Kas ir tiešsaistes čats?
Tiešsaistes čats, pazīstams arī kā tiešsaistes čata programmatūra, ir tiešsaistes komunikācijas līdzeklis, kas ļauj jums čatot ar savas mājaslapas apmeklētājiem reālajā laikā. Tas ir būtisks jūsu klientu mijiedarbības platformas komponents, nodrošinot efektīvu komunikāciju starp jūsu uzņēmumu un tā klientiem vai potenciālajiem klientiem. Tā vietā, lai zvanītu vai sūtītu e-pastu jūsu uzņēmumam, mājaslapas apmeklētāji var čatot ar jūsu klientu atbalsta aģentiem jūsu mājaslapā.
Tiešsaistes čata komunikācija pilnībā balstās uz pārlūkprogrammas. Lai uzsāktu čatu, mājaslapas apmeklētājiem jānoklikšķina uz čata pogas. Poga parasti ir novietota mājaslapas apakšējā labajā stūrī. Parasti tiešsaistes čata pogas parādās proaktīvi, kamēr lietotāji pārlūko mājaslapu. Tas nodrošina, ka mājaslapas apmeklētāji ir lietas kursā, ka čata atbalsts ir pieejams, ja viņiem tas ir nepieciešams.
Kādu funkcionalitāti piedāvā tiešsaistes čats?
Katrai tiešsaistes čata programmatūrai ir atšķirīga funkcionalitāte. Dažas ir daļa no lielākas programmatūras, ko sauc par palīdzības dienesta programmatūru, kamēr citas ir tikai tiešsaistes čata rīki.
Starp būtiskām funkcijām ir saglabāta sarunu vēsture un proaktīvi čata ielūgumi. Lielākā daļa tiešsaistes čata rīku nodrošina arī bezsaistes formas, čata pārvirzīšanu un iepriekšsagatavotas ziņas. Tie atbalsta arī failu koplietošanu un čata pogas pielāgošanas iespējas. Jūs varat izmantot bezmaksas tiešsaistes čata spraudni WordPress platformai un izcelt savu mājas lapu konkurentu vidū.
Tiešsaistes čats un pieteikumu apstrādes rīks iet roku rokā. Kad klientam un klientu atbalsta aģentam sākas saruna caur tiešsaistes čatu, tas automātiski izveido pieteikumu. Ieintegrējot tiešsaistes čatu un tiešsaistes pieteikumu apstrādes rīku, uzņēmumi var viegli optimizēt savus klientu atbalsta procesus un efektīvāk reaģēt uz klientu pieprasījumiem, nodrošinot netraucētu un nevainojamu klientu pieredzi.
Paplašinātie čata rīki arī nodrošina aģentiem reāllaika rakstīšanas skatu. Tas sniedz priekšskatu par to, ko klienti raksta čata lodziņā vēl pirms viņi nosūta savu ziņu.
Kas izmanto tiešsaistes čatu?
Tiešsaistes čata programmatūru izmanto gan mājaslapas apmeklētāji, gan klientu apkalpošanas aģenti.
Mājaslapas apmeklētāji sliecas izmanto tiešsaistes čatu, lai uzdotu jautājumus iepirkšanās laikā. Viņi to izmanto arī tad, kad nevar jūsu vietnē atrast informāciju, ko meklē.
Klientu atbalsta aģenti atbild uz mājaslapas apmeklētāju iesāktajiem čatiem. Atbalsta aģenti arī var sākt čatus, izmantojot čatbotus un automatizāciju (caur proaktīvajiem čata ielūgumiem).
Kāpēc uzņēmumi izmanto tiešsaistes čatu?
Uzņēmumi izmanto tiešsaistes čatu kā saziņas kanālu ar saviem klientiem. Lielākā daļa klientu nav gatavi runāt pa tālruni vai gaidīt ilgāku laiku e-pasta atbildi.
