Kas ir zvanu centra automatizācija?
Zvanu centra automatizācija nozīmē zvanu automatizācijas risinājuma izmantošanu, lai automatizētu uzdevumus, ko iepriekš veica aģenti-cilvēki. Automatizēts zvanu centrs noņem atbalsta aģentiem atkārtotu uzdevumu slogu un uzlabo darbības efektivitāti, vienlaikus samazinot darbības izmaksas. Automatizācijas platformās ir iekļautas progresīvas tehnoloģijas, piemēram, interaktīvā balss atbilde (IVR), zvanu pārvirzīšana un atzvans. Tie palīdz optimizēt zvanu automatizāciju, samazināt gaidīšanas laiku un samazināt visu aģentu dīkstāves laiku.
Kontaktu centra automatizācija rada ērtu klientu pieredzi. Tā ļauj uzņēmumiem izveidot savu klientu piesaistes platformu, kā arī uzlabot klientu apmierinātību un palielināt pārdošanas apjomus.
Kāda programmatūra tiek izmantota zvanu centra automatizācijā?
Zvanu centra programmatūra pārvalda visu zvanu centra automatizācijas darbību. Tā bieži tiek lietota kopā ar kontaktu centra programmatūru vai zvanu automatizācijas rīkiem. LiveAgent zvanu centra programmatūra izmanto jaunāko kontaktu centra tehnoloģiju un balss automatizāciju, lai jūs varētu izmantot:
- Inteliģentā automatizācija
- IVR (Interaktīvā Balss Atbilde)
- Inteliģentā zvanu pārvirzīšana
- Virtuālais aģents
- Mākslīgais Intelekts
- Izejošo un ienākošo zvanu pārvaldība
Tā ir pilnīga kontaktu centra programmatūra, kas atbalsta gan ienākošos, gan izejošos zvanu centrus.
Kas izmanto zvanu centra automatizāciju?
Šobrīd zvanu centru automatizācija ir klientu apkalpošanas nozares kodols. Tai pat laikā arī daudzas citas nozares ir atkarīgas no zvanu automatizācijas, jo īpaši uzņēmumi ar saviem zvanu centriem. Zvanu centra programmatūras lietošana bieži ir saistīta ar noteiktām nodaļām un darba pienākumiem.
Klientu kontaktu centra darbinieki ir atkarīgi no zvanu automatizācijas, jo tā palīdz viņiem veikt daudz ikdienišķu uzdevumu. Šādās darbavietās ikdienā tiek izmantota zvanu automatizācija:
- Kontaktu centra aģents
- Zvanu centra pārvaldnieks
- Klientu apkalpošanas aģents
Automate your workflow
LiveAgent offers wide range of useful automation and rules options. Why not try for yourself and see how helpful they can be?
Kā automatizēt zvanus?
LiveAgent ļauj izmantot klientu apkalpošanas automatizācijas iespējas reālajā laikā, lai automatizētu zvanus. Ņemot vērā, ka tas ir sarežģīts uzdevums, to bija iespējams sasniegt tikai ar rūpīgu programmēšanu un tehnoloģijām, ar kurām var saprast dabisko valodu, citiem vārdiem sakot, mākslīgo intelektu.
Platforma paņem katru klienta vaicājumu, analizē to un piešķir to atbilstošam saziņas kanālam. Piemēram, Interaktīvā Balss Atbilde (IVR) var palīdzēt uzreiz savienot potenciālos klientus ar piemērotiem aģentiem. Kombinācijā ar zvanu pārvirzīšanu, IVR izmantos katru pieejamo aģentu vislabākajā iespējamajā veidā.
Visbeidzot nāk atzvana funkcija, kas palīdz zvanītājiem pieprasīt atzvanu, ja patreiz nav pieejamu atbalsta aģentu vai rinda ir aizņemta.
Kādas ir patreizējās zvanu centra automatizācijas tendences?
Zvanu centra automatizācijas transformācija sākās ar zvanu centra programmatūras ieviešanu. Tomēr šis ir dinamisks process. Ir ļoti svarīgi sekot jaunākajām tendencēm un apmierināt patērētāju prasības.
Viena no pašreizējām zvanu automatizācijas tendencēm ir digitālā transformācija. Tā izaicina status quo klientu apkalpošanas nozarē un aicina integrēt tehnoloģijas uzņēmējdarbībā. Viena no šīm tehnoloģijām ir zvanu centra programmatūra.
