmantojot čatu.
Mēs šo procesu Jums atvieglojām un dažas sagataves sagatavojām šeit.
Viena no visbiežāk sastopamajām klientu sūdzībām ir tā, ka viņi, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni vai e-pastu, nevar uzreiz saņemt atbildi.
Jebkura kavēšanās var nozīmēt klientu zaudēšanu un pārdošanas kritumu.
Faktori svārstās no neapmierinoša personāla līdz atbilstošas palīdzības dienesta programmatūras trūkumam.
Salīdzinājumā ar tālruni un e-pastu tiešsaistes čata ieviešana var mazināt klientu atbalsta izaicinājumus.
Čata darbinieki var sniegt tūlītēju atbalstu klientiem, izmantojot tiešraides tērzēšanu reāllaikā. Atbilde vairs nav jāgaida.
Ne tikai tas, bet aģenti vienlaikus var tikt galā ar vairākām čata sarunām. Tradicionālajos zvanu centros atbalsta pārstāvji pārvalda tālruņus vai e-pastu, bet reti abus.
Lai nepārslogotu atbalsta komandu, varat iestatīt čata sadali un izvēlēties vienu no trim automātiskajiem pārvirzīšanas režīmiem:
Lai atvieglotu darba slodzi, varat iestatīt zemāku vai augstāku prioritāti konkrētajam aģentam, pārvirzīšanas laiku, neaktivitātes laiku un pat atelpas laiku.
Ja čata pieprasījumu skaits kļūst pārāk liels, varat iestatīt maksimālo rindas garumu. Kad ir sasniegts rindas garuma ierobežojums, čata poga automātiski maina savu pieejamību uz bezsaistes režīmu vai tiek jūsu mājaslapā pilnībā paslēpta.
Noklikšķinot uz pogas Bezsaiste, klienti aktivizēs un aizpildīs pirms-čata formu. Tiklīdz Jūsu komanda būs atguvusi pilnu jaudu, tai būs visa nepieciešamā informācija, lai sazinātos ar klientu.
Tādā veidā Jūs varat uzlabot savu aģentu efektivitāti un nodrošināt, ka uz ikvienu pieprasījumu tiks atbildēts.
Turklāt, integrējot to ar standarta sociālo mediju platformām, varat sazināties ar klientiem un samazināt neatbildētu ziņu risku.
Rezumējot, tiešsaistes čats ir rentablāka saziņas metode nekā tālrunis vai e-pasts sekojošo iemeslu dēļ:
Race ahead of your competition
Autoindustrija ir ļoti konkurences piesātināta nozare. Tāpēc, bez preces un cenas, Jūs varat parādīt klientiem Jūsu vērtības, izmantojot klientu apkalpošanu.
Mary Barra – CEO of General Motors
Klienta pieredzes ceļu var novērot kā piecus atšķirīgus posmus:
Lai nokļūtu no 1. līdz 5. posmam, jums jāpiedāvā klientiem tieša saziņa ar savu komandu, īpaši pārdošanas cikla sākumposmā.
Saziņa ar klientiem, izmantojot tiešsaistes čatu, ir ērts risinājums, lai atrisinātu klientu sāpīgos punktus viņu ceļā caur pārdošanas piltuvi.
Vadot klientus pa posmiem, jūs sapratīsit viņu vajadzības un saņemsiet pretī daudzas priekšrocības.
Apskatīsim četras galvenās tiešsaistes čata izmantošanas priekšrocības autoindustrijā.
Iespējams, ka jūsu autosalons nav atvērts visu diennakti, bet tas nenozīmē, ka klienti neapmeklēs Jūsu mājaslapu. Pat ja esat bezsaistē, klientiem vajadzētu būt iespējai nosūtīt Jums ziņu.
Pievienojiet savā mājaslapā kontaktformu un ļaujiet klientam izvēlēties nodaļu, ar kuru sazināties. Tādā veidā Jūs varat vākt vērtīgus potenciālos klientus, pat tad, kad jūsu uzņēmums ir slēgts, un vēlāk to izmantot e-pasta mārketinga stratēģijā.
Iestatiet proaktīvos čata uzaicinājumus stratēģiskās lapās, piemēram, pasūtījuma noformēšanas lapā vai cenu lapā, lai rosinātu iesaistīšanos un palielinātu tiešsaistes čata reklāmguvumus.
Proaktīvi čata uzaicinājumi ir automatizētas uznirstošas ziņas, kas ļauj atlasīt noteikta veida klientu mērķauditoriju, pielāgot savas reklāmas vai ieteikt līdzīgus produktus. Proaktīvi čata uzaicinājumi to visu var paveikt.
Var izveidot vairākus čata uzaicinājumus dažādām klientu grupām, piemēram, jaunajiem klientiem un tiem, kas atgriežas.
Apvienojumā ar čata pārskatu varat gūt visaptverošu ieskatu par savas čata platformas stāvokli, piemēram, par to, cik apmeklētāju ir rindā, < a href=”/features/agent-availability/”>pieejamos aģentus vai laiku, ko klienti pavadījuši, pārlūkojot konkrētas lapas.
