Kas ir zvana marķēšana?
Zvanu marķēšanas funkcija ļauj tālruņa zvaniem pievienot dažādas birkas atkarībā no konteksta. Tas ir jaudīgs biznesa rīks, ko var pievienot paplašinātajai zvanu pārvirzīšanas sistēmai, lai vēl vairāk optimizētu kontaktu centra procesus.
Piemēram, klients zvana uz zvanu centru, lai sūdzētos par produktu vai pakalpojumu. Tam var pievienot birku “Sūdzības”. Jūs varat būt tik konkrēts, cik vien nepieciešams. Pievienojiet birkas, kas saistītas ar noteiktiem produktu veidiem, mārketinga kampaņām, kurās tika piesaistīts interesents, vai jebko citu, kas palīdzēs kategorizēt klientu zvanus, ko saņem jūsu kontaktcentrs.
Kāpēc zvanu marķēšana ir svarīga jūsu uzņēmumam?
Zvanu centram rodas daudz priekšrocību, ja tas izmanto zvanu marķēšanas sistēmu. Apskatīsim dažas no tām.
- kārtība — Ja zvani ir sakārtoti konkrētās kategorijās, zvanu centra aģenti var kontrolēt kontaktu centra procesus, jo tie var daudz efektīvāk pārvaldīt savu darba slodzi.
- zvanu analīze — zvanu marķēšana atvieglo zvanu centra datu analīzi un izpēti. Tas var palīdzēt novērtēt ne tikai jūsu kontaktu centra produktivitāti un biznesa veiktspēju, bet arī labāk novērtēt potenciālo klientu kvalitāti dažādās mārketinga kampaņās.
- tendenču noteikšana — Kad visi dati ir nomarķēti un skaidri sakārtoti kategorijās, ir daudz vieglāk identificēt tendences un modeļus klientu apkalpošanas problēmās, kā arī mārketinga un pārdošanas metodes.
- dusmīgo zvanu marķēšana — pat visizcilākās atbalsta komandas saņem dusmīgus klientu zvanus. Marķējot tos, varat labāk saprast, kāpēc tādi radās. Vai ir kāds konkrēts darbinieka vārds, kas regulāri parādās šajās mijiedarbībās? Vai varbūt ir kāds konkrēts produkts vai pakalpojums, kas saistīts ar šiem zvaniem.
- savus potenciālo pircēju atgūšana. Ja atzīmējat precīzu iemeslu, kāpēc daži jūsu atbilstošie potenciālie klienti nekļuva par klientiem, varat sniegt kontekstuālu paskaidrojumu un izstrādāt precīzākas atgūšanas stratēģijas nākamajai mijiedarbībai.
- izaicinājumu noteikšana — identificējot un atzīmējot klientu problēmu jomas, varat izveidot pārliecinošāku stratēģiju un palielināt pārdošanas apjomus.
Zvanu marķēšanas izmantošana, lai uzlabotu klientu apkalpošanu
Izcila klientu servisa nodrošināšana ir ne tikai svarīga, bet arī būtiska biznesa mērķu sasniegšanai.
Call tagging can help your agents deliver more personalized service to the customers. For example, if they can see customer name tags, they can greet them by their names. You can categorize customer interactions using tags so the customer care reps can navigate their previous interactions with the clients.
Turklāt, ieviešot efektīvu zvanu marķēšanu, var viegli analizēt zvanu ierakstus un identificēt neapmierinātos klientus. Klientu apkalpošanas problēmu noteikšana ir ļoti svarīga zvanu centra darbībā.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Frequently Asked Questions
Kas ir zvanu marķēšana zvanu centrā?
Zvanu marķēšana, līdztekus citām paplašinātām zvanu centra funkcijām ļauj jums saglabāt kārtību zvanu centra darbībās. Pievienojot klientu zvaniem dažādas birkas, jūsu aģenti varēs ne tikai sekot līdzi jaunākajām mijiedarbībām ar jaunajiem interesentiem, bet arī nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu. Turklāt zvanu marķēšana nodrošina labāku navigāciju, analizējot klientu datus un identificējot klientu saziņas tendences.
Kāpēc zvanu centros ir svarīgi veikt marķēšanu?
Zvanu centra vidē kārtības saglabāšana ir prioritāte. Kontaktcentrus bieži pārņem milzīga darba slodze un saņemto zvanu skaits. Zvanu birkas ļauj iedalīt tos kategorijās un ērti izsekot dažādas klientu mijiedarbības.
Kādas ir dažas no populārākajām birkām, ko izmantot?
Dažas no visbiežāk izmantotajām birkām ir tehniskais atbalsts, pārdošanas nodaļa, klientu sūdzības, pasūtījumu atgriešana utt. Varat izmantot arī obligātas zvanu birkas, kas liek aģentiem piešķirt atbilstošu birku tieši pēc tālruņa zvana.
Kā izveidot pielāgotas birkas?
Tas lielā mērā ir atkarīgs no izmantotās programmatūras. Virs raksta esošā saite aizvedīs jūs uz lapu, kurā ir paskaidrots, kā izveidot pielāgotus tagus, izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru.
Kas ir nemarķēts zvans?
Tas ir ienākošais vai izejošais zvans, kuram jūsu sistēmā nav piešķirta birka.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu marķēšanu, apskatiet rakstu Kas ir zvana marķēšana?. Tas sniegs jums dziļāku izpratni par to, kā šī funkcija darbojas.
Uzziniet, kāpēc zvanu marķēšana ir svarīga jūsu uzņēmumam. Šajā rakstā ir izskaidrots, kā tā var palīdzēt uzlabot jūsu uzņēmuma efektivitāti un klientu apkalpošanu.
Ja vēlaties uzlabot klientu apkalpošanu, apskatiet, kā zvanu marķēšanas izmantošana var palīdzēt. Tas sniedz noderīgus padomus un stratēģijas, lai optimizētu jūsu klientu pieredzi.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.