Kontaktu centra programmatūra

Izveidojiet nevainojamu apkalpošanas pieredzi ar kontaktu centra programmatūru

Mūsdienu patērētāji, kas orientējas uz digitālajām tehnoloģijām, izmanto vairākas platformas, lai sazinātos ar uzņēmumiem, un sagaida vienotu pieredzi visās šajās platformās. Tāpēc lielākā daļa uzņēmumu, kas vēršas pie klientiem, jau ir ieviesuši kontaktu centru risinājumus, lai apmierinātu klientu pieprasījumu pēc vienotas daudzkanālu pieredzes.

Neatkarīgi no tā, kādus kanālus izmanto Jūsu klienti, ar LiveAgent kontaktu centra programmatūru Jūs varat viegli, ērti un efektīvi pārvaldīt visas Jūsu klientu mijiedarbības no viena vadības centra.

Kas ir kontaktu centra programmatūra?

Kontaktu centra programmatūra ir rīks, kas ļauj uzņēmumiem racionalizēt saziņu ar klientiem visos iespējamajos kontaktpunktos un kanālos. Tie var ietvert balss, VoIP, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, teksta un sociālo mediju platformas.

Tā kā arvien vairāk uzņēmumu ievieš kontaktu centru risinājumus, paredzams, ka līdz 2025. gadam globālais kontaktu centru sistēmu tirgus apjoms sasniegs 47,76 miljardus ASV dolāru.

Kāpēc nepieciešama mākoņbāzēta kontaktu centra programmatūra

Mākoņbāzēta kontaktu centra programmatūra novērš nepieciešamību paļauties uz tradicionālajiem lokālajiem risinājumiem. Tas nozīmē, ka, lai varētu izveidot un izmantot jaudīgu kontaktu centra sistēmu ar spēcīgām funkcijām, vairs nav nepieciešama dārga aparatūra, infrastruktūra un profesionālas IT komandas, kas to pārvaldītu.

Mākoņbāzēti risinājumi ir piemēroti gan maziem uzņēmumiem, gan lielām organizācijām, jo tie nodrošina lielisku mērogojamību, elastību, piedāvā uzlabotu drošību un ir ļoti rentabli.

undraw maintenance cn7j

Ko varat sagaidīt, izmantojot kontaktu centra programmatūras risinājumus

Labāka pakalpojumu pārvaldība

Kontaktu centra sistēmas rīku ziņošanas un analīzes iespējas ļauj vadītājiem viegli uzraudzīt un pārvaldīt katru pakalpojumu sniegšanas darbības aspektu, sekot līdzi svarīgākajiem pakalpojumu rādītājiem un gūt ieskatu par to, kā strādā aģenti.

Uzlabota datu drošība

Kontaktu centru programmatūras risinājumi nodrošina uzlabotas drošības funkcijas, tostarp datu šifrēšanu un datu dublēšanu, lai aizsargātu sensitīvu klientu informāciju.

Lielāka produktivitāte

Kontaktu centru sistēmu platformas ir aprīkotas ar bagātīgu funkciju kopumu, kas ļauj aģentiem sekot līdzi klientu informācijai un ļauj ātri un profesionāli risināt problēmas, vienlaikus saglabājot augstu produktivitātes līmeni.

Papildu ieguvumi no kontaktu centra programmatūras

Samazinātas atbalsta izmaksas

Atbalsta procesu racionalizēšana, automatizēšana un optimizēšana nozīmē īsāku atbildes laiku, ātrākus risinājumus un retākus atkārtotus zvanus – tas viss palielina atbalsta efektivitāti un samazina darbības izmaksas..

Lielākas pārdošanas iespējas

Pateicoties tūlītējai piekļuvei visaptverošiem klientu datiem, sākot ar personisko informāciju un beidzot ar katra klienta pirkumu un pakalpojumu vēsturi, aģenti vajadzības gadījumā var veikt attiecīgu produktu vai pakalpojumu šķērspārdošanu un augšuppārdošanu.

LiveAgent daudzkanālu kontaktu centra programmatūra “viss vienā”

LiveAgent kontaktu centra sistēma ir daudzkanālu, funkcijām bagāts risinājums, kas padara Jūsu atbalstu efektīvāku un klientus apmierinātākus.

Pilnībā funkcionāla palīdzības pieteikumu sistēma

LiveAgent kontaktcentra programmatūra piedāvā pilnu palīdzības pieteikumu funkciju klāstu, tostarp viedo palīdzības pieteikumu izplatīšanu, darba plūsmas automatizāciju, vieglu atbildības pārvaldību, sagatavotas atbildes un veidnes, SLA pārvaldību, palīdzības pieteikumu sadalīšanu un apvienošanu, komandas sadarbības rīkus, atskaites un daudz ko citu, lai ātri un efektīvi atrisinātu palīdzības pieteikumus.

Tiešsaistes tērzēšanas atbalsts

Tiešsaistes tērzēšana ir viena no galvenajām LiveAgent kontaktu centra platformas funkcijām, kas ļauj Jums nodrošināt tūlītēju atbalstu – to, ko mūsdienu patērētāji sagaida no zīmoliem.

LiveAgent tiešsaistes tērzēšana ir aprīkota ar desmitiem gan bieži sastopamu, gan unikālu tiešsaistes tērzēšanas funkciju, tostarp vairākām tērzēšanas maršrutēšanas iespējām, proaktīviem tērzēšanas uzaicinājumiem, tiešsaistes apmeklētāju uzraudzību, reāllaika rakstīšanas skatu un daudz ko citu.