Tiešsaistes čats ir lieliska alternatīva, jo tas ļauj jūsu klientiem gandrīz nekavējoties saņemt atbildes uz saviem jautājumiem. Viņi var čatot no savām mājām un vienlaikus veikt arī kādas citas darbības.
Uzņēmumi izmanto tiešsaistes čatu, arī lai parādītu saviem klientiem, ka viņi ir pieejami, lai palīdzētu. Viņi to dara, izmantojot proaktīvus čata uzaicinājumus, kas mudina klientus uzdot jautājumus.
Tas ir arī lielisks veids, kā palielināt reklāmguvumu līmeni un samazināt darbības izmaksas. Tas ir pierādīts, ka tas arī uzlabo klientu apmierinātību.
Pārvērsiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem dažu sekunžu laikā
Tiešsaistes čats var palielināt reklāmguvumu līmeni. Atbalstot savus klientus reālajā laikā, jūs varat palīdzēt viņiem pieņemt lēmumus iepirkšanās laikā. Viņiem var būt jautājumi par precēm, ko viņi vēlas iegādāties, un ja viņi nevarēs iegūt atbildes, viņi visdrīzāk meklēs alternatīvas.
Nodrošinot gandrīz nekavējošu atbildi, jūs varat pārvērst mājaslapas apmeklētājus par maksājošiem klientiem.
Zemākas darbības izmaksas
Tā kā tiešsaistes čata atbalsts ir gandrīz nekavējoties pieejams, pieteikumu atrisināšanas laiks ir īsāks. Tā rezultātā aģenti var atbildēt uz vairāk jautājumiem īsākā laikā.
Tas samazina jūsu atbalsta komandas operatīvās izmaksas un ietaupa jums nozīmīgu naudas daudzumu ilgtermiņā.
Nodrošiniet augstāku klientu apmierinātību
Klienti ir nepacietīgi un vēlas nekavējoties saņemt atbildes uz saviem jautājumiem. Kopā ar zinošiem aģentiem un personalizētu apkalpošanu, tiešsaistes čats var uzlabot klientu apmierinātību.
Faktiski, pētījumi liecina, ka 82% no klientiem ir apmierināti ar savu tiešsaistes čata pieredzi, salīdzinot ar tikai 61% e-pasta lietotāju un 44% tālruņu lietotāju.
Kādas problēmas risina tiešsaistes čats?
Tiešsaistes čats palīdz uzņēmumiem samazināt pamesto grozu līmeni, uzlabot reklāmguvumu līmeni un uzlabot atbildes ātrumu.
Pamestie grozi
Klienti pamet grozus daudzu iemeslu dēļ. Bieži vien viņu jautājumi paliek bez atbildes vai iepirkšanās process ir pārāk sarežģīts. Kad klientam rodas problēmas, viņi pamet savu grozu un meklē alternatīvu.
Izmantojot tiešsaistes čata klientu apkalpošanas programmatūru, jūs varat kliedēt savu potenciālo klientu bažas un sniegt palīdzību reālajā laikā.
Ja klients mēģina sazināties ar jums tiešsaistes čatā ārpus darba laika, viņš vēl joprojām var saņemt atbildi uz savu jautājumu nedaudz vēlāk.
Izmantojot bezsaistes formas, jūs varat saņemt tiešsaistes čata jautājumus no savām klientiem un atbildēt uz tiem no e-pasta. Tas samazina klienta piepūli un ļauj jūsu klientiem sazināties ar jums, neatstājot jūsu mājaslapu.
Zems reklāmguvumu līmenis
Kāpēc mājaslapas apmeklētāji neveic pēdējo soli, lai kļūtu par maksājošiem klientiem? Kāpēc viņi apskata jūsu mājaslapas cenas, lai tūdaļ dotos tālāk?
Tāpēc, ka viņi nav pārliecināti vai viņiem pietrūkst informācijas. Ar proaktīviem čata ielūgumiem, jūs varat sazināties ar svārstīgiem potenciālajiem klientiem. Jūs varat atbildēt uz jebkuriem jautājumiem, kas viņiem varētu rasties, reālajā laikā un izvilkt tos caur pārdošanas tuneli.
