Kas ir telemārketinga programmatūra?
Tas ir rīks, kas palīdz efektīvāk veikt telemārketingu. Tas ļauj īsā laika periodā sazināties ar lielu cilvēku skaitu.
Telemārketinga programmatūras risinājumam ir nepieciešama īpaši uzticama, viegli automatizējama zvanīšanas sistēma. Bez uzticamības jūsu tirdzniecības pārstāvji tērēs savu laiku, lūdzot IT nodaļas palīdzību, nevis vēršoties pie potenciālajiem klientiem. Otrkārt, izšķiroša nozīme ir mobilajām ierīcēm draudzīgai tehnoloģijai, jo jūsu tirdzniecības darbiniekiem ir jāstrādā arī no mājām un jāzvana klientiem. Un treškārt, programmatūra ar uzlabotām zvanu kontroles funkcijām var sniegt būtiskus datus, kas var palīdzēt uzlabot mērķauditorijas atlasi.
Kādas ir telemārketinga programmatūras galvenās funkcijas?
Izziniet piedāvātās galvenās funkcijas. Lielākām komandām, kurām nepieciešams veikt lielu skaitu telemārketinga zvanu, skatiet LiveAgent zvanu centra programmatūru. To var uzstādīt 5 minūtēs, neiegādājoties īpašu aparatūru.
Telemārketinga rīku galvenās funkcijas
- numura sastādītājs – šai funkcijai ir vairāki nosaukumi, piemēram, numura sastādītājs, prognozējošais numura sastādītājs, automātiskais numura sastādītājs un uzlabotais numura sastādītājs. Tas paātrina izejošo zvanu veikšanas procesu. Pārdošanas aģenti var koncentrēties uz sarunu ar potenciālajiem klientiem, nevis uz tālruņa numuru ievadīšanu.
- numuru sastādīšanas process — Labs numuru sastādīšanas process nozīmē, ka varat ielādēt kontaktu sarakstu un sākt ātri veikt izejošos zvanus.
- pielāgojami numuru sastādīšanas režīmi — katra kavēšanās telemārketingā var izmaksāt potenciālos pārdošanas darījumus izejošajā zvanu centrā. Tāpēc izvēlieties telemārketinga programmatūras risinājumu, kas atbalsta pielāgojamus numuru sastādīšanas režīmus. Šī iespēja nozīmē, ka varat ātri izlaist zvanus bez atbildes un aizņemtus signālus un pāriet pie nākamās kontaktu sarakstā esošās personas.
- balss ziņas — Aizņemtie signāli un klientu nevēlēšanās atbildēt uz zvaniem ir pastāvīgas problēmas katrai telemārketinga aktivitātei. Tāpēc telemārketinga programmatūras risinājumam ir jāatvieglo balss ziņu sastādīšana un nodošana.
- IVR — apsveriet iespēju izmantot interaktīvo balss atbildes sistēmu, lai pārvirzītu klientus pie pārdošanas aģentiem.
- balss apraide — pārdošanas aģenti var lūgt iespēju sazināties uzreiz ar daudziem potenciālajiem klientiem. Lai apmierinātu šo vajadzību, izvēlieties sistēmu ar balss apraidi.
Kādas ir telemārketinga programmatūras priekšrocības un ierobežojumi?
Lai gan efektīvajai telemārketinga programmatūrai ir tendence uzlabot telemārketinga biznesu, neviena programmatūra nav ideāla. Aplūkosim dažas telemārketinga programmatūras priekšrocības un ierobežojumus:
- klienta ceļš — Pašos pamatos izejošā telemārketinga programmatūra ir efektīva, ja palīdz uzsākt zvanus. Ja pārdošanas komanda var veikt pārdošanu viena zvana laikā, var pietikt ar vienkāršāko pamatprogrammatūru. Tomēr lielākajai daļai klientu tas būs sarežģītāks ceļš. Piemēram, klienti jūsu nozarē, iespējams, gaida personalizētu apkalpošanu. Šādā gadījumā ir jāizvēlas telemārketinga programmatūra, kas spēj pārvaldīt vairākus zvanus.
- klientu mijiedarbība — Lai nezaudētu klientus, jūsu programmatūrai jāspēj integrēties ar tādu CRM mākoņpakalpojumu kā SugarCRM, Vtiger CRM, Agile CRM vai Pipedrive. Izsekojot visai klientu mijiedarbībai kopumā, pārdošanas aģenti var atsaukties uz iepriekšējām mijiedarbībām. Dažas telemārketinga programmatūras neintegrējas CRM, kas nozīmē, ka var ciest jūsu pārdošanas komandas veiktspēja.