Uzzināt vairāk

Balss un video zvani

Mākoņbāzēts zvanu centrs ir LiveAgent kompleksā kontaktu centra risinājuma neatņemama sastāvdaļa. Tas ļauj pieņemt zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai no Jūsu tīmekļa vietnes, veidot pat vissarežģītākos un personalizētākos IVR kokus, definēt noteikumus zvanu maršrutēšanas un pārsūtīšanas automatizēšanai, veikt neierobežotu skaitu zvanu ierakstu un daudz ko citu.

Sociālo mediju integrācija

65% cilvēku vecumā no 18 līdz 34 gadiem uzskata, ka sociālie mediji ir efektīvs klientu apkalpošanas kanāls. LiveAgent integrējas ar populārākajiem sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram, lai palīdzētu Jums uzraudzīt un atbildēt uz visiem Jūsu sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumiem, komentāriem un zīmola pieminējumiem no viena paneļa. Izmantojot LiveAgent, nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem sociālo tīklu kontiem vai uzraudzīt vairākas ierīces.

Uzzināt vairāk

Visaptverošs pašapkalpošanās portāls

70% patērētāju dod priekšroku uzņēmuma tīmekļa vietnei, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem, nevis sazinās ar uzņēmumu pa tālruni vai e-pastu. Izmantojot LiveAgent, varat paplašināt atbalsta iespējas, izveidojot pilnībā pielāgojamu pašapkalpošanās portālu ar zināšanu bāzi, bieži uzdotiem jautājumiem un klientu forumiem, kas ļauj klientiem pašiem atrisināt problēmas, neiesaistot Jūsu aģentus.

LiveAgent Quick Help Desk Software Overview | Live AgentP0Y0M0DT0H0M320SYoutube video: LiveAgent  Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Nepieciešama kontaktu centra programmatūra?

Tā kā tirgū ir pieejami dažādi kontaktu centru programmatūras nodrošinātāji, izvēlēties kādu no tiem var būt sarežģīti. Kad zināt, kāda veida kontaktu centra programmatūru meklējat, apsveriet iespēju izveidot sarakstu ar obligāti nepieciešamajām funkcijām, kas ir būtiskas Jūsu klientu atbalsta komandai. Dažas no tām piedāvā pamata kontaktu centra funkcionalitāti, bet citas ietver uzlabotas iespējas. Uzņēmumā LiveAgent mēs esam izveidojuši daudzkanālu kontaktu centra risinājumu ar šobrīd pieejamām vairāk nekā 179 funkcijām un vairāk nekā 40 iekļautām integrācijām.

Kāpēc LiveAgent kontaktu centra risinājums ir Jums vispiemērotākais

Mākoņbāzēta tehnoloģija

Izbaudiet ātru izvietošanu, lietošanas ērtumu, uzlabotu drošību un citas mākoņtehnoloģijas priekšrocības.

Mums uzticas 30000 uzņēmumu

Vairāk nekā 30 000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent kā klientu atbalsta rīku.

Mērogojama un pielāgojama sistēma

Programmatūru var viegli mērogot un pielāgot atbilstoši Jūsu īpašajām prasībām.

Izvēlieties savam uzņēmumam piemērotu tarifu plānu

Labākā kontaktu centra programmatūra ir tā, kas pilnībā atbilst Jūsu biznesa mērķiem, klientu atbalsta vajadzībām un budžetam.

LiveAgent piedāvā četrus dažādus tarifu plānus – tostarp bezmaksas tarifu plānu, bez līgumiem vai slēptām maksām, ar pilnīgi caurspīdīgu un godīgu cenu politiku, ik mēnesi maksājot tikai par reālo izmantošanu. Jūs varat arī samazināt un uzlabot savu plānu, kā arī jebkurā brīdī pievienot vai noņemt aģentus.

Visbiežāk izmantoto klientu apkalpošanas programmatūras platformu izvēle. Izvēlieties ideālo un paceliet savu klientu apkalpošanu jaunā līmenī.

Klientu apkalpošanas programmatūra

Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.

Klientu portāla programmatūra palielinās klientu lojalitāti un pārdošanas apjomu. Izmēģiniet LiveAgent 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu un padariet savu klientu apkalpošanu lielisku.

īpašs centrs klientu portāla programmatūrai

Atklājiet labāko klientu portāla programmatūru 2024. gadā ar LiveAgent! Nodrošiniet klientiem 24/7 piekļuvi resursiem un pieteikumu uzraudzībai bez iestatīšanas maksas. Izmēģiniet mūsu risinājumu bez maksas un palieliniet klientu apmierinātību, izmantojot zināšanu bāzi, forumus un pašapkalpošanās atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu lojalitāti un pārdošanu!

LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ļauj saņemt un veikt zvanus pārlūkprogrammā vai mūsu mobilajā lietotnē. Izbaudiet neierobežotu zvanu ierakstu vēsturi.

Labākā bezmaksas zvanu centra programmatūra

Izbaudiet LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru ar neierobežotiem zvanu ierakstiem, atzvaniem un IVR bez iestatīšanas maksas un kredītkartes nepieciešamības. Palieliniet klientu apmierinātību un aģentu produktivitāti, integrējot mūsu viegli pārvaldāmo platformu. Sāciet jau šodien ar 1 mēnesi bez maksas!

LiveAgent nodrošina koplietojamu uzņēmuma iesūtni, kas ļauj darbiniekiem sadalīt nepieejamo aģentu darba slodzi. Lasiet par klientu panākumu programmatūras priekšrocībām.

Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru

Atklājiet labāko klientu panākumu programmatūru 2024. gadam ar LiveAgent! Nodrošiniet nevainojamu klientu apkalpošanu visos kanālos bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes. Iegūstiet piekļuvi vienotai iesūtnei, kas veicina komandas sadarbību un personalizētu mijiedarbību. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu šodien un uzlabojiet klientu apmierinātību!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x