Uzlabojiet klientu servisu, izvēloties pareizo programmatūru! LiveAgent ir kas vairāk nekā čats. LiveAgent piedāvā efektīvus rīkus un daudz noderīgu funkciju, kas atvieglos jūsu darbu, kā arī integrācijas darbplūsmu palielināšanai. Jau tūkstošiem uzņēmumu visā pasaulē izmanto LiveAgent un ar mūsu palīdzību ir uzlabojuši savu klientu atbalstu.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
LivePerson
|
---|---|---|
Palīdzības pieteikumi
Ietver pārvaldības rīku, kas apstrādā un sakārto klientu pakalpojuma pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu funkciju.
|
LivePerson piedāvā palīdzības pieteikumu funkciju.
|
Tiešsaistes čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jūsu mājaslapā.
|
LiveAgent piedāvā tiešsaistes čatu.
|
LivePerson piedāvā tiešsaistes čatu.
|
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus automātiskajā zvanu sadalīšanā.
|
LiveAgent piedāvā zvanu centra funkciju.
|
LivePerson nepiedāvā zvanu centra funkciju.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj veidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzei.
|
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās funkciju.
|
LivePerson piedāvā pašapkalpošanās funkciju.
|
Facebook
Facebook integrācija palīdz iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz visiem sociālo mediju komentāriem un pieminēšanas reizēm atbalsta dienesta programmatūrā.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
LivePerson piedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija palīdz iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminēšanas reizēm atbalsta dienesta programmatūrā.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
LivePerson piedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija palīdz iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminēšanas reizēm atbalsta dienesta programmatūrā.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
LivePerson piedāvā nstagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija palīdz iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminēšanas reizēm atbalsta dienesta programmatūrā..
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
LivePerson nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā tiek glabāta svarīga informācija, problēmu risināšanas vadlīnijas, biežāk uzdotie jautājumi un palīdzības raksti.
|
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
|
LivePerson piedāvā zināšanu bāzi.
|
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vieta jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
LivePerson piedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un noteikumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotu uzdevumu veikšanu.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus.
|
LivePerson piedāvā automatizāciju un noteikumus.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
|
LivePerson piedāvā API funkcijas.
|
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
LivePerson nepiedāvā IVR funkcijas.
|
Video zvani
Zvans ar video, līdzīgi kā Skype, Zoom vai Facetime.
|
LiveAgent piedāvā video zvanus.
|
LivePerson nepiedāvā video zvanus.
|
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumi netiek dzēsti, un tiem nebeidzas termiņš - tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu pieeju vēstures datiem.
|
LivePerson piedāvā neierobežotu pieeju vēstures datiem.
|
Neierobežots mājaslapu skaits
Jūs varat izmantot programmatūru neierobežotā mājaslapu daudzumā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
LivePerson piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Neierobežots čata pogu skaits
Jūs savās mājaslapā varat ievieto neierobežotu čata pogu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
LivePerson piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots palīdzības pieteikumu/e-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu palīdzības pieteikumu/e-pastu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu/e-pastu skaitu.
|
LivePerson piedāvā neierobežotu palīdzības peteikumu/pastu skaitu.
|
Neierobežotas zvanu ierakstu iespējas
Ierakstiet visus saņemtos zvanus un noklausieties to ierakstus jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu iespēju.
|
LivePerson nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu iespēju.
|
Neierobežots diennakts atbalsts
Klientu atbalsts ir pieejams visu diennakti, un nav ierobežojumu iesniegto pieprasījumu skaitam.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu.
|
LivePerson piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu.
|
LivePerson alternatīvai jānodrošina labāks tiešsaistes čats. Mēs esam daudz strādājuši, lai saviem klientiem nodrošinātu ātrāko čatu – tā ziņu attēlošanas ātrums ir tikai 2.5 sekundes.
Mūsu čatam ir daudz noderīgu funkciju, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats, proaktīvi uzaicinājumi uz čatu un mājaslapas monitorings, kas uzlabos jūsu sniegtā atbalsta efektivitāti. Uzlabojiet savu klientu atbalstu un pārdošanas rādītājus, izmantojot tirgū ātrāko čatu! Uzlabojiet pārdošanu, iegūstiet vairāk klientu un uzlabojiet attiecības ar klientiem un pircējiem. Noskatieties video, kurā redzams mūsu salīdzinājums ar LivePerson!
Reizēm ar runāšanu vien nav pietiekami. Apskatiet mūsu čatu darbībā! Šajā video jūs redzēsiet, cik vienkārša var būt klientu saziņa ar jums. Čats redzams gan no klienta, gan uzņēmuma darbinieka puses.
Izmēģiniet LiveAgent bez maksas vai apskatiet mūsu maksas plānus – to rīkus, funkcijas un integrāciju cenas!
Salīdzinot ar LivePerson, LiveAgent ir trīs galvenās priekšrocības.
Laiks ir nauda. Un kāpēc gan neietaupīt abus? LiveAgent tiešsaistes čats ir ātrākais čats tirgū, un tas nozīmē, ka jūs varēsiet ātrāk atbildēt saviem klientiem.
Izcilas klientu atsauksmes var panākt ar lieliskiem darbiniekiem un lielisku programmatūru. Izmantojiet īstos risinājumus un uzlabojiet savu klientu apmierinātību!
