Kas ir tūlītējs čats?
Tūlītējs čats (IM), ir čata ziņapmaiņas sistēma, kas internetā nosūta ziņas reāllaikā. Parasti IM ir īsas īsziņas, kas pārvietojas starp divām vai vairāk personām.
Kā darbojas tūlītējs čats?
Lai sūtītu un saņemtu IM, lietotāji varat lejupielādēt noteiktu programmatūru vai čatot, izmantojot pārlūka čata rīkus. Lietotāji var redzēt citus lietotājus tiešsaistē un čatot ar tiem reāllaikā, izmantojot tādas ierīces kā datorus, tālruņus, iPad un pat spēļu konsoles.
Ko var nosūtīt caur IM?
Mūsdienu tūlītēja čata programmatūra ļauj lietotājiem nosūtīt klikšķināmās hipersaites, GIF, fotoattēlus, pielikumus, dokumentus, video un pat balss ierakstus. Vēl attīstītāka programmatūra ļauj lietotājiem arī zvanīt, izmantojot video un balss zvanus, un dažas pat ļauj lietotājiem koplietot savus ekrānus.
Kā izveidot tūlītējo čatu vietnē?
Ja savā vietnē vēlaties nodrošināt tūlītēja čata iespēju, vienīgais, kas jums jādara – tīmekļa vietnē jāievieto čata pogas logrīks. Kodēšana nav nepieciešama, vienkārši nokopējiet un ielīmējiet pogas kodu savā tīmekļa vietnē. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, skatiet šo detalizēto pamācību.
Kā klientu atbalsta programmā var izmantot tūlītējo čatu?
Ja klientu atbalsta programmā vēlaties izmantot tūlītējo čatu, apsveriet iespēju izmantot tiešsaistes čata programmatūru. Tiešsaistes čata programmatūra darbojas tieši tāpat kā tūlītējais čats — tā ļauj aģentiem čatot ar klientiem reāllaikā. Vienīgā atšķirība ir tā, ka, lai čatotu ar klientu atbalsta pārstāvjiem, klientiem nav jālejupielādē nekāda programmatūra. Ja klienti vēlas čatot ar klientu atbalsta pārstāvjiem, viņiem ir tikai jānoklikšķina uz tiešsaistes čata pogas/logrīka uzņēmuma tīmekļa vietnē.
Vai klientiem patīk tiešsaistes čats?
Klientiem ļoti patīk lietot tiešsaistes čatu. Patiesībā 79% patērētāju dod priekšroku čatam ar klientu atbalsta aģentiem, jo tas piedāvā tūlītēju atbildi.
Vai ir vērts ieguldīt tiešsaistes čata programmatūrā tikai tūlītējās ziņapmaiņas lietošanai?
Lielākā daļa čata programmatūras ir daļa no lielāka programmatūras risinājuma, piemēram, palīdzības dienesta programmatūras. Papildus tiešajām čata/IM funkcijām palīdzības dienesta programmatūrā ir arī papildu funkcijas, piemēram, pieteikumu apstrādes programmatūra, zināšanu bāzes programmatūra vai zvanu centra programmatūra. Tāpēc noteikti ir vērts ieguldīt tiešsaistes čata programmatūrā, jo jūs iegūsit papildu funkcionalitāti, kas tikai palīdzēs nodrošināt augstāku klientu apkalpošanas līmeni. Lai uzzinātu vairāk par palīdzības dienesta programmatūru un tās izmantošanas priekšrocībām, skatiet šo saiti.
Vēlaties uzzināt vairāk?
Skatiet mūsu paplašināto pētījumu, kur apkopojām svarīgu informāciju un salīdzinājām LiveAgent ar citiem WordPress čata spraudņiem.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē tūlītējs čats?
Tūlītējs čats ir tiešsaistes čata veids, kas piedāvā reāllaika ziņu pārraidi internetā. Īsas ziņas parasti tiek sūtītas starp diviem lietotājiem, tomēr daži ziņapmaiņas servisi tekstu var parādīt reāllaikā, jau kad tas tiek ģenerēts, vēl nenoklikšķinot uz “sūtīt”.
Kā darbojas tūlītējs čats?
Tūlītējs čats darbojas tā, ka jūs varat sazināties ar konkrētu personu, izmantojot ziņu servisu, un ziņa nonāk tieši pie sarunas partnera. Ziņas tiek pārsūtītas reāllaikā, izmantojot tiešo savienojumu. Visbiežāk ir iespēja pārsūtīt arī failus. Tas viss ļauj efektīvi čatot.
Kas ir tūlītējs čats LiveAgent?
Liveagent tūlītējs čats ir daļa no visa atbalsta programmatūras risinājuma. Tas ļauj reāllaikā sazināties ar klientu, un pateicoties tam zīmols var nodrošināt klientu apkalpošanu visaugstākajā tehniskajā līmenī. Tas atbilst to klientu vajadzībām, kuriem tūlītēja palīdzība nepieciešama bieži.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par tūlītējo čatu, apskatiet skaidrojumu, kurā detalizēti aprakstīts, kas tas ir. Šajā rakstā jūs atradīsiet svarīgu informāciju, kas palīdzēs jums labāk izprast tūlītējā čata būtību un darbību.
Lai saprastu, kā darbojas tūlītējs čats, apmeklējiet atbilstošo sadaļu, kur atradīsiet vienkāršus un viegli saprotamus skaidrojumus. Tas būs noderīgi, ja plānojat ieviest šo tehnoloģiju savā uzņēmumā.
Ja jūs interesē, ko var nosūtīt caur IM, iepazīstieties ar atbilstošo rakstu. Tas sniegs jums skaidru priekšstatu par iespējām, kuras piedāvā tūlītējā ziņapmaiņa.
Uzziniet, kā izveidot tūlītējo čatu vietnē, lai sniegtu vēl labāku klientu atbalstu. Šī informācija būs vērtīga, ja vēlaties uzlabot savas vietnes funkcionalitāti.
Ja vēlaties izprast, kā klientu atbalsta programmā var izmantot tūlītējo čatu, izlasiet attiecīgo sadaļu. Tā palīdzēs jums saprast, kā šī funkcionalitāte var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.
Lai uzzinātu, vai klientiem patīk tiešsaistes čats, iepazīstieties ar viedokļiem un pētījumiem. Šī informācija var būt noderīga, ja apsverat tūlītējā čata ieviešanu savā uzņēmumā.
Ja domājat, vai ir vērts ieguldīt tiešsaistes čata programmatūrā tikai tūlītējās ziņapmaiņas lietošanai, izlasiet šo rakstu. Tas palīdzēs jums pieņemt informētu lēmumu par ieguldījumiem tehnoloģijās.
Atklājiet, kā reāllaika čats var uzlabot jūsu uzņēmuma klientu atbalstu, nodrošinot ātras un efektīvas komunikācijas iespējas. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas un piedāvājiet saviem klientiem augstas kvalitātes saziņu ar reāllaika teksta, attēlu, video un audio ziņām. Uzticieties platformai, kuru atzīst labākie!