Kas ir vērtība?
Runājot par uzņēmējdarbību, vērtība ir nauda, ko persona ir gatava maksāt par produktu vai pakalpojumu, ko sniedz uzņēmums. Citiem vārdiem sakot, tā ir vērtība, ko Jūs saņemat no klientiem.
Ja klienti būs apmierināti ar Jūsu pakalpojumu un produktu kvalitāti, viņi būs gatavi maksāt vairāk, lai saņemtu Jūsu produktus un pakalpojumus. Jūs maksāsiet vairāk par iPhone, jo tam ir laba reputācija un lieliska klientu apkalpošana. Rezumējot, ja uzņēmums strādā pie savu klientu apmierinātības, tie veido tā vērtību.
Frequently Asked Questions
Kas ir vērtība?
Šī vērtība var būt finansiāla vai emocionāla. Finansiāla vērtība ir nauda, ko persona ir gatava maksāt par Jūsu uzņēmuma piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Emocionālā vērtība var būt visi pozitīvie pārdzīvojumi, kas rodas, izmantojot konkrētu produktu vai pakalpojumu.
Cik būtiska ir uzņēmuma vērtība?
Uzņēmuma nemateriālā vērtība ir svarīga, jo, pirmkārt, klienti ir gatavi maksāt vairāk par vērtīgiem produktiem un pakalpojumiem. Otrkārt, pateicoties vērtībai, darbinieki jūtas piederīgi uzņēmumam un vēlas labāk veikt savu darbu.
Kāds ir labākais veids, kā veidot uzņēmuma vērtību, izmantojot klientu apkalpošanu un atbalstu?
Labākais veids, kā palielināt uzņēmuma nemateriālo vērtību, ir atspoguļot to visos uzņēmuma paziņojumos. Lai to izdarītu, varat jautāt klientiem, kāpēc viņi uzticas tieši Jums, un apkopot viņu atsauksmes. Pateicoties tam, Jūs varat viegli demonstrēt uzņēmuma vērtību.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar klientu atbalsta glosārija jēdzienu, ir vērts apskatīt, kas ir klienta vērtība un kā to radīt. Šajā rakstā varēsiet uzzināt, kāpēc klienta vērtība ir būtiska un kā to var efektīvi radīt.
Ja vēlaties paplašināt savas zināšanas, izlasiet par kopvērtību. Tas sniegs jums skaidrojumu par to, kas ir kopvērtība un kā tā tiek izmantota klientu atbalstā.
Uzziniet vairāk par palīdzības dienesta portālu, kas var būt noderīgs rīks jūsu uzņēmuma klientu apkalpošanas uzlabošanai. Šajā rakstā tiks skaidrots, kas tieši ir palīdzības dienesta portāls un kā tas darbojas.
Ja interesējaties par tehnoloģijām, izlasiet par programmatūru kā pakalpojumu (SaaS). Uzziniet, kā darbojas SaaS, un kādas priekšrocības tas piedāvā uzņēmumiem.
Visbeidzot, varat iepazīties ar pakalpojumu pārvaldības programmatūru. Šis raksts palīdzēs saprast, kā šāda veida programmatūra var uzlabot jūsu pakalpojumu pārvaldību un klientu apkalpošanu.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.