Meklējat alternatīvu Kustomer klientu apkalpošanas platformai? Pārslēdzieties uz LiveAgent un nodrošiniet pasaules klases klientu apkalpošanu ar mūsu daudzkanālu platformas palīdzību. Pievienojiet nedaudz cilvēciska pieskāriena jūsu klientu mijiedarbībai un uzlabojiet klientu piesaisti, izmantojot kādu no mūsu pieejamajām cenu paketēm.
Veidojiet labāko iespējamo klientu pieredzi, izmantojot atbilstošos rīkus, kas atbalsta klientu atbalsta komandu. Uzlabojiet savu aģentu produktivitāti, izmantojot mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu.
Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent vai izmēģinātu to ar mūsu 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Funkcija | LiveAgent | Kustomer |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde | ✅Jā | ❌Nē |
Tiešsaistes čats | ✅Jā | ✅Jā |
✅Jā | ❌Nē | |
Pašapkalpošanās | ✅Jā | ✅Jā |
✅Jā | ✅Jā | |
✅Jā | ✅ Jā | |
✅Jā | ✅Jā | Viber | ✅Jā | ❌Nē |
✅Jā | ✅Jā | |
Zināšanu bāze | ✅Jā | ✅Jā |
Klientu forums | ✅Jā | ❌Nē |
Automatizācija un noscījumi | ✅Jā | ✅Jā |
API | ✅Jā | ✅Jā |
Interaktīvā balss atbilde (IVR) | ✅Jā | ❌Nē |
Videozvani | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežota vēsture | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots mājaslapu skaits | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežotas čata pogas | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots zvanu ieraksts | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežots 24/7 atbalsts | ✅Jā | ❌Nē |
Veidojiet izcilu klientu pieredzi iecienītākajos klientu apkalpošanas kanālos, un pārspējiet klientu gaidīto. LiveAgent ir piemēroti rīki, lai palīdzētu jūsu klientu apkalpošanas komandai nodrošināt vislabāko klientu pieredzi.
Risiniet problēmas kanālā, izmantojot mūsu funkcijām bagāto pieteikumu pārvaldības platformu, kas ietver e-pasta ziņas tiešsaistes čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi un sociālos medijus — Facebook, Twitter, and Instagram. Katrs no tiem apgādāts ar papildus funkcijām, lai uzlabotu aģentu efektivitāti un palīdzētu jums izveidot spēcīgu palīdzības dienestu.
Pat viens vienīgs rīks, piemēram, zināšanu bāze, var būtiski ietekmēt visu klienta pieredzi. Zināšanu bāze klientiem ir lielisks produktivitātes līdzeklis, kas ļauj jūsu pieredzējušiem klientiem pašiem atrisināt problēmas, izmantojot noderīgus rakstus.
Mūsu WYSIWYG redaktors ļauj viegli izveidot noderīgus rakstus, kas ir piesātināti ar noderīgu informāciju. Varat arī pielāgot zīmolam raksturīgas nianses un izveidot zināšanu bāzi, kas atspoguļo jūsu uzņēmuma mērķus un identitāti. Zināšanu bāze ir vienkārši ērta pašapkalpošanās iespēja un būtisks līdzeklis jebkuram palīdzības dienestam.
Klientu apkalpošanas pieredze ir atkarīga no netraucētas aģenta pieredzes izmantojot jūsu palīdzības dienesta programmatūru. LiveAgent ir viss, kas nepieciešams labākai klientu attiecību pārvaldībai. Palieliniet vidējo atbildes ātrumu, izmantojot visātrāko Tiešsaistes čata logrīku tirgū, pievienojiet savus sociālos kanālus un pat Viber un WhatsApp.
Visu nodrošina būtiski līdzekļi, kas padara darbplūsmu vienmērīgu. Izveidojiet inteliģentas automatizācijas, kas sakārto jūsu saziņu un pasargā jūs no aģentu pārklāšanās. Sekojiet klientu vēsturei, pievienojiet piezīmes, birkas, filtrus vai izveidojiet lielu skaitu integrāciju, kas apvieno jūsu darbplūsmu vienotā saskarnē.
Mēs vēlamies sniegt atbildes uz klientu pieprasījumiem tāpat kā jūs. Tāpēc mūsu klientu konsultēšanas pakalpojums ir pieejams 24/7 ikvienam, kas meklē informāciju.
Atstājiet mums ziņu, izmantojot e-pastu vai tiešsaistes čatu, piezvaniet mums vai aplūkojiet mūsu klientu portālu ikreiz, kad jums nepieciešama palīdzība vai kad vēlaties apgūt kādu produktu. Varat arī lasīt rakstus mūsu LiveAgent akadēmijā, lai iegūtu informāciju par to, kā darbojas kontaktcentri, kā uzlabot klientu apmierinātību jebkuros apstākļos.
LiveAgent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automātizāciju, kas ļauj mums piedāvāt neatkārtojamu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Sakiet ardievas lēnajai,novecojušajai programmatūrai
Migrējiet no Kustomer uz LiveAgent un uzlabojiet klientu apkalpošanu ar daudzkanālu rīku komplektu, bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes. Izbaudiet 24/7 klientu atbalstu, integrācijas ar e-pastu, čatu, sociālajiem medijiem un vairāk. Sāciet ar 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Vai meklējat LiveChat alternatīvu?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un ātrāko tērzēšanas logrīku, nodrošinot vienkāršu migrāciju no LiveChat bez maksas.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.
Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir vislabākā Hiver alternatīva tirgū! Piedāvājam 24/7 klientu apkalpošanu bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes nepieciešamības. LiveAgent apvieno vairākus kanālus vienā platformā, nodrošinot efektīvu klientu saziņu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien un uzlabojiet savu palīdzības dienestu ar mūsu daudzkanālu risinājumu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team