Kas ir vietturis?
Alternatīvs teksts, kas tiek izmantots e-pasta melnrakstos un kuru var rediģēt, balstoties uz e-pasta kontekstu, tiek saukts par “vietturi”. Piemēram, ja darbinieks izmanto e-pasta melnrakstu, kam ir vietturis “sveiki”, vietturis automātiski tiek aizstāts ar atbildes datumu vai darbinieka vārdu.
Vietturus galvenokārt izmanto e-pasta ziņās un iepriekš sagatavotajās atbildēs, jo tie padara e-pasta saziņu unikālāku.
Frequently Asked Questions
Kas ir vietturis?
Vietturis ir alternatīvs teksts, kas tiek izmantots e-pasta melnrakstos un kuru var rediģēt, pamatojoties uz e-pasta kontekstu. To galvenokārt izmanto e-pasta paziņojumos un automātiski izsūtītajās ziņās.
Kādas ir vietturu izmantošanas priekšrocības?
Vietturi palīdz labāk sazināties ar mērķa grupām, nosūtot personalizētus ziņojumus, izmantojot tādus laukus kā vārds, e-pasta adrese un pielāgotos laukus. Tie ļauj izveidot masu ziņojumus, kas automatizē jūsu darbu.
Vai LiveAgent ir pieejami vietturi?
Vietturus var izmantot programmā LiveAgent. Izmantojot šo iespēju, jūs varat personalizēt ziņas, kā arī atbalstīt un atvieglot aģentu darbu.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar vietturiem, varētu būt noderīgi aplūkot E-komercijas e-pasta sagataves. Tur atradīsiet dažādas e-pasta mārketinga stratēģijas un pielāgojamas sagataves, kas var palīdzēt uzlabot jūsu komunikāciju ar klientiem. Tāpat, ja vēlaties saņemt atsauksmes no klientiem, apskatiet Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagataves. Šajā resursā ir sniegti padomi un labākās prakses, lai nodrošinātu vērtīgu atgriezenisko saiti. Un, ja jūs interesē, kā uzlabot klientu apkalpošanu, varētu būt vērts izpētīt bezmaksas tiešsaistes čata programmatūru. Šī programma piedāvā ātrāku atbildes laiku un uzlabo aģentu produktivitāti.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.