SIP maģistrāle ir interneta telefonijas veids, kas ir tālruņa līnijas digitāls aizstājējs. Tā ļauj veikt neierobežotas tālruņa sarunas un videokonferences internetā, bet tas nav tas pats, kas VoIP. Izmaksu ietaupījumi attiecas uz izvairīšanos no mēnešmaksas vairākām atsevišķām tālruņa līnijām un dārgajām tālsarunu cenām.
Kas ir SIP maģistrāle?
SIP maģistrāle ir termins, ko izmanto VoIP tehnoloģijā, lai aprakstītu savienojumu starp diviem galapunktiem.
SIP maģistrāles izmantošana ir metode balss pakalpojumu sniegšanai, izmantojot interneta protokolu (IP), kurā klients izmanto vienu tālruņa numuru, lai piekļūtu vairākiem numuriem uz vietas savā uzņēmumā.
Konkrētāk, tas ir virtuālās ķēdes veids, ko izmanto biznesa tālruņu sistēmas pieslēgšanai tieši publiskajā komutējamo tālruņu tīklā (PSTN), apejot interneta pakalpojumu sniedzēju (ISP); tas savienojas ar interneta telefonijas pakalpojumu sniedzēju (ITSP). SIP maģistrāles izmantošanas IP tehnoloģija nodrošina lietotājiem iespēju veikt zvanus, izmantojot vienu publiskā komutējamā telefona tīkla (PSTN) numuru, izmantojot vairākus privātos filiāļu centrāles (PBX) numurus, neizmantojot primāro saskarni (PRI). Būtībā atsevišķu tālruņa līniju vietā SIP maģistrāles telekomunikāciju infrastruktūra ļauj izveidot vairākus savienojumus starp telefonijas ierīcēm, izmantojot vienu līniju.
Kādas ir SP maģistrāles izmantošanas priekšrocības?
Izmantojot SIP maģistrāles pakalpojumus, uzņēmumi var ietaupīt izmaksas par saziņu starp dažādiem tīkliem, veicot zvanus vai videokonferences, jo SIP maģistrāles pakalpojumi aizstāj atsevišķas tālruņa līnijas.
Turklāt SIP maģistrāles pakalpojumi nodrošina vienkāršu veidu, kā savienot vairākas ierīces vienā tīklā. Šī vienotā sakaru sistēma ir īpaši noderīga, piemēram, zvanu centros. Uzņēmumi var veikt vienlaicīgus zvanus vai izmantot videokonferences starp mobilajiem tālruņiem, galddatoriem, planšetdatoriem un citām VoIP iekārtām.
Tāpēc uzņēmumi klientu atbalstam bieži izmanto SIP maģistrāles, jo tām ir augstas kvalitātes audio un video iespējas, kas padara tās ideāli piemērotas tūlītējai ziņapmaiņai un tiešsaistes sarunai ar klientiem.
SIP maģistrāļu izmantošanas priekšrocības klientu apkalpošanā
- Izmaksu ietaupījumi — samaziniet vairāku tālruņa līniju uzturēšanas izmaksas, ietaupiet naudu, pievienojot vai noņemot klientu apkalpošanas aģentus, un pievienojiet papildu numurus esošajām SIP maģistrālēm (jo maksa nav par savienojumu).
- Palielināta uzticamība — samaziniet dīkstāves laiku aprīkojuma kļūmes dēļ.
- Mērogojamība — pievienojiet sakaru tīklam jaunus paplašinājumus, neveicot esošās aparatūras jaunināšanu.
- Elastīgums — pēc vajadzības pielāgojiet klientu apkalpošanas aģentu skaitu.
- Mobilitāte — pārvietojiet savu biroju un vienoto sakaru sistēmu kopā ar to, klientiem pat nepamanot, ka esat pārcēlies, nodrošinot vienmērīgu biznesa plūsmu .
Kā LiveAgent ar SIP maģistrāles izmantošanu var būt noderīga klientu apkalpošanā?
SIP maģistrāles izmantošana ir īpaši noderīga zvanu centra vidē, jo tā ļauj jums būt vairākiem klientu apkalpošanas aģentiem, kas izmanto vienu un to pašu līniju, un tā ļauj pievienot un noņemt aģentus jebkurā laikā.
Taču uzticama interneta telefonija ir tikai viena no efektīvas saziņas ar klientiem daļa. Lai nodrošinātu pakalpojuma kvalitāti, ir nepieciešams uzturēt sakarus ar klientiem caur viņu izvēlētajiem kanāliem, čatot ar viņiem, ja viņi tam dod priekšroku, piekļūt viņu datiem CRM sistēmā, lai būtu lietas kursā, un, ja nepieciešams, runāt ar viņiem.
Piemēram, ja zvanu apjoms ir liels un zvanu atbildēšanai ir nepieciešams vairāk nekā viens klientu apkalpošanas aģents, SIP maģistrāle var jums palīdzēt un samazināt izmaksas, bet LiveAgent ļauj optimizēt saziņu vienā platformā, padarot pakalpojumu sniegšanu vēl efektīvāku.
SIP maģistrāles tehnoloģiju varat izmantot arī, lai izveidotu atsevišķas līnijas katrai uzņēmuma nodaļai vai birojam. Tādējādi ienākošos zvanus varat sadalīt pa nodaļām, nepievienojot papildu tālruņu numurus; turklāt šo procesu var automatizēt.
SIP Maģistrāles izmantošanas Cenas
SIP pakalpojumu sniedzēji parasti piedāvā trīs cenu modeļus: par mēnesi, par ierīci un par zvana minūti. Katram modelim ir dažādas priekšrocības un trūkumi.
Tipiska SIP maģistrāles pakotne ietver neierobežotu ienākošo un izejošo minūšu skaitu, kā arī vietējās un tālsarunas. Šī pakete parasti maksā $10 – $20 mēnesī atkarībā no pievienoto līniju skaita. Tomēr tajā var nebūt iekļautas tādas funkcijas kā balss pasts, zvanu pāradresācija, zvanītāja ID vai starptautiskie zvani.
Visdārgākā iespēja ir maksa par ierīci. Šādā gadījumā par katru ierīci tiek iekasēta atsevišķa maksa. Jūs maksājat par katru ierīci neatkarīgi no tās lietojuma. Ja vēlēsities izmantot 10 ierīces, jums būs jāmaksā $100 mēnesī.
Papildus cenai ir vairāki citi faktori, kas jāņem vērā, izvēloties SIP maģistrāles pakalpojumu sniedzēju. Pirms ieguldāt tīklā, vajadzētu pārbaudīt, vai tas atbilst jūsu vajadzībām. Daži pakalpojumu sniedzēji piedāvā bezmaksas paketes, bet citi ļauj izmēģināt savu produktu 30 dienas. Turklāt daži pakalpojumu sniedzēji piedāvā atlaides liela apjoma pirkumiem.
Start calling efficiently with LiveAgent
Get started with our free 30-day trial today and explore how our call center features can help you effectively handle customer calls.
Noskatieties video par SIP maģistrāli
SIP Maģistrāle un LiveAgent Palīdzības Dienesta Programmatūra var tikt integrēta, lai nodrošinātu uzņēmumiem efektīvu risinājumu. Šī integrācija nodrošina automatizētu klientu apkalpošanas programmatūras risinājumu savienojumu, ļaujot klientiem efektīvāk sazināties ar uzņēmumiem un viņu klientu apkalpošanas pārstāvjiem. Divu programmatūras risinājumu integrācija veido stipru komunikācijas tīklu, kas ļauj uzņēmumiem palielināt klientu apkalpošanas efektivitāti un uzlabot klientu apmierinātību. SIP maģistrāles un LiveAgent palīdzības dienesta programmatūras kombināciju var izmantot, lai izveidotu vienkāršotu un izmaksu ziņā efektīvu klientu apkalpošanas risinājumu jebkurā biznesa konfigurācijā.
Frequently Asked Questions
How does SIP Trunking Work?
SIP trunking uses voice over internet protocol and IP infrastructure. Setting up a SIP trunk involves creating a virtual circuit between your PBX and the ITSP. You purchase a dedicated IP address from the ITSP and assign it to your PBX. Your PBX uses this IP address to communicate with the ITSP.
How do I add a SIP trunk to my LiveAgent account?
Various third party apps, including VoIP providers, can be integrated with LiveAgent call center software. If you want to connect Twilio, go to elastic SIP trunking, follow the instructions and enjoy service that automatically scales up or down to meet your traffic needs.
How to set up a SIP trunk?
The first step in using SIP trunking is setting up an account with a provider. Once you have signed up, you'll be assigned a unique number that identifies your business. The next step is configuring your device(s), so they can accept incoming calls. Most SIP trunking services offer free trials, which means you can try them out risk-free.
Pēc iepazīšanās ar SIP maģistrāles pamatiem, varētu būt interesanti uzzināt, kas ir SIP maģistrāle. Šajā rakstā tiek izskaidrots, kā SIP maģistrāles palīdz uzlabot klientu apkalpošanu, kā arī sniegtas detalizētas priekšrocības.
Vēl viens noderīgs resurss ir raksts, kas apskata SIP maģistrāles izmantošanas priekšrocības klientu apkalpošanā. Tas detalizēti apraksta, kā LiveAgent var izmantot SIP maģistrāli, lai uzlabotu komunikāciju ar klientiem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par izmaksām, skatieties rakstu par SIP maģistrāles izmantošanas cenām. Šis resurss palīdzēs jums saprast, kā plānot budžetu, ja apsverat SIP maģistrāles ieviešanu savā uzņēmumā.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.