Uzlabojiet savu klientu atbalsta aģentu ikdienas darbu un nodrošiniet vislabāko klientu pieredzi, izmantojot mūsu pašapkalpošanās klientu portālu. Izmantojiet LiveAgent zināšanu bāzes rīkus un sniedziet atbilstošus rakstus, praktiskas pamācības un citu noderīgu informāciju ikviena klienta vajadzībām. Izmēģiniet mūsu zināšanu bāzes platformu jau šodien un uzziniet, kā tā var izmainīt jūsu klientu atbalstu.
Zināšanu Bāze /
Klientu Portāla Demonstrācija
00:00/05:06
Zināšanu bāzes programmatūra
Zināšanu bāzes programmatūra ir centralizēta platforma informācijas izveidei, pārvaldībai un kopīgošanai. Tā optimizē iekšējos resursus, piemēram, uzņēmuma noteikumus un mācību materiālus, vienlaikus apmierinot klientu vajadzības, izmantojot ārējos resursus, piemēram, ceļvežus, rokasgrāmatas un BUJ sadaļu.
Izmantojot LiveAgent, uzņēmumi var bez problēmām izveidot un pārvaldīt zināšanu bāzes, kas ir viegli pieejamas, uzlabojot uzņēmuma efektivitāti un klientu apkalpošanu.
Izbaudiet atšķirību, izmēģinot LiveAgent daudzpusīgo zināšanu bāzes programmatūru.
Mūsdienu straujajā pasaulē ļoti svarīga ir labi strukturēta zināšanu bāze. Izmantojot LiveAgent, varat ieviest pielāgotas zināšanu bāzes gan savai komandai, gan klientiem.
Ņemot vērā, ka 67% klientu dod priekšroku pašapkalpošanās pakalpojumiem — pārdomāti uzturēta ārējā zināšanu bāze nodrošina ātru piekļuvi BUJ sadaļai, produktu informācijai un ceļvežiem, uzlabojot klientu apmierinātību. Tikmēr optimizēta iekšējā zināšanu bāze nodrošina, ka jūsu komanda var bez grūtībām atrast svarīgu informāciju, tādējādi palielinot savu efektivitāti.
Uzlabojiet savu zināšanu pārvaldību un sniedziet atbilstošas atbildes ikvienam, kurš meklē lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.
Mūsu intuitīvā zināšanu bāzes programmatūra var palīdzēt pārvaldīt uzņēmuma zināšanas un padarīt tās pieejamas ikvienam klientam. Atrisiniet klientu problēmas un klientu atbalsta pieteikumus, izmantojot dalīšanos ar zināšanām, un koncentrējieties uz aktuālākām problēmām.
Dažas lietas, ko var izmantot jūsu aģenti:
Mūsu zināšanu bāzes programmatūra var palīdzēt samazināt pieteikumu apjomu, nodrošinot jums pašapkalpošanās platformu visiem klientiem. Nodrošiniet vēl ātrākas atbildes, apmācību saturu un zināšanu rakstus vienuviet, lai padarītu klientus apmierinātākus.
Dažas lietas, ko saņem jūsu klienti:
Sniegt vienkāršas atbildes uz jautājumiem un saīsināt jūsu atbildes laiku. Mūsu rīkā ir iekļautas vairāku veidu zināšanu bāzes,
meklēšanas funkcijas un komandas sadarbības rīki.
Satura pārvaldība
Mūsu What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) redaktors var palīdzēt jums izveidot rakstus, ceļvežus, praktiskas pamācības un informācijas segmentus, lai palīdzētu jums attīstīt zināšanu centru. Ar mūsu skaisto redaktoru dalīšanās ar zināšanām ir vienkārša. Noformējiet savus tekstus, pievienojiet attēlus vai izmantojiet citas jūsu rīcībā esošās uzlabotās funkcijas. Tas darbojas arī kā marķieru redaktors, tāpēc varat izmantot arī HTML vai CSS, lai izveidotu pielāgotus dizainus.
Uzziniet vairāk par WYSIWYG redaktoru
Apmeklētāju izsekošana
LiveAgent forums ir jūsu zināšanu bāzes platformas neatņemama sastāvdaļa. Jebkurš klients vai klientu atbalsta komandas dalībnieks var iesaistīties foruma sarunā. Visiem kopā ir iespējams novērst problēmas, piedāvāt ieteikumus un atrast problēmu risinājumus. Varat arī izmantot iekšējo forumu priekšrocības un sadarboties iekšējās zināšanu bāzes jautājumos, izmantojot vienu zināšanu bāzes risinājumu.
