Izveidojiet visaptverošu, labi strukturētu un labi indeksētu klientu portālu, kas ietver zināšanu bāzi, kopienas forumus un BUJ. Ietaupiet laiku un izmaksas, kas saistītas ar sazināšanos ar klientiem, piedāvājot pašapkalpošanās atbalstu un ļaujot saviem klientiem pārbaudīt savu atbalsta pieprasījumu progresu, nesazinoties ar Jums. Ar LiveAgent tas ir viegli.
Klientu apkalpošanas portāla programmatūra, kas tiek saukta par klientu portāla programmatūru, ļauj Jums dalīties ar informāciju ar saviem klientiem. Klientu portāls ļauj Jūsu klientiem droši piekļūt savu pieteikumu statusam vai vēsturei, padziļinātai produkta/pakalpojuma informācijai, un citai informācijai.
Piemēram, klientu portāla lietotājiem ir pieeja produktu zināšanu bāzes rakstiem, kā arī kopienas forumam. Īsumā klientu portāls piedāvā produktu specifikācijas, uzņēmuma informācijas un pašapkalpošanas rīku kopumu.
Drošs klientu portāls, piemēram, LiveAgent, ļauj klientiem pārbaudīt savu pieprasījumu statusu, kad tie pieteikušies. Tā kā klientu pieprasījumi tiek pārveidoti par pieteikumiem, klients atradīs visas detaļas tā saucamajā “pieteikumā”. Pateicoties šai tehnoloģijai, klientiem nav jāsazinās un jāgaida palīdzība no klientu apkalpošanas aģentiem.
Klientu portāls ir izcils klientu apkalpošanas risinājums, kas rada nevainojamu tiešsaistes pieredzi un palielina lietotāju iesaisti, izmantojot forumus, atsauksmju formas un interaktīvu zināšanu bāzi.
Pēdējo pāris gadu laikā klientu apkalpošana ir daudz attīstījusies. Nav jāgaida e-pasta paziņojumi, lai uzzinātu, ka problēma ir atrisināta. Klientu portāla programmatūras risinājumi ļauj portāla lietotājiem piekļūt nepieciešamajai informācijai, negaidot atbalsta palīdzību. Šie īpašie atbalsta portāli ļauj portāla lietotājiem piekļūt pieteikumu vēsturei, zināšanu bāzei, kopienai forumam, kā arī sniedz iespēju iesniegt atsauksmes.Zināšanu bāzes risinājumu ieviešana savā pašapkalpošanās portālā var uzlabot klientu apmierinātību un samazināt atbalsta pieteikumu apjomu, galu galā ietaupot jūsu uzņēmumam laiku un resursus.
Tiešsaistes pašapkalpošanās portāls var būt īpaša vieta jūsu klientiem, lai meklētu atbilstošus zināšanu bāzes rakstus. Pārtrauciet Google izklājlapu veidošanu, lai dalītos ar dokumentiem ar klientiem. Šie sarežģītie procesi tikai kaitē jūsu klientu piesaistīšanai.
Pašapkalpošanās resursi, piemēram, zināšanu bāzes, forumi vai klientu atsauksmes, atbrīvo jūsu klientu pārstāvjus no biežāk uzdotajiem jautājumiem un ļauj viņiem koncentrēties uz sarežģītākiem klientu pieprasījumiem. Izmantojiet mūsu klientu portāla programmatūras priekšrocības, lai nekavējoties dalītos ar paziņojumiem par jaunām funkcijām, produkta izlaiduma piezīmēm un nekavējoties uzlabotu aģentu produktivitāti.
LiveAgent klientu portāls ietver sevī zināšanu bāzi, forumu un klientu atsauksmes.
Iestatiet klientu portālu un tā vizuālos elementus tikai ar dažiem kliekšķiiem. Izveidojiet zināšanu bāzes un forumu, lai Jūsu klienti varētu palīdzēt viens otram un parunāt par jaunajām funkcijām vai ierosināt uzlabojumus.
LiveAgent padara klientu atbalstu miljoniem reižu vieglāku. Mūsu atbildes laiks tagad ir ātrāks par 26%
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Jūsu atbalsta aģenti saņems mazāk pieteikumu, kā rezultātā viņu atbildes laiks uz klientu jautājumiem ievērojami saīsināsies.
Tiešsaistes klientu portāls glabā Jūsu zināšanas bāzes rakstus, foruma publikācijas, kā arī Jūsu klientu atsauksmes un piedāvājumus. Lasiet vairāk…
Zināšanu bāze ir viena no galvenajām portāla funkcijām, kas klientiem nodrošina vienkāršu un ekskluzīvu piekļuvi jūsu zināšanu bāzes rakstiem vai biežāk uzdotajiem jautājumiem. Mūsu zināšanu bāzes risinājumi ir pielāgoti jebkura lieluma uzņēmumiem, lai efektīvi pārvaldītu un kopīgotu zināšanu bāzes saturu ar mērķauditoriju. Varat viegli izveidot saturu aģentiem un klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru. Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi.
