Kas ir atrisināšanas laiks?
Atrisināšanas laiks ir laiks, kurā palīdzības pieteikums tiek atrisināts. Tas sākas ar brīdi, kad palīdzības pieteikums tiek iesniegts jūsu atbalsta dienestā, un beidzas, kad jūsu aģents vai klients nospiež atrisināšanas pogu. Izmantojot noteikumus, šo darbību var automatizēt.
Parastākā situācija, kad palīdzības pieteikums tiek atrisināts automātiski, ir tad, kad klients uzraksta jautājumu, klientu atbalsta aģents atbild uz to un klients vairs nesazinās ar aģentu. Šādā situācijā parasti pēc pāris dienām tiek aktivizēts noteikums, kas atrisina palīdzības pieteikumu.
Frequently Asked Questions
Kas ir atrisināšanas laiks?
Atrisināšanas laiks ir laiks no pieteikuma iesniegšanas līdz brīdim, kad aģents nospiež atrisināšanas pogu (izmantojot noteikumus, šo darbību var automatizēt).
Kā var aprēķināt atrisināšanas laiku?
Lai aprēķinātu atrisināšanas laiku, izdaliet visu zvanu kopējo laiku ar apstrādāto pieprasījumu skaitu.
Kā iespējams uzlabot atrisināšanas laiku?
Lai uzlabotu atrisināšanas laiku laiku, pirmkārt, jānodrošina kvalitatīvs klientu atbalsts. Tas nozīmē, ka aģentiem jābūt atbilstoši sagatavotiem veikt darbu, kā arī viņeim jānodrošina rīki, kas palīdz veikt šo darbu. Pateicoties LiveAgent programmatūrai, darbu var automatizēt, aģents var pārvaldīt visus saziņas kanālus no vienas vietas un viņam ir piekļuve atskaitēm.
Pēc šīs lapas izlasīšanas, jūs varētu vēlēties uzzināt vairāk par palīdzības dienesta portālu. Šī informācija sniegs ieskatu, kas ir palīdzības dienesta portāls un kā tas var palīdzēt jūsu uzņēmumam.
Ja jūs interesē, kas ir atrisināts pieteikums, šī lapa ir tieši jums. Uzziniet, kā paātrināt pieteikumu atrisināšanu un kā atkārtoti atvērt atrisinātu pieteikumu.
Papildus, jūs varētu vēlēties izpētīt Entrata Palīdzības Dienesta Kontaktinformāciju. Šajā resursā jūs atradīsiet dažādus veidus, kā sazināties ar Entrata klientu atbalsta komandu un uzlabot klientu apkalpošanu.
Discover the importance of "Sarunas laiks" (Talk Time), a crucial call center metric that measures the total time agents spend talking with customers. Learn how to calculate average talk time, differentiate it from average handle time, and enhance agent efficiency for improved customer satisfaction. Explore LiveAgent's tools to optimize your call center's performance!