Apmierinātāki klienti
Atsauksmju vākšana un klientu ieteikumu lasīšana uzlabo gan jūsu zināšanu bāzi, gan uzņēmējdarbību kopumā. Ieteikumu lasīšana un atbildēšana uz tiem var palīdzēt uzlabot apmācību saturu un veidot labākas attiecības ar klientiem. Piedāvājiet saviem klientiem iespēju ieteikt izmaiņas vai sniegt jaunas idejas uzlabojumiem. Pievienojiet un pielāgojiet atsauksmju pogu atbilstoši savām vēlmēm.
Uzziniet vairāk par atsauksmēm un ieteikumiem
Uzlabota meklēšana
Jūsu klienti var izmantot meklēšanas lodziņu, lai tas palīdzētu viņiem ātri atrast atbildes vai konkrētas tēmas jūsu zināšanu bāzē. Pateicoties mūsu jaudīgā meklētāja joslai, mūsu zināšanu pārvaldības programmatūra ir viegli lietojama, it īpaši, ja tajā ir daudz satura. Piedāvājot viegli lietojamu meklēšanas funkciju, varat palīdzēt klientiem atrast zināšanu rakstus un samazināt atbalsta pieteikumu skaitu izplatītāko problēmu gadījumos.
Uzzināt vairāk par meklēšanas logrīkiem
Intuitīva saskarne
Efektīvas zināšanu bāzes mērķis ir palīdzēt klientiem atrast atbilstošu saturu. Tomēr nevajadzētu aizmirst arī par saviem darbiniekiem. Lietotājam draudzīgs informācijas panelis zināšanu pārvaldības rīkā ir vēl viena svarīga funkcija, kuru bieži pietiekami nenovērtē. LiveAgent saskarne ļauj jūsu aģentiem sākt veidot jaunus rakstus īsā apmācību laikā vai pat bez tā. Vai esat gatavs to izmēģināt? Izmēģiniet bezmaksas demonstrāciju un ieraugiet pats.
Uzzināt vairāk par zināšanu bāzes konstruktoru
Vienkārša kārtošana
Tiešsaistes zināšanu bāzes programmatūras risinājuma izmantošanas jēga ir tā, lai tajā būtu viegli meklēt. Tomēr, jo vairāk satura jūsu uzņēmums rada, jo juceklīgāks tas var kļūt. Tāpēc LiveAgent ļauj jums izveidot kategorijas saviem klientiem, un jūs vairs nenoslīksiet saturā. Izveidojiet dažādas kategorijas visbiežāk sastopamajiem jautājumiem, uz kuriem nākas atbildēt, un sadaliet apmācību saturu pēc saviem ieskatiem.
Uzziniet vairāk par zināšanu bāzes kategorijām
Sasniedzamība visā pasaulē
LiveAgent zināšanu bāzes risinājums ir lielisks veids, kā piedāvāt pašapkalpošanās iespēju 24/7 vairākās valstīs. Jūsu uzņēmumam ir tikai jāizveido svarīgākie raksti un jānodrošina tie valodās, kas nepieciešamas jūsu klientiem. Šis risinājums var uzlabot klientu pieredzi un tādējādi arī klientu apmierinātību. Izveidojiet kategoriju katrai valodai, lai atjauninātu savas zināšanu bāzes saturu jaunām mērķauditorijām.
Uzziniet vairāk par daudzvalodu atbalstu
Multi-zināšanu bāze
Multi-zināšanu bāze ir ļoti noderīga, ja jūsu uzņēmums pārdod vairākus produktus, zīmolus vai sniedz vairākus neatkarīgus pakalpojumus. Viens LiveAgent konts sniedz iespēju izveidot neierobežotu zināšanu bāzu skaitu, katrai no tām var būt savs unikāls dizains, iestatījumi un saturs. Sniedziet saviem klientiem nepieciešamās zināšanas, izmantojot satriecošus ceļvežus.
Uzzināt vairāk par multi-zināšanu bāzi
Lietotāju rokasgrāmatas
Rakstiet visaptverošus rakstus, kas piepildīti ar noderīgu informāciju, un uzturiet tos sakārtotus un viegli atrodamus. Rakstus ir viegli rakstīt, izmantojot LiveAgent WYSIWYG redaktoru. Izplatiet zināšanas un ļaujiet saviem klientiem pašiem rast risinājumus. Vai vēlaties izglītot klientu atbalsta komandas locekļus? Iekšējās zināšanu bāzes raksti var kalpot kā izglītojošs materiāls, un tie var palīdzēt jūsu aģentiem ātrāk atrisināt problēmas.
