Tiešsaistes čata atbalsts ir revolucionārs līdzeklis klientu apkalpošanā, kas piedāvā dinamisku veidu, kā uzlabot savu saziņu ar klientiem. Bet kas slēpjas zem šī spēcīgā rīka? Kā tas darbojas, un kādas priekšrocības tas sniedz? Turklāt, kādi ir pierādīti labākie paņēmieni, ko daudzi lieto, lai maksimāli palielinātu tā efektivitāti?
Tiešsaistes čata popularitāte ir acīmredzama, pamatojoties uz ikdienas apmeklētāju skaitu un nosūtītajām ziņām starp uzņēmumiem un to klientiem. Izsakot skaitļos, vidēji uzņēmums iesaistās apmēram 50 sarunās dienā, kamēr aģents parasti risina apmēram 14 čatus dienā.
Vēl viens iemesls, kāpēc tiešsaistes čats kļūst arvien populārāks lietotāju vidū, ir tā ātrums. Izmantojot pieejamos aģentus, reakcijas laiks parasti ir vien dažas sekundes. Tāpēc tas veido aptuveni 15% no visas klientu saziņas. Redzot tik spēcīgus lietderības rādītājus, iedziļināsimies tiešsaistes čata atbalsta pasaulē, lai atbildētu uz vissvarīgākajiem jautājumiem un galu galā mainītu veidu, kā sazināties ar klientiem.
Satura rādītājs
- Kas ir tiešsaistes čats (tiešsaistes čata atbalsts)?
- Vai ikvienam uzņēmumam ir jāievieš tiešsaistes čata atbalsts?
- Kā darbojas tiešsaistes čata atbalsts?
- Kā es varu čatot ar klientu apkalpošanas dienestu?
- Vai klientiem patīk tiešsaistes čats?
- Tiešsaistes čata atbalsta labākie paņēmieni
- 6 tiešsaistes čata atbalsta priekšrocības jebkuram uzņēmumam
- Reāli piemēri tiešsaistes čata atbalstam
- Secinājums
Kas ir tiešsaistes čata atbalsts?
Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jūsu uzņēmumu reālajā laikā jūsu mājaslapā.
Tā vietā, lai liktu klientiem gaidīt pie tālruņa vai liktu viņiem rakņāties pa garu BUJ sadaļu, viņi var noklikšķināt uz čata lodziņa un uzsākt čatu par atbalsta jautājumiem, aprakstīt savas problēmas vai sniegt klientu apkalpošanas pārstāvjiem atsauksmes. Tiešsaistes čats sniedz ērtu veidu, kā viņi to var izdarīt, un arī klientu atbalsta pārstāvjiem ir ērti ātri atrisināt problēmas, tās neeskalējot.
Tas arī ļauj uzņēmumiem izmantot proaktīvu čatu pieeju un iesaistīties sarunā ar potenciālajiem klientiem. Tas nozīmē, ka tiešsaistes čata aģents var sazināties, piedāvāt palīdzību un rūpēties par apmeklētājiem, kuri ir pabijuši mājaslapā jau kādu laiku, pārvēršot tos par apmierinātiem klientiem. Proaktīvi iesaistoties sarunā ar potenciālajiem klientiem, jūs varat sniegt personalizētu palīdzību un novērst jebkādas bažas, kādas viņiem varētu rasties, galu galā palielinot iespēju pārvērst viņus par lojāliem klientiem.
Vai katram uzņēmumam vajadzētu ieviest tiešsaistes čata atbalstu?
Labākais par tiešsaistes čata rīkiem ir tas, ka tos var izmantot visu lielumu un nozaru uzņēmumi. Vai jūs vadat nelielu e-komercijas veikalu, tehnoloģiju uzņēmumu, vai esat veselības aprūpes sniedzējs, tiešsaistes čata atbalsta kanālam ir kaut kas piedāvājams arī jums.