Izmantojot savākto informāciju, Jūs varat aktīvi sazināties un uzaicināt klientus čatot.
Piemēram, ja Jūs vadāt lietotu automašīnu salonu, Jūs zināt, cik laikietilpīgi un garlaicīgi potenciālajiem pircējiem ir atrast pareizo personu pareizajā mājaslapā. Bet, izmantojot tiešsaistes čatu, Jūs varat iztikt bez starpnieka un sasniegt savus potenciālos pircējus tieši.
Vairāku funkciju iekļaušana vienā stratēģijā ir lielisks veids, kā samazināt iepirkumu grozu pamešanas līmeni un piesaistīt potenciālos pircējus savai pārdošanas piltuvei.
Pieņemsim, ka Jūs vēlaties uzzināt aktuālos reklāmguvumu datus no savas tiešsaistes čata WordPress platformai. Izmantojot LiveAgent, Jūs to varat izdarīt. Aktivizējot tērzēšanas datu izsekošanas spraudni, varat izmērīt tiešraides tērzēšanas kopējo ietekmi uz reklāmguvumiem. Tādā veidā Jums būs labāka izpratne par tiešraides tērzēšanas ienākumiem.
Bet tas vēl nav viss. Ja vēlaties pārskatīt klientu apkalpošanas centienus, Jūs varat uzģenerēt līdz pat 11 klientu apkalpošanas atskaites. Rezultāti var atklāt iespējas uzlabojumiem.
Izmantojot LiveAgent, Jūs varat izveidot arī kopienas forumu un zināšanu bāzi, kurā klienti var piekļūt emuāra rakstiem, komentēt un pat paši piedalīties. Tas ir lielisks veids, kā sniegt atbalstu arī tiem klientiem, kuri dod priekšroku pašapkalpošanās pakalpojumiem.
Neizmantot spēku, ar ko sociālie mediji var ietekmēt uzņēmuma ieguldījumu atdevi ir kļūda, ko joprojām pieļauj daudzi uzņēmumi.
Mūsdienās cilvēki izmanto sociālos medijus visam, un ir tikai loģiski, ka ir pieejams čata rīks, kuru viņi var izmantot, lai izveidotu savienojumu ar Jūsu pārstāvniecību.
Integrējiet sociālo mediju platformas savā LiveAgent informācijas panelī un atbildiet uz katru pieminējumu, publikāciju vai atsauksmi.
Add new fuel to your customer service
Katram čata darbiniekam ir būtiska loma klientu pieredzē. Viņu centieni, profesionālā etiķete un mijiedarbība ir tas, kas galu galā noved pie pozitīva iznākuma.
Lai gan mārketings, iespējams, nav tieši iesaistīts, apmierinoša patērētāju pieredze ir ieguvums interesentu piesaistes mārketingam. Ja klienti saņem lielisku apkalpošanu, viņi vairāk vēlas dalīties ar savu kontaktinformāciju.
Bet pat tad, ja jūsu čata aģenti ir stingri vērsti uz klientu apkalpošanas attiecību pusi, apmācības par tiešsaistes čata izmantošanu un tā funkcijām, lai radītu neaizmirstamu un personalizētu pieredzi, ir ļoti svarīgas.
Čata sesijas anonīmā rakstura dēļ aģenti dažkārt var kļūt nolaidīgi un nepievērst uzmanību tam, ka otrā pusē atrodas cits cilvēks. Un tieši cilvēciskā mijiedarbība atšķir tiešsaistes čatu no čatbota.
Kādas funkcijas ir ideāli piemērotas personalizētai klientu pieredzei?
Ieprieciniet klientus ar ātrām un precīzām atbildēm uz viņu jautājumiem pat pirms viņi nospieduši nosūtīšanas pogu. Kā? Izmantojot reāllaika rakstīšanas skatu, aģenti var reāllaikā redzēt klienta rakstīto un sagatavot atbildi.
Iepriekšēja sagatavošanās vienmēr ir laba stratēģija. Uzraugiet savu tiešsaistes apmeklētāju uzvedību, no kuras valsts viņi ir, kāda ir viņu IP adrese un izmantojiet iegūto informāciju čata sarunā.
Funkcija, kas patiesi iemieso personiskās mijiedarbības filozofiju. Ja vēlaties klientiem piedāvāt veikala pieredzi tiešsaistē, apstājieties pie videočata.
Ievietojiet tiešsaistes videočata pogu savā mājaslapā un izmantojiet to kopīgai pārlūkošanai ar klientiem.
Šīs atbildes glābs Jūsu aģentus no iespējamām gramatikas kļūdām un uzturēs sarunu stilu konsekventu. Iepriekš definētas un iepriekšsagatavotas atbildes uz ikdienas klientu pieprasījumiem ļauj ietaupīt laiku un raizes par katras jaunas atbildes sagatavošanu uz katru jautājumu.
Ja Jums ir darīšana ar starptautisku klientu loku, Jūs varat piedāvāt daudzvalodu atbalstu.
Konfigurējiet čata logrīku uz jūsu klientu loka valodā un pārvirziet saziņu konkrētajam aģentam, kurš spēj runāt atbilstošajā valodā.
