Apskatiet 2024. gada labākās klientu sūdzību pārvaldības sistēmas, kas optimizē saziņas kanālus un piedāvā daudzfunkcionālus risinājumus, piemēram, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sociālo mediju pārvaldību.
Klientu sūdzību pārvaldība ir jebkura uzņēmuma biznesa stratēģijas neatņemama sastāvdaļa. Klientu sūdzību pārvaldības sistēmas (CCMS) ir formālas procedūras klientu sūdzību saņemšanai, reģistrēšanai un atrisināšanai. CCMS ir trīs galvenās fāzes: sūdzības saņemšana, problēmas analīze un risinājuma ieviešana.
Šajā rakstā ir apskatīta nozares vadošā klientu sūdzību pārvaldības programmatūra un ar ko tās atšķiras.
Kā darbojas klientu sūdzību pārvaldības sistēmas?
Klientu sūdzību pārvaldības sistēmas ļauj uzņēmumiem iegūt atsauksmes. Uzņēmumi to var izmantot, lai risinātu problēmas un samazinātu sūdzības nākotnē. Turklāt lietotāji var izmantot meklēšanu zināšanu datubāzēs, lai iegūtu atbildes uz saviem jautājumiem vēl pirms sarunas ar aģentu.
Katra programmatūra izmanto dažādus rīkus, lai apkopotu atsauksmes un sazinātos ar klientiem dažādos sociālajos medijos un tiešsaistes kanālos. Uzņēmums var labāk apstrādāt sūdzības, izmantojot dažādus rādītājus un atskaites, piemēram:
Apkopotie dati tiek ievadīti CRM sistēmā turpmākai analīzei, lai uzlabotu turpmāko mijiedarbību ar klientu sūdzībām.
Tātad, kā tieši sūdzību pārvaldības sistēmas nodrošina augstāku klientu atbalsta līmeni?
Izvērtējot klientu sūdzību pārvaldības sistēmas, jūsu komandai ir labi jāpārzina pamatkomponentes, kas būs ieguvums jūsu uzņēmumam.
Pieteikumu apstrāde ļauj klientu apkalpošanas aģentiem efektīvi izmantot vienu saskarni, lai atbildētu uz pieprasījumiem. Tiklīdz klientu apkalpošanas aģents saņem sūdzību caur jebkuru kanālu, šī mijiedarbība pārvēršas par pieteikumu. Aģenti var atrast šos pieteikumus vienotajā iesūtnē, ļaujot atbildēt klientiem ātri un efektīvi. Pēc tam aģentiem var piešķirt pieteikumus un apstrādāt tos vairākās nodaļās. Pieteikumu apstrāde nodrošina lielisku lietotāja pieredzi, organizējot visu saziņu un uzlabojot uzdevumu pārvaldību.
Tiešsaistes čata programmatūra ļauj jums ātri čatot ar klientiem, tiklīdz viņiem rodas problēmas. Izmantojot automatizācijas funkcijas, varat palīdzēt saviem klientiem ātri un efektīvi atrisināt problēmas vai sazināties ar atbilstošo atbalsta aģentu. Turklāt labākās klientu sūdzību pārvaldības sistēmas ļaus jums palīdzēt klientiem, izmantojot tiešsaistes teksta, video un audio čatus. Tiešsaistes čats ir viens no visizplatītākajiem kanāliem klientu sūdzību kontrolei, atsauksmju pārvaldībai un kvalitātes nodrošināšanas pārvaldībai.
Klientu sūdzību pārvaldības programmatūra ļauj jūsu komandai palīdzēt klientiem apmierinot viņu vajadzības, izmantojot zvanu centru. Zvani, tiklīdz tie ienāk, tiek sadalīti pieejamajiem aģentiem. Ja jums nav zvanu centra, jūs nevarēsit saņemt ienākošos zvanus un atbilstoši pārsūtīt tos darbiniekiem.
Sūdzību pārvaldības sistēmu sociālo mediju pārvaldības komponente apkopo klientu sūdzības par dažādiem sociālo mediju kanāliem. Mārketinga speciālisti un atbalsta komandas var izmantot šo informāciju, lai uzlabotu sūdzību pārvaldību un turpinātu pārvaldīt jūsu digitālo klātbūtni.
Klientu portāli ļauj veidot strukturētus un informatīvus portālus saviem klientiem. Šie portāli ļauj dalīties informācijā ar klientiem un atbildēt uz sūdzībām. Izveidojot kopienas forumus, informatīvu datu bāzi vai BUJ sadaļu, klienti pavada mazāk laika sarunām ar aģentiem.
Jūsu zināšanu bāze ir jūsu klientu portāla neatņemama sastāvdaļa, nodrošinot klientiem ērtu piekļuvi informācijai jebkurā laikā. Labākā ienākošā zvanu centra programmatūra ļauj jums uzturēt multi-zināšanu bāzi, lai nodrošinātu vislabāko klientu sūdzību pārvaldību.
Tālāk norādītās galvenās funkcijas veido efektīvu klientu sūdzību pārvaldības sistēmu.
Ieviešot efektīvu sūdzību pārvaldības sistēmu, jūs visātrāk varat izmantot klientu sūdzību priekšrocības. Klientu sūdzību pārvaldības programmatūrai būtu jāietver šādas funkcijas:
Laika zīmogošana ir laika zīmoga pievienošana mijiedarbībai, un tā iespējams reģistrēt laiku, kad sūdzības iesniedzējs sazinās ar uzņēmumu un kad viņš saņem atbildi. Tas var būt noderīgi arī juridiskajām vajadzībām. Ir divi galvenie laika zīmogu veidi: digitālais un analogais.
