Kas ir sesijā apskatītās lapas?
Rakstā ir daudz lapu. Ja kāds apmeklē jūsu rakstu, pastāv iespēja, ka viņš var neapskatīt visas lapas. Ja lapā ir cilvēka meklētais saturs, viņš pārējās lapas neapskata un izlaiž.
Informācija par personas apskatītajām lapām palīdz uzlabot jūsu rakstus, jo tā ļauj saprast, ko klients meklē. Tātad nākamreiz pirms raksta publicēšanas jūs varat pārbaudīt saturu un, ja jums šķiet, ka konkrētā informācija klientam nav svarīga, jūs varat to izņemt.
Frequently Asked Questions
Kas ir sesijā apskatītās lapas?
Katrā sesijā apskatītās lapas ir indikators, kas parāda jūsu mājaslapas sesijas laikā apskatīto lapu vidējo skaitu. Jo vairāk lapu ir vienā sesijā, jo augstāks ir lietotāju iesaistes līmenis un lapas apskatīšanas biežums.
Kāpēc ir svarīgi monitorēt sesijā apskatītās lapas?
Ja vēlaties monitorēt parādīto lapu datus katrai sesijai, jums jāizseko, kurās apakšlapās ir visvairāk datu, un jānovērtē, kāds saturs ietekmē jūsu auditoriju. Jāņem vērā, ka lapu skatījumus var ietekmēt kampaņu, mārketinga un ieguldīto līdzekļu apmērs.
Vai LiveAgent ir iespējams redzēt sesijā apskatītās lapas?
Izmantojot LiveAgent, jūs varat mērīt apskatītās lapas katrā sesijā. Tas dod iespēju analizēt, kurās lapās klienti uzturas ilgāk un kas viņus visvairāk piesaista.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā uzlabot klientu apkalpošanu, būtu vērts izlasīt par tiešsaistes čata programmatūru aģentūrām. Šajā rakstā jūs atradīsiet informāciju par to, kā tiešsaistes čats var būt izdevīgāks salīdzinājumā ar tālruni un e-pastu.
Izpētiet, kā programmatūra kā pakalpojums var būt noderīga jūsu biznesam. Šajā rakstā ir apskatītas SaaS galvenās priekšrocības un piemēri, kā to izmantot.
Lai iegūtu plašāku ieskatu par palīdzības dienesta portālu, varat apskatīt, kas tas īsti ir un kā tas var palīdzēt jūsu klientu atbalsta komandai. Tas ir vērtīgs resurss, lai uzlabotu jūsu klientu apmierinātību.
Pētot pakalpojumu pārvaldības programmatūru, jūs varat uzzināt, kā tā var palīdzēt pārvaldīt dažādus procesus jūsu uzņēmumā. Šis raksts sniedz skaidru pārskatu par tās funkcijām un priekšrocībām.
Ja interesē, kā čata klients var veicināt jūsu komunikāciju, šis raksts būs noderīgs. Tas sniedz ieskatu dažādos čata klientu veidos un to funkcijās.
Tiešsaistes klientu apkalpošana
Tiešsaistes klientu apkalpošanu uztur uzņēmums, kas vēlas sniegt saviem produktu lietotājiem vai tīmekļa apmeklētājiem adekvātu padomu un atbalstu.