Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.
Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.
Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.
Uzziniet, kā LiveAgent pielāgojas dažādu nozaru vajadzībām. Apskatiet mūsu pašreizējo klientu izmantošanas gadījumus un atsauksmes no vairākām nozares jomām. Uzziniet, kā LiveAgent atbilst jūsu prasībām, un uzlabojiet savu klientu atbalstu, izmantojot pareizo daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru.
Identificējiet potenciālos klientus reālajā laikā, analizējot klientu uzvedību un datus, apmeklētās lapas un vietnes novirzītājus.
Izveidojiet virtuālas demonstrāciju zāles un piedāvājiet personalizētu iepirkšanos ar uzlabotām funkcijām, piemēram, tiešsaistes čatu un augstas izšķirtspējas videozvaniem.
Veidojiet visaptverošus klientu profilus un sazinieties ar klientiem, izmantojot vairākus kanālus, piemēram, e-pastu vai tiešsaistes čatu.
Izveidojiet klientiem elastīgu atbalsta sistēmu, ļaujot tiem jebkurā laikā sākt sarunu jebkurā kanālā.
Sazinieties ar saviem klientiem plašā apjomā un sniedziet atbalstu tajos kanālos, ko viņi izmanto visvairāk, izmantojot vienu optimizētu lietotni.
Optimizējiet visu saziņu vienā pieteikumu apstrādes sistēmā, kas ir integrēta ar vairāk nekā 130 ārējiem rīkiem, piemēram, Stripe vai PayPal.
Veiciet vairāk pārdošanas darījumu, uzraugot vietnes apmeklētāja rīcību un reālajā laikā izveidojot personalizētus ieteikumus par produktiem.
Turiet roku uz pulsa saviem ieguldījumiem un to atdevei un uzturiet augstu veiktspēju, izmantojot mūsu stabilos analīzes, laika kontroles un atskaišu veidošanas rīkus.
Sniedziet nepārspējamu pieredzi klientu apkalpošanā, izmantojot reāllaika atbalsta iespējas un pašapkalpošanās centrus.
Paaugstiniet darbinieku darbā pieņemšanas efektivitāti, izmantojot atbilstošās automatizācijas darbplūsmas un koncentrējoties uz ilgstošu attiecību veidošanu.
Izveidojiet akmenscietu pamatu mārketinga kampaņām un sinhronizējiet savu klientu datus ar saviem iecienītākajiem rīkiem.
Sadarbojieties ar potenciālajiem klientiem, nodrošiniet tiem personalizētu atbalstu un pārvērtiet tīmekļa trafiku pieaugošā ieņēmumu plūsmā.
Nodrošiniet pārdomātāku klientu atbalstu, izmantojot tiešsaistes čatu, interaktīvās balss atbildes tehnoloģijas (IVR) un unikālus CRM pārskatus.
Uzturiet zīmola lojalitāti ilgtermiņā, sniedzot personalizētu pārdošanas, piegādes un atbalsta pieredzi.
Izmantojiet birkas un birku atskaites, lai identificētu periodiskas problēmas un izveidotu funkcionālus pārskatus un uzlabošanas plānus.
Apkopojiet klientu informāciju un izmantojiet to, lai izveidotu personalizētus ieteikumus un neaizmirstamu iepirkšanās pieredzi.
Sekojiet līdzi veiktspējas un izaugsmes rādītājiem, izmantojot mūsu stabilo analīzes rīku, visaptverošos pārskatus un vērtīgās integrācijas.
Pievienoties arvien pieaugošajam to uzņēmumu sarakstam, kuri paļaujas uz LiveAgent un nāk no dažādām nozarēm. Uzziniet, kā viņi izmanto daudzkanālu saziņas platformas priekšrocības un kā arī jūsu uzņēmums var gūt labumu no tās.
LiveAgent spēj arī izpildīt neskaitāmu uzņēmējdarbības jomu prasības. Uzziniet, kā, redziet iespaidu un uzsāciet pārmaiņas.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.