Uzdevumu eskalācija klientu sūdzību pārvaldības sistēmā nodrošina veidu, kā paaugstināt sūdzību prioritāti. Eskalācija var notikt komandas vidē, kur vairāki cilvēki risina lielāko daļu vai visas problēmas. Vienkāršs piemērs ir augstākas prioritātes piešķiršana tālruņa zvanam, ja to veic abonementa lietotājs, nevis lietotājs bez abonementa.
Klientu sūdzību programmatūra sūdzības iesniegšanas brīdī lūgs klientiem sniegt noteiktu informāciju. Šī informācija var ietvert viņu vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi un problēmas aprakstu, ļaujot uzņēmumiem sazināties ar klientu un ātri atrisināt sūdzību, vienlaikus iegūstot atbilstošus datus. Tas nodrošinās vienmērīgu klientu pieredzi, apmierinās klientus un nodrošinās labāku pakalpojumu kvalitātes pārvaldību.
Efektīva sistēma informēs visus attiecīgos darbiniekus un vadītājus par jaunu sūdzību, tiklīdz sistēma to reģistrēs. Šie paziņojumi ietvers:
Šie paziņojumi nodrošina, ka ir iesaistīti atbilstoši aģenti, un atbildīgās puses nevar neievērot savus pienākumus.
Automātiski paziņojumi par uzdevumiem ietaupa laiku un nodrošina ātru sūdzību atrisināšanu. Piemēram, var tikt aktivizēts automatizēts uzdevuma paziņojums, tiklīdz tiek saņemta klienta sūdzība, lai kāds varētu to nekavējoties izskatīt.
Varat pievienot automātizācijas funkcijas savam pašapkalpošanās portālam. Piemēram, jūsu pakalpojumu portāls ļauj nekavējoties spieņemt visas klientu sūdzības, tā ļaujot klientiem justies uzklausītiem. Turklāt klientu apmierinātības rīki, kas ļauj uzņēmumiem kontrolēt un pārvaldīt sūdzības, var dot papildu ieguvumus, piemēram, palielināt klientu lojalitāti.
Hibrīdie pieteikumi satur visus tradicionālo pieteikumu identifikatorus, tostarp jūsu klienta sūdzību un būtiskāko informāciju. Šī sistēma ļauj saglabāt klientu saziņu ar savu pieteikuma ID. Un aģents zinās par problēmu neatkarīgi no tā, kuru kanālu klients izmanto.
Izmantojot klientu sūdzību pārvaldības sistēmas savā uzņēmumā, jūsu aģenti uzreiz var redzēt klientu informāciju, kas saistīta ar iesniegto sūdzību. Jūsu klientu ieskati sniedz jums kontekstu atbalsta un pakalpojumu sniegšanai, lai palīdzētu atrisināt sūdzības ātri.
Jums vajadzētu izpētīt, kādas sūdzību pārvaldības sistēmas izmanto citi jūsu nozares uzņēmumi. Tiklīdz esat sapratis savu konkurentu stratēģiju, ir pienācis laiks apsvērt, kas jums nepieciešams. Jums ir nepieciešams kaut kas elastīgs, tāds, kas nodrošina lielisku lietotāja pieredzi un var tikt pielāgots atkarībā no saņemto sūdzību veida.
Izvēloties klientu sūdzību pārvaldības sistēmu, jums ir jāņem vērā saistības, ko uzņematies. Jūs vienojaties par maksājumu paketi, saskaņā ar kuru par katru aģentu ik mēnesi tiek iekasēta dažādu pakalpojumu līmeņu maksa, balstoties uz jūsu uzņēmuma lielumu. Dažas sistēmas, piemēram, LiveAgent, piedāvā jums gada paketi.
Izvēloties klientu sūdzību pārvaldības sistēmu, uzņēmumiem ir jāņem vērā cenu modelis. Lielākā daļa klientu sūdzību pārvaldības sistēmu piedāvā vairākus pakalpojumu līmeņus, lai jūs varētu izvēlēties to funkcionalitāti, kas atbilst jūsu vajadzībām un budžetam. Jūsu cenu nosaka jūsu izvēlētie pakalpojumi un aģentu skaits, kas ietverts paketē.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Izvēloties klientu sūdzību pārvaldības sistēmu, jūs vēlaties būt pārliecināts, ka jūsu komanda var ātri palīdzēt klientiem, izmantojot saziņas rīkus. Klientu sūdzību pārvaldības sistēma ar 24/7 atbalstu un čatu ir noderīga, jo īpaši, ja liela vai attālināta komanda strādā dažādās laika zonās.
Izvēloties klientu sūdzību pārvaldības sistēmu, vēlaties nodrošināt, lai jūsu komanda varētu ātri palīdzēt klientiem, izmantojot saziņas rīkus. Klientu sūdzību pārvaldības sistēma ar 24/7 atbalstu un čatu ir noderīga, jo īpaši, ja liela vai attālināta komanda strādā dažādās laika zonās.
Jums vajadzētu būt iespējai vadīt jebkura lieluma klientu sūdzību pārvaldības komandu no jebkuras vietas pasaulē. Neatkarīgi no jūsu pašreizējā uzņēmuma lieluma jūs vēlaties izvēlēties programmatūru, kas atbilst jūsu uzņēmuma pašreizējām un turpmākajām vajadzībām. Izvēloties sistēmu, kas ļauj paplašināt vai sašaurināt ikmēneša abonementu, varēsiet pielāgot savu uzņēmumu mierīgākam vai steidzigākam periodam.
Vai esat VoIP pakalpojumu sniedzējs vai čatojat ar klientiem, jums ir jāizvēlas klientu sūdzību pārvaldības sistēma, kas nodrošina sadarbību. Izmantojot daudzkanālu programmatūru, jūs varat vēl vairāk palielināt darbinieku un klientu sadarbības efektivitāti.
