Kas ir VoIP zvanītājs?
Tālruņa zvanu veikšana, izmantojot Balss caur Interneta Protokolu (VoIP), atšķiras no tradicionālo tālruņu kompāniju izmantošanas. VoIP zvanītājs izmanto ciparu signālu, lai pārraidītu sarunu, izmantojot interneta savienojumu. Ja uzņēmums izmanto VoIP zvanus, ir svarīgi iestatīt zvanītāja ID un citas funkcijas, lai zvanītājs tiktu uztverts kā godīgs zvanītājs.
Vai tas ir aizdomīgi, ja tas ir VoIP zvanītājs?
Tas, kā daži cilvēki izmanto VoIP tehnoloģiju, var radīt aizdomas. Iejūtieties tā cilvēka ādā, kurš katru dienu saņem lielu skaitu tālruņa zvanu. Vairumā gadījumu zvaniem no tradicionālajiem tālruņiem un mobilajiem tālruņiem būs zvanītāja ID. Šī zvanītāja ID informācija ļauj personai vieglāk izlemt, vai pieņemt zvanu. Diemžēl daži VoIP zvanītāji izmanto šo tehnoloģiju, lai veiktu zvanus, manipulējot ar savu zvanītāja ID un veicot citas izmaiņas. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par šīm praksēm.
Kā bloķēt nevēlamus VoIP zvanus?
Nevēlamu zvanu saņemšana var būt ļoti traucējoša, īpaši, ja esat koncentrējies uz darba paveikšanu. Par laimi, zvanu bloķēšana vai izvairīšanās no aizdomīgiem zvanītājiem ir gluži iespējama.
- Sazinieties ar savu VoIP pakalpojumu sniedzēju. Pavaicājiet savam pakalpojumu sniedzējam par zvanu bloķēšanu, filtrēšanu un par ar to saistītajām funkcijām.
- Atbildiet tikai uz zvaniem ar atpazītu zvanītāja ID. Nākamā iespēja ir atbildēt tikai uz pazīstamiem tālruņu numuriem. Lai visi pārējie atstāj balss pastu. Parastam zvanītājam ar likumīgu mērķi (piemēram, ārsta vai zobārsta zvans) nebūs nekādu problēmu ar balss pasta atstāšanu.
- Ziņojiet par nelegāliem zvanītājiem. Nevēlamais zvanītājs var būt nelegāls, ja esat pievienojis savu tālruņa numuru nezvanīšanas reģistram. Lai iegūtu papildinformāciju, apmeklējiet donotcall.gov vietni.
Kā veikt VoIP zvanītāja ID meklēšanu?
VoIP zvana numura meklēšana ir viens no veidiem, kā identificēt legālus zvanus. Veiciet tālruņa numura meklēšanu Google. Pārbaudiet, vai tālruņa numurs ir saistīts ar legālu uzņēmumu un vai tas ir atzīmēts kā nevēlams zvanītājs. Turklāt, lai pārbaudītu tālruņa numuru, varat izmantot apgrieztos tālruņa numuru meklēšanas pakalpojumus, piemēram, USPhoneBook.com.
Ņemiet vērā, ka daži lietotāji var izmantot nefiksētu VoIP numuru, kas nav saistīts ar fizisku adresi. Piemēram, bieži ceļotāji var izmantot nefiksētu VoIP numuru, jo viņi daudz pārvietojas. Nefiksētā VoIP numura pārbaude ir sarežģītāka, jo par šiem tālruņu numuriem, iespējams, nekas netiek rādīts reversā tālruņa meklēšanas pakalpojumos.
Ja esat norūpējies par surogātzvaniem un nevēlamiem ienākošiem zvaniem, pārliecinieties, vai jūsu tālruņa numurs ir norādīts donotcall.gov. sadaļā Nezvanīt.
Vai zvanītāja ID darbojas VoIP?