Pirms čata sesijas uzsākšanas jūsu aģenti var lūgt klienta kontaktinformāciju, izmantojot pirms-čata aptauju.
Vienmēr ir iespēja ko uzlabot. Pēc katras sesijas klienti var sarindot novērtēt aģenta darbu, sniegt atsauksmi vai pieprasīt atšifrējumu.
Pēc-čata aptauja rada pārliecību, ka Jūsu uzņēmums augstu vērtē klientu viedokli.
Uzturiet saziņu atvērtu arī iekšēji. Dažreiz pat aģentiem nepieciešama palīdzība, un, izmantojot iekšējo čatu, viņi var sazināties ar citiem aģentiem, nosūtot viņiem privātu ziņu, jau notiekošā čata laikā.
Accelerate your customer service
Iekšējie darbinieki visvairāk zinās par Jūsu produktiem un pakalpojumiem, taču dažās pārstāvniecībās var nebūt paredzēts budžets vai iekšējā klientu nodaļa kā tāda.
Iespējams, jūs vēlētos, lai klientus apkalpotu jūsu tiešais darbinieks, tāpat kā jūsu parastajā salonā.
Būtiska tiešsaistes čata īpašība ir ātrums. Klienti sagaida ātru atbildi, un, ja tas nav iespējams, labāk tad lai ir ārpakalpojums.
Pirms tiešsaistes čata deleģēšanas ārējai klientu apkalpošanas ārpakalpojumu sniegšanas komandai ir svarīgi novērtēt klientu apkalpošanas efektivitāti. Varat sekot šiem klientu apkalpošanas rādītājiem tieši no sava LiveAgent konta.
Pat tad, kad Jūs uzticat ārpakalpojumu ārējiem tiešsaistes čata darbiniekiem, Jums joprojām ir ērta piekļuve klientu failiem, pateicoties vienotajai iesūtnei.
Darbojoties ar iebūvēto CRM, katra čata sesija vai ziņa tiek pārveidota par pieteikumu un saglabāta vienuviet.
Jūsu ārpakalpojuma komanda joprojām var darboties kā jūsu automobiļu pārstāvniecības paplašinājums, neatstājot klientus aiz durvīm. Tas ietver arī sociālos medijus.
Daudzi no ārpakalpojuma čata darbiniekiem ir izcili klientu apkalpošanas pārstāvji un eksperti šajā jomā.
Galvenais secinājums paliek nemainīgs – vienmēr ir jābūt kādam, kurš atbild uz klientu jautājumiem. Ja Jūs to varat izdarīt vairākās platformās un zibens ātrumā, tas atalgosies ar lojālu klientu bāzi un vislabāko ieguldījumu atdevi caur visiem saziņas kanāliem.
Integrācija ir vieglāka par vieglu. Lai integrētu tiešsaistes čatu savā mājaslapā, Jums nav jābūt nekādai kodēšanas pieredzei un nav jābūt prasmīgam programmētājam.
Tiklīdz esiet reģistrējies un saņēmis pieteikšanās informāciju savam LiveAgent kontam, viss, kas jums ir jādara, ir vienkārši jānokopē un jāieelīmē īss HTML kods.
Tieši tā – nav nepieciešams lejupielādēt papildus programmatūru.
Tomēr, ja vēlaties integrēt ar trešās puses programmatūru, lai uzlabotu savu klientu apkalpošanas pieredzi, varat to izdarīt, izmantojot mūsu iebūvētās vai Zapier integrācijas.
Nevienu tiešsaistes mājaslapu nevar uzskatīt par drošu un uzticamu bez atbilstošiem drošības elementiem.
Datu aizsardzība un kiberdrošība ir galvenā prioritāte ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas, lai viņu uzskata par uzticamu un drošu un piesaistītu lojālu klientu loku.
LiveAgent drošības funkcijas nodrošinās papildu kiberdrošības un datu aizsardzības slāni Jūsu uzņēmumam un klientiem.
Šeit ir LiveAgent piedāvātās drošības funkcijas:
Respond at a lighting speed
Ja vēlaties uzzināt vairāk par mūsu tiešsaistes čata programmatūru, dodieties uz akadēmijas lapu, lai iegūtu papildinformāciju, vai apskatiet mūsu klientu atbalsta portālu.
Patērētāji nav piesaistīti tikai vienam saziņas kanālam un bieži pāriet no viena uz otru.
Tiešsaistes čats ir tikai viena daļa no kompleksas palīdzības dienesta sistēmas, kas ietver pieteikumu apstrādi, zvanu centru, sociālo mediju pārvaldību un daudz ko citu.
Sāciet sarunu, izmantojot tālruņa zvanu, turpiniet ar e-pastu un beidziet ar čata sarunu – viss vienā saskarnē.
Pilnīgs palīdzības dienests automašīnu tirgotājiem un tā funkcijas dod iespēju Jūsu klientu atbalstam sasniegt augstāku produktivitāti un izcilus rezultātus.
Reģistrējieties jau šodien un redziet savu ieņēmumu un apmierinātības rādītāju pieaugumu.
Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team