Kas ir vienotās sarunas?
Vienotās sarunas ir vieta, kur vienkopus tiek saglabāta visa jūsu uzņēmuma klientu atbalsta vēsturiskā informācija. Tā ir pieejama aģentam, ar ko jūs sadarbojaties. Piemēram, ja jums ir problēmas ar konkrētā uzņēmumā iegādātu produktu un esat par šo problēmu jau vairākkārt zvanījis, vienotajās sarunās būs pieejami dati par šīm sarunām, ko būsiet veicis ar citiem aģentiem.
Šī funkcija aģentam sniedz pilnīgu informāciju par jūsu iepriekšējo pieredzi, un viņš var sniegt atbilstošu atbildi. Tāpat aģentam nav jāvelta ilgs laiks detalizētas informācijas iegūšanai, jo tā visa jau ir pieejama vienkopus.
Frequently Asked Questions
Kas ir vienotās sarunas?
Vienotās sarunas ir vieta, kur vienkopus tiek saglabāta visa jūsu klientu atbalsta vēsturiskā informācija, un tā ir pieejama aģentam, ar ko jūs sazināties.
Vai vienotās sarunas ir noderīga funkcija klientu atbalsta aģentiem?
Vienotās sarunas ir noderīga funkcija klientu atbalsta aģentiem, jo tās ļauj gūt pilnīgu informāciju par klienta iepriekš ziņotajām problēmām, kā arī informāciju, vai klients jau ziņojis par konkrēto problēmu, bet nav saņēmis palīdzību.
Vai LiveAgent ir pieejama vienoto sarunu funkcija?
LiveAgent var izmantot vienotās sarunas. Tās sniedz aģentam informāciju par klienta iepriekšējo pieredzi, kas savukārt ļauj izvairīties no jau zināmu lietu pārrunāšanas.
Ja vēlies uzzināt vairāk par to, kā uzlabot klientu servisu, aplūko mūsu sadaļu par Klientu Atbalsta Glosāriju. Tajā atradīsi noderīgus padomus un biežāk uzdotos jautājumus, kas palīdzēs tev izprast palīdzības dienesta portālu būtību.
Lai uzlabotu zvanu centra efektivitāti, iesakām izlasīt rakstu par Zvanu centra pārvaldību. Šajā rakstā atradīsi padomus un viltības, kas palīdzēs tev efektīvi organizēt aģentu darba laiku un motivēt savu komandu.
Ja tevi interesē, kā atbildēt uz jautājumiem par produktu vai pakalpojumu cenām, aplūko mūsu Jautājumu par cenu atbilžu sagataves. Šeit atradīsi gatavas atbildes, kas būs noderīgas sarunās sociālajos medijos.
Lai uzzinātu vairāk par vispārējām atbildēm sociālajos medijos, apmeklē mūsu Vispārēju atbilžu sagataves. Šajā sadaļā ir izskaidrotas dažādas atbilžu sagataves, kas palīdzēs tev efektīvi komunicēt ar klientiem.
Visbeidzot, ja interesē sarunas laiks un tā nozīme klientu apkalpošanā, ieskaties rakstā par Sarunas laiku. Šis raksts izskaidros, kā mērīt vidējo sarunu laiku un kā tas var ietekmēt tavu klientu apkalpošanu.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Atklājiet, kā ierobežotas piekļuves atbalsta dienests var samazināt surogātpastu un dublējumus, vienlaikus palielinot attālumu starp klientu un zīmolu. Izmēģiniet LiveAgent risinājumu bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas efektivitāti!
Discover the importance of "Sarunas laiks" (Talk Time), a crucial call center metric that measures the total time agents spend talking with customers. Learn how to calculate average talk time, differentiate it from average handle time, and enhance agent efficiency for improved customer satisfaction. Explore LiveAgent's tools to optimize your call center's performance!
Vietturis ir alternatīvs teksts e-pasta melnrakstos, kas personalizē ziņojumus un uzlabo saziņas efektivitāti. Uzziniet, kā LiveAgent palīdz personalizēt saziņu un atvieglot darbu ar viegli rediģējamiem vietturiem. Izmēģiniet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu un pievienojieties apmierinātu klientu kopienai!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.