Zvanītāja ID dažreiz VoIP darbojas. Kad klienti piesakās VoIP tālruņiem, viņiem ir iespējas attiecībā uz redzamo zvanītāja identifikatorā. Piemēram, VoIP zvanītājs, kas izmanto Google Voice numuru, var izmantot funkciju “anonīms zvanītāja ID”, lai paslēptu savu zvanītāja ID visiem zvaniem. Turklāt ikviens, kas veic tālruņa zvanu ASV, var ievadīt “* 67” prefiksu pirms zvana veikšanas, lai paslēptu savu zvanītāja ID.
Iespējams, ka uzņēmumu īpašnieki vēlas iestatīt sava uzņēmuma noteikumus par zvanītāja ID izmantošanu. Piemēram, pārdošanas komandai var būt grūtības panākt, lai cilvēki atbild uz izejošajiem zvaniem, zvanot bez zvanītāja ID. Šajā gadījumā jūs varētu eksperimentēt ar zvanītāja identifikācijas pieprasīšanu, lai uzlabotu pārdošanas aģentu produktivitāti (piemēram, veiktu veiksmīgākus izejošos zvanus).
Kādas ir VoIP zvanītāja ID lietošanas priekšrocības?
VoIP zvanītāja ID iestatīšana ir izdevīga uzņēmuma īpašniekiem vairākos veidos, neatsakoties no potenciāliem VoIP izmaksu ietaupījumiem.
- uzlabojiet klientu apkalpošanu — iekļaujiet zvanītāja ID izejošajos klientu apkalpošanas zvanos, jo tad tie jūs redzēs kā legālu zvanītāju.
- Biroja darbinieku efektivitāte — biroja darbiniekiem būs jāveic tālruņa zvani galvenajiem piegādātājiem. Izmantojot zvanītāja ID izejošajiem zvaniem piegādātājiem, maz ticams, ka jūsu zvanu varētu bloķēt kā nevēlamu zvanu.
- netieciet pakļauts izmeklēšanām, ko veic tiesībsargājošās iestādes – uzņēmumiem, kas izmanto zvanītāja ID, ir mazāk iespēju veikt surogātzvanus. Tādējādi varat koncentrēt savu produktivitāti uz pārdošanu un klientu apkalpošanu, nevis risināt problēmas, kas saistītas ar tiesībsargājošo iestāžu veikto izmeklēšanu.
Ja neesat pārliecināts, kā iestatīt zvanītāja ID, sazinieties ar VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai saņemtu padomus par VoIP zvanītāja programmatūras izmantošanu.
Kā iestatīt ierīci, lai tiktu parādīts VoIP zvanītāja ID nosaukums?
VoIP tālruņa pakalpojuma iestatīšana, lai iekļautu zvanītāja ID, ir vienkārša. Veiciet sekojošus soļus:
- Vispirms pārbaudiet savu VoIP zvanītāja identifikācijas iestatījumu, piezvanot uz savu mobilo tālruni. Iespējams, ka jau esat aktivizējis zvanītāja identifikāciju. Šādā gadījumā palūdziet citiem darbiniekiem, tostarp pārdošanas komandai, pārbaudīt, vai viņu zvanītāja ID ir savā vietā, piezvanot uz saviem mobilajiem tālruņiem.
- Salīdziniet savu parasto tālruni ar VoIP zvanītāja ID. Nākamais solis ir veikt vēl citu testa zvanu, izmantojot parasto tālruni vai analogo tālruni, ja tāds ir. Ideālā gadījumā zvanītāja ID savā VoIP tālrunī un parastajā tālrunī ir jāsaskaņo.
- Pieņemiet konsekventus zvanītāja identifikācijas noteikumus. Apsveriet iespēju noteikt noteikumus katram jūsu uzņēmuma darbiniekam un līgumslēdzējam. Piemēram, visiem zvanītāju ID ir jāattēlo uzņēmuma nosaukums vienādā veidā.
Set up your call center
LiveAgent offers many useful features and integrations not only for call centers, but for live chat as well. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kas ir VoIP zvanītājs?