- pārvaldības rīki — jums ir jānodrošina apmācības saviem pārstāvjiem. Iespējams, būs jānodrošina apmācība par visu pārdošanas procesu. Nepieciešams arī sekot būtiskajiem skaitļiem, piemēram, kontaktu līmeņiem, izejošajiem zvaniem un ienākošajiem zvaniem. Izvēlieties programmatūru, kas ietver uzlabotas atskaites.
- video atbalsts — Daži klienti var pozitīvāk atsaukties tieši klientu iesaistes videostratēģijām, piemēram, personalizētiem videoklipiem.
- palielināt darbinieku skaitu, kas strādā saskaņā ar stundas likmi — daži uzņēmumi balstās uz šādiem darbiniekiem, lai veiktu savas izejošās kampaņas.
Ierobežojumi
Pati par sevi lieliska programmatūra nevar garantēt izejošo kampaņu panākumus. Arī vairāki ar programmatūru nesaistīti faktori ietekmē to, vai jūsu uzņēmums gūs panākumus telemārketinga kampaņās.
- pārdošanas apmācība — Lai iegūtu vislabākos rezultātus, nodrošiniet telemārketinga komandas apmācību, piemēram, par scenārijiem mērķu sasniegšanai. Telemārketinga programmatūra pati par sevi nevar aizstāt labi izstrādātu apmācību telemārketinga tehnikā. Nepietiekoša apmācība arī nozīmē, ka darbinieku kadru mainība, visticamāk, būs augsta.
- klientu atbalsts — jūsu izejošās pārdošanas komandas darbs iestrēgs, ja sistēma nedarbosies. Izvēloties stabilu kontaktu centra programmatūru, lai pārvaldītu zvanus, varat samazināt šādu iespējamību.
- E-pasta mārketings — Salīdzinoši maz telemārketinga sistēmu piedāvā e-pasta sagataves un pietiekoši plašas e-pasta mārketinga funkcijas. Ja uzņēmuma stratēģijā tiek uzsvērtas tiešā mārketinga e-pasta ziņas, jums būs nepieciešama programmatūras platforma ienākošo zvanu pārvaldībai.
- uzņēmuma lielums – ir būtiska atšķirība starp mazu uzņēmumu ar pieciem pārdošanas aģentiem un lielu organizāciju. Lielākiem uzņēmumiem, kas veic valsts mēroga telemārketinga kampaņas, nepieciešama atšķirīga programmatūra.
Kā ieviest telemarketinga programmatūru?
Telemārketinga programmatūras specifiskais ieviešanas process uzņēmumiem vienam no otra atšķiras. Šajā piemērā pieņemsim, ka jūsu uzņēmumam ir divas izejošās pārdošanas komandas. Pārdošanas vadītāji labi darbojas, slēdzot darījumus, bet ir nepieciešams vairāk potenciālo klientu. Lai atrisinātu šo problēmu, jūs nolemjat izveidot īpašu telemārketinga komandu.
Pirmais solis ir veltīt laiku, pārdomājot visu pārdošanas procesu.
- kontaktu līmenis — Palūdziet tirdzniecības aģentiem novērtēt, cik veiksmīgi viņi ir sasniedz potenciālos pircējus pa tālruni.
- ienākošie interesenti — Noskaidrojiet ienākošo interesentu skaitu, kas kontaktējušies ar uzņēmumu pēdējā mēneša laikā. Apkopojiet informāciju par izejošo un ienākošo zvanu skaitu. Tiklīdz esat apkopojis šos datus, salīdziniet savu uzņēmumu ar citiem telemārketinga nozarē. Piemēram, vidējais zvana ilgums ir 4 minūtes, kā liecina Finances Online dati. Tas nozīmē, ka jūsu darbiniekiem jāspēj veikt 10–15 sarunas stundā.
- jaudīgi pārdošanas rīki — Veidojiet telemārketinga komandai vēl papildus pieejamo pārdošanas rīku sarakstu. Sāciet ar tādām tehnoloģijām kā klientu attiecību pārvaldība (CRM), mobilie tālruņi un mākoņtālruņu sistēma. Turklāt apsveriet, kā darbinieku izmantotie paņēmieni var veicināt jūsu biznesu. Varat, piemēram, noskaidrot labākos e-pasta parakstus un mudināt citus darbiniekus līdzīgi atjaunināt savus parakstus.