Izmantojot klientu atbalsta risinājumu, kas darbojas tieši, kā jums nepieciešams, jūs noteikti varat sasniegt vairāk. LiveAgent piedāvā visas jums nepieciešamās funkcijas – tieši tad, kad tās vajadzīgas.
Mēs zinām, ka LivePerson piedāvā lieliskus rīkus. Bet te ir mūsu piedāvājums. Tiešsaistes čats un čata atbalsts ir tikai neliela daļa no klientu atbalstam nepieciešamajām funkcijām. Vēlaties pieeju e-pastam, zvanu centram, zināšanu bāzei un pat sociālo mediju kanāliem, piemēram, Instagram, Facebook messenger un Viber?
Mums ir tas viss. Izvēloties īsto plānu, jūs varēsiet izmantot visas šīs funkcijas un sazināties ar esošajiem un potenciālajiem klientiem jūsu un viņu mīļākajos saziņas kanālos. Visa saziņa tiek nodrošināta, izmantojot ērtu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas ļauj ērti izsekot visām sarunām. LiveAgent būs pieejams jebkurā laikā – neatkarīgi, vai esat pārdošanas vai klientu atbalsta komandas darbinieks.
E-pasts ir nozīmīgs pārdošanas un atbalsta kanāls
Pielāgojami tiešsaistes čata logrīki, ātrums un uzticamība. Tas ir LiveAgent!
Zvanīšana vēl joprojām ir viena no populārākajām saziņas metodēm.
Zināšanu bāze ļaus klientiem pašiem atrast sev nepieciešamo informāciju.
Čata bots ir lielisks risinājums, bet nekas nevar aizvietot cilvēcisku kontaktu…čata bots…čata bots…čata bots…Lai arī tehnoloģijas attīstās katru dienu, bots var apjukt vai iesprūst. Mēs ļoti labi apzināmies, ka moderna klientu atbalsta programmatūra nav tikai ziņu sūtīšanas kanāls. Tai jāspēj klientu atbalsta darbiniekiem nodrošināt kas vairāk par sarunu risinājumiem.
Automatizācijas, automātiskās atbildes, video čats, Slack, čata analītika…LiveAgent piedāvā daudz dažādus rīkus, funkcijas un integrācijas, kas atvieglos jūsu darbinieku ikdienu. Un kas vēl – īzmantojot integrāciju iespējas, LiveAgent nodrošina personalizētu pieeju, labāku saziņas pieredzi un lielāku klientu gaidu apmierināšanu.
Klientu atbalsta programmatūrai jāuzlabo klientu pieredze, un mēs to zinām. Uzņēmumam, kas rada šādu programmatūru, jābūt kā labajam piemēram un ar saviem risinājumiem jānodrošina izcils atbalsts saviem klientiem . Tieši tāpēc mēs darām visu iespējamo, lai mūsu klienti būtu apmierināti un mums uzticētos.
Mēs klientiem piedāvājam 24/7 atbalstu. Jūs varat sazināties ar mums, kad vien tas nepieciešams. Mēs esam te, lai jums palīdzētu. Neviena čata bota. Tikai jauki cilvēki. Vēlaties kļūt par vienu no LiveAgent laimīgajiem klientiem? Spiediet te!
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes
LiveAgent piedāvāizcilu tiešsaistes čatu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju. Tas viss mums ļaujnodrošināt patiesi kvalitatīvu klientu atbalstu.
Peter Komornik, CEO
Mēs zinām, ka mūsu klientiem svarīgs ir ieplānotais budžets, tāpēc esam attiecīgi pielāgojuši savas cenas. Maksājiet tikai par to, kas jums nepieciešams! Mēs piedāvājam iegādāties mūsu plānus, sākot no $15. Un, protams, mēs zinām, ka pirms iegādes produkts ir jāizmēģina. Jums ir iespēja izmēģināt mūsu produktu 14 dienu bezmaksas versijā bez jebkādām saistībām.
Vai šobrīd mēs jums patīkam vairāk par LivePerson? Ļaujiet mums sevi pierādīt! Un noteikti sazinieties ar mums, ja ja jums rodas kādi jautājumi. Mūsu kontakti atrodami lapas apakšā.
Vēlaties uzzināt, kā LiveAgent atšķiras no citiem populāriem risinājumiem? Apskatiet salīdzinājuma lapas un uzziniet, kāds ir mūsu piedāvājums.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra
Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.
Meklējat alternatīvu LiveCall?
Vēlaties labāku zvanu atbalstu? Izmēģiniet LiveAgent, kas spēj paveikt daudz vairāk nekā tikai zvanīšanu pa tālruni. Uzziniet par LiveAgent palīdzības dienesta priekšrocībām un galvenajām funkcijām.
Meklējiet alternatīvu HelpSpot?
LiveAgent ir lieliska alternatīva HelpSpot. Iepazīstieties ar mūsu apbrīnojamo daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu un izmēģiniet to bez maksas.
Nepieciešama alternatīva Intercom?
Apsveriet LiveAgent kā spēcīgu Intercom alternatīvu! Piedāvājam universālu iesūtni ar vairāk nekā 179 funkcijām un 40 integrācijām, ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū un daudzvalodu atbalstu. Migrēšana no Intercom uz LiveAgent ir bez maksas un aizņem tikai piecas minūtes. Uzlabojiet klientu apmierinātību, produktivitāti un atbalsta kvalitāti ar mūsu bagātīgo funkciju klāstu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu un pārliecinieties par LiveAgent priekšrocībām jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team