- E-komercijas mājaslapas: tiešsaistes mazumtirgotāji var izmantot tiešsaistes čata iespēju, lai palīdzētu klientiem veikt pirkumu, samazinātu grozu pamešanu un tādējādi palielinātu pārdošanas apjomu.
- SaaS un tehnoloģijas: programmatūras kā pakalpojuma (SaaS) uzņēmumi un tehnoloģiju nodrošinātāji var piedāvāt tiešsaistes čata pakalpojumus, lai palīdzētu saviem klientiem novērst tehniskas problēmas vai sniegtu norādījumus iestatīšanas procesa laikā.
- Ceļojumi un viesmīlība: ceļojumu aģentūras, viesnīcas un aviokompānijas var izmantot tiešsaistes čatu, lai palīdzētu klientiem veikt rezervācijas, izmaiņas maršrutā vai atrisināt ar ceļojumiem saistītus pieprasījumus.
- Veselības aprūpe: medicīnas pakalpojumu sniedzēji var piedāvāt pacientiem ātru piekļuvi medicīniskām konsultācijām, apmeklējuma ieplānošanai un vispārīgiem jautājumiem, izmantojot tiešsaistes čatu – ātri un vienkārši.
- Finanšu pakalpojumi: bankas un finanšu iestādes var izmantot tiešsaistes čata funkcionalitāti, lai sniegtu saviem klientiem personalizētas finanšu norādes un atbalstu.
Šeit ir tikai daži no daudzajām iemesliem, kāpēc ikvienam uzņēmumam vajadzētu apsvērt tiešsaistes čata atbalsta ieviešanu:
- Reāllaika ziņu nosūtīšana un piekļuve sarunu vēsturei
- Nekavējošs reakcijas laiks
- Uzlabota klientu apmierinātība
- Labāka klientu pieredze
- Noturīgu attiecību veidošana un lojālu klientu bāzes izveidošana
- Palielināti pārdošanas un reklāmguvumu līmeņi
- Izmaksu ziņā efektīva klientu apkalpošana
- Konkurences priekšrocība
Tiek ziņots, ka apmēram 85% uzņēmumu B2B sektorā un aptuveni 74% B2C sektorā izmanto tiešsaistes čata platformas, lai uzlabotu savu klientu atbalstu. un palielinātu savu pārdošanas apjomu. Reāllaika atbalsts un atbildes uz klientu jautājumiem tieši pirms pasūtījuma apstiprināšanas var novērst šaubas, kas viņiem varētu rasties, tāpēc 60% zīmolu, kas sniedz atbalstu, izmantojot tiešsaistes čatu, ziņo par ievērojamu pārdošanas apjoma pieaugumu.
Kā darbojas tiešsaistes čata atbalsts?
Tiešsaistes čata atbalsts ir radījis apvērsumu tajā, kā uzņēmumi sazinās ar saviem klientiem, piedāvājot reāllaika palīdzību tikai viena klikšķa attālumā. Bet kā tieši šī tehnoloģija darbojas un ko jums vajadzētu ņemt vērā, to ieviešot savā uzņēmumā?
Lai sāktu, pirmais darbs ir atrast pareizo pakalpojumu sniedzēju. Piedāvājumā ir dažādi čai, un jūsu izvēle būs atkarīga no konkrētajām vajadzībām un priekšrokām. Viens no populāriem čata risinājumiem ir LiveAgent, spēcīga klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā visaptverošu rīku komplektu un tā ietvaros arī tiešsaistes čata atbalstu.
Pēc sava pakalpojuma sniedzēja izvēles, jums būs jāizveido konts un jāpielāgo jūsu čata logs, lai tas atbilstu jūsu zīmola dizainam un sajūtai. Tiklīdz jūsu čata logrīks ir gatavs, ir laiks to izvietot jūsu mājaslapā. Parasti to var izdarīt, pievienojot sīkkoda fragmentu, ko nodrošina jūsu programmatūras sniedzējs, jūsu mājaslapas HTML kodam. Un tas arī viss, jūsu tiešsaistes čata platforma ir gatava izmantošanai.