VoIP zvanītājs veic balss zvanus, izmantojot Balss caur Interneta Protokolu (VoIP), nevis izmantojot tradicionālās analogās ierīces. VoIP tālruņu sistēmas, lai veiktu zvanus, izmanto platjoslas savienojumu, nevis analogās tālruņa līnijas.
Vai VoIP zvanītājs ir aizdomīgs?
Tas ir atkarīgs no tā, kā izmantojat zvanītāja ID pārvaldības funkcijas. Zvanu veikšana no neidentificēta VoIP pakalpojuma var tikt uzskatīta par aizdomīgu. Lai jūs netiktu uztverts kā aizdomīgs, iestatiet zvanītāja ID visām jūsu VoIP tālruņu sistēmām.
Kā bloķēt nevēlamus VoIP zvanus?
Ir dažādi veidi, kā izvairīties no nevēlamiem VoIP zvaniem. Varat sākt, pievienojot tālruņa numuru nezvanīšanas reģistram. Pēc tam bloķēto tālruņu sarakstam varat pievienot noteiktus tālruņu numurus. Turklāt tālruņa pakalpojumu sniedzējam var būt papildu funkcijas, lai bloķētu nevēlamus zvanus.
Kā veikt VoIP zvanītāja meklēšanu?
VoIP zvanītāja ID varat meklēt dažādos veidos. Vispirms veiciet Google meklēšanu pēc tālruņa numura un noskaidrojiet, ko varat atrast. Ja neko neatrodat tiešsaistē, varat izmantot arī reverso tālruņa meklēšanas pakalpojumu. Ja neviena no šīm metodēm neparāda nekādu informāciju, tālruņa numurs var būt jauns vai aizdomīgs. Šādā gadījumā ļaujiet zvanam pāriet uz balss pastu un pēc tam izlemiet, vai vēlaties atzvanīt.
Vai zvanītāja ID strādā ar VoIP?
Jā, zvanītāja ID darbojas VoIP. Tomēr uzņēmumu īpašnieki var izvēlēties, kā un kad to izmantot. Piemēram, daži servisi ļauj lietotājiem veikt zvanus anonīmi. Lai izvairītos no patērētāju sūdzībām un neskaidrībām, iestatiet zvanītāja ID pārvaldību visiem jūsu VoIP zvaniem.
Kādas ir VoIP zvanītāja ID priekšrocības?
Zvanītāja ID funkcijas izmantošanai tālrunī VoIP ir vairākas priekšrocības. Piemēram, pārdošanas komanda var iegūt vairāk atbilžu uz izejošajiem zvaniem. Turklāt biroja darbiniekiem, visticamāk, būs sarunas ar klientiem. Zvanītāja ID pievienošana visiem jūsu tālruņiem nozīmē, ka jums ir mazāka iespēja tikt apsūdzētam par VoIP surogātziņām.
Kā uzstādīt ierīci, lai tiktu parādīts VoIP zvanītāja ID nosaukums?
Konkrētās darbības, kas jāveic, lai iestatītu VoIP zvanītāja ID nosaukumu, ir atkarīgas no jūsu izvēlētā servisa. Pirmais solis ir veikt VoIP zvanu uz mobilo tālruni un pārbaudīt, vai zvanītāja ID funkcija ir aktivizēta. Ja tā ir aktīva, sazinieties ar citām personām, lai nodrošinātu, ka jūsu uzņēmuma zvanītāja ID tiek parādīts konsekventi. Ja vēlaties palīdzēt iestatīt VoIP zvanītāja ID, sazinieties ar VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai saņemtu papildu palīdzību.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar VoIP zvanītāja ID priekšrocībām, jūs varētu vēlēties uzzināt vairāk par VoIP zvaniem. Šis raksts skaidro, kas ir VoIP zvanīšana un kā tā darbojas, sniedzot noderīgu informāciju par VoIP zvanu izmantošanu jūsu uzņēmumā.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.