Vai vēlaties uzzināt par VoIP un kā tas var nodrošināt iespēju veikt zvanus par pieņemamu cenu? Uzziniet, kā darbojas VoIP.
Kas ir VoIP?
VoIP ir saīsinājums terminam Balss caur Interneta Protokolu. Tradicionālā tālruņu sistēma savieno jūs ar citiem cilvēkiem, izmantojot vara vadus un citu sistēmu tīklu. Salīdzinājumam VoIP zvani tiek pārraidīti ar interneta starpniecību. Katra sarunas daļa tiek nosūtīta personai, ar kuru sarunājaties, kā datu pakete, un pēc tam pārveidota atpakaļ skaņā.
VoIP zvanus ik dienas izmanto miljoniem cilvēku. Ja kādreiz esat strādājis modernā biroja ēkā, pastāv liela iespēja, ka jūs jau esat veicis un saņēmis VoIP zvanus, izmantojot šo sistēmu.
Tagad aplūkosim, kā strādā VoIP sistēmas, lai saglabātu savienojumu.
Kā darbojas VoIP?
Lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot PBX un VoIP tehnoloģiju, nav jāzin visos sīkumos, kā sistēma strādā. Tomēr ļoti noderīga ir augsta līmeņa izpratne par VoIP pakalpojuma mehānismu.
Lai ilustrētu VoIP tehnoloģiju darbībā, pieņemsim, ka jums pašlaik ir VoIP risinājums un jūsu labākais draugs jums zvana. Tālāk ir paskaidrots, kā darbojas zvans.
- Draugs sastāda jūsu tālruņa numuru. Šis zvans veido savienojumu ar jūsu VoIP pakalpojumu sniedzēju un viņa IP tīklu.
- VoIP pakalpojumu sniedzējs nosūta zvanu uz jūsu VoIP tālruni, izmantojot interneta savienojumu.
- Tiek atskaņots ienākošais zvans un atbildēts uz šo tālruni. Tiklīdz draugs saka “sveiki”, jūs sākat runāt.
- Zvana gaitā, katra jūsu sarunas skaņa tiek pārraidīta, izmantojot IP tīklu. VoIP tehnoloģija nepārtraukti pārraida šo ciparu informāciju un, turpinot zvanu, pārvērš to atpakaļ audiosignālā.
Kā optimizēt savu interneta savienojumu VoIP vajadzībām?
Lai veiktu VoIP zvanus, ļoti svarīgs ir ātrdarbīgs interneta pieslēgums. Ir tikai viens izaicinājums: iespējams, ka jums mājās un arī birojā ir vairākas ierīces, kas vienlaikus izmanto jūsu platjoslas interneta savienojumu. Ja platjoslas interneta savienojumam ir pārāk daudz pieprasījumu, var ciest jūsu VoIP savienojums.
Lai izvairītos no vilšanās, izmantojiet šos padomus interneta savienojuma optimizēšanai.
- Attālums līdz bezvadu maršrutētājam. Jūsu dators vai mobilā ierīce, iespējams, ir savienota ar internetu, izmantojot Wi-Fi. Ātrāku savienojumu var iegūt, zvanu laikā fiziski atrodoties tuvāk maršrutētājam.
- Izslēdziet citas ierīces un programmas, kas izmanto jūsu interneta savienojumu. Pirms katra VoIP zvana apsveriet iespēju izslēgt programmas, kas straumē audio un video (piemēram, video straumēšanas pakalpojumus, piemēram, Netflix un ar internetu savienotas videospēles). Ja šīs citas ierīces un pakalpojumi ir atvienoti, iespējams, ka jūsu VoIP zvans būs kvalitatīvāks.
- Ja iepriekš minētie padomi nepalīdz optimizēt platjoslas interneta savienojumu, zvanīt interneta pakalpojumu sniedzējam (ISP) ir labs nākamais solis. Viņiem var būt vēl kādi tehniskie ieteikumi, kā paātrināt interneta savienojumu.
Kādas ir VoIP priekšrocības un trūkumi?
Tāpat kā jebkurai tehnoloģijai, arī VoIP izmantošanai ir priekšrocības un trūkumi. Tāpēc, pirms pārslēdzaties uz biznesa VoIP pakalpojumu sniedzēju un atsakāties no tradicionālās tālruņu sistēmas, veltiet dažas minūtes, lai izprastu priekšrocības un trūkumus.