Vienkārši jūs varat novietot čata pogas visā savā mājaslapā, lai potenciālie klienti varētu sazināties ar jums paši.
Izvietojot tās savā mājaslapā, jūs parādāt saviem klientiem, ka jūs esat gatavi un pieejami, lai viņiem nepieciešamības gadījumā palīdzētu.
Ilgs atrisināšanas laiks
Tiešsaistes čats var paātrināt atrisināšanas laiku divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, tas nodrošina gandrīz nekavējotu atbildi, tādēļ vaicājumi tiek atrisināti ātri.
Otrkārt, aģenti var atbildēt uz vairākiem čatiem vienlaicīgi. Tas nozīmē, ka klientiem ir iespēja iegūt risinājumus saviem jautājumiem vienlaicīgi, nevis gaidot.
Tiešsaistes čata izmantošanas priekšrocības
Tiešsaistes čats ir obligāti nepieciešams rīks. Šeit ir lielākās priekšrocības, ko tas var sniegt jūsu uzņēmumam:
- 1. Samazināti izdevumi. Saskaņā ar Forrester pētījumu, klientu apkalpošana tiešsaistes čatā ir par 17–30% lētāka nekā klientu apkalpošana pa tālruni.
- 2. Palielināts pārdošanas apjoms. Tiešsaistes čats var palielināt ieņēmumus a> vienā čata stundā par 48% un palielināt reklāmguvumu līmeni par 40%.
- 3. Uzlabota lojalitāte.Saskaņā ar Oracle datiem, 90% klientu teica, ka tiešsaistes čats vietnē rada viņiem pārliecību par uzņēmuma leģimitāti. Tas arī ļauj viņiem sajust, ka uzņēmums ir nopietni noskaņots palīdzēt tikt galā ar jebkādām problēmām, kas varētu rasties.
- 4. Klientu problēmu noskaidrošana. Tiešsaistes čats sniedz unikālu ieskatu klientu problēmās un tādējādi var palīdzēt noteikt uzlabojamās jomas. Piemēram, ja vairāki klienti sazinās ar jums par problēmu, kas viņiem radusies ar jūsu produktu, tas var norādīt, ka tam ir defekts. Tādēļ jums, iespējams, būs atkārtoti jāveic kvalitātes kontrole un citas atbilstošas darbības.
- 5. Ātrāka problēmu risināšana. Tiešsaistes čats ļauj klientu apkalpošanas aģentiem vienlaikus atbildēt vairākām čata sarunām, tādējādi uzlabojot atrisināšanas laiku un samazinot pieteikumu noslodzi.
- 6. Uzlabota klientu apmierinātība. Tiešsaistes čats ir ērti lietojams, tādējādi uzlabojot klientu apmierinātību. Klientiem vairs nav stundām ilgi jāgaida atbildi uz savu jautājumu. Viņi var veikt vairākas darbības čatošanas laikā un saņemt atbildi gandrīz nekavējoties.
- 7. Konkurences priekšrocības.Daudzi uzņēmumi par zemu novērtē tiešsaistes čata iespējas. Neesiet viens no viņiem! Tiešsaistes čats jūsu mājaslapā varētu būt noteicošais faktors daudziem klientiem, kad viņi izšķiras, no kā pirkt — no jums vai konkurentiem?
Kā tiešsaistes čats var jums palīdzēt? 3 pielietošanas veidi, ko varat realizēt jau šodien
Tiešsaistes čats var tikt izmantots klientu atbalstam, mārketingam un pārdošanai
Tiešsaistes čats mārketingam
Pareizi izmantots, tiešsaistes čats var būt lielisks rīks interesentu piesaistei. Iespējams, ka jums ir tūkstošiem mājaslapas apmeklētāju, kas pārlūko jūsu vietni katru dienu. Tomēr lielākā daļa no viņiem atstāj jūsu vietni, neveicot nekādas darbības.
Izmantojot tiešsaistes čatu, jūs varat uzrunāt savas mājaslapas apmeklētājus, nevis gaidīt, kamēr viņi veic kādu darbību. Pat ja jūsu mājaslapas apmeklētāji iesaistās sarunā ar jums, izmantojot tiešsaistes čatu, tikai dažas minūtes, jūs joprojām varat apkopot viņu kontaktinformāciju.
To varat izmantot vēlāk, lai nosūtītu apmierinātības e-pastu, kas potenciāli varētu atkārtoti piesaistīt to uzmanību.
Tiešsaistes čats pārdošanai
Pētījumi liecina, ka, kad klienti iesaistās tiešsaistes čatā pārdevēja mājaslapā, iespēja, ka viņi veiks pirkumu ir par 82% lielāka un viņi arī tērēs vairāk naudas.
Kāpēc? Lielākajai daļai klientu ir šaubas iepirkšanās laikā. Viņiem ir nepieciešama apstiprinājums, lai zinātu, ka produkts ir pareizs un ka tas palīdzēs mazināt viņu sāpīgos punktus. Tiklīdz viņi saņem šādu apstiprinājumu, iesaistoties čatā ar atbalsta aģentu, viņi jūtas, ka var uzticēties uzņēmumam un vidēji tērē par 13% vairāk.
Tiešsaistes čats arī dod jums iespēju veikt piepārdošanu. Ja jūs nosūtat proaktīvu čata uzaicinājumu pirms klients ir apstiprinājis pirkumu, jūs varat pārdot tiem papildu produktus, piemēram, pagarinātu garantiju.
Viss šis kopumā parāda jums, kā jūsu uzņēmums var izmantot tiešsaistes čatu pārdošanai, lai pārvērstu potenciālos klientus par reāliem klientiem un tādējādi palielinātu savus ienākumus.
Tiešsaistes čats klientu atbalstam
Tiešsaistes čats ir lieliska alternatīva klientu atbalstam, kas tiek sniegts ar tālruņa zvaniem, e-pastiem vai sociālajos medijos. Ne visiem klientiem patīk gaidīt rindā vai gaidīt uz e-pasta atbildi.
Mūsdienu patērētājs ir aizņemts un nepacietīgs. Viņam ir darāms daudz lietu un jābūt daudzās vietās. Tāpēc tiešsaistes čats ir laba iespēja. Tas ļauj klientiem veikt vairākas darbības vienlaicīgi un gandrīz nekavējoties saņemt atbildes uz savām jautājumiem.
Tādējādi reāllaika čats ir iecienītākā klientu apkalpošanas iespēja vairāk nekā 41% klientu. Tomēr ne visi uzņēmumi to nodrošina. Šeit jūs varat iegūt konkurences priekšrocību pār saviem konkurentiem.
Lieliska klientu apkalpošana nenozīmē, ka klientam vienmēr ir taisnība, tas nozīmē, ka klientu vienmēr godā.
Kriss Lokurto (Chris LoCurto) – vadības un biznesa treneris
Kā izvēlēties tiešsaistes čata programmatūru
Pierakstiet savas prasības
Izvēlēties labāko tiešsaistes čata risinājumu savam uzņēmumam var būt sarežģīts uzdevums. Tāpat kā jebkurā pirkumā, ir svarīgi uzrakstīt savas prasības. Jums jāuzraksta, kādas problēmas jums jāatrisina, un kādas funkcijas var palīdzēt jums to izdarīt.
Kāpēc? Tāpēc, ka tiešsaistes čata programmatūra ir daudzfunkcionāls rīks. Un neviens nav vienāds. Daži ir neatkarīgi risinājumi, bet citi ir daļa no sarežģītākiem risinājumiem, piemēram, palīdzības dienesta programmatūras.
Mūsu ieteikums ir samazināt izmantoto rīku un programmatūras skaitu. Kāpēc? Tam ir trīs iemesli.
