Kas ir zvanītāja izsekošanas programmatūra?
Šī programmatūra apkopo un reģistrē dažādu informāciju no ienākošajiem zvaniem. Analizējot šos datus, mārketinga speciālisti var izstrādāt ļoti mērķtiecīgu mārketinga taktiku. Izmantojot šo programmatūru, varat uzzināt, par ko bija zvans, kā zvanītājs ieguva jūsu numuru un kāds bija zvana iznākums.
Izmantojot klientu izsekošanas sistēmu, uzņēmumi var savienot tiešsaistes un bezsaistes mārketinga pasākumus. Līdzīgi kā apmeklētāju izsekošana, ar šo metodi iegūtos datus var izmantot meklētājprogrammu optimizācijā (SEO), dažādas mārketinga kampaņas, sociālo mediju vai bezsaistes reklāmas kampaņas, kā arī turpmākajos tālruņa zvanos.
Kā darbojas zvanītāju izsekošanas programmatūra?
Biznesa tālruņa līnijai izsekošanas programmatūra piešķir vietējo vai bezmaksas numuru. Kad notiek zvans, tā pārvirza zvanītājus uz šo piešķirto tālruņa līniju. Varat izlemt, kur nosūtīt zvanus: mārketinga nodaļai, pārdošanas komandai vai pat uz mobilo tālruni. Turklāt varat izvēlēties, kurai mārketinga kampaņai pievienot šo tālruņa numuru. Tas palīdz veikt turpmāku zvanu analīzi. Vai zvans ir saistīts ar nosūtīto jaunumu biļetenu? Vai arī tas ir no jūsu mājaslapas galvenās lapas?
Tiklīdz veikti visi šie iestatījumi, zvanītāja izsekošanas programmatūra apkopo datus, lai iegūtu papildu informāciju par zvanītāju.
Iegūstamo datu vidū var būt:
- zvanu ierakstīšana
- zvanītāja informācija – vārds, atrašanās vieta, utt.
- zvana informācija – datums, zvana ilgums utt.
- zvana avots – SEO, e-pasta mārketinga kampaņa, etc.
Kā zvanītāja izsekošana var palīdzēt manu mārketinga lēmumu pieņemšanā?
Zvanītāju izsekošanas risinājums ļauj mārketinga komandai analizēt tālruņa sarunas. Dati, kurus viņi var iegūt, palīdz radīt labāku zvanītāja pieredzi. Uzlabotā zvanu izsekošana nodrošina to, ka mārketinga speciālisti var izmantot reāllaika atskaites, lai optimizētu maksas meklēšanu un citas digitālā mārketinga stratēģijas. Tas sniedz arī papildu datus mārketinga IA mērīšanai un palielina ieguldījumu atdevi no reklāmas.
Turklāt visu informāciju varat pastāvīgi pievienot zvanītāju profiliem, tāpēc visi dati ir pieejami vienā vietā par visiem sarunu kanāliem. Tāpēc jūsu komandai būs ne tikai mazāk grūtību atrast nepieciešamos datus, bet arī uzlabosies to mārketinga efektivitāte.
Kādas ir zvanītāju izsekošanas programmatūras lietošanas priekšrocības jūsu uzņēmumam?
Apkopoto datu analīze lieliski palīdz izprast mārketinga kampaņu veiktspēju. Iepazīstoties ar visiem mārketinga pasākumu aspektiem, varat palielināt reklāmguvumu līmeni un palielināt uzņēmuma ieņēmumus.
Mākoņdatošanas zvanu izsekošanas programmatūra ļauj mārketinga speciālistiem pētīt klienta ceļu un saistīt to ar konkrētām kampaņām. Google Adwords ļauj veidot ļoti mērķtiecīgu saturu un reklāmas, pamatojoties uz šiem pētījumiem. Tas ļauj samazināt maksu par klikšķi (MPK) un maksu par reklāmu (MPI).
Turklāt, zinot, kuri kanāli vislabāk darbojas tieši priekš jūsu uzņēmuma, mārketinga speciālisti un aģenti var vairāk koncentrēties uz interesentu pārvēršanu par maksājošiem klientiem, kā arī uz reklāmguvumu uzskaiti. Turklāt detalizētas zināšanas par sarunām ar klientiem ļauj jums nodrošināt pēc iespējas labāku klientu apkalpošanu.
Kādi ir zvanītāju izsekošanas programmatūras veidi?
Ir četri zvanītāja izsekošanas programmatūras veidi.
1. Atzvana funkcija
Tas ir interneta risinājums. Uzņēmums izveido reklāmu, kurā prasa norādīt savu tālruņa numuru. Atzvanīšanas programmatūra apkopo šo informāciju, lai pārdošanas pārstāvji varētu sazināties ar interesentu.
2. Zvanošā numura izsekošana
Šī izsekošanas sistēma nodrošina uzņēmumiem vairākus numurus, lai izsekotu mārketinga centieniem gan tiešsaistē, gan bezsaistē. Tas palīdz mārketinga speciālistiem noteikt, kuri kanāli piesaista vislielākās izredzes.
3. Dinamiskā zvanu izsekošana
Šī programmatūra ļauj programmējamām mājaslapām mainīt tālruņu numurus ikreiz, kad tiek ielādēta lapa. Šie numuri tiek rādīti potenciālajiem interesentiem, pamatojoties uz iepriekš definētiem kritērijiem.
