Kā es varu piedāvāt tehnisko atbalstu?
Tiešsaistes tehnisko atbalstu var sniegt, izmantojot dažādus kanālus. Piemēram, e-pasts, tālruņa zvani vai tiešsaistes tehniskā atbalsta čats. Lai nodrošinātu lielisku tehnisko atbalstu, vairums uzņēmumu izmanto palīdzības dienesta programmatūru. Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, racionalizē saziņu ar klientiem un nodrošina uzlabotus rīkus tehniskā atbalsta aģentiem.
No kā sastāv labākā tehniskā atbalsta programmatūra?
E-pasts
Katrs uzņēmums katru dienu saņem kaudzēm e-pastus. Izmantojot LiveAgent, tiešsaistes klientu atbalsta aģenti saņems e-pasta pieteikumus vienmērīgi sadalītus. Turklāt e-pasta sagataves var pielāgot efektīvai darbplūsmai ikreiz, kad saņemat jaunu e-pasta pieteikuma paziņojumu.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent !
Tehniskā atbalsta Čats
Arvien vairāk klientu izvēlas sazināties caur Tiešsaistes Čatu, lai ātrāk saņemtu atbildi. Mūsdienās ir daudz čata pogu ko lietot jūsu vietnē. Tad ar ko atšķiras LiveAgent Čats? Nu, pirmkārt, jūs varat redzēt, ko klients raksta pat pirms to nosūtījis. Tādējādi jūs varat iepriekš sagatavoties. Vai klientam ir nepieciešami kādi dokumenti, norādes? Pievienojiet dokumentu vai nosūtiet klientam saites. Jāpārvirza klients uz citu nodaļu? Ar LiveAgent tas ir viegli izdarāms!
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Čats.
Zvani
Saņemat zvanus no klientiem pa tālruni un datoru vienlaikus? Liveagent var palīdzēt pārvirzīt zvanus uz citiem jūsu aģentu datoriem. Vairs nav jāpārslēdzas starp dažādām ierīcēm, rīkojieties ar zvaniem no vienota interfeisa.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Zvani.
Social media
Vai saņemat jautājumus/pieprasījumus par jūsu uzņēmuma produktiem/pakalpojumiem sociālajos medijos, piemēram, Facebook, Twitter vai Viber? Izmantojot LiveAgent, varat integrēt šīs SoMe platformas un būt pārliecināti, ka vienmēr turiet roku uz pulsa jebkurai problēmai vai sarežģījumam. Sasaiste ar savu auditoriju/klientiem ir svarīgāka nekā jebkad agrāk. Sekojiet un uzturiet savu SoMe stāstu ar LiveAgent.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Sociālie Mediji.
Forums
Forums ir lielisks veids, kā nodrošināt saviem klientiem vietu, kur tie var viens otram palīdzēt. Izmantojot LiveAgent, jūs varat ne tikai izveidot forumu, bet arī saņemt paziņojumus ikreiz, kad klienti tur ko publicē. Un tad varat nekavējoties kliedēt jebkādas bažas.
Ja vēlaties uzzināt ko vairāk, lasiet LiveAgent – Forums.
Kontaktformas
Ļoti bieži tiešsaistes klientu atbalsts saņem daudz surogātpasta. Viens veids, kā to novērst, ir nodrošināt klientus ar kontaktformām. Tādējādi jūsu klientu atbalsta (biznesa) e-pasts ir “paslēpts”. Turklāt jūs iegūstat vairāk informācijas par klientiem — atbilstošu informāciju, piemēram, vārdu, e-pastu, tālruņa numuru, un tas, savukārt, palīdz nodrošināt labāku apkalpošanu.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Kontaktformas.
Video zvani
Klientu atbalsts tiešsaistē dažreiz var būt sarežģīts. Iespēja parādīt vai pamācīt klientu, izmantojot tiešsaistes videozvanus, var būt milzīga priekšrocība daudziem uzņēmumiem. Izskaidrot klientiem tehniskas problēmas vairs nav problēma, vienkārši dalieties ar savu ekrānu un palīdziet klientam.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Videozvani.
Atsauksmes
Liveagent atsauksmju iespēja ir lielisks veids, kā noskaidrot jūsu klienta viedokli un bažas. Tas var vienkārši palīdzēt jums uzlabot darbu katru dienu. Pielāgojiet savu atsauksmju pogu programmā LiveAgent un kļūstiet labāki katru dienu!
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – Atsauksmes.
Interesē LiveAgent? Izmēģiniet 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju un iegūstiet saviem klientiem daudzkanālu pieredzi jau tūlīt!
Citi LiveAgent līdzekļi, kas uzlabo jūsu tiešsaistes tehnisko atbalstu:
- Pieteikumu apstrāde
- CRM
- Ziņu sagataves/Iepriekš sagatavotas ziņas
- Vienotā iesūtne
- Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Vai tehniskais atbalsts ir grūts?