- 1. Vairāk izdevumu.
- 2. Vairāk rīku = vairāk pieteikšanos, kas nozīmē lielākus drošības riskus.
- 3. Vairāk rīku = vairāk pārslēgšanos starp lietotnēm, kas ir neefektīva un neproduktīva darbība.
Tātad, mūsu ieteikums ir izvēlēties čata programmatūru, kas ir daļa no palīdzības dienesta programmatūras, tomēr izvēle ir jūsu ziņā.
Izpētiet dažādus rīkus tiešsaistē
Tirgū ir daudz tiešsaistes čata pakalpojumu sniedzēju. Tiklīdz esat pierakstījis savas prasības, varat sākt meklēt pakalpojumu sniedzējus un to programmatūru. Izmantojiet dažādas atsauksmju vietnes (G2, Capterra, Software Advice, Trustpilot, GetApp) un portālus (Product Hunt), lai iegūtu priekšstatu par katras programmatūras darbību.
Pārskatiet lietotāju atsauksmes, draudzīgumu lietotājam, klientu atbalstu, cenas, lietošanas vieglumu un funkcionalitāti. Viegla tiešsaistes čata ieviešana mājaslapā ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas jāņem vērā.
Pieprasiet demonstrāciju vai izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu
Kad esat ierobežojis izvēli līdz dažām programmatūrām, ko varētu izmantot, ir laiks vai nu rezervēt demonstrāciju, vai pieprasīt bezmaksas izmēģinājumu.
Kāpēc “vai”? Tas ir atkarīgs no jūsu mācīšanās stila. Ja jūs vairāk vēlaties paši saprast lietas, izmēģinājums būs jums labāka izvēle. Ja jums patiktu, lai jūs izvada cauri iestatīšanai un funkcionalitātei, demonstrācija būs noderīgāka.
Ja esat izvēlējies bezmaksas izmēģinājumu, iestatiet tiešsaistes čatu savā esošajā mājaslapā un apskatiet, kā tas darbojas. Izmēģiniet pielāgot čata pogas, bezsaistes formas un proaktīvās čata uzaicinājumus. Ja jums jau ir citāds pieteikumu apstrādes risinājums, mēģiniet to integrēt ar savu izmēģinājuma programmatūru. Tas nodrošinās, ka jūs varat skatīt čata pierakstus un pārskatīt tos vēlāk pēc nepieciešamības.
Ja bezmaksas izmēģinājuma periods ir pārāk īss, lai jūs varētu izlemt, palūdziet pagarinājumu. Lielākā daļa programmatūras nodrošinātāju būs priecīgi pagarināt jūsu izmēģinājuma laiku, cerot, ka jūs kļūsiet par maksājošu klientu.
Ja esat izvēlējies demonstrāciju, veiciet pierakstus un rūpīgi izvērtējiet pielietošanas piemērus, ko prezentē pārdevējs. Ja tie nesaskan ar jūsu mērķiem, pajautājiet viņam, kā viņš var jums palīdzēt tikt galā ar jūsu vājajiem punktiem.
Ja esat apmierināts ar atbildēm, prezentāciju un pakalpojumu, jums vajadzētu izmēģināt bezmaksas izmēģinājumu. Tas jums dos iespēju iepazīties ar programmatūru, lai redzētu, vai tā tiešām jums labi der.
Kad beidzas jūsu bezmaksas izmēģinājuma laiks, jūs varat lūgt to pagarināt vai pāriet uz maksas paketi.
Termini, kas saistīti ar tiešsaistes čatu
Čata Atbalsts Čata Pakalpojums > Čata Lietotnes Klientu Apkalpošanas Rīki Iepriekšsagatavota Atbilde Čata Poga Čata Programmatūra Čata Rīks Saruna Bezmaksas Tīmekļa Čats strong> Bezmaksas Čata Klients Bezmaksas Tiešsaistes Čats Tūlītējs Čats
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the leanest and fastest live chat software on the market.
