Kas ir SLA uzraudzība?
Daži uzņēmumi dod priekšroku vai tiem ir pienākums sniegt pakalpojumus ar noteiktu pakalpojuma līmeņa līgumu. SLA komplekti nosaka laika posmu, kurā ir jāatbild uz biļetēm vai jāpieņem tērzēšanu un zvanus. Ja tie netiek atbildēti vai pieņemti laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.
Parasti, ja ir pārāk daudz SLA Neatbilstības, uzņēmumas jāpārdomā viņu SLA iestatījumus un priekšrocības vai jāuzlabo savu darba plūsmu ar vairākiem aģentiem vai labākiem palīdzības dienesta rīkiem.
Frequently Asked Questions
Kas ir SLA neatbilstība?
SLA nosaka laika periodu, kurā ir jāsaņem biļetes un zvani. Ja klienti nesaņem atbildi vai zvans netiek atbildēts noteiktā laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.
Kā novērst SLA neatbilstību?
Lai novērstu SLA neatbilstības, uzņēmumam, pirmkārt, jābūt godīgam ar saviem klientiem un neslēpt sliktās ziņas. Turklāt, iekšējā sistēmā ir jāpārbauda atgādinājumu un eskalācijas procesi. Ir vērts paskatīties arī kā notiek darba process.
Kā Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības LiveAgent platformā?
LiveAgent Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības. Administratoriem ir pieejam tam, kas var nodrošināt, lai aģenti atbildētu laikā.
Ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu, noteikti apskatiet Kas ir SLA Atbilstības Pārskats. Šis raksts detalizēti izskaidro, kā SLA atbilstības pārskati var palīdzēt uzraudzīt un uzturēt augstu pakalpojumu līmeni.
Papildus tam, ir vērts apmeklēt sadaļu par Vispārēju atbilžu sagatavēm, lai iegūtu noderīgus padomus un idejas, kā efektīvi atbildēt uz klientu jautājumiem sociālajos medijos.
Visbeidzot, varat arī izlasīt vairāk par Pakalpojuma līmeņa līgumu, kas sniedz izpratni par to, kā SLA līgumi var palīdzēt jūsu uzņēmumam nodrošināt kvalitāti un uzticamību klientu attiecībās.
Vērtība ir tas, ko klienti ir gatavi maksāt par Jūsu produktu vai pakalpojumu. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru, kas palielina lojalitāti un uzņēmuma vērtību. Izmēģiniet bezmaksas un uzziniet, kā apkopot klientu atsauksmes, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti un radītu pozitīvu pieredzi.