Kas ir tīmekļa palīdzības dienests?
Tīmekļa palīdzības dienests ir tehnoloģija, kas nodrošina palīdzības dienestu — pieteikumu apstrādes pārvaldību. Tas ļauj lietotājiem ar pieteikumu starpniecību atvieglot klientu apkalpošanas pārvaldību. Visa komunikācija glabājas pieteikumos, kuri tad arī tiek pārvaldīti. Tas piedāvā arī aparatūras un programmatūras aktīvu pārvaldību, zināšanu pārvaldību, automatizētu atsauksmju pārskatīšanu lietotājiem un daudz ko citu. Visa konfigurācija lietotājiem ir pieejama tieši no tīmekļa pārlūkprogrammas. Lai lietotu tīmekļa palīdzības dienestu, lietotājiem nepieciešama tikai tīmekļa pārlūkprogramma.
Frequently Asked Questions
Kāda ir atšķirība starp tīmekļa palīdzības dienestu un atsevišķu palīdzības dienesta lietojumprogrammu?
Tīmekļa palīdzības dienests ir orientēts uz lietotājiem, bet pakalpojumu dienests ir orientēts uz uzņēmumu. Turklāt palīdzības dienests koncentrējas uz konkrētajiem risinājumiem, tas ir reaktīvs un paredzēts galalietotājiem. Savukārt pakalpojumu dienests piedāvā proaktīvus pakalpojumus, servisa galddatori ir integrēti un paredzēti arī tehniķiem.
Kāda ir tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienesta izmantošanas priekšrocība?
Tiešsaistes klientu apkalpošana ļauj izmantot dažādas sazināšanās metodes ar klientu. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests palīdz novērst plaisu starp klientu un viņa problēmu. Visa palīdzība tad ir vienuviet un klientu apkalpošanas nodaļa var šo procesu automatizēt. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests stimulē arī komandas veiktspēju. Tā var viegli sazināties ar citiem komandas dalībniekiem, veikt pierakstus un apkopot informāciju par klientiem. Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir pieejamība. Klientam ne vienmēr ir iespēja veikt telefona zvanus, tāpēc interneta pakalpojums viņam ir ērtāks.
Kā piekļūt tīmekļa palīdzības dienesta programmatūrai?
Ja vēlaties piekļūt tīmekļa palīdzības dienestam, varat tam piekļūt savā panelī. Konfigurācija lietotājiem ir pieejama tīmekļa pārlūkprogrammas līmenī, tāpēc nepieciešama tikai piekļuve internetam.
Pēc iepazīšanās ar šo lapu, jūs varētu vēlēties izpētīt, kas ir palīdzības dienesta portāls. Tas sniegs jums plašāku izpratni par to, kā šādi portāli var uzlabot klientu apkalpošanu. Tāpat, ja vēlaties uzzināt vairāk par iekšējām zināšanu bāzēm, šī informācija var būt noderīga, lai saprastu, kā tās var palīdzēt organizēt un izplatīt informāciju uzņēmuma iekšienē.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Atklājiet, kā ierobežotas piekļuves atbalsta dienests var samazināt surogātpastu un dublējumus, vienlaikus palielinot attālumu starp klientu un zīmolu. Izmēģiniet LiveAgent risinājumu bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas efektivitāti!
Palīdzības dienesta aprīkojums
Atklājiet, kāds aprīkojums ir nepieciešams efektīvai palīdzības dienesta izveidei un darbībai. Uzziniet par datoru un austiņu nozīmi, ātrdarbīga interneta pieslēguma nepieciešamību un veiktspējas uzlabošanas rīkiem. Pārliecinieties par LiveAgent priekšrocībām, kas nodrošina daudzkanālu klientu apkalpošanu un uzlabo lietotāju pieredzi.
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!