Kas ir zvanu centra programmatūra?
Zvanu centrs ir vieta, kur klientu zvanus apstrādā uzņēmums. To izmanto, lai nodrošinātu klientu atbalstu, telemārketingā vai lai pārdotu produktus vai pakalpojumus.
Ikvienam noslogotam zvanu centram ir jāievieš zvanu centra programmatūra, lai optimizētu procesus, palielinātu produktivitāti un nodrošinātu kopumā labāku apkalpošanu.
Zvanu centra programmatūra ir lietojumprogrammu un rīku kopa. Šāda veida programmatūra iedalās divās kategorijās: Klientu Attiecību Pārvaldības programmatūra un Datortelefonijas Integrācijas programmatūra.
Pastāv daudzi zvanu centra programmatūras veidi, piemēram, uz pārlūka balstīta, mākoņa zvanu centra vai hostēta zvanu centra programmatūra. Izmantojot mākonī balstītu programmatūru, visa informācija un dati tiek glabāti mākonī. Izmantojot uz pārlūka balstītu programmatūru, visas funkcijas un līdzekļi tiek saglabāti lietotāja pārlūkprogrammā.
Kura ir labākā zvanu centra programmatūra? LiveAgent ir novērtēts kā Nr.1 citu zvanu centra risinājumu vidū ar vairāk nekā 179 funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām,kas palīdz atvieglot zvanu centra pārstāvju atbildības un uzdevumus. Izmantojot tik daudz pieejamo zvanu centra programmatūras funkciju, jūs būsit sagatavots visam. Neatkarīgi no tā, vai esat mazs uzņēmums, pašnodarbinātais vai tikai uzsācējs, LiveAgent nodrošina elastīgu veidu, kā apmierināt jūsu biznesa vajadzības.
Frequently Asked Questions
Kas ir zvanu centra programmatūra?
Zvanu centra programmatūra ir sistēma, pateicoties kurai uzņēmumi var pārvaldīt vairākus saziņas kanālus - tas var būt e-pasts, tālrunis, tiešsaistes čats, ziņapmaiņa un sociālie mediji. To var izmantot arī kā daļu no klientu atbalsta programmatūras.
Kādi līdzekļi būtu jāpiedāvā zvanu centra programmatūrai?
Zvanu centra rīkiem jābūt funkcionāliem, ar plašu funkciju klāstu, lai tie paplašinātu pašreizējos procesus un būtu lietotājam draudzīgi, jo komanda tos izmantos katru dienu. Tas, kas noteikti ir nepieciešams zvanu centra risinājumā, ir daudzpusība. Pārliecinieties, vai tas piedāvā tādas funkcijas kā zvanu ierakstīšanu, zvanu izsekošanu un zvanu analīzi, lai varētu maksimāli izmantot klientu datus un izmantot tos ne tikai pārdošanai vai atsauksmēm, bet arī zvanu centra pārvaldības un veiktspējas uzlabošanai. Skatiet arī integrācijas sarakstu, lai zvanu centra programmatūru varētu savienot ar jau izmantotajiem rīkiem: CRM vai e-pasta mārketinga rīkiem, tikai lai uzskaitītu dažus.
Kādas ir zvanu centra programmatūras priekšrocības?
Pateicoties zvanu centra programmatūrai, klientu apkalpošana ir automatizēta un arī efektīvāka. Klientu apmierinātība palielinās, un tā var reāli pacelt jūsu uzņēmuma peļņu. Tā atvieglo arī klientu atbalsta komandas darbu.
Ja esat ieinteresēts uzzināt vairāk par dažādām zvanu centra programmatūras iespējām, iesaku izlasīt rakstu par 25 labākās 2024. gada zvanu centra programmatūras, kur atradīsiet daudz noderīgas informācijas par funkcijām un priekšrocībām. Šis raksts palīdzēs jums izvēlēties piemērotāko risinājumu jūsu uzņēmumam.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par konkrētu risinājumu, apskatiet Zendesk zvanu centra programmatūras apskatu. Šeit atradīsiet informāciju par funkcijām, veiktspēju un cenas plāniem, kas palīdzēs jums pieņemt informētu lēmumu.
Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, aplūkojiet bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru. Šis raksts parādīs, kā viegli izveidot profesionālas zināšanu bāzes, kas palīdzēs samazināt palīdzības pieteikumu noslodzi un paaugstināt klientu apmierinātību.
Labākā bezmaksas zvanu centra programmatūra
Izbaudiet LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru ar neierobežotiem zvanu ierakstiem, atzvaniem un IVR bez iestatīšanas maksas un kredītkartes nepieciešamības. Palieliniet klientu apmierinātību un aģentu produktivitāti, integrējot mūsu viegli pārvaldāmo platformu. Sāciet jau šodien ar 1 mēnesi bez maksas!
Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra
Atsaucieties uz LiveAgent, labāko izejošo zvanu centra programmatūru 2024. gadam, kas pastiprina pārdošanas un mārketinga pasākumus ar CRM integrāciju. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, 24/7 atbalstu un proaktīvu klientu saziņu, kas uzlabo attiecības un rada vairāk pārdošanas iespēju. Pārliecinieties par tās efektivitāti, izmantojot visaptverošas funkcijas, piemēram, VOIP integrāciju un viedās zvanu pārvirzīšanas iespējas. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu tagad, lai paceltu savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī!