Kas ir SLA?
SLA ir akronīms terminam Service Level Agreement (pakalpojuma līmeņa līgums).
Uzņēmums var definēt pakalpojumu līmeņa līgumu politiku, lai tā lietotāji varētu labāk uzraudzīt savu pakalpojumu sniegšanas līmeni un sasniegt uzņēmuma pakalpojumu līmeņa mērķus. Par pakalpojumu līmeņa līgumiem jeb SLA parasti vienojas uzņēmumi un to biznesa klienti.
SLA parasti nosaka laiku, kurā jāatbild uz palīdzības pieteikumu vai tas pilnībā jāatrisina. Ja uzņēmums neievēro savu SLA politiku, notiek SLA pārkāpumi. Bieži vien tiem nākas piemērot sodus, kas saistīti ar SLA pārkāpumiem, jo daudziem uzņēmumiem, īpaši lielajiem uzņēmumiem un korporācijām, pakalpojumu līmeņa līgumi ir noformēti rakstiski.
SLA LiveAgent darbojas kā SLA līmeņu un SLA noteikumu kombinācija.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē SLA?
SLA jeb pakalpojuma līmeņa līgumā ir definēts pakalpojuma līmenis, kas tiek sagaidīts no pakalpojumu sniedzēja. Tas nosaka rādītājus, pēc kuriem tiek novērtēts pakalpojums. Tas ietver arī korektīvos pasākumus vai sankcijas gadījumā, ja netiek sasniegts saskaņotais pakalpojuma līmenis. Tas ir viens no galvenajiem līguma elementiem.
Kāda ir SLA loma?
SLA apkopo informāciju par visiem pakalpojumiem un paredzamo drošumu vienā dokumentā. Tajā ir definēti rādītāji, pienākumi un gaidas. SLA ir izstrādāts, lai aizsargātu abas līguma puses. Tas jāpielāgo uzņēmējdarbības mērķiem un darbībām.
Vai programmā LiveAgent var iestatīt SLA?
Programmā LiveAgent varat iestatīt SLA. Jums jādodas uz Konfigurēšana, pēc tam jāizvēlas sadaļa Automatizācija, noklikšķiniet uz SLA un Izveidot līmeni. Pēc tam pēc atbilstošo iestatījumu veikšanas saglabājiet un aizveriet.
Pēc šīs lapas izlasīšanas, jūs varētu būt ieinteresēti uzzināt vairāk par pakalpojuma līmeņa līgumu, kas izskaidro, kā SLA darbojas un kāpēc tie ir svarīgi jūsu uzņēmumam. Tas palīdzēs jums saprast, kā SLA var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.
Vēl viena noderīga tēma varētu būt SLA atbilstības pārskats, kas sniedz ieskatu, kā kontrolēt un pārvaldīt SLA atbilstību. Tas var būt būtiski, lai nodrošinātu, ka jūsu klientu atbalsts atbilst noteiktajiem līmeņiem.
Lai iegūtu plašāku izpratni par jūsu atbalsta sistēmu, izlasiet par palīdzības dienesta portālu. Šī informācija var palīdzēt optimizēt klientu pieredzi un uzlabot vispārējo klientu apkalpošanu.
Visbeidzot, apsveriet iespēju izpētīt SLA žurnāla atskaiti, lai labāk izprastu jūsu SLA izpildes vēsturi un uzlabotu jūsu atbalsta komandas efektivitāti. Šī informācija var būt ļoti vērtīga, lai uzraudzītu un pielāgotu jūsu klientu apkalpošanas stratēģijas.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.