Kas ir Sandbox?
Sandbox ir tikai iekšējs LiveAgent konts, kas parasti tiek instalēts kā 14 dienu izmēģinājuma versija. Atsevišķi klienti var pieprasīt pagarinājumu, ja nepieciešams veikt papildu testus. Vairumā gadījumu pietiek ar 14 dienu izmēģinājuma periodu.
Frequently Asked Questions
Kāda ir Sandbox definīcija?
Sandbox ir iekšējai lietošanai paredzēts konts. Tas ļauj veikt darbības testus un pārbaudīt jaunas funkcijas pirms to publiskas ieviešanas. Šis risinājums palīdz identificēt iespējamās problēmas, kā arī demonstrēt darbību citiem komandas darbiniekiem.
Vai LiveAgent piedāvā Sandbox?
LiveAgent piedāvā Sandbox. Parasti tā tiek instalēta kā 14 dienu izmēģinājuma versija. Tā ļauj precīzi pārbaudīt, vai viss darbojas tā, kā vēlaties.
Vai programmā LiveAgent var pagarināt Sandbox izmantošanu?
Ja ar 14 dienu izmēģinājuma versiju nepietiek, varat pieprasīt pagarinājumu un turpināt veikt nepieciešamos testus. Tomēr vairumā gadījumu 14 dienu periods ir pietiekams.
Kad esat izlasījis par Sandbox, nākamais solis varētu būt izprast, kas ir iekšējā zināšanu bāze. Tas jums palīdzēs organizēt un dalīties ar svarīgu informāciju uzņēmuma ietvaros. Tāpat varat uzzināt vairāk par vispārēju atbilžu sagatavēm, kas var būt noderīgas, lai efektīvi atbildētu uz klientu jautājumiem sociālajos medijos. Turklāt, iepazīstieties ar palīdzības dienesta portālu, lai saprastu, kā tas var uzlabot klientu atbalsta sniegšanu.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Klientu atbalsts 2024.gadā: Definīcija, stratēģijas, padomi un labākie paņēmieni
Uzziniet, kas ir klientu atbalsts un kāpēc tas ir svarīgi. Nāciet un izpētiet labākos paņēmienus un novatoriskas stratēģijas, lai uzlabotu savu atbalstu.