Kā iegādāties funkcionējošu zvanu centru?
Lai iegādātos zvanu centru, ir jāizprot visi faktori, kas ietekmē šādas organizācijas cenu un jāveic pamatīgs ieguldījumus. Ir iespējams iegādāties kontaktu centru, bet daudzi uzņēmumi izvairās to darīt.
Uzņēmumiem, kuriem ir citi galvenie darbības virzieni, parasti ir labāk izmantot zvanu centra ārpakalpojumus. Bet, ja gribat darbināt zvanu centru un šādi pelnīt naudu, tad tas ir iespējams.
Pirmā svarīgā lieta, kas jāzina, ir iespēja izvēlēties starp zvanu centru franšīzēm vai neatkarīgiem uzņēmumiem.
Zvanu centra franšīzes
Daudzi zvanu centri šodien darbojas kā biznesa franšīzes. Tie ir daļa no lielākas organizācijas, bet tos uz vietas vada franšīzes pārvaldītāji. Šai iespējai ir nepieciešami nelielāki sākumieguldījumi, un jūs saņemat nepieciešamos digitālos risinājumus no mātesuzņēmuma. Tomēr jūs esat atbildīgs par atrašanās vietas, telpu, darbiniekiem un darbību veikšanu.
Neatkarīgi zvanu centri
Neatkarīgs zvanu centrs nozīmē veikt visu pašam no pašiem pamatiem. No franšīzes devēja nebūs nekāda palīdzība, un jūs pats par visu esat atbildīgs. Šī pieeja prasa vairāk darba un būtiskāku ieguldījumu, bet piedāvā lielāku peļņas potenciālu.
Zvanu centra iegādes process
- noteikt, kāpēc tas ir pareizais ieguldījums
- informācijas iegūšana operatīvo un stratēģisko lēmumu pieņemšanai
- izprotot jūsu biznesa vajadzības
- nosakot savu budžetu
- potenciāla pirkuma atrašana (saraksti, reklāmas, mutiski, biznesa aģenti)
- izvērtējot visus organizācijas aspektus
- sarunas par cenu
- iziet ar pirkumu
Cik rentabls ir zvanu centra bizness?
Biznesa eksperti saka, ka ir divi veidi, kā zvanu centri pelna naudu:
- maksa par zvanu
- uzlāde stundā
Ja strādājat ar konstantu zvanu laiku, maksa par zvanu var būt pareizais risinājums. Tajā pašā laikā atkarībā no sniegtā pakalpojuma zvani var turpināties ilgāk vai beigties ātrāk. Parasti klientu atbalsta centrs ar īsāku vidējo zvanu laiku var nopelnīt vairāk, ja tiek prasīta maksa par zvanu.
Jāsummē darbinieku algas un jāreizina tās ar četri. Parasti tā ir summa, kas nepieciešama, lai segtu visus tekošos izdevumus. Visu, kas ir pāri par to, var uzskatīt par tīro peļņu.
Bet, lai peļņa pieaugtu, ir jāveido mērogojams biznesa modelis. Citiem vārdiem sakot, ir jāatrod izdevīgāki darījumi ar interneta pakalpojumu sniedzējiem, mākoņrisinājumiem un programmatūras uzņēmumiem, kas, uzņēmumam augot, ievērojami samazina izmaksas uz vienu darbinieku.
Kur var atrast pārdodamu zvanu centru?
Labākā iespēja ir atrast sludinājumu vietnes kurās ir uzņēmumi,kas tiek pārdoti. Šīs vietnes ļauj filtrēt meklēšanu atbilstoši jūsu vajadzībām un iegūt vērtīgu informāciju par katru sludinājumu. Tajā pašā laikā ir viegli sazināties ar uzņēmuma īpašnieku, ja esat atradis sev tīkamu variantu.
Izskatot sludinājumus, pārliecinieties par šīm lietām:
- atrašanās vieta
- Izmērs
- saldētas īpašības
- cena
- entītijas veids
- darbinieku skaits
- darbības statuss
- piedāvātajiem pakalpojumiem
- kādi īpaši noteikumi
Ņemiet vērā, ka, lai gan jūs kļūsiet par uzņēmuma īpašnieku, lielākā daļa zvanu centru tiek pārdoti kopā ar vadību.
Kā izvēlēties īsto zvanu centru iegādei?
Izvēloties zvanu centru, jāņem vērā daudzi dažādi faktori. Izprotot sava biznesa vajadzības, jūs atradīsiet labāko variantu sava budžeta ietvaros, lai panāktu klientu apmierinātību, būtu efektīvs un samazinātu savas darbības izmaksas.
Kur jūs plānojat darboties?
Zvanu centra darbību var koncentrēt uz vienu konkrētu valsti, angliski runājošajām valstīm vai valstīm visā pasaulē. Tāpēc ir svarīgi atrast komandu, kas runā vajadzīgajā valodā un kam ir piekļuve tehnoloģijām, lai pieņemtu/veiktu zvanus noteiktā reģionā.
Tajā pašā laikā jūsu atrašanās vieta ir svarīga arī laika joslas dēļ, ja sagaidat starptautiskos zvanus no dažādām laika joslām. Citiem vārdiem sakot, jūsu parastais darba laiks ir jāsaskaņo ar noslogotāko dienas laiku.
Komandas lielums
Nepieciešamais komandas lielums ir tieši atkarīgs no jūsu mērķa tirgus un jūsu budžeta. Piemēram, dažās nozarēs ir nepieciešamas klientu apkalpošanas komandas, kas piedāvā detalizētu tehnisko atbalstu. Tajā pašā laikā var būt situācija, kad ir mazāka klientu bāze, kas nozīmē, ka ir nepieciešama mazāka komanda, lai izvairītos no liekām izmaksām.