Lai izvēlētos savam uzņēmumam labāko klientu sūdzību pārvaldības sistēmu, jums jāzina programmatūras ierobežojumi. Piemēram, apsveriet savu esošo darbinieku skaitu un atlasiet programmatūru, kas vislabāk palīdzēs jūsu klientiem – vai tie ir vairāki saziņas kanāli, ienākošie zvani, video atbalsts vai teksta čats. Turklāt pārliecinieties, vai šī zvanu centra programmatūra neierobežo jūsu uzņēmējdarbības paņēmienus vai zvanu kvalitātes pārvaldību.
Izvēloties klientu sūdzību pārvaldības sistēmu, pirms tās izvēles ir svarīgi iepazīties ar programmatūru. Vislabāk to izdarīt, izmantojot demonstrāciju, kas parādīs, kā programmatūra darbojas, un palīdzēs jums sasniegt jūsu mērķus. Jūsu komanda varēs uzdot visus jautājumus par programmatūru – tas sniedz jums būtiskas priekšrocības, ja pirms tās iegādes pamatīgi iepazīstieties ar savu nākošo klientu sūdzību pārvaldības sistēmu. Pirms pirkuma veikšanas pārliecinieties, vai tas atbilst jūsu klientu apkalpošanas vajadzībām.
Sekot līdzi savam klientu apkalpošanas dienestam nav viegls uzdevums. Tomēr, izmantojot LiveAgent demonstrācijas versiju, jūs varat paša acīm redzēt plašo uzlaboto funkciju klāstu un izmēģināt to, pirms pieņemat galīgo lēmumu. Noteikti jāatzīmē, ka demonstrācijas ir tikai sistēmas darbības demonstrācija un nekas vairāk. Tomēr demonstrācijas nodrošina veidu, kā redzēt programmatūras darbību no iekšienes.
Looking for the right CCM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
LiveAgent ir labākā klientu sūdzību pārvaldības sistēma un visuzticamākais risinājums lietotāju atsauksmēm, jo:
Citi konkurenti, piemēram, Zendesk, piedāvā lietotājiem līdzīgas funkcijas ar dažādām maksājumu paketēm. Turklāt Apptivo mobilajām ierīcēm piemērotā saskarne tiek sinhronizēta ar citām jūsu tālruņa lietotnēm, tāpēc jums nav jāievada paroles atkārtoti.
Lietotāju atsauksmju pārvaldības process Apptivo ir ļoti līdzīgs LiveAgent, taču tas nav tik lielā mērā vērsts uz lietotāju atsauksmēm. Turklāt Apptivo neietver lietotājam draudzīgas funkcijas, piemēram, čata integrāciju vai uznirstošos paziņojumus, kā, piemēram, LiveAgent. Cits konkurents – TeamSupport nodrošina pilna servisa atbalstu komandām un uzņēmumiem. Šis uzņēmums īsteno vairāk nekā 200 atsauksmju pārvaldības procesus. Tomēr sistēma nav tik lietotājam draudzīga kā citas.
Lielākajai daļai uzņēmumu prioritāte numur viens ir nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu. Tas ir pierādījies atkal un atkal. Izcila klientu sūdzību pārvaldība veicina pārdošanas procesu kvalitātes paaugstināšanos, zīmola lojalitāti un pozitīvu mutvārdu reklāmu. Un, lai vislabāk izskatītu klientu sūdzības, jums ir nepieciešama vislabākā klientu sūdzību apstrādes sistēma.
Klientu sūdzību pārvaldības sistēma izmanto analīzes rīkus, lai analizētu un apkopotu datus no sūdzībām. Pozitīvas un negatīvas atsauksmes sniedz ieskatu klientu uzvedībā, lai uzlabotu turpmāko mijiedarbību.
Klientu sūdzību pārvaldības sistēmas ieviešana ir ātra un vienkārša, un tā var ievērojami uzlabot jūsu klientu apkalpošanu. Šādas sistēmas izveide neaizņem daudz laika un nepatērē naudu, jo to var veidot atbilstoši jūsu pašreizējām sistēmām un resursiem. Tiklīdz esat ieviesuši klientu sūdzību pārvaldības sistēmu, apmācību pārvaldība kļūst ļoti svarīga. Jums ir jāapmāca komanda, lai gūtu maksimālu labumu un nodrošinātu vislabāko apkalpošanas kvalitātes pārvaldību. Iespējams, jums būs jājaunina daļa programmatūras un jāmaksā ikmēneša lietošanas maksa par katru aģentu, tāpēc esiet gatavi ieguldījumiem.
Klientu sūdzību pārvaldības sistēmu cenu diapazons ir atšķirīgs. Dažas pārvaldības sistēmas piedāvā bezmaksas versijas vai bezmaksas izmēģinājumus, un tām ir dažādas maksas paketes. Izmaksas atšķiras atkarībā no programmatūras, taču parasti, jo vairāk aģentu jums ir, jo labāku piedāvājumu jūs, iespējams, varat saņemt par katru aģentu.
Lai jūsu mazais, vidējais vai lielais uzņēmums varētu vislabāk izskatīt klientu sūdzības, esam izveidojuši sarakstu ar 20 labākajām klientu sūdzību pārvaldības sistēmām. Noteikti starp tām atradīsiet iespēju kas apmierinās jūsu klientu sūdzību pārvaldības vajadzības. Iepazīstieties ar dažādām to funkcijām, priekšrocībām, trūkumiem un cenu iespējām.
LiveAgent ir lieliska klientu sūdzību pārvaldības sistēma un vēl vairāk, tā nodrošina jūsu komandai nepieciešamos rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu klientu mijiedarbību.
