Iepazīstieties ar mūsu klientu apkalpošanas supervaroņiem

Mihaela

Klientu apkalpošanas vadītāja

Mihaelas darba laiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 9:00 – 17:00
Otrdiena: 11:00 – 19:00
Trešdiena: 9:00 – 17:00
Ceturtdiena: 11:00 – 19:00
Piektdiena: 9:00 – 17:00

Andrejs

Klientu apkalpošanas vadītājs

Andreja darba laiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 11:00 – 19:00
Otrdiena: 7:00 – 15:00
Trešdiena: 11:00 – 19:00
Ceturtdiena: 7:00 – 15:00
Piektdiena: 7:00 – 15:00

Laura

Klientu apkalpošanas vadītāja

Lauras darba laiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 9:00 – 17:00
Otrdiena: 11:00 – 19:00
Trešdiena: 9:00 – 17:00
Ceturtdiena: 11:00 – 19:00
Piektdiena: 9:00 – 17:00

Džons Gordons

Klientu apkalpošanas vadītājs

Džona darba laiks (EST, Ņujorkas laiks)

Pirmdiena: no 9:00 līdz 17:00
otrdiena: no 9:00 līdz 17:00
Trešdiena: no 9:00 līdz 17:00
Ceturtdiena: no 9:00 līdz 17:00
Piektdiena: no 9:00 līdz 17:00

Beata

Klientu apkalpošanas vadītāja

Beatas darba laiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 11:00 – 19:00
Otrdiena: 7:00 – 15:00
Trešdiena: 11:00 – 19:00
Ceturtdiena: 7:00 – 15:00
Piektdiena: 7:00 – 15:00

Saistītie Raksti arKlientu panākumi
Uzziniet, kas jauns klientu apkalpošanā 2024. gadā! Iepazīstieties ar tās veidiem, izmaksām, darba prasībām un daudz ko citu, izmantojot mūsu visaptverošo ceļvedi.

Klientu apkalpošana

Iegrimstiet klientu apkalpošanas pasaulē 2024. gadā – padomi, veidi, izmaksas un labākās prakses, lai uzlabotu klientu apmierinātību!"

Klientu pārstāvis ir darbinieks, kas uzņēmuma vārdā mijiedarbojas ar uzņēmuma klientiem. Viņš ir uzņēmuma balss.

Klientu pārstāvis

Discover the role of a Klientu pārstāvis, the vital link between businesses and their clients. Learn how these representatives resolve inquiries and maintain positive relationships by utilizing essential skills like empathy and patience. Explore how LiveAgent's customer service software enhances support through integrated communication channels. Start a 30-day free trial to elevate your customer service experience!

Paplašiniet savas zināšanas par klientu aprūpi, izmantojot mūsu visaptverošo rakstu. Uzziniet klientu aprūpes definīciju un iedvesmojieties no praktiskajiem piemēriem.

Klientu aprūpe

Izpratne par klientu aprūpi 2024. gadā: atklājiet, kā veidot spēcīgu uzņēmuma tēlu un uzticamu klientu bāzi. Uzziniet definīciju, atšķirības starp aprūpi un apkalpošanu, un iedvesmojieties no izciliem piemēriem. Apmeklējiet, lai uzlabotu savas zināšanas un praksi!

LiveAgent nodrošina koplietojamu uzņēmuma iesūtni, kas ļauj darbiniekiem sadalīt nepieejamo aģentu darba slodzi. Lasiet par klientu panākumu programmatūras priekšrocībām.

Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru

Atklājiet labāko klientu panākumu programmatūru 2024. gadam ar LiveAgent! Nodrošiniet nevainojamu klientu apkalpošanu visos kanālos bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes. Iegūstiet piekļuvi vienotai iesūtnei, kas veicina komandas sadarbību un personalizētu mijiedarbību. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu šodien un uzlabojiet klientu apmierinātību!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x