Komunikācijai ir būtiska nozīme visos uzņēmējdarbības aspektos. Pareizi pārvaldīta, inovatīva saziņa ar klientiem veido zīmola identitāti un būtiski sekmē jēgpilnas un ilgstošas attiecības ar klientiem.
Uzņēmumiem ir nepieciešams sazināties ar klientiem dažādu iemeslu dēļ. Lai informētu un iesaistītu savu auditoriju, uzņēmumi izmanto dažādus saziņas kanālus un metodes, piemēram, e-pasta vēstules, īsziņas, tiešsaistes čatu, balss zvanus, sociālos medijus un citus.
Inovatīvi saziņas risinājumi ir mākoņtehnoloģiju platformas, kas piedāvā cieši integrētas iespējas, kas savukārt ļauj nodrošināt spēcīgu, konsekventu un pozitīvu klientu pieredzi. Šādas konsekventas pieredzes nodrošināšana ir izaicinājums lielākajai daļai uzņēmumu, jo klienti kļūst tehnoloģiski prasmīgāki un mazāk piedod paviršu mijiedarbību.
Mūsdienās klienti sagaida personalizētu, ātru un zinošu apkalpošanu. Apskatīsim dažus galvenos e-komercijas statistikas datus un tendences 2019. gadā:
41% patērētāju mainīja uzņēmumu vājas personalizācijas dēļ.
48% klientu tērē vairāk, ja viņu pieredze ir personalizēta.
74% cilvēku nepatīk, ka viņiem tiek rādīts neatbilstošs saturs.
Rezumējot, efektīva klientu pārvaldības saziņa nozīmē klientam augsti specifiskas, atbilstošas saziņas sniegšanu, izmantojot kanālus, kuriem klienti dod priekšroku. Lai nodrošinātu šādu personalizētu, centralizētu un optimizētu pieredzi, klientu saziņā iesaistītajām komandām ir nepieciešami uzlaboti rīki.
Klientu saziņas pārvaldības programmatūra ir saziņas un sadarbības lietotne, kas ļauj uzņēmumiem pārvaldīt lielu izejošo un ienākošo klientu saziņas apjomu dažādos kanālos. Tā ir nozīmīga klientu apkalpošanas programmatūras sistēmu daļa, kas nodrošina, ka saziņa ar klientiem ir atbilstoša, atsaucīga, konsekventa un balstīta uz datiem, kas iegūti no iepriekšējās pieredzes.
LiveAgent pilnībā funkcionālā klientu saziņas pārvaldības programmatūra ir izstrādāta, lai apvienotu daudzos kontaktu kanālus un nodrošinātu starpkanālu konsekvenci. LiveAgent “viss vienā” palīdzības dienesta risinājums nodrošina uzņēmumiem vienotu pārskatu par klientu mijiedarbību, uztur skaidru visu attiecīgo datu uzskaiti un nevainojami integrējas ar esošajām uzņēmuma lietotnēm un sistēmām, lai nodrošinātu ļoti personalizētu klientu pieredzi.
Saskaņā ar Gartner nesen publicēto CCM tirgus ceļvedi CCM risinājumus galvenokārt izmanto tādās nozarēs kā apdrošināšana, banku sektors, veselības aprūpe un komunālie pakalpojumi, lai ģenerētu tādus dokumentus kā rēķinus, pārskatus, korespondenci vai brīdinājumus/paziņojumus.
Klientu saziņas pārvaldību uzņēmumi plaši izmanto mārketinga un rēķinu izrakstīšanas vajadzībām, tāpēc parasti klientu saziņas pārvaldības programmatūra attiecas uz produktu mārketinga, pārdošanas un atbalsta komandām.
Izvēloties klientu saziņas pārvaldības programmatūru, ir svarīgi ņemt vērā tās piedāvātās galvenās funkcijas. Bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra ļauj jums personalizēt veidu, kā jūsu uzņēmums mijiedarbojas ar klientiem, un īstajā laikā nosūtīt pareizo ziņu pareizajā kanālā.
Meklējot labāko klientu saziņas pārvaldības risinājumu, pieprasiet, lai tas nodrošinātu skaidru, nevainojamu un konsekventu klientu pieredzi visos kanālos (pa tālruni, tiešsaistes čatā, e-pastā un sociālajos medijos.)
Vēl viena svarīga mūsdienu biznesa prasība ir funkcionalitāte, kas izstrādāta, ņemot vērā procesu optimizāciju. Platformas, kuru pamatā ir mākoņrisinājumi vai hibrīdrisinājumi, atrisina šo problēmu un samazina vēsturiski pierasto un pašmāju CCM sistēmu augstās uzturēšanas izmaksas.
Mūsdienīgai CCM programmatūrai jāatbalsta ienākošā un izejošā saziņa, un visiem klientu ierakstiem jāglabājas vienuviet. Uzņēmumi sagaida, ka visus klientu datus varēs apskatīt un pārvaldīt vienā, viegli pieejamā un ērtā vietā.
LiveAgent ir pilnībā aprīkots risinājums, kas paredzēts klientu saziņas pārvaldībai. Izmantojot LiveAgent, Jūsu komanda būs labi aprīkota, lai ģenerētu, sadalītu un sekotu saziņai. Šī augsto tehnoloģiju klientu saziņas pārvaldības platforma nodrošina īpaši pielāgotu pieredzi, kas nevainojami integrējas ar esošajām uzņēmuma lietotnēm un sistēmām. Ja meklējat labāko CCM programmatūru, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību un palielinātu klientu noturību, izmēģiniet LiveAgent. Ar tā jaudīgo funkciju paketi, kas izstrādāta, lai palielinātu zvanu centru darbības efektivitāti, LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ieguvis pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2020.gadā.
Papildus iepriekš minētajām funkcijām lieliskai klientu saziņas pārvaldības programmatūrai ir jāietver arī jaudīgi autorizācijas rīki un klientu piesaistes analīze. Uzklikšķiniet uz zemāk redzamās pogas, lai apskatītu vēl citas svarīgākās funkcijas, kas nepieciešamas jaudīgai CCM programmatūrai.
Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas izmantot specializētu CCM risinājumu ar iebūvētu funkcionalitāti, lai izveidotu un pārvaldītu galvenos saziņas satura elementus. Mūsdienās vismodernākie CCM risinājumi nodrošina ļoti jaudīgu radīšanas vai rediģēšanas pieredzi un ļauj biznesa lietotājiem, kas nav tehniski zinoši, veikt saziņu bez kompromisiem attiecībā uz kvalitāti un laiku.
Datu analīze ir būtiska klientu saziņas pārvaldības programmatūras funkcija, jo tā ļauj uzņēmumiem apkopot galveno uzņēmējdarbības funkciju rādītājus (atsaucīgākie kanāli, pieteikumu apjoms, atrisināšanas rādītāji, izmaksas uz vienu kontakta reizi). Šī informācija sniedz uzņēmumiem vērtīgas, uz datiem balstītas atziņas, lai atbalstītu ieņēmumu pieaugumu un rentabilitāti.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.