LiveAgent programmatūra var palīdzēt maziem, vidējiem vai lieliem uzņēmumiem visās klientu sūdzību apstrādes vajadzībās. Tas ir tāpēc, ka jums ir iespēja ātri sazināties ar klientiem, izmantojot daudzkanālu atbalstu, vienlaikus novērtējot jūsu komandas progresu, izmantojot analīzi. Turklāt LiveAgent integrējas ar daudziem VoIP pakalpojumu sniedzējiem. Viņiem ir arī labākais čata logrīks tirgū.
LiveAgent ir viena no nedaudzajām programmatūrām, kas papildus bezmaksas izmēģinājumam piedāvā bezmaksas versiju ar ierobežotām funkcijām. LiveAgent piedāvā vairākus līmeņus un cenas, tostarp $9, $29 un $49 mēnesī. LiveAgent bezmaksas izmēģinājumam nav nepieciešama kredītkarte.
Saskaņā ar Apptivo teikto, viņu programmatūra palielina klientu apmierinātību, izmantojot sūdzību pārvaldību. Turklāt tā atšķiras no citām mākonī balstītajām programmām, pateicoties tā potenciālo pircēju piesaistes rīkam un tīmekļa formai.
Apptivo atšķiras no citām sistēmām, jo tas ir ļoti pielāgojams un ļauj izvēlēties jūsu uzņēmumam piemērotas funkcijas jau zemāko līmeņu paketēs. Turklāt Apptivo ir saderīgs ar Google, padarot Apptivo par ērtu izvēli mazajiem uzņēmumiem, kuri vēlas pārvaldīt klientu sūdzības, izmantojot pielāgošanu.
Apptivo piedāvā savas programmatūras bezmaksas versiju ar ierobežotām funkcijām. Apptivo cenu paketes sākas no $10/lietotājam/mēnesī, lai piekļūtu viņu produktu funkcijām. Apptivo piedāvā programmatūras bezmaksas izmēģinājuma versiju, ja pirms iegādes vēlaties izmēģināt visas klientu sūdzību pārvaldības funkcijas.
TeamSupport ir programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem un citām organizācijām pārvaldīt un atrisināt klientu sūdzības, izmantojot produktu kompleksu pieejamībai, atsauksmju pārvaldībai un sūdzību apstrādei.
TeamSupport sūdzību pārvaldības programmatūra ir ieteicama B2B klientu apkalpošanas uzņēmumiem. Lielais krājumu atskaišu klāsts to atšķir no citām sistēmām. Izmantojot TeamSupport, klienti var viegli iesniegt atsauksmes tieši sistēmā vai izmantot trešās puses rīkus.
TeamSupport piedāvā variantus par $50 un $69/mēnesī/lietotājam, kas piedāvā dažādas funkcijas. Diemžēl TeamSupport nav bezmaksas versijas savai sistēmai, taču viņiem ir bezmaksas izmēģinājums.
Uzņēmumi izmanto Freshservice sūdzību pārvaldības programmatūru, lai efektīvi analizētu, veidotu atskaites un atrisinātu klientu sūdzības. Tam ir arī mobilā lietotne, ko aģenti var izmantot, lai pārvaldītu sūdzības, atrodoties ceļā.
Freshservice izceļas ar uzsvaru uz dažādu uzņēmumu IT palīdzības dienesta vajadzību pārvaldību, lai efektīvi pārvaldītu klientu sūdzības. Izmantojot dažādas IT pārvaldības funkcijas, Freshservice var integrēties ar jebkura lieluma uzņēmumu.
Freshservice piedāvā 21 dienas bezmaksas izmēģinājumu. Ir ikmēneša variants $19, $49, $79 un $99 ar iespēju iegādāties gada paketi. Lai piekļūtu visām pieejamajām funkcijām, jums jāņem augstākās cenas pakete. Tomēr Freshservice piedāvā iespēju pievienot papildu aģentus par $0,20/aģentam/mēnesī. Freshservice nepiedāvā bezmaksas versiju.
Zendesk ir klientu sūdzību pārvaldības sistēma, kas ļauj uzņēmumiem izsekot un reaģēt uz klientu sūdzībām un tā apgalvo, ka ir viena no vadošajām šajā tirgū.
Zendesk Sūdzību Pārvaldības Sistēma ir izstrādāta, lai palīdzētu uzņēmumiem saglabāt elastību, tiem augot. Zendesk ļauj uzņēmumiem viegli sazināties ar klientiem, identificēt problēmas un pēc iespējas ātrāk tās novērst. Turklāt Zendesk integrējas ar citiem būtiskiem klientu biznesa pakalpojumiem, piemēram, mārketinga automatizācijas pakalpojumiem, lai vēl vairāk palielinātu uzņēmējdarbības elastību.
Zendesk piedāvā dažādas programmatūras funkcijas un pakalpojumu līmeņus. Ir pieejams pakalpojums par $19, $49, $79 un $99. Zendesk piedāvā savas klientu sūdzību pārvaldības sistēmas bezmaksas izmēģinājuma versiju. Tomēr bezmaksas versijas Zendesk nav un jums ir jāsazinās ar viņiem, lai saņemtu piedāvājumu, kas atbilst jūsu konkrētajām vajadzībām.
Cena var būt galvenais faktors, izvēloties klientu sūdzību pārvaldības sistēmu. Lai gan Zendesk piedāvā dažādas funkcijas un pakalpojumu līmeņus par dažādām cenām. Uzņēmumiem, kas meklē budžetam draudzīgāku iespēju, var būt noderīgi izpētīt arī citas Zendesk alternatīvas.
Avochato klientu sūdzību pārvaldības programmatūra ļauj reģistrēt, izmeklēt un veikt darbības saistībā ar klientu sūdzībām. Šī programmatūra ir izstrādāta ar uzsvaru uz lietotāju izpēti par to, kā klienti izmanto savas programmas.
