Ko sauc par zvanu maskēšanu?
Call masking, also known as number masking is a voice over internet protocol (VoIP) feature that hides the identity during phone calls.
Izmantojot šo risinājumu, tiek izveidots pagaidu tālruņa numurs vienai vai abām pusēm. Tas ļauj izmantot savu privāto tālruņa numuru vai virtuālā tālruņa numuru, nebaidoties no identitātes privātuma pārkāpšanas. Izmantojot maskēto tālruņa numuru, varat paslēpt savu faktisko tālruņa numuru un tajā pašā laikā nodrošināt drošu zvanu gan saviem aģentiem, gan klientiem.
Uzlabota lietotāju konfidencialitāte ir pirmā lieta, kas nāk prātā, apspriežot zvanu maskēšanu. Šo funkciju varat izmantot zvanu centrā, lai saglabātu zvanītāja identitāti anonīmu un nodrošinātu klienta konfidencialitāti.
Aplūkosim dažas no priekšrocībām, ko jūsu uzņēmumam var sniegt zvanu maskēšana.
- Increased call responsiveness – Many people have a distrust of suspicious caller IDs. With the call masking feature, customers receive incoming calls with local numbers which they are more familiar with. This puts them at ease and increases the chance of them picking up and hearing what your representatives have to say.
- Enhanced customer privacy – Both clients and businesses are justifiably aware of data leaks. Call masking helps keep your private communication secure and protected. This can not only put your and the client’s minds at ease but also ensures adherence to identity privacy policies your company has in place.
- Increased customer engagement – Many customers don’t feel comfortable sharing their personal contact details. By using the masked number feature you can gain customers’ trust so they not only give you their personal phone number but are also likely to further interact with your brand.
- Lower communication costs – It’s way cheaper to use call masking than purchasing local phone numbers or setting up whole new contact centers.
- Better call management – While keeping most of your business numbers private, you can give out your unmasked phone number to certain people. This can help you better manage your calls and make sure that you can be reached only by the individuals you’ve selected.
- Centralized business communication – Call masking ensures that all the secure communication between the business and its customers is handled on one platform.
- Data analysis – Call masking feature offers real-time insights into many aspects of a call center like agent performance, quality of interactions, and customer insights. You can then study this data and optimize your processes to provide the best customer experience.
Would you like to make better calls?
Start your 30-day trial for free and set up your own virtual call center with LiveAgent
Watch a video about call masking
Call masking is a feature of LiveAgent help desk software that allows businesses to protect customers’ sensitive information, such as their phone numbers. By masking the customers’ phone numbers, businesses can secure customer data from malicious actors and ensure that their customer’s information remains safe. Furthermore, LiveAgent also allows automatic call recording, so businesses can keep track of customer interactions and improve their service quality. With LiveAgent, businesses can securely manage customer phone calls while still giving their customers the convenience of a help desk.
Frequently Asked Questions
Kādas ir tālruņa numura maskēšanas priekšrocības?
Anonīma saziņa, izmantojot zvanu maskēšanu, piedāvā plašu priekšrocību klāstu, tostarp personiskā tālruņa numura aizsardzību uzņēmuma zvanu laikā un lietojot ziņapmaiņas pakalpojumus, lielāku klientu atsaucību un iesaistīšanos, labāku koncentrāciju uz klientu privātumu, izmaksu ekonomiju, labāku zvanu pārvaldību un kopumā labāku individuālo lietotāju aizsardzību.
Kā iestatīt zvanu maskēšanu?
Tas ir atkarīgs no zvanu centra programmatūras un tālruņa pakalpojumu sniedzēja, ar kuru strādājat. Dažādiem biznesa tālruņu pakalpojumu sniedzējiem ir atšķirīgas iestatīšanas procedūras. Tomēr vairumā gadījumu to var iestatīt un konfigurēt standarta iestatījumu panelī. Tas, cik lielā mērā varat konfigurēt šo VoIP funkciju, ir atkarīgs no zvanu centra risinājuma un izmantotā VoIP pakalpojumu sniedzēja.
Kurš izmanto zvanu maskēšanu?
Zvanu maskēšanu izmanto daudzos globālos uzņēmumos, kas darbojas vairākās valstīs. Vēl citas nozares, kurās telefonu maskēšana ir vērtīga, ir tādas, kas izmanto lielus klientu datu apjomus, piemēram, finanšu joma, veselības aprūpes speciālisti, tūrisms, piegādes pakalpojumi, kā arī kontaktcentri, tiešsaistes tirdzniecības vietas un e-komercijas platformas.
Ja jums interesē vairāk par tēmu, noteikti apskatiet rakstu par zvanu centra tālruni, kur atradīsiet informāciju par dažādiem tālruņu veidiem, ko izmanto zvanu centri. Šis raksts palīdzēs jums izvēlēties piemērotāko tālruņa sistēmu jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Turklāt, ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanas prasmes, iesakām izlasīt rakstu par vispārēju atbilžu sagatavēm. Tas sniegs jums noderīgus padomus, kā efektīvi komunicēt ar klientiem sociālajos medijos un ātri atbildēt uz viņu jautājumiem.
Vēl viens saistošs raksts ir par zvanītā numura identifikācijas pakalpojumu, kur varat uzzināt, kā šis pakalpojums darbojas un kā tas var palīdzēt jūsu uzņēmumam. Šī informācija ir būtiska, lai izprastu atšķirību starp dažādiem numura identifikācijas risinājumiem.
Visbeidzot, izlasiet par zvanu centra atvainošanās veidnēm, kas ir lielisks resurss, lai mācītos, kā profesionāli un efektīvi atvainoties klientiem. Šīs veidnes palīdzēs jums sagatavoties sarežģītām situācijām un uzturēt pozitīvas attiecības ar klientiem.
Uzziniet, kā A/B testēšana var uzlabot jūsu mārketinga stratēģiju, salīdzinot dažādas versijas un analizējot rezultātus. Izprotiet svarīgākos soļus pirms testēšanas, izvēlieties piemērotus rīkus un atklājiet, kā izmantot iegūtos datus efektīvai lēmumu pieņemšanai. Apgūstiet testēšanas metodes, lai optimizētu savu tiešsaistes veiktspēju.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.