Ir divi dinamiskās zvanu izsekošanas veidi:
- kanālu izsekošana — šī programmatūra apkopo informāciju par potenciālajiem pircējiem, pamatojoties uz kanālu, kurā tie ir atraduši jūsu uzņēmumu. Labi zināmi šīs sistēmas piemēri ir Google AdWords un Bing Ads.
- unikālo sesiju izsekošana — šī sistēma apkopo informāciju par interesenta sesiju laika gaitā. Tā piešķir unikālu numuru katrai sesijai, un šādi tā var norādīt, kur tieši jūsu mājaslapā atradās interesents, kad piezvanīja.
4. Statisko numuru izsekošana
Tā parasti tiek izmantota bezsaistes zvanu izsekošanā. Uzņēmums katram mārketinga kanālam nodrošina atšķirīgu numuru – jaunumu biļetens, reklāma televīzijā, reklāmas plakāts u.c.
Kas jāskatās, izvēloties zvanītāja izsekošanas programmatūras nodrošinātāju?
Dažādi pakalpojumu sniedzēji piedāvā dažādas izvēles iespējas. Tas varētu palīdzēt jums veikt izpēti, lai noskaidrotu, kurš izsekošanas pakalpojumu sniedzējs vislabāk atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām. Uzziniet, cik daudz viņi prasa par lietotāju mēnesī un vai viņiem ir neierobežotu lietotāju iespēja.
Lasiet lietotāju atsauksmes tiešsaistē un salīdziniet tās ar citiem avotiem. Apsveriet, kuri atsauksmju aspekti attiecas uz jūsu uzņēmumu, un koncentrējieties uz plašāku informāciju par tiem.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kas ir zvanītāja izsekošanas programmatūra?
Šī programmatūra apkopo informāciju no ienākošajiem zvaniem. Daži šīs sistēmas veidi arī reģistrē ienākošos zvanus vēlākai analīzei un reklāmguvumu uzskaitei. Zvanītāju izsekošanas programmatūra iegūst informāciju par zvanītāja ģeogrāfisko atrašanās vietu, tālruņa numuru utt. Šīs programmatūras izmantošana palīdz mārketinga speciālistiem savienot tiešsaistes un bezsaistes mārketinga centienus.
Kā darbojas zvanītāja izsekošanas programmatūra?
Zvanītāja izsekošanas programmatūra piešķir numuru biznesa tālruņa līnijai. Kad interesents zvana, sistēma nosūta zvanu uz piešķirto tālruņa līniju. Varat iestatīt, kam pārsūtīt zvanus: mārketinga nodaļai, pārdošanas komandai utt.
Kādas ir zvanītāja izsekošanas programmatūras priekšrocības jūsu uzņēmumam?
Iespēja analizēt datus, kas iegūti, izmantojot izsekošanas funkcijas, ļauj mārketinga speciālistiem noskaidrot sakarību starp potenciālajiem pirkumiem un mārketinga kampaņām. Tas palīdz izprast mārketinga ieguldījumu atdevi katram kanālam un attiecīgi iestatīt budžetu. Izpratne par datiem, ko nodrošina šī izsekošanas programmatūra, ļauj arī mārketinga speciālistiem koncentrēties uz mārketinga ziņu uzlabošanu un konkrēti mērķētu kampaņu veidošanu. Tas arī palīdz klientu atbalsta komandām nodrošināt labāko servisu un palielināt klientu apmierinātības līmeni. Izmantojot reāllaika ieskatu, ienākošie tālruņa zvani var tikt efektīvi apstrādāti visa klienta ceļa laikā.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kas ir zvanītāja izsekošanas programmatūra, noteikti apskatiet sadaļu par tās darbību. Šajā rakstā jūs atradīsiet, kā izsekošanas programmatūra palīdz pieņemt gudrus mārketinga lēmumus.
Lai saprastu, kā zvanītāju izsekošanas programmatūra var būt noderīga jūsu uzņēmumam, izlasiet par tās priekšrocībām. Šī informācija palīdzēs jums izdarīt apzinātu izvēli, izvēloties piemērotāko risinājumu.
Uzziniet par dažādiem zvanītāju izsekošanas programmatūras veidiem, piemēram, atzvana funkciju. Tāpat iepazīstieties ar zvanošā numura izsekošanu, kas var būt noderīga, lai uzlabotu klientu saziņu.
Ja plānojat izvēlēties zvanītāja izsekošanas programmatūras nodrošinātāju, ir svarīgi zināt, kas jāņem vērā. Lasiet vairāk par šiem kritērijiem un pieņemiet informētus lēmumus savam biznesam.
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
Uzziniet par labākajām ienākošo zvanu centra programmatūrām 2024. gadā! LiveAgent piedāvā risinājumus personalizētam klientu atbalstam, palielinot pārdošanas apjomus ar viedās zvanu maršrutēšanas un integrētu video tērzēšanas iespējām. Apskatiet mūsu ceļvedi un uzlabojiet savu biznesu!
Profesionāla zvanu ierakstīšanas programmatūra
Atklājiet labāko zvanu ierakstīšanas programmatūru 2024. gadam ar LiveAgent! Izbaudiet kristāldzidru skaņu un neierobežotus ierakstus bez iestatīšanas maksas un kredītkartes prasībām. Ideāli piemērota kvalitātes uzlabošanai, aģentu apmācībai un juridiskiem mērķiem. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!