Avochato nav nepieciešama programmēšana un to var izmantot dažāda lieluma komandas. Avochato ieteicams tiem, kas vēlas sasniegt klientus, izmantojot īsziņas. Avochato var izmantot dažādi uzņēmumi, kas izmanto teksta īsziņas, piemēram, nekustamo īpašumu tirgotāji, e-komercija, apdrošināšanas aģenti un automašīnu tirgotāji.
Avochato ir dažādi cenu līmeņi, kas piedāvā dažādas funkcijas. Programmatūras bezmaksas versijas nav, taču ir sistēmas 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versija. Turklāt ir $19 un $35 versija. Ja kontā ir vairāk nekā desmit lietotāju, jums jāsazinās ar Avochato tieši, lai saņemtu cenas piedāvājumu.
Happyfox ir sūdzību pārvaldības sistēma uzņēmumiem klientu apkalpošanas uzlabošanai.
Salīdzinot ar konkurentiem, Happyfox ērti lietojamās un integrētās pieteikumu apstrādes funkcijas atvieglo starpplatformu pārvaldību.
Happyfox piedāvā dažādus pakalpojumu līmeņus un iespējas. Lai gan Happyfox piedāvā savas programmatūras bezmaksas izmēģinājuma versiju, tas nepiedāvā bezmaksas versiju. Lai saņemtu cenas piedāvājumu par visiem pakalpojumiem, jums jāsazinās ar Happyfox tieši.
Freshdesk ir sūdzību pārvaldības sistēma, kas ļauj uzņēmumiem kontrolēt, atbildēt un atrisināt klientu problēmas. Turklāt Freshdesk klientu portālā ir pieejams plašs sociālo mediju savienojamības klāsts, kas nodrošina netraucētu pāreju no problēmas apraksta uz sūdzību.
Freshdesk var izmantot jebkura lieluma uzņēmumi. Starp tā jaudīgajām funkcijām un dažādajām cenu paketēm atrodamas iespējas ikvienam uzņēmumam. Freshdesk izceļas ar pieņemamu cenu, MI un čatbota iespējām. Turklāt, tā kā Freshdesk darbojas visās mobilajās ierīcēs, klientu apkalpošanas komandas var tam piekļūt jebkurā vietā un laikā.
Freshdesk cena ir vienam aģentam mēnesī, un izvēlei ir pieejamas četras paketes: bezmaksas, $18, $47, $83. Paketēm ir ierobežotas funkcijas, ja vien neizvēlaties labāko. Tai pat laikā, ja maksāsit par visu gadu uzreiz, jūs būtiski ietaupīsiet. Freshdesk piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, kas parāda visas sistēmas funkcijas.
Front ir sūdzību pārvaldības sistēma, kas palīdz uzņēmumiem sekot līdzi klientu sūdzībām. Front izmanto analīzi, lai atrastu izplatītākās problemātiskās jomas un klientiem atvieglotu palīdzības pieprasīšanu konkrētu problēmu gadījumos.
Front piedāvā palīdzības dienesta stila saskarni, kas ir ērti lietojama klientiem un atšķir to no citiem variantiem. Front ir ieteicams sūdzību pārvaldībai mazos un vidējos uzņēmumos. Lai gan Front lieliski noder jebkura lieluma uzņēmuma sūdzību pārvaldībai, to ir sarežģītāk izmantot lielākos uzņēmumos.
Front piedāvā trīs cenu paketes, katra ar dažādām funkcijām: $19 un $49/mēnesī/aģentam. Jūs varat maksāt par kontu katru gadu, un, ja jūs interesē labākā pakete, jums tieši jāsazinās ar viņiem, lai saņemtu cenas piedāvājumu.
Zoho Desk ļauj jebkuram uzņēmumam vai zīmolam efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, izmantojot čata lietotnes, zvanu centra ierakstus, palīdzības dienesta pieteikumus un daudz ko citu no vienas platformas.
Zoho Desk ir ieteicams maziem un vidējiem uzņēmumiem. Tās sūdzību pārvaldības funkcijas ir noderīgas nozarēs, kas nodarbojas ar lielu klientu apkalpošanas pieprasījumu skaitu, piemēram, mazumtirdzniecībā vai viesmīlībā. Zoho Desk izceļas citu vidū ar savu problēmu izsekošanas programmatūru.
Zoho Desk ir četri pakalpojumu līmeņi: bezmaksas versija ar ierobežotām funkcijām, $14, $23, $40/mēnesī/aģentam. Ir arī 15 dienu bezmaksas izmēģinājuma programmatūra.
GetMoreReviews ir labākais rīks autentisku atsauksmju ģenerēšanai tiešsaistē, izmantojot klientu sūdzību pārvaldības sistēmu. Turklāt tam ir funkcijas, kas palīdz aģentiem iesniegt sūdzības.
GetMoreReviews var palīdzēt jebkuram mazam vai lielam uzņēmumam radīt atsauksmes, tāpēc tas ir ieteicams uzņēmumiem, kas vēlas iegūt vislabākās atsauksmes. Tas ietver arī klientu sūdzību pārvaldības funkcijas.
Pēc 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma perioda GetMoreReviews iekasē $99 mēnesī. Šīs cenu paketes ietvaros ir pieejama arī bezmaksas iestatīšana un pielāgošana. Tā kā nav līguma, jūs varat to atcelt jebkurā laikā.
Qualtrics CustomerXM ir sūdzību pārvaldības programmatūra, kas sniedz patērētājiem iespēju piedalīties sūdzību izskatīšanas procesos. Sūdzību pārvaldības tehnoloģija nodrošina klientiem nevainojamu veidu, kā iesniegt sūdzības dažādos formātos, tostarp sociālo mediju kanālos un tradicionālajos sūdzību kanālos, piemēram, pa tālruni un e-pastu.