Uzsāciet pilotprojektu ar telemārketinga komandu
Tiklīdz esat izvēlējies telemārketinga programmatūru, apsveriet iespēju izmantot izmēģinājuma versiju. Lūk, dažas no funkcijām, kas jāpatur acīs.
- tālruņa numura sastādītājs — Pajautājiet pārdošanas komandai, cik labi darbojas tālruņa numura sastādītājs.
- tālruņa aparatūra — Pajautājiet darbiniekiem par tālruņa aparatūru. Pieskatiet sistēmas, kas raisa neveiklas pauzes. Kavēšanās un ilgas pauzes var atturēt klientus.
- ikdienas pārdošanas darbplūsma — Ir svarīgi koncentrēties uz izejošo numuru sastādīšanu un veikt pēc iespējas vairāk sarunu ar klientiem kā aukstos zvanus. Piemēram, ja jūs sagaidāt, ka stundas algas darbinieki veic 100 aukstus zvanus dienā, tad programmatūrai vajadzētu padarīt to vienkārši izdarāmu, .
- izejošo zvanu kampaņu atbalsts — programmatūrai ir jātiek galā ar lielu skaitu vienlaicīgu zvanu. Ja sistēma ar lielu zvanu apjomu netiek galā, iespējams, vēlēsities izvēlēties citu sistēmu.
Set up your call center in 5 minutes
LiveAgent's call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kas ir telemārketinga programmatūra?
Telemārketinga programmatūra ievērojami uzlabo jūsu telemārketinga aktivitātes. Tā vietā, lai paļautos uz vecmodīgām metodēm, tirdzniecības darbinieki var izmantot telemārketinga programmatūru, lai veiktu vairāk zvanu un pievērstu lielāku uzmanību klientu vajadzībām. Izmantojot uzticamu telemārketinga programmatūru, tiek atvieglots tirdzniecības pārstāvju slogs.
Kādas ir galvenās telemārketinga programmatūras funkcijas?
Telemārketinga programmatūras galvenās funkcijas ir saistītas ar tālruņa zvaniem. Piemēram, numuru sastādītājs, kas ātri sastāda tālruņa numurus, lai palielinātu kontaktu skaitu noteiktā laikposmā. Citu svarīgu funkciju vidū ir plašu atskaišu sniegšanu un intuitīvu saskarni, lai samazinātu darbinieku mainību.
Kādas ir telemārketinga programmatūras priekšrocības un ierobežojumi?
Galvenais telemārketinga programmatūras uzdevums ir palielināt zvanu skaitu stundā. Tas nozīmē, ka varat veikt valsts mēroga telemārketinga kampaņas ar mazāku darbinieku skaitu stundā. Turklāt atskaišu veidošanas funkcijas ļauj vadītājiem viegli sekot izejošo un ienākošo zvanu skaitam. Telemārketinga programmatūras ierobežojumi ietver tikai dažus aspektus. Programmatūra pati par sevi nevar nodrošināt pielāgotu apmācību telemārketinga tehnikā. Turklāt telemārketinga programmatūra ne vienmēr ir labi integrēta ar citiem rīkiem (piemēram, e-pasta mārketinga rīkiem).
Kā ieviest telemārketinga programmatūru?
Labākais veids, kā ieviest telemārketinga programmatūru, ir veikt nelielu izmēģinājuma testu. Pēc pāris nedēļu ilgas pārbaudes apkopojiet atsauksmes. Pajautājiet pārdošanas komandai par programmatūras ietekmi uz viņu ikdienas pārdošanas darbplūsmu. Ja kontaktu daudzums ir uzlabojies, iespējams, esat atradis jūsu vajadzībām piemērotu telemārketinga programmatūru.
Pēc iepazīšanās ar telemārketinga programmatūras skaidrojumu, iespējams, vēlēsieties uzzināt vairāk par CRM programmatūru, kas var palīdzēt uzlabot jūsu uzņēmuma klientu attiecību pārvaldību. CRM programmatūra piedāvā dažādas funkcijas, kas atvieglo klientu informācijas pārvaldību un uzlabo sadarbību jūsu komandā.
Ja interesējaties par to, kā efektīvāk izsekot zvanītājus un uzlabot mārketinga stratēģijas, zvanītāja izsekošanas programmatūra var būt noderīgs rīks. Šī programmatūra ļauj analizēt zvanītāju datus, lai pieņemtu informētākus biznesa lēmumus.
Nepieciešama uzticama telefonijas programmatūra?
Veiciet un saņemiet zvanus caur internetu, izmantojot mūsu uzlaboto telefonijas programmatūru. Veiciet starptautiskus un reģionālus zvanus par vietējām cenām.