Lieliska klientu panākumu programmatūra ļauj nodrošināt lielisku klientu atbalstu. Mūsu universālais risinājums ļauj koncentrēties uz jaunu attiecību veidošanu ar klientiem, jo tas fokusējas uz personalizāciju, ātrumu un lietderību.
LiveAgent klientu piesaistes programmatūra ļauj apvienot visus klientu saziņas kanālus vienā vienotā iesūtnē, kurai var piekļūt visi jūsu uzņēmuma darbinieki. Tādējādi katrs darbinieks var vienuviet redzēt visu klientu mijiedarbību, un aģenti var sākt veidot attiecības ar klientiem.
Klientu apkalpošanas jomā panākumu atslēga ir labas attiecības ar klientiem. Lai to panāktu, ir svarīgi izveidot paradumu ātri, efektīvi un personalizēti atbildēt uz klientu jautājumiem. Tomēr daudzi tiešsaistes uzņēmumi saskaras ar grūtībām, kad runa ir par palīdzības dienesta pieprasījumu pārvaldību, kas savukārt neļauj sniegt efektīvas atbildes.
Lielākā daļa e-pasta klientu nav vienkāršs darbs koplietošanas iesūtnē, jo tie nav radīti, domājot par sadarbību. Piemēram, strādājot ar Outlook, Jūs varat izdzēst kolēģa darbu, viņam par to pat nezinot, un otrādi. Rezultātā var viegli pazaudēt, aizmirst vai pat izdzēst svarīgus e-pastus. Izmantojot LiveAgent, visiem Jūsu darbiniekiem būs piekļuve koplietojamai iesūtnei, tādējādi atvieglojot komandu sadarbību.
Nav laba prakse likt klientiem gaidīt, jo viņi var kļūt neapmierināti. Tomēr bieži vien tāda ir klientu apkalpošanas realitāte. Īpaši tas attiecas uz uzņēmumiem ar lielām atbalsta komandām, jo ir viegli nepamanīt svarīgus e-pastus, līdz ir jau par vēlu.
Tomēr, izmantojot LiveAgent, varat iestatīt atgādinājumus, lai sekotu līdzi augstas prioritātes e-pasta vēstuļu saņemšanai. Rezultātā jūsu komanda vienmēr apstrādās svarīgos e-pastus, pirms būs jau par vēlu.
Ja Jums ir liela klientu apkalpošanas komanda, visiem var būt grūti sadarboties, izmantojot tradicionālās e-pasta iesūtnes. Piemēram, ja komandas locekļi dodas atvaļinājumā un tajā laikā saņem svarīgas ziņas, tās var pazust vai tikt aizmirstas.
Risinājums? LiveAgent nodrošina uzņēmuma koplietošanas iesūtni, kas ļauj Jūsu darbiniekiem dalīt nepieejamo aģentu darba slodzi.
Ja nav kopīgas sistēmas klientu saziņas pārvaldībai, ir ļoti grūti novērtēt klientu atbalsta sniegumu. Izmantojot LiveAgent, Jūs varat uzraudzīt visas ziņas, kas kursē starp Jūsu komandu un klientiem. Jūs varat viegli pamanīt problēmas vai apbalvot tos komandas locekļus, kas nodrošina Jūsu klientiem izcilu apkalpošanu.
LiveAgent nodrošina visiem Jūsu komandas locekļiem vienkāršu veidu, kā sekot klientu pieprasījumiem un atbildēt uz tiem. Tas integrē visus saziņas ar klientiem veidus vienā vienotā programmatūrā.
Neatkarīgi no tā, vai klienti sazinās ar jums, izmantojot zvanu centru, tiešsaistes čatu, sociālos medijus vai e-pastu, LiveAgent jums palīdz nodrošināt, lai jūsu darbinieki varētu nepārtraukti uzraudzīt klientu saziņu.