VoIP priekšrocības
Izmaksu ietaupījums salīdzinājumā ar tradicionālajām tālruņa līnijām. Turklāt VoIP pakalpojumu sniedzēji bieži nodrošina lielāku elastību (piemēram, varat veikt VoIP zvanus no sava datora, viedtālruņa vai planšetdatora). Vēl viena VoIP priekšrocība iepretim analogajajam tālrunim ir ātrums. VoIP tālruņa sistēmas var uzstādīt minūtēs vai stundās, savukārt pieteikšanās analogajam vai mobilajam tālrunim var aizņemt daudz ilgāku laiku.
VoIP trūkumi
Lai izmantotu VoIP, ir nepieciešams strādājošs platjoslas savienojums. Vēl viens potenciāls trūkums ir laiks, kas nepieciešams, lai pilnībā apgūtu VoIP lietošanu, ja esat pieradis zvanīt pa tradicionālajām tālruņa līnijām. Turklāt enerģijas padeves traucējumi var apgrūtināt piekļuvi VoIP, izmantojot datoru, bet joprojām varat izmantot VoIP mobilo lietotni.
Ir jāņem vērā arī tradicionālās tālruņu sistēmas. Tradicionālo tālruņu sistēmu galvenā priekšrocība ir tā, ka tās darbojas arī strāvas padeves pārtraukuma laikā. Turklāt analogajam tālrunim nav nepieciešams interneta savienojums, lai veiktu zvanus. No otras puses, tālruņa sarunu veikšana ar analogā tālruņa palīdzību rada lielākas izmaksas un tai pietrūkst elastības.
Kāda ir atšķirība starp VoIP un apvienotajiem sakariem?
Pirms veicat izmaiņas tīkla infrastruktūrā un pērkat IP tālruni katram darbiniekam, varat apsvērt, varbūt tā vietā izvēlēties apvienotu saziņu. Ir dažas galvenās atšķirības, kas jāpatur prātā.
- Koncentrācija uz biznesa komunikāciju. Vienota sakaru sistēma apvieno vairākas iespējas, piemēram, videokonferences, audio konferences, mobilās lietotnes un biznesa tālruņa pakalpojumus. Pretstatā tam vienkāršu VoIP tālruni var izmantot gan privātpersona, gan uzņēmums.
- Izmaksu atšķirības. Ir svarīgi izprast jūsu biznesa saziņas rīku izmaksas. Vairumā gadījumu biznesa VoIP pakalpojumu sniedzējs, iespējams, būs lētāks par vienoto komunikāciju, īpaši, ja jums tikai jāveic tālruņa zvani.
- Profesionāli pakalpojumi. Ņemot vērā vienotā saziņā iesaistīto sarežģītību un daudzās iespējas, iespējams, būs jāmaksā par profesionāliem pakalpojumiem (piem., konsultantiem), lai izveidotu šādu sistēmu. Turpretim VoIP ieviešana var būt daudz vienkāršāka.
Kā izvēlēties labāko VoIP nodrošinātāju?
Kā biznesa īpašniekam, dažiem pirkšanas lēmumiem ir lielāka nozīme nekā citiem. Izvēloties VoIP pakalpojumu sniedzēju, atcerieties, ka sistēmu izmantosit katru dienu. Tāpēc pirms izvēles ir vērts veltīt laiku dažādu VoIP pakalpojumu sniedzēju salīdzināšanai. Lai vienkāršotu procesu, kā sākuma punktu izmantojiet šādus atlases kritērijus.
- VoIP pakalpojumu sniedzēja reputācija — Palūdziet draugiem un kolēģiem ieteikumus par viņu izmantoto VoIP pakalpojumu sniedzēju. Turklāt veltiet nedaudz laika, lai sameklētu tiešsaistes atsauksmes, kas izceļ dažādu pakalpojumu sniedzēju plusus un mīnusus (piem., balss kvalitāti), lai jūs varētu izveidot savu izvēles sarakstu.
- starptautiskie zvani — VoIP pārdevēji dažādos veidos pieiet starptautiskajiem zvaniem. Daži piedāvā neierobežotus starptautiskos zvanus uz dažām valstīm, savukārt citi piedāvā starptautiskos zvanus uz desmitiem valstu.
- drošības nodrošināšanas spējas — kad jūsu klienti runā ar jums, viņi var dalīties ar konfidenciālu informāciju, kā piemēram, maksājumu datiem (piem., kredītkaršu numuriem). Tas ir viens no iemesliem, kāpēc drošība ir ļoti svarīga, izvēloties VoIP pakalpojumu sniedzēju.
- pakalpojuma kvalitāte — vai jums kādreiz ir pārtrūcis savienojums, veicot svarīgu tālruņa zvanu? Tā ir neticami nepatīkama pieredze. Pakalpojumu kvalitātes ziņā īpašu uzmanību pievērsiet VoIP pakalpojuma sniedzēja piedāvātajai audio kvalitātei. Turklāt pārbaudiet, kāda veida klientu atbalstu (piemēram, e-pastu, tālruni vai čatu) viņi piedāvā.
