Kāda ir tālruņa birku nozīme?
Droši var teikt, ka mēs visi esam piedzīvojuši zināmu apjukumu, pat iespējamu aizkaitinājumu, kad mēģinām sazināties ar cilvēku pa tālruni. Jūs mēģināt ar kādu sazināties jau kādu laiku, un jūs vienkārši nevarat ar viņu sazināties. Un, kad viņš beidzot saņem jūsu ziņas un atklājas neatbildētie zvani, viņi, savukārt, nespēj jums atzvanīt.
Šo situāciju jeb, pareizāk sakot, parādību sauc par tālruņa birku. Tas ir bieži sastopams gadījums, kad divi cilvēki nevar viens otru sazvanīt pa telefonu.
Šis termins tika izveidots astoņdesmitajos gados, kad ļoti populāri kļuva automātiskie atbildētāji. Cilvēki mēģināja piezvanīt viens otram tikai tādēļ, lai no atbildētāja saņemtu iepriekš ierakstītu ziņojumu.
Mūsdienās nav daudz cilvēku, kas izmanto šo nedaudz novecojušo tehnoloģiju, bet tālruņa birku spēle joprojām ir ļoti aktuāla.
Kāpēc notiek tālruņa birku spēle?
Dalība tālruņa birku spēlē var notikt gan netīši, gan tīši. Pirmajā gadījumā to var norakstīt kā vienkāršu pārpratumu, plānošanas jautājumu, laika starpību vai kā, ka vienkārši divas aizņemtas personas nespēj viena otru noķert.
Tomēr jūs varat kļūt par tālruņa birkas daļu ar nolūku. Dažkārt cilvēki izvairās no zvaniem no noteiktām personām. Galu galā ir vieglāk atstāt ziņu automātiskajā atbildētājā vai balss pastā, nekā uzsākt reāllaika sarunu.
Neatkarīgi no iemesliem, ja ilgāku laiku spēlējat tālruņa birku, tas tiek uzskatīts par sliktu tālruņa etiķeti.
Kā izvairīties no tālruņa birku spēles?
Parasti, ja tālruņa birka ir kāda konflikta rezultāts, kurā viena puse atsakās runāt ar otru, tad tur var izdarīt ļoti maz.
Tomēr, ja nevarat sazvanīt personu, pamatojoties uz ārējiem faktoriem, tad ir daži paņēmieni, kā varat pārtraukt tālruņa birku:
- ievērojiet tālruņa etiķeti — ja abas puses ir saņēmušas divus balss ziņojumus, persona, kas saņēma pēdējo ziņojumu, var apturēt tālruņa zvanu. vienkārši neatzvanot
- ieplānojiet zvanus — uztveriet tālruņa zvanus kā tikšanās laikus, kas jums jāapmeklē
- atstājiet detalizētu ziņojumu — informējiet otru pusi, kad būsiet pieejams, ja viņi joprojām vēlas ar jums runāt
- izmantojiet citus saziņas līdzekļus — dažas īsas sarunas var rīkot, izmantojot e-pastu vai tūlītējo ziņojumapmaiņu, nevis tiešo tālruni. zvani
Reach out to your customers effectively
Call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Discover features of LiveAgent's call center today.
Frequently Asked Questions
Kas ir tālruņa birku definīcija?
Tālruņa birka ir gadījums, kad divas puses nevar sazināties viena ar otru pa tālruni. Viņi turpina mēģināt zvanīt, bet rezultāts ir neatbildēti zvani vai balss ziņas.
Kā jūs spēlējat birku spēles?
Jūs varat turpināt papildināt tālruņa birku, neatbildot uz zvaniem un pēc tam zvanot atpakaļ tikai tāpēc, lai nesaņemtu atbildi uz zvaniem. Abas puses to var darīt apzināti vai nejauši.
Kā beigt tālruņa birku spēles?
Jūs varat vēlreiz pārliecināties, vai ievērojat pierasto tālruņa etiķeti. Turklāt varat labāk plānot un organizēt zvanus vai vienkārši rakstīt e-pastu vai tūlītējo ziņu, ja tieša saruna nav nepieciešama.
Kā izvairīties no tālruņa birkām un reāli parunāt ar cilvēku?
Ieplānojiet tālruņa zvanus un tad pēc tam neaizmirstiet atbildēt, kad eat vienojušies to darīt. Norunājiet konkrētu laiku, kad grasāties runāt viens ar otru.
Kā uzvarēt tālruņa birku spēlē?
Jūs varat uzvarēt tālruņa birku spēles, piekļūstot personai, ar kuru mēģināt sazināties. Dažus noderīgus padomus par to, kā to izdarīt, skatiet rakstā iepriekš vai Biežāk Uzdoto Jautājumu sadaļā “Kā apturēt tālruņa birku spēles?”.
Pēc tam, kad esat izlasījis par tālruņa birkām, jūs varētu interesēt, kāda ir tālruņa birku nozīme. Šis raksts sniegs padziļinātu izpratni par to, kā tās var ietekmēt klientu apkalpošanu.
Ja vēlaties uzzināt, kāpēc notiek tālruņa birku spēle, šis raksts ir tieši jums. Tas atklās, kā izvairīties no nevajadzīgām pārpratumiem un uzlabot komunikāciju.
Lai uzzinātu, kā izvairīties no tālruņa birku spēles, iesakām izlasīt šo rakstu. Tas piedāvā praktiskus padomus, kas palīdzēs jums efektīvi novērst šo problēmu.
Un, ja jums ir vēl jautājumi, apskatiet sadaļu bieži uzdotie jautājumi, kurā atradīsiet atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Šī sadaļa var sniegt ātras un noderīgas atbildes uz jūsu jautājumiem.
Visbeidzot, ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu, iesakām izlasīt šo iedvesmojošo rakstu. Tas piedāvā vērtīgus padomus un stratēģijas, kas palīdzēs jums sniegt vēl labāku servisu.