CRM izmantošana kopā ar zvanu centra programmatūru ir vēl viena tendence, kas radās, pateicoties tā spējai personalizēt klientu ceļu un uzlabot klientu mijiedarbību.
Visbeidzot, LiveAgent var ievērojami uzlabot jūsu saziņas spējas un aģentu produktivitāti. Pašlaik platforma apvieno vairākus saziņas kanālus, tostarp:
- E-pasts
- Čats
- Zvani
- Slack
- Viber
- Forums
- Kontaktformas
- Videozvani
- Atsauksmes
Kā zvanu centra automatizācija stimulē klientu apkalpošanu?
Zvanu automatizācija automatizē atkārtotus un ikdienišķus uzdevumus, lai katra darba stunda būtu efektīva.
Tas arī uzlabo zvanītāju vispārējo pieredzi ar IVR, atzvanīšanu un viedo pārvirzīšanu, samazinot gaidīšanas laiku. Kaut kas tik vienkāršs kā atzvana iespēja atvieglo un padara ērtāku vēršanos pie klientu atbalsta.
Kādas ir zvanu centra automatizācijas priekšrocības?
Zvanu automatizācija var palīdzēt iepriecināt klientus, nodrošināt īpašu klientu pieredzi un uzlabot klientu apmierinātību. LiveAgent var palīdzēt jums sasniegt visu iepriekš minēto, uzlabojot svarīgākos zvanu centra veiktspējas rādītājus:
- Samazināts vidējais apstrādes laiks
- Ātrāks atrisināšanas laiks
- Samazināts klientu pamešanas līmenis
- Uzlabota darbinieku pieredze
- Uzlabota darbinieku apmierinātība
- Samazinātas darbaspēka izmaksas, darbības izmaksas un kontaktu centra izmaksas kopumā
- Optimizēta klientu atsauksmju ierakstīšana un glabāšana
Improve your call center
Handle all your calls with ease and make your call center efficient more than ever with the help of LiveAgent.
Frequently Asked Questions
What is call center automation?
Call center automation is a process of automating call center tasks. Call center software is a tool that enables the automation of repetitive tasks. The tasks that can be automated range from simple repetitive tasks to complex predefined call routing automation.
What is the most popular software for call center automation?
Modern call center software, such as LiveAgent, uses advanced features to automate various processes in a contact center. It comes with IVR, call routing, and callbacks and even utilizes Artificial Intelligence and natural language processing.
Who does call center automation benefit the most?
Companies in the customer service industry depend on call center automation on a day-to-day basis. The call automation does wonders in the hands of contact center staff, including contact center agents and call center managers.
How do you automate calls?
Automated calls are the core of customer service automation. LiveAgent helps automate calls in real-time to appropriate agents via different routing methodologies - IVR, intelligent call routing, and streamlined callback. It ensures that every customer issue is resolved on time.
What common practices are used in call center automation?
The current major trends of call automation include: Digital transformation Streamlined customer interaction Support for various communication channels Personalization via customer journey analysis
What does call center automation do for your customer service?
Using call automation can help you enhance customer service in several ways. It frees up time for agents, automates matching customers with a specific query to relevant agents thanks to IVR and call routing, offers a callback option, and enables contact centers to serve customers via multiple communication channels, all from one screen.
What are the benefits of call center automation?
Call automation can help your company delight customers and provide an exceptional customer experience. The more specific benefits include reduced average handle time per customer, reduced contact center costs, and improved employee satisfaction.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar zvanu centra automatizācijas priekšrocībām, varat uzzināt vairāk par to, kas īsti ir zvanu centrs. Šajā rakstā ir detalizēti aprakstītas dažādas funkcijas, kas padara zvanu centru efektīvu, kā arī galvenās problēmas, ar kurām tie saskaras.
Ja vēlaties izprast, kā zvanu centri var palīdzēt jūsu uzņēmumam, iepazīstieties ar konkrētiem lietošanas piemēriem. Šie piemēri palīdzēs saprast, kā dažādas funkcijas var uzlabot klientu apmierinātību un optimizēt aģentu darbu.
Zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet šo zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai pārliecinātos, ka jūsu aģenti spēj apstrādāt ikvienu zvanu - bez izņēmuma.