- izm – Nepieņemiet automātiski, ka visas mēnešmaksājumu paketes ir salīdzināmas. Dažas var ietvert papildu funkcijas, piemēram, videozvanus, SMS un iespēju izveidot savienojumu ar jūsu klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu.
Pirms izmaksu salīdzināšanas izveidojiet galveno funkciju sarakstu (piemēram, iekļaujiet starptautiskās tālsarunas un balss pastu).
Choose the right VoIP provider
LiveAgent offers plenty of integrations with various VoIP providers so you can pick the right one for you. Curious about all the opportunities?
Noskatīties video par VoIP
LiveAgent palīdzības dienests ir visaptverošs klientu apkalpošanas risinājums, kas piedāvā plašu funkciju klāstu, lai palīdzētu uzņēmumiem sadarboties ar saviem klientiem, tostarp klientu apkalpošanas tehnoloģijas, čtu un VoIP savienojumus. Tas ir paredzēts automatizētas darbplūsmas izveidei, lai palīdzētu atrisināt klientu pieprasījumus un tos pēc iespējas ātrāk un efektīvāk vajadzības gadījumā eskalēt. VoIP savienojums ir interneta savienojums, kas ļauj uzņēmumiem sazināties ar saviem klientiem, neizmantojot tradicionālās tālruņa līnijas. Šis savienojums nodrošina klientiem ātru un efektīvu atbalstu, padarot iespējamu tiešsaistes balss un video čatu. LiveAgent izmanto šo tehnoloģiju, lai palīdzētu uzņēmumiem ātrāk sazināties un sadarboties ar klientiem. Liveagent atbalsta komanda ir pieejama, lai sniegtu palīdzību klientiem jebkurā segmentā, jebkurā laikā, jebkurā vietā, nodrošinot, ka klienti saņem vislabāko pieredzi.
Frequently Asked Questions
What is VoIP?
VoIP is an acronym for voice over Internet protocol. It is a way to make phone calls using the Internet rather than a telephone company.
How does it work?
Voice over IP works by connecting your desk phone to the Internet and transmitting your conversation through an IP Network. Ultimately, VoIP lets you make calls to anybody whether they have a desk phone or a cell phone.
How do you optimize your Internet connection for VoIP?
To improve the quality of service on VoIP calls, you need to make sure data-intensive services (e.g., video streaming) are not using your broadband connection at the same time as your calls. If you are experiencing difficulties anyway, try to get closer to your network router. If neither of those tips works, ask your Internet service provider for further advice.
What are the advantages and disadvantages of VoIP?
The advantages of VoIP include affordable low-cost phone services and flexibility (e.g., you can use your smartphone to make VoIP calls). The disadvantages of VoIP include occasional problems with voice quality and the requirement that you have a quality broadband connection.
What is the difference between VoIP and unified communications?
VoIP is a technology to make phone calls through the Internet instead of using cellular service or a traditional phone. In contrast, unified communication is a suite of business communication tools that may include a fax machine, email, phone calls, video conferencing, and more.
How do you choose the best VoIP provider?
Start by defining what is important to you. For example, if you need low-cost international calling, focus on VoIP providers offering this feature. In most cases, the perfect solution will offer cost savings, high service quality, customer support, and an excellent provider reputation.
Pēc tam, kad esat izlasījis par VoIP, iesakām iepazīties ar kas ir VoIP, lai dziļāk izprastu šīs tehnoloģijas darbību. Šis raksts sniegs jums skaidrību par nepieciešamo aprīkojumu un priekšrocībām, ko VoIP var sniegt.
Ja interesējaties par VoIP tālruņa pakalpojumiem, apmeklējiet VoIP tālruņa pakalpojums, lai uzzinātu, kā tas atšķiras no tradicionālajiem pakalpojumiem un kā izvēlēties piemērotāko risinājumu. Turklāt, šajā rakstā varat atrast arī informāciju par aprīkojumu, kas nepieciešams VoIP tālruņa pakalpojumu izmantošanai.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!
Uzziniet, kā VoIP PBX biznesa tālruņu sistēma var samazināt izmaksas un palielināt elastību, ļaujot veikt zvanus caur internetu. Izprotiet atšķirības starp PBX un VoIP, savietojamību un galvenās priekšrocības, piemēram, zemas uzturēšanas izmaksas un uzlabotu mobilitāti. Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu vairāk!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.