Kas ir zvanu rezultāti?
Zvanu centros un kontaktu centros zvanu rezultāts ir atzīme, kas saistīta ar ienākošā vai izejošā zvana iznākumu. Tā ir neatņemama zvanu centra programmatūras sastāvdaļa.
Zvanu rezultātu kodi tiek saukti arī par zvanu birkām vai darbību kodiem. Kad aģents pabeidz zvanu, tam tiek prasīts piešķirt atbilstošu rezultāta kodu (rezultāta kategoriju), tādu, kas vislabāk raksturo zvanu. Šīs kategorijas var atšķirties atkarībā no izmantotās programmatūras sistēmas. Lielākā daļa kontaktu centra programmatūras rīku (piemēram, LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra) ļauj iestatīt pielāgotus zvanu rezultātu kodus, kā arī pievienot vairākus kodus vienam zvanam. Daži no izplatītākajiem zvanu rezultātu kategorijām ir:
- no answer
- busy signal
- abandoned in queue
- disconnected
- callback
- left voicemail
- interested
- not interested
- demo booked
- appointment scheduled
- deal closed
- requires follow-up
- do not contact
- incorrect number
Kā darbojas zvanu rezultāti?
Piemēram, potenciālais pircējs aukstā zvana laikā izrāda interesi par par uzņēmuma produkta iegādāšanos vai vairāk informācijas iegūšanu. Tirdzniecības pārstāvis to atzīmē kā “ieinteresēts”, lejupkrītošajā izvēlnē izvēloties atbilstošo kategoriju no pieejamo iespēju saraksta.
You can even set up some automated follow-up actions, such as sending demo invitations, a thank you or a follow-up email, or a drip campaign. Alternatively, if a prospect doesn’t express any interest at all, an agent labels them as ‘not interested’. The CRM system may then move them to a ‘do not contact’ list for a certain amount of time until it’s reasonable enough to approach that prospect again by your sales team.
Kāpēc zvanu rezultāti ir svarīgi?
- Saving agents time – It removes the need to manually enter notes after each call and therefore, it allows for efficient contact center management.
- Less room for human error – Call disposition data is standardized and automated and thus results in greater data accuracy.
- DNC compliance – By labeling failed calls, agents can easily identify unproductive numbers by the disposition type and optimize call lists.
- Insights – By tracking outcomes of calls and analyzing disposition metrics, sales managers can use this valuable intelligence to optimize their sales process.
- Customer satisfaction – Call center managers gain better insight into customer goals and customer behaviors which allows for delivering higher levels of customer service.
Choose only the best for your call center
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kādas ir zvanu rezultātu apkopošanas priekšrocības?
Zvanu rezultāta funkcija ir būtiska zvanu centra programmatūras funkcija. Tā atvieglo kontaktu centru aģentiem sekošanu zvanu iznākumiem (gan izejošajiem, gan ienākošajiem zvaniem) un ļauj tiem izveidot veiksmīgākus zvanu kampaņu sarakstus. Tas arī palīdz racionalizēt sekošanas procesu, uzlabot klientu piesaisti un palielināt ieguldījumu atdevi.
Kā zvanu rezultāts var palielināt pārdošanas ieguldījumu atdevi?
Izmantojot zvanu rezultātu kodus, pārdošanas komandas var viegli atfiltrēt neatbilstošos potenciālos pircējus un koncentrēt vairāk pūļu, lai piesaistītu atsaucīgos potenciālos pircējus, kuri, visticamāk, kļūs par klientiem. Turklāt, nodrošinot ātru piekļuvi katra klienta kontaktu vēsturei, aģenti var izstrādāt personalizētāku pieeju pārdošanas zvaniem un uzlabot pārdošanas sarunu efektivitāti.
Vai zvanu rezultāti ir daļa no LiveAgent?
Jā, tās ir pazīstamas kā birkas. LiveAgent kontaktu centra programmatūra automātiski pārveido visus ienākošos un izejošos zvanus klientu pieteikumos. Šos pieteikumus pēc tam var organizēt un kārtot kategorijās, pievienojot birkas manuāli vai automātiski, iestatot iepriekš definētus automatizācijas nosacījumus. Vienam pieteikumam var pievienot vairākas birkas, filtrēt pieteikumus pēc birkām un izveidot dažādu veidu birku atskaites.
Pēc iepazīšanās ar zvanu rezultātiem, iesakām aplūkot, kā scenārija automatizācija var uzlabot jūsu darba procesus. Tas palīdzēs jums labāk saprast, kā automatizēt klientu apkalpošanas scenārijus un uzlabot efektivitāti. Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu pārvirzīšanas funkcionalitāti un tās priekšrocībām, apmeklējiet zvana pārvirzīšanas sadaļu. Šī informācija sniegs jums pārskatu par dažādām zvanu pārvirzīšanas iespējām un to, kā tās var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.