Jūs arī varat apsvērt čatbota izmantošanu kā daļu no jūsu tiešsaistes čata atbalsta stratēģijas. Šie čatboti ir pieejami 24/7 un var apstrādāt vienkāršākos pieprasījumus un veikt vienkāršākos uzdevumus, piemēram, atbildēt uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, rezervēt tikšanās, sniegt piegādes un izsekošanas informāciju, kā arī apkopot kontaktinformāciju, un citus. Tas padara efektīvākus biznesa procesus un ļauj jūsu aģentiem-cilvēkiem koncentrēties uz sarežģītākiem jautājumiem, kas prasa cilvēcisku dalību.
Ir arī iespēja iekļaut pirmsčata un pēcčata formas, kas var savākt papildu datus no jūsu klientiem un sniegt vērtīgas atsauksmes. Šīs formas var apkopot klienta vārdu, e-pastu, tālruņa numuru vai jebkādu citu atbilstošo kontaktinformāciju, kas vēlāk var tikt izmantota, lai personalizētu sarunu.
Bet kas notiek, kad jūsu aģenti ir bezsaistē un nav pieejami? Ir vienkāršs risinājums, kas ļauj jūsu apmeklētājiem atstāt ziņu, uz kuru jūsu aģenti var atbildēt, tiklīdz viņi atgriežas tiešsaistē. Tādējādi neviens klienta vaicājums netiek atstāts bez atbildes.
Kā varu čatot ar klientu servisu?
Klienti reāllaikā var sazināties ar klientu atbalsta aģentiem, izmantojot čata logrīku, kas ir ievietots uzņēmuma mājaslapā.
Ja jūsu mājaslapa ir veidota ar WordPress, ir pieejami dažādi spraudņi, lai netraucēti integrētu tiešsaistes čata atbalsta funkcionalitāti jūsu vietnē. Apskatiet mūsu atsevišķo rakstu par 25 labākajiem WordPress tiešsaistes čata spraudņiem, lai uzzinātu vairāk par dažādiem spraudņiem un atrastu savai mājaslapai vispiemērotāko.
Piemēram, dažus tiešsaistes čata pakalpojumu sniedzējus, kā, LiveAgent, var viegli integrēt arī ar jūsu WordPress mājaslapu. Tas ir aprīkots ar tiešsaistes čata funkciju, kas palīdz jums savienot klientus ar atbalsta aģentiem reālajā laikā, vienkārši noklikšķinot uz čata ikonas jūsu mājaslapā.
Vai klientiem patīk tiešsaistes čats?
Gan klientiem, gan uzņēmumiem patīk tiešsaistes čata atbalsts, jo tas ir ātrs, efektīvs un izmaksu ziņā izdevīgs. Izmantojot tiešsaistes čatu, klienti var saņemt atbildes uz saviem jautājumiem dažu minūšu laikā. Viņiem vairs nav jāgaida stundām ilgi pie tālruņa vai ilgs laiks uz e-pasta atbildi. Lai gan vidējais atbildes laiks tiešsaistes čata pieprasījumiem atšķiras atkarībā no uzņēmuma un dažādu nozaru starpā, pastāv vispārpieņemts uzskats, ka uz tiešsaistes čata vaicājumiem būtu jāatbild ievērojami ātrāk nekā uz e-pastiem un tālruņa zvaniem.
Klienti un tīmekļa apmeklētāji, kuri izmanto tiešsaistes čata platformas, ziņo par 81,2% apmierinātības līmeni, pateicoties ērtībai, ātrumam un augstajam atrisināšanas līmenim. Viņi arī novērtē to ar 9 ballēm no 10, runājot par viņu tiešsaistes čata pieredzi.
Turklāt daudzi uzņēmumi piedāvā tiešsaistes videočatu, kas ļauj gan klientiem, gan atbalsta aģentiem ātri un efektīvi atrisināt jebkuru jautājumu. Tas ir neticami ērts veids, kas ļauj klientiem un aģentiem sarunas laikā veikt vairākus uzdevumus. Tiešsaistes čats WordPress mājaslapām ir noteikti nepieciešama funkcija, kas padara čata saziņu ar klientiem vienkāršu un efektīvu. Tas ietaupa laiku un pūles, padarot kopējo klientu apkalpošanas pieredzi patīkamāku.