Qualtrics CustomerXM nodrošina pieredzējušas klientu apkalpošanas platformas nozarēm, kas vēlas izskatīt sūdzības, izmantojot jaudīgu programmatūru. Lai gan jebkurš liels uzņēmums var izmantot Qualtrics CustomerXM, tas ir ieteicams vidējiem un lieliem uzņēmumiem. Tā cenas un funkciju dēļ mazāki uzņēmumi varētu atrast labākas alternatīvas.
Intuitīvs informācijas panelis, kas vienkāršo sūdzību apkopošanu, lai klienti varētu nevainojami viegli sniegt atsauksmes, izmantojot jebkuru kanālu.
Iegūtie dati tiek izmantoti, lai vienkāršotu sūdzību apkopošanu, lai klienti varētu nevainojami viegli sniegt atsauksmes, izmantojot jebkuru kanālu.
Sūdzību pašapkalpošanās portāls ļauj klientiem pašiem atrisināt problēmas.
Nevainojami viegli saņemiet sūdzības caur jebkuru kanālu — tiešsaistes čatu, sociālajiem medijiem, e-pastu vai tālruni.
Novērtējiet sūdzību apmierinājumu, izmantojot tīkla veicinātāja vērtējumu, aptaujas, balsojumus un anketas.
Qualtrics CustomerXM nederēs visiem uzņēmumiem, jo programmatūra ir pieejama, izmantojot gada paketi, kas sākas no $1500/gadā. Turklāt Qualtrics CustomerXM ir arī bezmaksas versija ar ļoti ierobežotām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma versija.
Issuetrak ir sūdzību pārvaldības programmatūra, kas izseko un uzrauga klientu sūdzību datus, lai palīdzētu uzņēmumiem uzlabot savu produktu vai pakalpojumu. Sūdzību pārvaldības sistēma Issuetrak piedāvā uzņēmumiem sūdzību portālu un sūdzību apmaiņas rīkus, kas ļauj ātri un efektīvi izsekot un atrisināt sūdzības.
Issuetrak ir ieteicams gandrīz jebkura lieluma uzņēmumiem, taču tas ir īpaši pielāgots dinamiskām ‘agile’ komandām. Issuetrak var palīdzēt tikt galā ar daudzām klientu sūdzību problēmām, taču viņu specializācija ir analīze. Vadītāji var sekot sūdzībām vairākos tirgos un piešķirt tās atbilstošajai nodaļai.
Ir bezmaksas konts, kurā var būt neierobežots lietotāju skaits. Turklāt sistēma piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, un paketes sākas no $59/mēnesī. Tomēr jums būs jāsazinās ar klientu atbalsta dienestu, lai iegūtu detalizētu cenas piedāvājumu.
Desk360 sūdzību pārvaldības sistēma automatizē sūdzību reģistrācijas procesu. Tās statusa atskaišu ģenerēšanas funkcija ir paredzēta, lai reāllaikā ģenerētu sūdzību statusa atskaites uzņēmumiem un to klientiem reālajā laikā. Uzņēmumi var piekļūt sūdzību informācijai, vēsturei un ar sūdzībām saistītajām darbībām tikai ar vienu klikšķi.
Desk360 piedāvā daudzkanālu atbalstu desmit dažādos kanālos. Desk360 ir ieteicams uzņēmumiem, kas vēlas izmantot automātisku sūdzību atskaišu ģenerēšanu, kas ļauj jums pārbaudīt klientu sūdzību statusu reāllaikā. Tas padara Desk360 piemērotu maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas vēlas optimizēt klientu sūdzību apstrādi.
Desk360 cenas ir dažādas, taču tiek piedāvāta bezmaksas versija ar ierobežotām funkcijām, $24 versija ar lielāko daļu nepieciešamā un tā ir labākā pakete. Lai uzzinātu par tās galveno mērķi, jums ir tieši jāsazinās ar Desk360.
Helpdesk klientu sūdzību pārvaldības sistēma ir datorprogramma, kas ļauj tehniķiem pārvaldīt klientu sūdzības un ziņot par tām. Turklāt Helpdesk lietotne sadarbojas ar citām metodēm, piemēram, tālruņa vai pasta serveriem, lai nodrošinātu, ka visa informācija par katru sūdzību tiek saglabāta pareizi.
HelpDesk labi darbojas kā klientu sūdzību pārvaldības sistēma, kas ļauj komandām strādāt kopā. Lieli uzņēmumi izmanto šo programmatūru, lai izsekotu un uzraudzītu klientu pieprasījumus, sūdzības un atsauksmes. Klientu problēmu atrisināšana iekšienē samazina izmaksas un palielina klientu apmierinātību.
Zināšanu bāze/Bieži Uzdotie Jautājumi, kuru iespējams indeksēt un meklēt tajā pēc atslēgvārdiem vai frāzēm.
Iepriekš definētas un pielāgojamas palīdzības dienesta pieteikumu formas, kas apkopo un glabā svarīgu klientu informāciju.
Efektīvas darbplūsmas pārvalda klientu komunikācijas procesu.
Iepriekš definētas un pielāgojamas Palīdzības Dienesta pieteikumu formas, lai iegūtu svarīgu klienta informāciju, piemēram, kontaktinformāciju, klienta ID un problēmas aprakstu.
Lai saņemtu cenu, jums tieši jāsazinās ar Helpdesk un viņi piedāvā arī programmatūras bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Bitrix24 ir uz mākonī balstīta klientu sūdzību pārvaldības sistēma, kas piedāvā organizētus un efektīvus veidus, kā izskatīt klientu sūdzības. Palīdzības dienests ļauj lietotājiem reģistrēt klientu sūdzības vai jautājumus, lai izveidotu pielāgotus pieteikumu laukus, kategorijas, skatus, kā arī nodrošina uzņēmuma mēroga kontroli, izmantojot vienu portālu.