Uzzināt vairāk par rakstiem
Failu atbalsts
Vai vēlaties uzlabot savas uzrakstītās zināšanas, izmantojot pielikumus? Izmantojot zināšanu bāzes programmatūru, uzņēmumi var viegli izveidot un augšupielādēt dažādu saturu savā zināšanu bāzē, uzlabojot vispārējo klientu pieredzi un palielinot zīmola lojalitāti. Pievienojiet attēlus, ekrānuzņēmumus, fotoattēlus un audio failus, piemēram, ierakstus vai pat video failus, un ieguliet video no tādām platformām kā YouTube.
Pielikumi var padarīt jūsu rakstus vieglāk uztveramus un lasāmus vai padarīt tos izklaidējošākus. Pievienojiet video pamācības vai demonstrācijas savām apmācībām vai rādiet secīgas instrukcijas ar produkta ekrānuzņēmumiem.
Uzzināt vairāk par pielikumiem
Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu
Jūs vislabāk pazīstat savus klientus. Sniedziet viņiem nepieciešamo informāciju un koncentrējieties uz viņu apmierinātību.
Labi uzrakstīts zināšanu bāzes raksts sniedz klientiem visātrāko palīdzību. Uzmetiet melnrakstu, noformējiet un rediģējiet visus zināšanu bāzes rakstus, izmantojot WYSIWYG redaktoru.
Apmaldījušies klienti var sākt kurnēt. Lai to novērstu, izveidojiet BUJ (biežāk uzdotos jautājumus) un tehniskos produktu ceļvežus kā daļu no sava atbalsta portāla.
Vai vēlaties nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu ar ierobežotiem resursiem? Samaziniet ienākošo e-pastu un čatu slodzi, izveidojot zināšanu bāzi.
Uzlabojiet savu uzņēmējdarbību visos svarīgajos aspektos un sāciet apmierināt klientu vēlmes, izmantojot atbilstošāko zināšanu bāzes risinājumu
Iegūstiet priekšrocības
Lielākā daļa uzņēmumu klientu apkalpošanas komandas koncentrējas tikai uz tiešu atbalstu. Izmantojiet zināšanu bāzes pārvaldības programmatūru un nodrošiniet atbilstošos resursus klientu pašapkalpošanās vajadzībām.
1%
uzņēmumu izmanto zināšanu bāzes
Neekonomējiet uz pašapkalpošanos un iegūstiet priekšrocības pār konkurentiem, izmantojot zināšanu bāzi savam klientu lokam. Piedāvājiet saviem klientiem uzticamu pašpalīdzības iespēju
Piepildiet cerības
Klienti sagaida atbilstošas atbildes, bez vajadzības sazināties ar klientu atbalsta komandu. Mūsu meklēšanas funkcionalitāte var palīdzēt jums sniegt tūlītējas atbildes un samazināt klientu pieprasījumu skaitu.
66%
klientu dod priekšroku pašapkalpošanās pakalpojumam
Lielākā daļa klientu mēģina atrisināt savas problēmas paši, pirms sazinās ar klientu atbalsta dienestu. Uzlabojiet viņu apmierinātību, nodrošinot jaudīgus pašapkalpošanās rīkus.
Veidojiet klientu lojalitāti
Lielākā daļa zināšanu bāzes apmeklētāju kļūst par maksājošiem klientiem, pateicoties daudziem zināšanu bāzes rakstiem. Paplašiniet savu klientu loku, izmantojot efektīvu zināšanu bāzes programmatūru.
90%
klientu rodas no zināšanu bāzes
Zināšanu bāzes raksti var palīdzēt jums iegūt vairāk klientu un palielināt klientu noturēšanu, pateicoties noderīgiem un gudriem padomiem
Atsauksmes
Savās cenu paketēs mēs rūpīgi atlasījām funkcijas, lai jūs varētu izvēlēties vispieejamāko paketi ar visaugstāko vērtību. Maksājiet tikai par to, ko lietojat, nepārkāpjot savu budžetu.
Populārākais
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru
Atklājiet labāko klientu panākumu programmatūru 2024. gadam ar LiveAgent! Nodrošiniet nevainojamu klientu apkalpošanu visos kanālos bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes. Iegūstiet piekļuvi vienotai iesūtnei, kas veicina komandas sadarbību un personalizētu mijiedarbību. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu šodien un uzlabojiet klientu apmierinātību!
Grūti nodrošināt labu apkalpošanu COVID laikā?
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu COVID laikā ar LiveAgent! Izmantojiet attālinātā darba programmatūru bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes pieprasījuma. Sāciet 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un atrodiet risinājumus, lai samazinātu zaudējumus un piedāvātu kompensācijas. Pievienojieties uzņēmumiem kā Forbes un Airbus, kuri uzticas mūsu palīdzības dienesta programmatūrai.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team