Kas ir robotizēts numura sastādītājs?
Robotizēts numura sastādītājs ir programmatūras sistēma, kas ļauj veikt vienlaicīgus zvanus un nosūtīt iepriekš ierakstītas ziņas lielam cilvēku skaitam vienlaikus. Robotizēts numura sastādīšanas rīks automātiski izsauc numuru no kontaktsaraksta datu bāzes un atskaņo balss ziņas, tiklīdz zvanu kāds saņem. Šī automātiskā numura sastādīšanas sistēma var arī noteikt, vai uz zvanu atbild balss pasta pakalpojums vai automātiskais atbildētājs, un atskaņot citu ziņu.
Robotizētus numura sastādītājus var konfigurēt, lai tie atskaņotu vai nu ierakstītu balss ziņu, vai arī teksta interpretācijas ziņu, ko sistēma atskaņo balsī, balstoties uz jūsu tekstu. Šīs ziņas varat arī personalizēt, pamatojoties uz pieejamo informāciju par klientu. Dažas citas šīs automātiskās numura sastādīšanas sistēmas funkcijas ir: reāllaika atskaites un detalizēti zvanu žurnāli, IVR integrācija, zvanu kampaņu plānošana un pielāgošana, numuru sastādīšanas biežuma maiņu utt.
Pēdējo gadu laikā robotizētos zvanus pikšķerētāji ir plaši izmantojuši nelikumīgos nolūkos. Piemēram, ASV mobilo tālruņu lietotājiem 2018. gadā tika veikti aptuveni 48 miljardi robotizēto zvanu un krāpnieki veica aptuveni 40 procentus no visiem robotizētajiem zvaniem. Šādu informāciju sniedza YouMail, robotizēto zavnu pārvaldes uzņēmums. Tieši tāpēc robotizētie zvani ir iemantojuši sliktu reputāciju un bieži vien tos saistam ar krāpšanos. Neraugoties uz to, 60% robocalls ir likumīgi un tos izmanto daudzas organizācijas un uzņēmumi, piemēram, telekomunikāciju, banku, farmācijas, izglītības, politikas, kā arī labdarības un bezpeļņas nozarēs.
Robotizētā zvana pakalpojums var optimizēt procesu, tiklīdz jums ir nepieciešams pārraidīt savu ziņu lielam cilvēku skaitam vai sniegt tiem būtiskas informācijas atjauninājumu saistībā ar jūsu pakalpojumu vai brīdināt viņus par ārkārtas situāciju. Ar robotizētajiem zvaniem to varat veikt ātri un rentabli. Pakalpojums spēj piegādāt jūsu ziņu dažās sekundēs, kas ir īpaši noderīgi gadījumos, kad ātrums ir kritisks faktors. Robotizētā zvana pakalpojumus parasti izmanto arī tālruņa aptauju veikšanai un klientu atsauksmju apkopošanai.
Frequently Asked Questions
Kāda ir atšķirība starp robotizētu zvanu un ierakstītu ziņu?
Robotizēti zvani ir automatizēti telefona zvani, ko iniciējusi robotizēta numuru sastādīšanas programmatūras sistēma, lai sasniegtu plašu auditoriju un sniegtu tai būtisku informāciju. Tiklīdz savienojums ir izveidots, sistēma pārraida ierakstītu ziņu adresātam, nevis savieno to ar dzīvu aģentu.
Kas ir robotizēts numura sastādītājs?
Robotizētā numuru sastādīšanas vai robotizēts zvanīšanas pakalpojums var automātiski piegādāt iepriekš ierakstītas ziņas tūkstošiem cilvēku vienlaicīgi. Tas tiek darīts, izmantojot robotizētus numura sastādītājus, programmatūras sistēmas, kas sastāda nepieciešamos numurus no sākotnēji ielādēta kontaktu saraksta, un atskaņo ierakstītās balss ziņas, nevis savieno ar reālu aģentu, kas runā ikreiz, kad adresāts atbild uz zvanu. Neraugoties uz pretrunīgu attieksmi par to, ka krāpnieki ļaunprātīgi izmanto robotizētus numura sastādītājus, robotizētus numuru sastādīšanas pakalpojumus likumīgi izmanto arī uzņēmumi un organizācijas dažādās nozarēs, piemēram, tikšanās atgādinājumiem, kritiskiem atjauninājumu brīdinājumiem, publiskiem paziņojumiem utt.
Vai robotizēts numura sastādītājs ir iekļauts arī LiveAgent?
Liveagent kontaktcentra programmatūras risinājums pašlaik neatbalsta robotizētu numura sastādīšanu. Tomēr tam ir dažādas citi līdzekļi, tostarp gan ienākošo zvanu centrs, gan izejošo zvanu centra iespējas, kas ļauj uzņēmumiem proaktīvi sazināties ar saviem klientiem un potenciālajiem pircējiem, izmantojot funkcionalitāti “noklikšķināt, lai zvanītu”.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā darbojas automātiskais numura sastādītājs, šī lapa sniegs jums skaidru un vienkāršu skaidrojumu. Iepazīstieties ar to, lai pilnībā izprastu automātisko numuru sastādīšanas procesu. Interesē vēl jaudīgāki risinājumi? Apskatiet jaudīgo numura sastādītāju, kas palīdzēs jums optimizēt jūsu saziņas procesus. Šī lapa ir lielisks avots, lai uzlabotu jūsu klientu apkalpošanu. Nepalaidiet garām iespēju uzzināt vairāk par VoIP numura sastādītāju, kas piedāvā modernas saziņas iespējas ar klientiem. Tas var būt tieši tas, kas jums nepieciešams, lai uzlabotu klientu pieredzi. Visbeidzot, ja vēlaties saprast, kā darbojas priekšapskates numura sastādītājs, šī lapa sniegs jums visaptverošu pārskatu. Uzziniet, kā tas var palīdzēt samazināt nomestu zvanu skaitu un palielināt aģentu efektivitāti.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.