Bitrix24 ir vislabāk piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešama klientu sūdzību pārvaldības sistēma, kas ļauj jūsu komandai efektīvāk ātri izskatīt sūdzības, izmantojot organizētu pieeju.
Ir 30 dienu bezmaksas izmēģinājums un bezmaksas pakete. Turklāt ir pieejami $49, $99 un $199 varianti, kā arī $2990 un $24’990 lokālajiem uzņēmumiem.
i-Sight palīdz uzņēmumiem noteikt galvenos iemeslus problēmām, kas bloķē to darbu. Programmatūru var izmantot, lai izmeklētu galvenās klientu apkalpošanas problēmas, piemēram, aprīkojuma kļūmes, darba problēmas, strīdus par norēķiniem un daudz ko citu.
i-Sight ir paredzēts datu pārvirzīšanai no dažādiem avotiem uz centrālo datu bāzi analīzei. Tā kā liela uzmanība tiek pievērsta datu analīzei, šī programmatūra ir piemērota mazākiem uzņēmumiem, kas vēlas augt un noteikt klientu mijiedarbības tendences.
Lai saņemtu informāciju par šo produktu, jums jāsazinās ar i-sight.
Wowdesk ir klientu apkalpošanas pārvaldības programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot attiecības ar klientiem, palīdzot klientiem efektīvi un produktīvi.
Wowdesk ir ieteicams augošiem uzņēmumiem, kas pārvalda sarežģītas klientu attiecības, izmantojot vairākus saziņas kanālus, piemēram, tālruni, e-pastu, čatu vai sociālos medijus. Wowdesk tiek izmantots visās nozarēs, sākot no mazumtirdzniecības līdz veselības aprūpei.
Klientu sūdzību izsekošana ļauj jūsu komandai izsekot sūdzībām vairākās nodaļās.
Pielāgojams zīmols jūsu uzņēmumam.
Problēmu auditēšanas un formu pārvaldības risinājumi.
Automatizēta zvanu pārvirzīšana, lai optimizētu zvanu centru.
Zvanu centra pārvaldība, lai ērti pārvaldītu attālinātās un iekšējās komandas.
Wowdesk ir bezmaksas versija, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versija. Ir iespēja izvēlēties starp variantiem par $6, $30 un $60/lietotājam/mēnesī.
JIRA Service Desk ir lielisks risinājums klientu problēmu, problēmu un pieprasījumu izsekošanai vienuviet. Ar jaudīgām funkcijām, piemēram, pielāgotām darbplūsmām, elastīgām atskaitēm, integrētiem zināšanu bāzes rakstiem un laika uzskaites iespējām.
JIRA Service Management tika izstrādāta, lai nodrošinātu problēmu izsekošanu, atskaišu veidošanu un atbalsta nodrošināšanu apkalpošanas dienestiem, lai tie ātri izpildītu uzliktos uzdevumus. Ieteicams maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Ir bezmaksas izmēģinājuma versija un bezmaksas programmatūra ar ierobežotām funkcijām līdz trim aģentiem. Variants par $20 mēnesī ļauj strādāt līdz 4–15 aģentiem un par $40 – vairāk nekā 16 aģentiem.
Salesforce Service Cloud ir mākonī balstīta uzņēmuma klientu apkalpošanas programmatūras platforma. Tas piedāvā uzņēmumiem iespēju nodrošināt diferencētu, individuālu klientu apkalpošanu pa tālruni, e-pastu, čatā, tīmekli un sociālajos kanālos.
Salesforce izmantojošie uzņēmumi izmanto datu apkopošanu un reāllaika analīzi klientu mijiedarbībai. Turklāt tas ļauj jums nodrošināt pielāgotu klientu apkalpošanu reāllaikā.
Ir pieejama Salesforce Service Cloud bezmaksas izmēģinājuma versija, taču jums ir jāsazinās tieši ar viņiem, lai saņemtu cenu.
Izvērtējot klientu sūdzību pārvaldības programmatūru sava uzņēmuma vajadzībām, jūs vēlēsities noskaidrot, kuras funkcijas palīdzēs jums atrisināt klientu sūdzības. Tālāk ir apraksts par labāko klientu sūdzību pārvaldības programmatūru tirgū un to, kas varētu padarīt to par ideāli piemērotu jūsu uzņēmumam.
LiveAgent spēku nodrošina jaudīgs klientu apkalpošanas portāls, kurā tiek izmantoti vairāki rīki. Tajā ir iekļauts atsaucīgs čata logrīks, kas ļauj klientiem ātri čatot ar atbalsta personālu. LiveAgent piedāvā pilnīgu zvanu centra funkcionalitāti, kas ļauj jūsu klientu apkalpošanas komandām izmantot balss pārraidi, izmantojot interneta protokolu (VoIP). Turklāt LiveAgent ir vienīgā programmatūra, kas ietver neierobežotus zvanu ierakstus. LiveAgent pieteikumu apstrādes funkcija automātiski sašķiro jūsu klientu apkalpošanas mijiedarbību detalizēti aizpildītos pieteikumos. Pieteikumus var ātri sašķirot un nosūtīt atbilstošajām nodaļām. Izmantojot hibrīdo pieteikumu sistēmu, kas izmanto visu kanālu atbalstu, jūsu komanda var sazināties ar klientiem dažādos kanālos, izmantojot vienu programmatūru.