Klientu panākumu atslēga ir komunikācija, un LiveAgent nodrošina Jums un Jūsu komandai nepieciešamos rīkus efektīvai komunikācijai.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent piedāvā daudzus rīkus, kas var būtiski ietekmēt Jūsu komandas veiktspēju un Jūsu klientu apkalpošanas panākumus. Apvienojumā šie rīki ļauj Jūsu personālam netraucēti sazināties ar Jūsu klientiem, izmantojot dažādus kanālus.
Mūsu klientu apkalpošanas programmatūrai ir visaugstākie reitingi nozarē, un tā pārspēj citas klientu apkalpošanas programmatūras, kas ir dārgākas un nodrošina daudz mazāk funkciju.
Klientu panākumu nodrošināšana nozīmē piedāvāt klientiem daudzkanālu pieredzi. Tāpēc esam izstrādājuši īpašu, pielāgotu lietotni gan Android, gan iOS operētājsistēmām, kas nevainojami integrējas ar Jūsu tīmekļa programmu.
Pat tad, ja Jūsu darbinieki neatrodas pie sava darba galda, viņi var turpināt sazināties ar Jūsu klientiem, izmantojot e-pastu, tālruni un sociālos medijus, – un tas viss notiek lietotnē. Rezultāts? Katrai svarīgai ziņai nodrošināsiet ātru atbildi.
Mūsu klientu panākumu programmatūru izmanto visā pasaulē, un tā tiek nodrošināta ar pilnīgu vai daļēju daudzvalodu atbalstu. Tā piedāvā vairāk nekā 40 valodas un ļauj pilnībā pielāgot katru speciālo burtu vai burta uzsvaru lietotnē.
Tas ļauj Jūsu darbiniekiem, atbildot uz klienta jautājumiem un pieprasījumiem, izmantot tā dzimto valodu, un tas nozīmē, ka Jūsu klienti var meklēt palīdzību savā dzimtajā valodā.
Mūsu intuitīvā palīdzības pieteikumu sistēma ļauj pārskatāmi redzēt visas klientu mijiedarbības un automatizēt daudzus biežāk sastopamos klientu apkalpošanas uzdevumus. Jūsu darbinieki var uzreiz pārslēgties starp dažādiem saziņas veidiem, un Jūs varat pielāgot savu klientu apkalpošanas pieredzi specifiskajām Jūsu nozares vajadzībām, izveidojot saziņas formas un pielāgotus atbalsta centrus.
LiveAgent nepārtraukti tiek pilnveidots un izstrādā jaunas funkcijas. LiveAgent jau nodrošina vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas.
LiveAgent uzticas daži no pasaules lielākajiem un prestižākajiem uzņēmumiem. Izlasiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, lai uzzinātu, kā LiveAgent var palīdzēt Jums gūt panākumus, nodrošināt klientu lojalitāti un pacelt klientu apkalpošanu jaunā līmenī.
LiveAgent nodrošina jaudīgu klientu panākumu rīku gan jauniem, gan esošajiem uzņēmumiem. Ja jūs tikko sākat uzņēmējdarbību, tas ļaus jums ātri izveidot klientu bāzi un veidot lojalitāti jūsu klientu vidū. Ja esat jau nostiprinājies uzņēmums, kas vēlas pacelt savu klientu pieredzi jaunā līmenī, integrējot visus klientu saziņas kanālus vienā centralizētā sistēmā, jūsu darbinieki varēs sazināties ar klientiem daudz vienkāršāk un efektīvāk.
Mēs esam izstrādājuši LiveAgent kā elastīgu klientu apkalpošanas risinājumu, un mūsu bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra ir piemērota jebkura lieluma uzņēmumiem. Neatkarīgi no tā, kurā nozarē darbojaties vai cik liels ir jūsu uzņēmums, mēs varam palīdzēt jums izveidot labāku saziņu ar klientiem.