Ja esat gatavs uzzināt, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu, izmantojot tiešsaistes čatu, izmēģiniet LiveAgent 30 dienu tiešsaistes čata izmēģinājuma versiju.
Tiešsaistes čata atbalsta labākie paņēmieni
Kad runa ir par tiešsaistes čata atbalstu, labāko paņēmienu izmantošana var radīt būtisku atšķirību, nodrošinot izcilu klientu apkalpošanu un uzlabojot jūsu tiešsaistes čata stratēģiju. Nedaudz iedziļināsimies!
Izvēlieties stratēģisku vietu savam čata logam
Svarīgi ir stratēģiski izvietot čata pogu jūsu mājaslapā, lai nodrošinātu, ka tā ir viegli redzama un pieejama, ļaujot apmeklētājiem to ātri atrast un mijiedarboties ar to. Tāpēc pārliecinieties, ka tā ir izvietota izcili un ka jūsu apmeklētājiem nav jāritina visa lapa uz leju, lai to atrastu. Galvenais mērķis ir palielināt iesaisti un nodrošināt nevainojamu atbalsta pieredzi.
Jums nav jāpievieno tiešsaistes čata poga katrā savas mājaslapas lapā. Pārliecinieties, ka izvēlaties visatbilstošākās lapas. Domājiet par to, kur apmeklētājiem jūsu mājaslapā visbiežāk var rasties jautājumi vai nepieciešama palīdzība. Piemēram, ir laba ideja to piedāvāt svarīgākajās lapās, piemēram, jūsu sākumlapā, kontaktu lapā, biežāk uzdoto jautājumu vai pasūtījuma apstiprināšanas lapā.
Personalizējiet klientu sarunas
Personisks pieskāriens ir galvenais, ja runa ir par izcilu klienta tiešsaistes čata pieredzi. Personificējot čata mijiedarbības ar savu klientu/apmeklētāju, jūs varat radīt nozīmīgāku un iesaistošāku pieredzi, kur viņi jūtas novērtēti un saprasti.
Tas, ko jūs varat darīt, ir – uzrunāt klientus vārdā. Tas piešķir personisku pieskārienu un padara visu sarunu draudzīgāku. Papildus, ja viņi iepriekš ir sazinājušies ar jums, jūs varat atsaukties uz viņu iepriekšējām mijiedarbībām, izmantojot sarunu vēsturi, kas ir viena no funkcijām, ko piedāvā čata sistēma. Tas parāda viņiem, ka esat atvēlējis laiku, lai saprastu viņu mijiedarbības ar jūsu zīmolu vēsturi un tādējādi sniegtu labāko iespējamo atbalstu.
Pielāgojiet savas atbildes klienta konkrētajām vajadzībām un problēmām un izvairieties no vispārīgām, universālām atbildēm. Un visbeidzot, pārliecinieties, ka izrādāt empātiju un sapratni. Atzīstiet jebkādu sarūgtinājumu, ar ko saskaras jūsu klienti, un apstipriniet viņiem, ka esat šeit, lai palīdzētu atrast risinājumu.
Izmantojiet video kā sava tiešsaistes čata atbalsta daļu
Pievienojot video iespējas jūsu tiešsaistes čata atbalstam, jūs varat uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt vēl personīgāku apkalpošanu. Video ļauj veidot komunikāciju aci pret aci, kas var uzlabot uzticības sajūtu, jo pievieno cilvēcisku pieskārienu jūsu mijiedarbībai.
Video arī palīdz izskaidrot sarežģītākas problēmas vai dot norādījumus, kurus var būt grūti izskaidrot tikai teksta veidā. Uzņēmuma pārstāvis var dalīties ar savu ekrānu vai izmantot kopīgas pārlūkošanas funkcijas čata sesijas laikā, lai vadītu klientus caur atbilstošo procesu reālajā laikā. Tas var uzlabot komandas efektivitāti un ietaupīt laiku abām iesaistītajām pusēm.