Avochato ir klientu sūdzību pārvaldības programmatūra, kas paredzēta klientu apkalpošanas problēmu pārvaldībai tiešsaistē. Izmantojot Avochato, jūs varat risināt klientu sūdzības no to saņemšanas līdz atrisināšanai vienā sistēmā. Avochato integrējas ar populārām klientu attiecību pārvaldības sistēmām un piedāvā līdzekļus, kas palīdz darīt klientus apmierinātus, ātri un efektīvi risinot viņu problēmas. Turklāt Avochato pozicionē sevi kā atšķirīgu no citas tirgū esošās programmatūras, piedāvājot īsziņu sūtīšanai lielā apjomā pielāgojamas ziņas.
Zendesk var instalēt klienta serveros, tādējādi novēršot nepieciešamību pēc pilna laika klientu apkalpošanas pārstāvja. Zendesk pārvaldībai ir nepieciešams ļoti nedaudz aparatūras un tehniskas zināšanas, tādējādi tā atšķir sevi starp konkurentiem. Zendesk var palīdzēt dažāda lieluma uzņēmumiem, īpaši tiem, kas aktīvi aug.
Zoho Desk ir klientu sūdzību pārvaldības programmatūra, kas tika izstrādāta, domājot par klientu apkalpošanu. Tas nodrošina vienkāršu veidu, kā klientu apkalpošanas aģenti var piekļūt klientu informācijai, skatīt klientu vēsturi, iepriekšējās sarunas un daudz ko citu. ZohoDesk ļauj klientu apkalpošanas komandām sniegt labāku atbalstu, optimizējot visu klientu pieredzi no pieteikuma iesniegšanas brīža līdz tā atrisināšanai.
Freshdesk klientu sūdzību pārvaldības programmatūra ir saprātīga izvēle uzņēmumiem, lai paplašinātu klientu apkalpošanas iespējas. Tas ir efektīvs veids, kā nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu bez īpašas klientu apkalpošanas komandas 24/7. Tas nozīmē, ka slogs atbildēt uz klientu sūdzībām negulstas uz esošajiem darbiniekiem, tādējādi atšķirot Freshdesk no citiem konkurentiem.
Jā! Klientu sūdzību pārvaldības sistēmas izmēģinājuma versija ļauj izmantot visas funkcijas un funkcionalitātes. Tomēr tas ierobežo jūsu darbu pēc noteiktā perioda beigām, ja vien jūs neiegādājaties šo produktu. Bezmaksas izmēģinājuma versijas palīdz izprast programmatūru un visas tās funkcijas. Turklāt tas ļauj jums ieraudzīt, kā klientu sūdzību pārvaldības sistēma darbojas kopā ar jūsu komandu.
Tirgū ir pieejamas neskaitāmas klientu sūdzību pārvaldības sistēmas, taču LiveAgent funkcijas ir pārākas. LiveAgent piedāvā visaptverošu klientu apkalpošanas programmatūru tiešsaistes uzņēmumiem, lai labāk pārvaldītu aģentus un klientus, izmantojot analīzi un ļaujot jūsu komandai pārvaldīt jūsu uzņēmuma kontaktus, uzdevumus, čatus un sūdzības vienuviet. Turklāt LiveAgent var izmantot ar jebkuru čata pakalpojumu sniedzēju, piemēram, Google Talk vai Facebook Messenger, un tas ir optimizēts mobilajām ierīcēm, lai aģenti varētu atbildēt un pārvaldīt klientu sūdzības no savām mobilajām ierīcēm.
LiveAgent piedāvā vislabāko funkciju cenas vērtību, lai nodrošinātu atbalsta komandām funkcijas, kas tām nepieciešamas, lai veiksmīgi pārvaldītu saziņu ar klientiem. LiveAgent elastīgā atvērtā arhitektūra nodrošina izcilu lietotāja pieredzi un padara to piemērotu jebkura lieluma uzņēmumiem — no jaunuzņēmumiem ar vienu aģentu līdz lieliem birojiem ar vairāk nekā 200 aģentiem. LiveAgent ir vairāki pakalpojumu līmeņi, tostarp bezmaksas versija un bezmaksas izmēģinājuma versija.
Klientu atbalsts ir nepieciešams daudziem uzņēmumiem, un LiveAgent ir visaugstāk novērtētā klientu sūdzību pārvaldības sistēma tirgū, vidēji ar 5 no 5 zvaigznēm.
Klientu sūdzību pārvaldības programmatūra ir efektīva, ja to ir viegli integrēt jūsu pašreizējā darbā, viegli iestatīt un vienkārši izmantot jūsu komandai. LiveAgent vienkārši lietojamā ienākošo zvanu centra programmatūra prasa tikai minimālu apmācību, un tā ir ļoti ātri iestatāma. Pateicoties LiveAgent vienkāršajam dizainam, aģenti var sākt apstrādāt klientu sūdzības jau pirmajā dienā. Paaugstināta pieejamība, vienkāršāka lietošana, iestatīšana un cena padara LiveAgent par vispieejamāko zvanu centra programmatūru.
Find the best customer service software
LiveAgent can help you manage customer complaints with its wide range of tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
Uzziniet par labākajām ienākošo zvanu centra programmatūrām 2024. gadā! LiveAgent piedāvā risinājumus personalizētam klientu atbalstam, palielinot pārdošanas apjomus ar viedās zvanu maršrutēšanas un integrētu video tērzēšanas iespējām. Apskatiet mūsu ceļvedi un uzlabojiet savu biznesu!
Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu, kā Pieteikuma ID sistēma var uzlabot klientu apkalpošanu, nodrošinot efektīvu pieprasījumu pārvaldību un laika taupīšanu. Uzziniet, kā šis unikālais 11 simbolu kods palīdz aģentiem viegli atrast un pārvaldīt klientu pieprasījumus, novēršot apjukumu un uzlabojot darba efektivitāti.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team