Zināšanu un pieredzes līmenis
Dažādas nozares prasa atšķirīgas zināšanas no zvanu centra aģentiem. Piemēram, ja uzņēmumam ir nepieciešams klientu atbalsts mūzikas instrumentu jomā, klientu pārstāvjiem ir nepieciešamas vērtīgas zināšanas un pieredze, lai palīdzētu klientiem ar atbildēm uz to vaicājumiem.
Pieejamās tehnoloģijas
Izcila klientu apkalpošana ir atkarīga no tehnoloģijas. Novecojuši risinājumi var kavēt jūsu uzņēmuma panākumus. Lūk, dažas no tehnoloģijām, ko izmanto modernie zvanu centri:
- CRM sistēmas
- kampaņu vadības sistēma
- vieda atzvanīšana
- viedā zvanu maršrutēšana
- zvanu sadales sistēma
- tiešraides čats
- TTY/TTD
- zināšanu pārvaldības sistēma
- darbaspēka vadības sistēma
- universāla rinda
Biroja aprīkojums
Papildus digitālajām tehnoloģijām zvanu centra uzņēmumam nepieciešama nepieciešamā infrastruktūra, lai veiktu savu darbību. Tas attiecas arī uz tādām aprīkojuma pozīcijām kā austiņas, datori, rakstāmgaldi, atpūtas telpas, konferenču telpas, tālruņa/interneta līnijas utt.
Cik izmaksā nopirkt/iegūt īpašumā zvanu centru?
Ir grūti iepriekš uzminēt pārdošanas cenu. Tas viss ir atkarīgs no jūsu vajadzībām, meklētā zvanu centra un tā atrašanās vietas.
- Uzņēmumu sarakstu vietnēs varat atrast cenas, sākot no 100 000 USD līdz 2 000 000 USD.
Saskaņā ar Glassdoor datiem ASV zvanu centra aģenta vidējā likme ir $30’000.
vidējās darbinieku izmaksas tipisks zvanu centrs gadā ir aptuveni 260 000 USD.
- Iekārtu un digitālās infrastruktūras izveides izmaksas vienam darbiniekam svārstās no USD 2500 līdz USD 10 000.
Choose only the best for your call center
LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?
Frequently Asked Questions
How to buy a functional call center?
Buying a call center is like acquiring any other business. You need to gather essential information and make a big investment at the very start. The process is extensive and includes assessing key aspects of the business, including technologies, assets, property, employees, cash flow, competition, and so much more.
Is call center business profitable?
There are many different call center business models out there. It is important to choose the right one and execute it properly if you want your business to be profitable. All of the models have their pros and cons; it’s up to you to choose the cons you can live with and minimize their effects.
Where can I find a call center for sale?
Call centers are usually sold online on business listing websites, through outsourcing consultants, or via ads. No matter how you find a call center for sale, it is essential to analyze the organization thoroughly before buying.
How to choose the right call center for sale for my business?
A successful call center has many good aspects. It would help if you considered factors like current international reach, the size of the call center, potential for expansion, capital, technologies, costs of running, employees, and so on.
How much does it cost to own a call center?
The price of buying a call center can vary a lot depending on a variety of factors. It all depends on the type of call center, the number of employees, location, types of service provided, infrastructure, and so much more. The bottom price is around $100,000+ and can go over $2,000,000.
Pēc tam, kad esat izlasījis par "Zvanu centrs, kas tiek pārdots", ieteicams pārbaudīt, kā iegādāties funkcionējošu zvanu centru. Tas sniegs jums detalizētu ieskatu par dažādām franšīzēm un neatkarīgiem zvanu centriem.
Ja vēlaties uzzināt, cik rentabls ir šāda biznesa modelis, ieskatieties sadaļā "Cik rentabls ir zvanu centra bizness?". Šis raksts izskaidros, kā potenciāli palielināt peļņu.
Lai saprastu, kur var atrast pārdodamu zvanu centru, apmeklējiet Kur var atrast pārdodamu zvanu centru?. Šeit jūs atradīsiet vērtīgus padomus par iespējām un resursiem.
Ja jums ir nepieciešams padoms par to, kā izvēlēties īsto centru, lasiet Kā izvēlēties īsto zvanu centru iegādei?. Tas palīdzēs jums pieņemt informētu lēmumu, ņemot vērā dažādus faktorus.
Interesējaties par to, cik izmaksā iegūt zvanu centru īpašumā? Aicinām izpētīt sadaļu Cik izmaksā nopirkt/iegūt īpašumā zvanu centru?. Šeit atradīsiet informāciju par izmaksām un budžeta plānošanu.
Atklājiet zvanu centra pārraugu lomu un kā viņi nodrošina augstu klientu apkalpošanas kvalitāti, pārvar intensīvas darba slodzes un risina konfliktus. Uzziniet, kā LiveAgent rīki var palīdzēt veiksmīgi vadīt klientu atbalsta centru un uzlabot pārvaldības prasmes. Izmēģiniet bezmaksas, bez saistībām!
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
Uzziniet atšķirību starp zvanu un kontakta centriem ar LiveAgent. Mūsu programmatūra apvieno klientu datus no dažādiem kanāliem, lai veidotu personalizētu klientu pieredzi un uzlabotu atbalstu. Atklājiet, kā izmantot augšuppārdošanas iespējas un automatizāciju, lai pilnvarotu savus aģentus. Izmēģiniet bezmaksas!