Izmantojiet iepriekšsagatavotas atbildes
Runājot par efektīvu un viendabīgu tiešsaistes čata klientu apkalpošanu, ir vērts izmantot iepriekšsagatavotas ziņas un iepriekš uzrakstītas sagataves. Iepriekšsagatavotas ziņas, arī pazīstamas kā iepriekš uzrakstītas atbildes, ir iepriekš uzrakstīti teksta fragmenti, ko aģenti var izmantot tiešsaistes čata sarunās. Iepriekšsagatavotās atbildes var krietni ietaupīt laiku, bet ir svarīgi tās izmantot gudri.
Iepriekšsagatavotās ziņas var ietaupīt būtisku laiku un pūles sarunās. Tā vietā, lai atkārtoti rakstītu to pašu atbildi, aģenti vienkārši var izvēlēties atbilstošo ziņu no iepriekš sagatavotās bibliotēkas un nosūtīt to ar vienu klikšķi. Tās palīdz nodrošināt arī vienmērību un precīzas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem vai biežāk sastopamajām problēmām. Tas nodrošina, ka klienti saņem vienādu apkalpošanas līmeni, neatkarīgi no tā, ar kuru aģentu viņi sarunājas.
Izmantojot iepriekš uzrakstītas veidnes, tiek samazināts cilvēka kļūdu risks, īpaši, sniedzot sarežģītu vai tehnisku informāciju. Iepriekšsagatavotās ziņas ir rūpīgi izstrādātas un pārskatītas, lai nodrošinātu, ka jūs ar saviem klientiem dalaties ar precīzu informāciju.
Integrējiet savu tiešsaistes čatu ar citiem rīkiem
Vai vēlaties, lai jūsu uzņēmuma procesi kļūst efektīvāki? Integrācija ļauj jums sinhronizēt klientu datus starp jūsu tiešsaistes čata programmatūru un citiem uzņēmējdarbības rīkiem, piemēram, jūsu klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu. Šī trešās puses integrācija nodrošina, ka klientu informācija ir atjaunota un pieejama atbalsta aģentiem, nodrošinot personificētāku apkalpošanu un informētu mijiedarbību.
Jūs varat integrēt arī savu tiešsaistes čata platformu ar savu palīdzības centra programmatūru vai pieteikumu apstrādes sistēmu, lai bez grūtībām pārveidotu čata sarunas par atbalsta pieteikumiem. Tas ļauj veikt labāku kārtošanu, izsekojamību un sekošanu klientu pieprasījumiem, nodrošinot, ka neviens klienta vaicājums nenoklīst un nepazūd.
Tiešsaistes čata platforma, kas integrēta ar analīzes un izsekošanas rīkiem, var sniegt ieskatu apmeklētāju uzvedībā un vispārīgajos pārlūkošanas modeļos. Šo datus varat izmantot, lai aktīvi iesaistītos mijiedarbībā ar apmeklētājiem īstajā brīdī, piedāvājot palīdzību vai personalizētas rekomendācijas, pamatojoties uz viņu mijiedarbību ar jūsu mājaslapu.
Apkopojiet klientu atsauksmes un aptaujas
Pirms-čata un pēc-čata aptauju veikšana ir būtiska stratēģija, lai uzlabotu jūsu tiešsaistes čata klientu apkalpošanu. Savācot vērtīgas atsauksmes no klientiem par viņu pieredzi, jūs varat ievērojami uzlabot savus pakalpojumus. Mērķtiecīgu jautājumu uzdošana var palīdzēt jums saprast viņu problēmpunktus, cerības un vēlamo uzlabojumu jomas.
