Kas ir vienota pieteikšanās?
Izmantojot vienotu pieteikšanos, varat izmantot vienu autorizācijas datu kopumu, lai pieteiktos divās vai vairākās lietojumprogrammās. Tas darbojas tāpat kā Google konts, kurā, izmantojot vienus un tos pašus pieteikšanās akreditācijas datus, varat piekļūt saviem e-pastiem, kalendāram, diskam un citām lietotnēm.
Vienota pieteikšanās (Single Sign-on jeb SSO) ir noderīgs elements, jo tas nodrošina labāku lietotāja pieredzi un ērtības. Izmantojot LiveAgent, klienti var izmantot SSO ar citām uz PHP balstītām tīmekļa lietojumprogrammām, piemēram, WordPress vai Magento.
Piemēram, WordPress sistēmā pēc tam, kad WordPress administrators ir pieteicies, viņš var piekļūt LiveAgent aģenta panelim tieši no administratora izvēlnes.
Frequently Asked Questions
Kas ir vienota pieteikšanās?
Vienota pierakstīšanās ir pakalpojums, kas nodrošina sesijas un lietotāja autentifikāciju. Ļauj lietotājam izmantot vienu pieteikšanās datu kopumu (vārdu un paroli), lai piekļūtu vairākām lietojumprogrammām.
Vai vienota pieteikšanās ir droša?
Vienota pierakstīšanās samazina hakeru uzbrukuma iespējamību. Lietotājs pieslēdzas tikai vienu reizi dienā un izmanto tikai vienu akreditācijas datu kopumu.Tas uzlabo organizācijas drošību. Ja katrai lietojumprogrammai viņiem ir nepieciešama atsevišķa parole un vārds, tas nav tik droši.
Vai LiveAgent nodrošina vienotas pieteikšanās iespēju?
LiveAgent ir vienotas pieteikšanās iespēja ar citām uz PHP balstītām lietojumprogrammām, piemēram, WordPress vai Magento.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par vienotās pieteikšanās funkciju, ieskatieties, kas ir vienotā pieteikšanās (SSO). Šajā rakstā būs detalizēti izskaidrots, kā šī sistēma darbojas LiveAgent vidē un kā to iestatīt savā kontā.
Ja jūs interesē, kā efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus, apskatiet vienoto iesūtni. Šī funkcija ļauj automātiski šķirot pieteikumus un izmantot dažādus automatizācijas noteikumus, lai uzlabotu darba plūsmu.
Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, var būt noderīgi apskatīt palīdzības dienesta portālu. Šis raksts sniegs ieskatu, kā izveidot efektīvu klientu atbalsta vietni.
Ja vēlaties uzlabot komunikāciju sociālajos medijos, apskatiet vispārēju atbilžu sagataves. Šeit varēsiet atrast dažādas idejas un piemērus, kā ātri un efektīvi atbildēt uz klientu pieprasījumiem.
Iekšējā zināšanu bāze ir lielisks veids, kā dalīties ar svarīgu informāciju darba kolektīva iekšienē. Uzziniet vairāk par iekšējās zināšanu bāzes izveidi un priekšrocībām, lai uzlabotu uzņēmuma iekšējo komunikāciju.
Uzlabojiet uzņēmuma veiktspēju ar LiveAgent VoIP zvanu ierakstīšanu, kas atbilst tiesiskajiem noteikumiem un piedāvā elastīgumu. Uzziniet par manuālās un automātiskās ierakstīšanas priekšrocībām, klientu brīdināšanu un kā tas var uzlabot apmācības un klientu apkalpošanas kvalitāti. Izmēģiniet bezmaksas!
Uzlabojiet savu biznesu ar LiveAgent integrācijām, kas apvieno dažādas lietojumprogrammas un rīkus, lai efektīvāk apmierinātu klientus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām, lai redzētu, kā mūsu plašais integrāciju klāsts var palīdzēt automatizēt uzdevumus un uzlabot klientu apkalpošanu. Apmeklējiet mūs tūlīt!
Profesionāla zvanu ierakstīšanas programmatūra
Atklājiet labāko zvanu ierakstīšanas programmatūru 2024. gadam ar LiveAgent! Izbaudiet kristāldzidru skaņu un neierobežotus ierakstus bez iestatīšanas maksas un kredītkartes prasībām. Ideāli piemērota kvalitātes uzlabošanai, aģentu apmācībai un juridiskiem mērķiem. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!