Frequently Asked Questions
Kas ir tiešsaistes čats?
Tiešsaistes čats ir tiešsaistes klientu apkalpošanas pakalpojuma veids, kas klientiem ļauj reāllaikā sarunāties ar aģentu. Tas ļauj ātri atrisināt problēmas un nodrošināt klientu atbalstu. Tādējādi klientu apkalpošana pāriet nākamajā līmenī un tiek nodrošināta klientu apmierinātība. & nbsp;
Kādas ir tiešsaistes čata priekšrocības?
Tiešsaistes čats ļauj ātri atbildēt uz klientu vajadzībām. Atrisinot klienta problēmu reālajā laikā, mēs palielinām konversijas iespējamību, kā arī veidojam klientu apmierinātību par kontakta veidu ar uzņēmumu. Turklāt tas ļauj automatizēt klientu apkalpošanas komandas darbību, kā arī paaugstināt aģentu darba efektivitāti un komfortu.
Kā Jūs varat izmantot tiešsaistes čatu LiveAgent?
Tiešsaistes čats ir viena no LiveAgent galvenajām iezīmēm. Tas ļauj čatot ar klientiem reālā laikā, čata poga ir pilnībā konfigurējama un viegli ieviešama, tāpēc ir viegli uzaicināt vietnes apmeklētāju uz čatu. Čatu var pielāgot atbilstoši jūsu vajadzībām, un pogas var animēt. Pateicoties čatam, aģentiem ir pieejama arī informācija par to, kuras lapas adresāts apskatījis un cik ilgi, kā arī apkopota čata vēsture, kas var būt informācijas avots par klientu un atbilde uz jautājumu, kā atrisināt situāciju.
Kā izvietot tiešsaistes čatu tīmekļa vietnē?
Tiešsaistes čata uzstādīšana jūsu vietnē ir vienkārša. Vienīgais, kas jums jādara, ir jāizvēlas provaideris un jāreģistrējas tā pakalpojumam. Pēc reģistrēšanās no sagatavju galerijas izvēlieties čata pogu, kas jums patīk, un ielīmējiet HTML kodu savas vietnes pamattekstā. Kad esat to izdarījis, varat pielāgot pogu, iestatīt formas, komandas un ieslēgt čatbotu, lai palielinātu sava tiešsaistes čata efektivitāti.
Kas ir tiešsaistes čata atbalsts?
Tiešsaistes čata atbalsts ir reāllaika atbalsts, ko nodrošina klientu atbalsta aģenti. Klienti var čatot ar aģentiem biznesa vietnē, neizejot no savām pārlūkprogrammām. Tā vietā, lai zvanītu uzņēmumam vai sūtītu e-pastu, klienti var čatot, sūtīt failus, fotoattēlus un GIF attēlus.
Kā automatizēt tiešsaistes čatu?
Ja vēlaties automatizēt tiešsaistes čatu, varat to izdarīt, izmantojot: 1. Pirms-čata formas. Pirms-čata formas ļauj iegūt svarīgu informāciju no klientiem pirms čata sākuma. Tādējādi čatu var pārsūtīt atbilstošākajam aģentam. 2. Ziņu sagataves. Ziņu sagataves ir iepriekš sagatavotas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Kad klients uzdod jautājumu, vienkārši noklikšķiniet uz gatavās atbildes. Tas ietaupa aģentu laiku un samazina darba izmaksas. 3. Čatboti. Čatboti ir AI (mākslīgā intelekta) programmas, kas var čatot ar klientiem un izpildīt vienkāršus pieprasījumus.
Kādas ir galvenās tiešsaistes čata programmatūras funkcijas?