Aptauju veikšana ļauj novērtēt jūsu tiešsaistes čata atbalsta kvalitāti un efektivitāti. Aiciniet viņus novērtēt savas apmierinātības līmeni par sniegto pakalpojumu un iegūstiet datus, kas var palīdzēt noskaidrot stiprās un vājās jomas. Tas palīdzēs arī noskaidrot un apbalvot izcilus atbalsta aģentus, vienlaikus risinot jebkādas problēmas vai trūkumus pakalpojumu sniegšanā.
Šie ir tikai daži labākie paņēmieni, kas jāpatur prātā. Varat izlasīt mūsu atsevišķo padziļināto rakstu, kurā mēs iedziļināmies tiešsaistes čata labāko paņēmienu apgūšanā un pētam šos paņēmienus vēl dziļāk, lai varat tos iekļaut savā darbplūsmā.
6 ieguvumi jebkuram uzņēmumam no tiešsaistes čata atbalsta
- Uzlabota klientu apmierinātība: tūlītēja un personalizēta klientu apkalpošana ar tiešsaistes čata palīdzību nodrošina augstāku klientu apmierinātības līmeni. Klienti parasti novērtē tūlītējās ziņapmaiņas ērtības un problēmu ātru atrisināšanu.
- Palielināts pārdošanas un reklāmguvumu līmenis: tiešsaistes čats ir labākais rīks, lai sazinātos ar klientiem reāllaikā, vadot viņus visā pirkšanas procesā un kliedējot viņu bažas. Tas galu galā palielina jūsu pārdošanas apjomu un reklāmguvumus.
- Izmaksu efektivitāte: salīdzinājumā ar tradicionālo atbalstu pa tālruni, tiešsaistes čata platformas ļauj atbalsta aģentiem vienlaikus risināt vairākas sarunas, tādējādi samazinot vajadzību pēc papildu personāla un galu galā ietaupot izmaksas.
- Vērtīgi ieskati: vēl viens tiešsaistes čata ieguvums ir tas, ka tas ļauj apkopot vērtīgus datus un klientu ieskatus. Analizējot klientu apkalpošanas mijiedarbību un čata atšifrējumus, varat noteikt izplatītākās tendences un problēmas, kā arī pieņemt pārdomātus biznesa lēmumus, lai uzlabotu savu vispārējo stratēģiju.
- Ātra problēmu risināšana: tiešsaistes čats ļauj klientu atbalsta komandai ātri un reāllaikā novērst un atrisināt problēmas, samazinot neapmierinātību un novēršot nepieciešamību pēc ilgstošas savstarpējas mijiedarbības.
- Uzlabota klientu pieredze: piedāvājot klientiem ērtu veidu, kā sazināties ar jūsu uzņēmumu, pārlūkojot jūsu mājaslapu vai pat piekļūstot atbalstam no savām mobilajām ierīcēm, varat veidot vienmērīgu un pozitīvu klientu pieredzi.
Šīs priekšrocības parāda tikai tiešsaistes čata atbalsta piedāvājuma aizberga virsotni. Ja vēlaties sīkāk izpētīt šo tēmu, izlasiet mūsu atsevišķo rakstu, kurā mēs sīkāk aplūkojam dažādas tiešsaistes čata atbalsta priekšrocības.
Tiešsaistes čata atbalsta piemēri no reālās dzīves
Lai parādītu, kā tiek efektīvi izmantots tiešsaistes čata pakalpojums reālajās dzīves situācijās, šeit ir daži piemēri, kurus vērts pieminēt.
LiveAgent
LiveAgent savā mājaslapā piedāvā tiešsaistes čata pogu, kas nodrošina nekavējošu ziņapmaiņu un ātri savieno jūs ar klientu apkalpošanas pārstāvjiem, tiklīdz vien jums ir nepieciešama jebkāda veida palīdzība. Vai tas ir jautājums par piedāvātajiem pakalpojumiem, tehniskajām problēmām vai informācija par cenām, viņu draudzīgā pieredzējušo aģentu komanda ir gatava atbildēt uz visiem jūsu jautājumiem.
- Viņu ātrais tiešsaistes čata logrīks un uzlabotās funkcijas padara ikvienu klienta mijiedarbību vieglu.