Klientu panākumu programmatūra palīdzēs Jums un Jūsu komandai pārvaldīt mijiedarbību ar klientiem. LiveAgent ir SaaS risinājums, kas apvieno visu Jūsu komunikāciju vienā vienotā sistēmā.
Jūsu klienti izmanto dažādus saziņas veidus, piemēram, e-pastu, tālruni, ziņapmaiņu vai tiešsaistes čatu, tāpēc visas saziņas uzturēšana vienuviet palīdz Jūsu klientu apkalpošanas aģentiem labāk izprast klientu problēmas un atbildēt uz tām ātrāk. LiveAgent nodrošina arī Jūsu iekšējās komunikācijas drošību, lai Jūs varētu glabāt sensitīvus klientu datus droši.
Veiksmīga klientu apkalpošana ir atslēga veiksmīga uzņēmuma un spēcīgas e-komercijas kopienas izveidei. Klientu veiksmīgas apkalpošanas programmatūra var ievērojami uzlabot Jūsu saziņu ar klientiem. Jūsu darbinieki ne tikai varēs sazināties ar klientiem, izmantojot vairākus kanālus, bet arī uzraudzīt savu klientu apkalpošanas sniegumu.
Klientu panākumu programmatūras tirgus ir pārpildīts, taču katrs piegādātājs piedāvā atšķirīgu rīku kopumu. Tāpat kā ikviena lēmuma par pirkumu gadījumā, Jūsu vajadzības pēc klientu veiksmīgas apkalpošanas programmatūras būs atkarīgas no Jūsu nozares, uzņēmuma lieluma un personīgajām vajadzībām.
Lielākā daļa programmatūras nodrošinātāju piedāvā pamatfunkcijas, kas ietver palīdzības pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu un analītisku vadības paneli. Tām, kas ir attīstītākas, ir automatizācija, vairāku zināšanu bāzu atbalsta sistēmas vai dažādi sadarbības rīki.
Ar LiveAgent mēs spērām soli tālāk. Mēs iebūvējām zvanu centra programmatūru tieši mūsu platformā, ļaujot Jums bez piepūles pārslēgties starp telefona zvaniem un citiem saziņas veidiem. LiveAgent atbalsta arī sociālo mediju ziņas tieši iebūvētajā panelī, kur varat arī atbildēt uz tām. Mūsu unikālā palīdzības pieteikumu sistēma apvieno visus saziņas veidus vienkopus.
Tā kā tirgū ir tik daudz iespēju, klientu panākumu programmatūras izvēle var būt grūts uzdevums. Tāpēc mēs esam izveidojuši LiveAgent, lai tā būtu pēc iespējas elastīgāka. Ja Jums ir tikai viens klientu apkalpošanas komandas darbinieks, nekādu problēmu: LiveAgent nodrošinās visu viņa ziņu sakārtošanu. Ja Jums ir liela komanda, kas nodarbojas ar klientu jautājumiem, LiveAgent ļaus viņiem sadarboties un nodrošināt Jūsu klientiem vislabāko iespējamo pieredzi.
LiveAgent piedāvā visas šīs funkcijas, izmantojot intuitīvu lietotāja saskarni, kuru ir viegli apgūt un kurā varat redzēt galvenos rādītājus, kas parāda, cik labi Jūs apkalpojat savus klientus. LiveAgent izmantošana ir izdevīga, jo visas šīs noderīgās funkcijas jūs saņemat par cenu, kas līdzvērtīga cenai par vidējām vakariņām divatā.
Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru
Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.
Palīdzības dienesta programmatūra e-komercijas nozarei
Uzlabojiet savu e-komercijas klientu apkalpošanu ar LiveAgent, augstāk novērtēto palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājot 14 vai 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, LiveAgent palīdz uzlabot atbildes laiku, klientu lojalitāti un samazināt iepirkumu groza pamešanu. Pievienojieties vairāk nekā 21 000 uzņēmumu un sniedziet neaizmirstamu klientu atbalstu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team