Forumi ļauj klientiem savstarpēji palīdzēt, atbildot uz jautājumiem. Lasiet vairāk par forumu.
Ļaujiet saviem klientiem sūtīt atsauksmes un ieteikumus. Izveidojiet un novietojiet atsauksmes pogu savā mājaslapā. Lasiet vairāk par atsauksmes pogu
Izmantojiet visas klientu portāla funkcijas un atbalstiet savus klientus pat tad, kad jūsu klientu apkalpošanas pārstāvji ir bezsaistē, izmantojot mūsu pieejamo cenu paketi.
Populārākais
Ieskatīsimies realitātai acīs — Jūsu klientiem vienmēr būs neierobežots jautājumu un pieprasījumu skaits. Laiks ir Jūsu visvērtīgākais resurss, un investējot to pareizos aktīvos, Jūs varat radīt savam biznesam ievērojamu pieaugumu. Uzņēmumi zaudē miljoniem dolāru katru gadu investējot nepareizajos aktīvos. Neesiet viens no tiem.
Klientu portāla acīmredzamā priekšrocība ir efektīvas pašapkalpošanās nodrošināšana jūsu klientiem. Tomēr LiveAgent īpašais klientu portāla risinājums ļauj arī saviem aģentiem izveidot iekšējo zināšanu pārvaldību. Kā minēts iepriekš, klientu portāls sastāv no zināšanu bāzes un foruma. Abus var izveidot gan klientiem, gan aģentiem.
Detalizēta zināšanu bāze var būt lielisks veids, kā dalīties ar dokumentiem, lai atbalstītu zināšanu nepārtrauktību iekšienē. Turklāt varat dalīties ar iekšējām zināšanām, izmantojot forumu. Iekšējais forums var būt vieta, kur apspriest konkrētas tēmas, nevis izmantot darbvietas ziņapmaiņu. Kopumā tas rada labāku komandas mijiedarbību un padara saziņu darba vietā vienkāršu.
LiveAgent klientu veiksmes programmatūra ir ar funkcijām bagāta, visaptveroša platforma, kas nodrošina arī pašapkalpošanās portālu. Skatiet mūsu panākumu stāstus un lietotāju atsauksmes, lai uzzinātu, kā LiveAgent var uzlabot jūsu klientu atbalstu un palielināt jūsu uzņēmuma partneru prieku.
Iestatiet klientu portālu tikai ar dažiem klikšķiem, izmantojot atbilstošo klientu portāla programmatūru. Izveidojiet zināšanu bāzi un pielāgojiet to sava uzņēmuma dizainam bez jebkādas kodēšanas. Tikai ar dažiem klikšķiem varat izveidot forumu saviem klientiem, kur viņi var apspriest jaunas funkcijas, lūgt palīdzību vai sniegt uzlabojumu ieteikumus.
LiveAgent pieteikumu formas ļauj klientiem sazināties ar jūsu atbalsta komandu, izmantojot klientu portālu. Tātad, kāds ir ieguvums no šī ziņapmaiņas veida? LiveAgent var uzglabāt un sakārtot klientu datus, izmantojot CRM sistēmu.
Tādējādi ikreiz, kad klients sazinās, izmantojot klientu portālu, aģentiem ir vairāk informācijas par klientu. Tā rezultātā viņi var sniegt efektīvu palīdzību. Kopumā tas ir gudrs klientu apkalpošanas risinājums, kas uzlabo saziņu ar klientiem un iekšējā atbalsta procesus.
Tālāk mēs esam aprakstījuši klientu portāla programmatūras izmantošanas priekšrocības:
Maksāšana darbiniekiem ir dārgāka nekā Jūsu klientu atbalsta uzlabošana, lai klienti atrod palīdzību klientu portālā.
Ļaujiet aģentiem pavadīt īsāku laiku, sazinoties pa tālruni, e-pastu un tiešsaistes čatu, risinot klientu problēmas.
Tiešsaistes portāli ļauj klientiem viegli saņemt palīdzību, tiklīdz tā ir nepieciešama.
LiveAgent klientu portāla programmatūra savienojas ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā ap 200 funkcijām.
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.
Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru
Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.
Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru
Atklājiet labāko klientu panākumu programmatūru 2024. gadam ar LiveAgent! Nodrošiniet nevainojamu klientu apkalpošanu visos kanālos bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes. Iegūstiet piekļuvi vienotai iesūtnei, kas veicina komandas sadarbību un personalizētu mijiedarbību. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu šodien un uzlabojiet klientu apmierinātību!
Nepieciešama uzticama telefonijas programmatūra?
Veiciet un saņemiet zvanus caur internetu, izmantojot mūsu uzlaboto telefonijas programmatūru. Veiciet starptautiskus un reģionālus zvanus par vietējām cenām.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team