- LiveAgent piedāvā 24/7 klientu atbalstu.
- Čata pārvirzīšana nodrošina, ka jūsu ziņa tiek automātiski nosūtīta visatbilstošākajai nodaļai un aģentam, balstoties uz jūsu pieprasījuma mērķi.
- Jūs varat sazināties ar atbalsta komandu caur dažādiem klientu apkalpošanas kanāliem: kontaktforma, tiešsaistes čats, Messenger vai WhatsApp.
Decathlon
Decathlon katru dienu risina lielu skaitu klientu atbalsta problēmu. Lēns atbildes laiks, izmantojot atbalstu pa tālruni un e-pastu, lika viņiem sākt izmantot tiešsaistes čatu, izmantojot WhatsApp.
- Decathlon pievienoja automatizāciju, lai efektīvi sazinātos ar klientiem un sadalītu sarežģītus jautājumus starp pieejamajiem aģentiem.
- Katrs aģents var vienlaikus apstrādāt vairākus pieprasījumus, kas ļauj viņiem atrisināt vairāk problēmu, nealgojot vairāk aģentu.
- Viņi sāka piedāvāt arī pašapkalpošanās atbalstu zināšanu bāzes formā, kuru var izmantot vienkāršiem uzdevumiem un pieprasījumiem, kas samazināja vidējo apstrādes laiku par 50%.
Fitbit
2019.gadā uzņēmumam Fitbit Health Solutions, kas ir populārā fitnesa pulksteņu ražotāja B2B daļa, bija nepieciešams rīks, kas atvieglotu potenciālajiem interesentiem saziņu ar viņiem. Tajā laikā potenciālajiem klientiem bija jāaizpilda tiešsaistes forma, lai sazinātos ar pārdošanas komandu. Šī pieeja palēnināja iesaisti, kā arī pārdošanas apjomu. Tāpēc viņi nolēma ieviest jaunu saziņas līdzekli, kas veicinātu iesaisti un viegli savienotu potenciālos klientus ar atbalsta aģentiem.
Viņi savā mājaslapā palaida COMM100 tiešsaistes čatu, kur piedāvā 24/7 klientu atbalstu, un jau uzreiz varēja redzēt atšķirību. Izsakot skaitļos, viņiem izdevās noslēgt darījumus par 4 miljoniem dolāru caur tiešsaistes čatu vienā gadā.
Dominos
Dominos ir arī viens no zīmoliem, kas sāka izmantot tiešsaistes čatu, lai uzlabotu pasūtīšanas procesa efektivitāti. Viņi izmanto mākslīgo intelektu čatbota veidā, lai sazinātos ar klientiem caur Messenger, kas nozīmē, ka klientiem nav jālejupielādē papildu mobilās lietotnes savos mobilajos tālruņos.
Klienti vispirms var izvēlēties, vai viņi vēlas izveidot pasūtījumu, sekot savam pasūtījumam vai sazināties ar klientu atbalsta komandu. Pasūtot, jūs runājat ar čatbotu un norādiet, ko tieši vēlaties un kādas ir jūsu prasības. Tas ir ātrs un vienkāršs process, kas ir izdevīgs gan klientiem, gan uzņēmumam.
MyProtein
MyProtein, tiešsaistes sporta uztura zīmols, piedāvā dažādus produktus, tostarp dažādus uztura bagātinātājus, olbaltumvielas, vitamīnus un aktivitāšu apģērbu, un tas viss tiek piegādāts tieši līdz jūsu durvīm. Viņi arī nolēma sākt izmantot tiešsaistes čata platformu kā sava klientu atbalsta stratēģijas daļu.
- Jūs varat sazināties ar MyProtein atbalsta komandu, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus, piemēram, tiešsaistes čata logu, Messenger, Twitter tiešo ziņu vai vienkārši atstājot viņiem ziņu caur viņu mājaslapu.
