Andrej Saxon customer success

VIP klientu atbalsta līnija ar Andreju Saksonu

Sazinieties ar Andreju, izmantojot zemāk norādīto pogu.

Andreja darba grafiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 11:00 – 19:00
Otrdiena: 7:00 – 15:00
Trešdiena: 11:00 – 19:00
Ceturtdiena: 7:00 – 15:00
Piektdiena: 7:00 – 15:00

Saistītie Raksti arAndrejs
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Pievienojieties tūkstošiem apmierinātu klientu!

Mūsu klienti

Pievienojieties tūkstošiem apmierinātu klientu, kas izmanto LiveAgent, lai uzlabotu savu klientu pieredzi ar daudzkanālu risinājumu. Uzziniet, kā tādi uzņēmumi kā Forbes, Airbus un Nascar veido panākumus ar mūsu platformu. Apmeklējiet mūs, lai izlasītu viņu veiksmes stāstus un iedvesmotos!

Uzziniet vairāk par maksas par zvanu metriku. Padziļināti izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.

Maksa par zvanu

Uzziniet visu par maksu par zvanu - nozīmīgu zvanu centra KPI, kas ietekmē klientu apmierinātību un budžetu. Atklājiet, kā aprēķināt un samazināt šo izmaksu ar integrētu programmatūru un mākoņpakalpojumiem, nezaudējot kvalitāti. Izpētiet LiveAgent priekšrocības un uzlabojiet klientu apkalpošanu!

Dzīvais tiešsaistes čats ir saziņa starp klientiem un klientu pārstāvjiem reāllaikā, izmantojot iebūvētu tiešsaistes čatu.

Dzīvais tiešsaistes čats

Izmēģiniet LiveAgent dzīvo čatu bez maksas! Uzlabojiet klientu apmierinātību ar ātru un efektīvu saziņu reāllaikā.

Esiet gatavs uzlabot klientu atbalsta kvalitāti, izmantojot LiveAgent neatvairāmo integrācijas spēku ar AnGoVoIP. Negaidiet vairs ilgāk, sāciet izmantot LiveAgent un AnGoVoIP iespējas jau tagad.

AnGoVoIP

Integrējiet AnGoVoIP ar LiveAgent bez maksas, lai uzlabotu klientu atbalstu, savienotu attālinātus darbiniekus un ietaupītu izmaksas!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x