Būt par tiešsaistes tehniskā atbalsta aģentu ir sarežģīts darbs, jo tam nepieciešams daudz pacietības un zināšanu. Turklāt tas bieži atkārtojas un netiek pietiekami novērtēts, jo klienti bieži vien mēdz būt nepieklājīgi un pārlieku prasīgi.
Drošas IT atbalsta biļešu pārdošanas programmatūras pieejamība var atvieglot tehniskā atbalsta aģentu darbu, taču viņiem joprojām ir jāzina, kā pilnībā izmantot visas tās iespējas un funkcijas. Tādēļ atbalsta aģentiem ir jāapmeklē semināri un kursi, lai sekotu līdzi visiem atjauninājumiem un jaunumiem.
Kas vajadzīgs, lai kļūtu par tiešsaistes tehnisko atbalsta aģentu?
Tehniskā atbalsta pārstāvjiem jābūt plašām zināšanām par sniegto produktu un pakalpojumu tehniskajām specifikācijām. Turklāt tehniskā atbalsta aģentiem ir vajadzīgas aktīvas klausīšanās un cilvēcības prasmes. Viņiem jāspēj saprast, ko klients vēlas, un jāspēj pacietīgi virzīt viņu uz problēmas risinājumu.
Kādas prasmes ir nepieciešams tiešsaistes tehniskā atbalsta pārstāvim?
Tehniskā atbalsta aģentiem ir jābūt dziļai izpratnei par produktu, ko viņa uzņēmums pārdod, lai viņi varētu palīdzēt saviem klientiem atrisināt gan ar vienkāršus, gan sarežģītus jautājumus.
Kā jau minēts iepriekš, klientu pārstāvjiem ir nepieciešama arī aktīva klausīšanās un cilvēciskuma prasmes. Ir izdevīgi arī, ja tehnoloģiju atbalsta aģenti ir prot vairākas valodas. Tādējādi tie var sniegt atbalstu lielākam klientu skaitam vairāk nekā vienā valodā.
Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka aģentiem ir jāspēj rakstīt ātri un bez kļūdām. Ātrs drukas ātrums nodrošina to, ka klienti ātri saņem atbildes uz saviem jautājumiem. Tas nodrošina klientu apmierinātību un, savukārt, uzlabo noturēšanu un ieņēmumus.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē termins tiešsaistes tehniskais atbalsts?
Tehniskais atbalsts ir pakalpojums, saskaņā ar kuru uzņēmumi sniedz palīdzību tehnoloģisko produktu lietotājiem - gan ierīcēm, piemēram, telefoniem vai datoriem, gan arī programmatūrai. To mērķis ir palīdzēt lietotājam atrisināt konkrētus sarežģījumus ar produktu.
Kādas ir tiešsaistes tehniskā atbalsta iezīmes?
Tiešsaistes tehniskā atbalsta iespējas pirmām kārtām ir lieliska spēja atrisināt problēmas, atrast to cēloni un rast piemērotu risinājumu. Turklāt ļoti svarīgas ir komunikācijas prasmes, kas pieļauj individuālu un atbilstošu pieeju klientam. Svarīga ir arī elastība un neturēšanās pie ierastajiem paradumiem.
Vai varat sniegt tiešsaistes tehnisko atbalstu, izmantojot LiveAgent?
Protams, varat sniegt tiešsaistes tehnisko atbalstu ar LiveAgent. Tas ļauj sazināties ar klientiem un nodrošina progresīvu rīku tehniskā atbalsta aģentiem. Jūs varat pārvaldīt visus saziņas kanālus vienuviet (e-pastu, tiešsaistes čatu, videočatu, sociālos medijus u.c.), varat izveidot klientu palīdzības centru un piekļūt atskaitēm un saziņas vēsturei.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar tiešsaistes tehnisko atbalstu, iesakām izlasīt par tiešsaistes čata atbalstu. Uzziniet, kā čata atbalsts var uzlabot klientu apkalpošanu un kādas ir tā priekšrocības uzņēmumiem. Vai vēlaties labāk izprast, kas ir tiešsaistes atbalsts? Atklājiet, kā tiešsaistes atbalsta izmantošana var palīdzēt jūsu biznesam un uzlabot klientu pieredzi.
Izmantojiet LiveAgent, lai nodrošinātu efektīvu tiešsaistes klientu atbalstu ar 24/7 pieejamību un dažādām saziņas iespējām, piemēram, e-pastu, sociālajiem medijiem un čatu. Paaugstiniet klientu apmierinātību un uzturiet klientu attiecības viegli un efektīvi. Izmēģiniet bezmaksas kontu un iegūstiet piekļuvi visiem saziņas kanāliem vienuviet!