- Viņi piedāvā palīdzību konsultācijās par produktiem, preču atgriešanu un atlaidēm, atgriešanu un piegādes iespējām, un citos jautājumos.
- Viņu tiešsaistes čats nav pieejams 24/7, bet jūs vienmēr varat atstāt viņiem ziņu un viņi atbildēs jums cik ātri vien iespējams.
Secinājums
Tiešsaistes čata atbalsts ir spēcīgs rīks, kas var ieviest revolūciju jūsu klientu apkalpošanā. Tāpēc bija svarīgi apspriest tiešsaistes čata atbalsta pamatprincipus, tā definīciju un priekšrocības, kā arī iemeslus, kāpēc ikvienam uzņēmumam vajadzētu apsvērt tā ieviešanu savā stratēģijā. Uzsverot tā nozīmi visu veidu uzņēmumiem, mēs iedziļinājāmies tā darbības aspektos un izcēlām pozitīvo ietekmi, kas atspoguļojas atgriezeniskajā saitē no apmierinātiem klientiem.
Sekojošie labākie paņēmieni var palīdzēt jums sniegt izcilu atbalstu, kas atstās ilgstošu iespaidu uz jūsu apmeklētājiem un klientiem un kas galu galā var uzlabot jūsu biznesu un palielināt pārdošanas apjomus.
Ja vēlaties to izmēģināt, LiveAgent piedāvā izcilu tiešsaistes čata risinājumu. Varat arī reģistrēties 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam un izbaudīt visas priekšrocības ar savām acīm bez jebkādām saitēm. Sāciet sazināties ar klientiem reāllaika sarunās, sniedziet tūlītēju atbalstu un veidojiet ciešākas attiecības, izmantojot tiešsaistes čata atbalstu.
Instant customer support with LiveAgent
Ready to provide real-time assistance and make a memorable impression on your customers? Try LiveAgent's live chat software today and experience the power of personalized support!
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē tiešsaistes čata atbalsts?
Tiešsaistes čata atbalsts ir iespēja internetā veikt teksta čatu starp klientu un atbalsta komandu. Izmantojot tiešsaistes čatu, klienti var nosūtīt savus jautājumus par uzņēmuma piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem un ļoti ātri saņemt atbildes. Tiešsaistes čats arī automatizē un paātrina klientu apkalpošanas komandas darbu.
Kādi ir tiešsaistes čata atbalsta elementi?
Vissvarīgākā tiešsaistes čata daļa ir tā, ka tā ļauj sazināties viegli. Turklāt tā ļauj klientiem mijiedarboties un izmantot emocijzīmes, video koplietošanu, kā arī balss ziņas. Svarīgi ir tas, ka klients var sākt sarunu jebkurā laikā un saņemt gandrīz tūlītēju atbildi.
Kā LiveAgent nodrošina tiešsaistes čata atbalstu?
Tiešsaistes čats ir iespēja, kas pieejama programmā LiveAgent. Tādējādi klientu apkalpošanas komandas, kas izmanto LiveAgent, var atbalstīt klientus reāllaikā. Tas ietver arī visas nepieciešamās funkcijas.
Ja esat ieinteresēts uzlabot savu klientu apkalpošanu, noteikti apskatiet rakstu par tiešsaistes čata atbalstu. Šajā rakstā jūs uzzināsiet, kā efektīvi izmantot čata atbalstu, lai uzlabotu klientu pieredzi. Vēl viens noderīgs resurss ir tiešsaistes čata skaidrojums, kurā jūs varat uzzināt, kas īsti ir tiešsaistes čats un kā tas var būt izdevīgs jūsu uzņēmumam. Izpētot šos resursus, jūs iegūsiet dziļāku izpratni par to, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt klientu apmierinātību.
Klientu atbalsts 2024.gadā: Definīcija, stratēģijas, padomi un labākie paņēmieni
Uzziniet, kas ir klientu atbalsts un kāpēc tas ir svarīgi. Nāciet un izpētiet labākos paņēmienus un novatoriskas stratēģijas, lai uzlabotu savu atbalstu.