VoIP lietotāju skaits uzņēmumos pieaug, jo ir ērti izmantot interneta savienojumus balss datu pārraidei. Viss, kas jums nepieciešams, ir infrastruktūra VoIP datplūsmas darbības nodrošināšanai. Konkrētie veiksmīgas VoIP infrastruktūras komponenti ir atkarīgi no tā, kas jums jau ir un kādas ir jūsu vajadzības.
Kas ir VoIP infrastruktūra?
VoIP infrastruktūra sastāv no fiziskajiem un programmatūras komponentiem, kas nepieciešami balss pārraidei, izmantojot interneta protokolu. Veiksmīga VoIP infrastruktūra nodrošina nevainojamu balss datu (vai citu mediju) datplūsmas sistēmu neatkarīgi no fiziskās atrašanās vietas.
Balss tīkla infrastruktūras komponenti ir:
- Pietiekams joslas platums — katram zvanam nepieciešams savs joslas platuma “gabaliņš”, lai nodrošinātu vienmērīgus sakarus; ja joslas platums nav pietiekami plats, paketes var izkrist, kas nozīmē, ka zvana kvalitāte samazinās vai rodas aizkave. Lai no tā izvairītos, varat izvēlēties hibrīdversiju un izmantot gan īpaši tam paredzētu, gan platjoslas interneta savienojumu (izmantojiet šim nolūkam paredzētu programmatūru — SD pakalpojumu) vai lūdziet interneta pakalpojumu sniedzējam garantētu joslas platumu.
- VoIP pakalpojuma sniedzējs — izvēlieties uzticamu pakalpojumu sniedzēju uzņēmuma balss tīkla vajadzību apmierināšanai (ir daudz VoIP pakalpojumu sniedzēju, sazinieties ar VoIP piegādātāju un apspriediet savas balss tīkla vajadzības, kā alternatīvu jūs varat izvēlēties privāto tīklu un iestatīt savu sistēmu uz vietas). Lejupielādējiet VoIP pakalpojumu sniedzēja programmatūru un sekojiet norādījumiem.
- VoIP tālrunis, kas izmanto IP (tas var būt aparatūras tālrunis vai programmatūras tālrunis, kas darbojas kā programma, vai uzņēmuma tālrunis ar vairākām līnijām un funkcijām), kas savienots ar ethernet kabeli ar VoIP maršrutētāju vai modemu, izmantojot WiFi bezvadu adapteri. Vai arī izmantojiet parasto tālruni ar VoIP tālruņa adapteri, kas savienots ar datoru vai modemu.
Kā LiveAgent var būt noderīgs?
Kā veiksmīgas VoIP infrastruktūras pamats, LiveAgent ļauj izmantot VoIP pakalpojumus un rīkus, kas iet roku rokā. Neatkarīgi no tā, vai meklējat darbplūsmas, daudzkanālu vai pieteikumu apstrādes risinājumu, savos centienos varat izmantot VoIP ieviešanas iespējas. Piemēram, zvanu centra risinājums ar automatizētu tālruņu sistēmu IVR ļauj organizēt sava kanāla pieprasījumus, lai pārsūtītu ienākošos zvanus uz pareizo nodaļu kopā ar automātisko zvanu sadali – ACD, lai apstrādātu lielu skaitu ienākošo zvanu, atzvana funkciju un neierobežotu zvanu ierakstīšanu. Turklāt jūs varat veidot savus klientu portālus, izmantot tiešsaistes čatu, zināšanu bāzi un izveidot automatizētus biznesa risinājumus, kas pielāgoti jūsu vajadzībām.
Get the right call center features
VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!
Frequently Asked Questions
Kā veidot savu VoIP infrastruktūru?
Izlemiet, ko no tās sagaidāt (vai vēlaties veikt starptautiskus zvanus, ienākošos zvanus vai izejošos zvanus utt.). Pārbaudiet, kas jūsu rīcībā ir aparatūras un programmatūras ziņā un kādas korekcijas ir jāveic VoIP ieviešanai. Pārbaudiet joslas platumu. Izvēlieties VoIP pakalpojumu sniedzēju un sekojiet tā norādījumiem attiecībā uz programmatūras un integrācijas vajadzībām
Kuras ir nozīmīgas VoIP integrācijas?
VoIP integrācijām ir daudz priekšrocību, un to nozīmīgums ir atkarīgs no jūsu vajadzībām. Vissvarīgākie ir tiešsaistes čats, CRM un API.
Pēc tam, kad esat iepazinušies ar VoIP infrastruktūru, iespējams, vēlēsieties uzzināt vairāk par VoIP pakalpojumu sniedzēju. Šis raksts palīdzēs jums saprast, kā izvēlēties piemērotāko pakalpojumu sniedzēju un kāpēc tas var būt izdevīgāks nekā tradicionālās fiziskās līnijas.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.