Labai tiešsaistes čata programmatūrai ir jābūt šādām funkcijām: 1. Reāllaika rakstīšanas skats, kas ļauj redzēt, ko jūsu klienti raksta, pirms tie nosūta savu ziņu. 2. Atbilžu sagataves, kas paātrina atbildes laiku. 3. Failu koplietošana, ieskaitot fotoattēlus, dokumentus, video, saites un GIF attēlus. 4. Čata pārvirzīšana atbilstošajiem atbalsta aģentiem. 5. Čata vēsture un arhīvi, kas ļauj pārskatīt katrā čatā teikto. 6. Pirms-čata formas, kas ļauj apkopot svarīgu klientu informāciju pirms čata sākuma. 7. Bezsaistes formas, kas ļauj lietotājiem nosūtīt jums ziņu ārpus darba laika. 8. Proaktīvi čata uzaicinājumi, kas parādās lietotāja ekrānos un piedāvā čatot ar jums.
Kā atrast iepriekšējos čatus?
Ja vēlaties piekļūt vecajiem čata pierakstiem un čata vēsturei, pārliecinieties, vai programmatūrā ir pieejama arī pieteikumu sistēma. Ja tā ir, tad visi iepriekšējie čati tiks saglabāti pieteikumu veidā un tos varēs apskatīt jebkurā laikā programmatūras informācijas panelī.
Cik ātri vajadzētu atbildēt uz tiešsaistes čatu?
Ja vēlaties nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu, atbildiet uz tiešsaistes čatu ne ilgākā laikā par 3 minūtēm. Vidēji uzņēmumiem ir nepieciešamas 2 minūtes un 40 sekundes, lai atbildētu uz sākotnējo čata ziņu.
Kā uzstādīt tiešsaistes čata atbalstu WP?
Pirmais solis, kas jāveic, lai iestatītu tiešsaistes čata atbalstu jūsu WordPress vietnē, ir atrast tiešsaistes čata programmatūras nodrošinātāju. Kad esat izvēlējies pakalpojumu sniedzēju, lejupielādējiet tā WordPress spraudni programmā WordPress. Lai to izdarītu, piesakieties savā WordPress vietnē un noklikšķiniet uz Spraudņi savā administrēšanas panelī. Noklikšķiniet uz Instalēt Jaunu Spraudni un meklējiet čata pakalpojumu sniedzēju. Kad esat to atradis, noklikšķiniet uz Instalēt Tūlīt un Aktivizēt spraudni. Piesakieties savā čata programmatūrā, izvēlieties vēlamo čata pogu un kopējiet HTML kodu starpliktuvē (Ctrl + C). Dodies atpakaļ uz WordPress. Noklikšķiniet uz sava pakalpojumu sniedzēja spraudņa un ielīmējiet (Ctrl + V) čata pogas kodu lodziņā Pogas kods. Noklikšķiniet uz Saglabāt, atsvaidziniet savu vietni, un jūsu Tiešsaistes Čats būs gatavs lietošanai.
Ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu, iesakām izlasīt rakstu par tiešsaistes čata atbalstu. Tas piedāvā padomus un paņēmienus, kas palīdzēs jums efektīvi izmantot čatu kā klientu apkalpošanas rīku.
Lai uzzinātu vairāk par tiešsaistes čatu, izlasiet, kādas priekšrocības tas sniedz un kā tas var palīdzēt jūsu biznesam. Šis raksts skaidro, kā čats var veicināt klientu apmierinātību un palielināt reklāmguvumu līmeni.
Ja vēlaties izprast, kā notiek mijiedarbība ar klientu, šis raksts ir tieši jums. Tas izskaidro, kā efektīvi veidot attiecības ar klientiem un uzlabot viņu pieredzi.
Tiešsaistes čats jaunuzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem
Uzziniet, kā tiešsaistes čats var uzlabot jūsu jaunuzņēmuma vai mazā uzņēmuma klientu apkalpošanu, samazinot piesaistes izdevumus un palielinot klientu apmierinātību. Atklājiet, kā integrēt šo efektīvo saziņas rīku savā mājaslapā un kādas priekšrocības tas sniedz salīdzinājumā ar tālruni vai e-pastu. Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu vairāk!
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!