Kas ir Tīkla virzītāja rādītājs (NPS)?
Tīkla virzītāja rādītājs ir statistiks lielums, kas parāda jūsu klienta lojalitāti. Tas parāda, cik liela iespējamība, ka klients ieteiks jūsu pakalpojumus vai produktus citiem cilvēkiem. Tas palīdz atklāt arī klientus, kuriem ir nosliece uz kurnēšanu.
Tīkla virzītāja rādītāja analīze parasti ietver virkni jautājumu, lai noteiktu jūsu klientu rīcības iemeslu, neatkarīgi no tā, vai viņi aktīvi reklamē jūsu produktus vai noklusē.
Frequently Asked Questions
Kas ir Tīkla virzītāja rādītājs (NPS)?
Tīkla virzītāja rādītājs (NPS) ir metrika konkrēta uzņēmuma klientu lojalitātes novērtēšanai. Tas ir alternatīvs mērījums klientu uzticībai. Pēc “Bain & Company” pētījumiem, NPS var palielināt kompānijas ienākumus.
Kā aprēķināt NPS?
Lai aprēķinātu NPS, atņemiet kritiķu procentu no atbalstītāju un virzītāju procenta. Piemēram, ja 50% no respondentiem bija veicinātāji un 20% bija kritiķi, NPS rezultāts ir 30%. Jo lielāks šis procents, jo labāk uzņēmumam.
Kā mērīt NPS LiveAgent?
Jūs varat izmērīt tīkla virzītāja rādītāja rezultātu ar LiveAgent. Kā lietotājam jums ir piekļuve visiem rīkiem, kas nepieciešami, lai veiktu aptaujas un novērtētu klientu apmierinātību. LiveAgent piedāvā integrāciju ar Nicereply. Tas ir pilnībā pielāgojams klientu apmierinātības aptaujas rīks. Tas nodrošina daudzas klientu aptauju izplatīšanas metodes.
Pēc iepazīšanās ar tīkla virzītāja rādītāja NPS detalizētu skaidrojumu, nākamais solis būtu izpētīt, kas ir tīkla virzītāja rādītājs (NPS). Šis raksts palīdzēs jums izprast, kā NPS var ietekmēt jūsu uzņēmuma izaugsmi un klientu apmierinātību.
Lai gūtu ieskatu, kā salīdzinošie rādītāji un līderu tablo var palīdzēt, apmeklējiet šo lapu. Tas sniegs jums iespēju novērtēt jūsu komandas sniegumu un uzlabot efektivitāti.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par palīdzības dienesta portālu, šis raksts ir lieliska vieta, kur sākt. Tas var būt noderīgs rīks, lai uzlabotu klientu atbalstu un nodrošinātu ātru problēmu risināšanu.
Visbeidzot, lai izpētītu, kas ir tērzēšanas sadale, varat izlasīt šo rakstu. Tas palīdzēs jums optimizēt tērzēšanas plūsmu un uzlabot klientu apkalpošanas ātrumu.