Kas ir reklāmguvuma līmenis?
Tas tiek izteikts ar lietotāju īpatsvaru, kuri ir apmeklējuši jūsu vietnes un izpildījuši iepriekš noteiktu mērķi. Būtībā tā ir metrika, ko izmanto, lai izmērītu faktisko lietotāju pamatskaitu, noteiktu mērķauditoriju un rīcības iespaidu uz datplūsmas bilanci jebkurā konkrētajā mājaslapā.
Šī metrika ir ļoti svarīga mārketinga speciālistiem, jo īpaši, ja viņi pirms plašas ieviešanas izmēģina jaunas mārketinga taktikas vai kampaņas. Tā ir vitāli nepieciešama, lai uzlabotu klientu pieredzi.
Kā aprēķināt reklāmguvumu līmeni?
Vidējā reklāmguvumu līmeņa aprēķināšana ir ļoti vienkārša, ja vien varat noteikt reklāmguvumu mērķi. Reklāmguvumu uzskaiti varat veikt, izmantojot trešās puses lietojumprogrammas, piemēram, Google Ads vai Google Analytics, kas precīzi parāda reklāmguvumu skaitu jebkurā attiecīgajā lapā.
Balstoties uz šo informāciju, varat viegli aprēķināt reklāmguvumu izmaksas un daudzus citus svarīgus rādītājus.
Reklāmguvumu līmeņa veidi
Ir daudz dažādu reklāmguvumu veidu, un tie ir atkarīgi no nepieciešamā reklāmguvumu veida, kampaņas līmeņa un atslēgvārdu līmeņa.
Mikroreklāmguvumi, galvenās lapas reklāmguvumi un noturēšanas rādītāji ir izplatītākie reklāmguvumu veidi.
Pie tam varat skatīt savu B2B vai B2C produktu no dažādiem skatupunktiem, maksimmalizēt savu produktu lapu skatījumus un optimizēt sava produkta funkcijas.
Reklāmguvumu līmeņa svarīgums
Reklāmguvumu līmenis ir svarīgākais mārketinga pasākumu aspekts. Tieši tas ir būtiskākais mērķis gandrīz visās reklāmas kampaņās neatkarīgi no to veida. Turklāt tas ir galvenais aktīvo reklāmu dzinulis, kas arvien ir populārāka uzņēmējdarbības taktika.
Tas novērš papildus reklamēšanas izdevumus un palīdz iekļauties budžetā. Izpratne par reklāmguvumu līmeni ļauj izveidot rīcības plānu, saskaņā ar kuru radīt izdevīgas reklāmas kampaņas.
Reklāmguvumu rādītāji ir arī būtiski rādītāji klientu un lietotāju pārvaldībā. Zinot, uz ko jūsu klienti tiecas un kas viņiem nepatīk, jūs varat uzlabot viņu pieredzi, un, vēl svarīgāk, jūs varat samazināt iespējamo negatīvo pieredzi.
Kas ir labs tiešsaistes reklāmguvumu līmenis?
Ir daudz reklāmguvumu līmeņa rādītāju, kas rāda dažādus rezultātus. Vidējais reklāmguvumu līmenis atšķirsies vienā un otrā nozarē. Piemēram, e-komercijas jomā tie mēdz būt mazliet augstāki nekā, teiksim, SaaS pakalpojumu sniedzējiem.
Kāds ir labs reklāmguvumu līmenis dažādās nozarēs?
Tas ir atkarīgs no nozares. Tālāk uzskaitīsim piecus sektorus un reklāmguvumu līmeņus, kas tiek uzskatīti par labiem*:
- Profesionālie Pakalpojumi – 12.3%
- Juridiskā nozare – 4.3%
- Autoindustrija – 2.5%
- B2B Pakalpojumi – 7.0%
- Finansu nozare – 4.7%
*Dati iegūti no dabīgo reklāmguvumu līmeņiem
Kāds ir labs tiešsaistes reklāmguvumu līmenis dažādās valstīs?
Lai precīzi atspoguļotu reklāmguvumu rādītājus pa valstīm, kā piemēru paņēmām e-komercijas nozari. Piecas vadošās bija:
- Vācija – 2.22%
- ASV – 1.96%
- Apvienotā Karaliste – 1.88%
- Dānija – 1,80%
- Nīderlande – 1,78%
*Dati iegūti no reklāmguvumu līmeņi pa valstīm
Kāds ir labs tiešsaistes reklāmguvumu līmenis pa ierīcēm?
Trīs ierīces, kuras aplūkosim, definējot reklāmguvumu līmeni katrai ierīcei, būs galddators, mobilais tālrunis un planšetdators:
- Galddators – 3.90%
- Mobilais tālrunis – 1.80%
- Planšetdators – 3.49%
Dati iegūti no vidējais mājaslapas reklāmguvumu līmenis 2019.gada 2.ceturksnī
Kā palielināt reklāmguvumu līmeni
Reklāmguvumu līmeņa optimizācija nav vienkāršs process. Mārketinga nodaļām ir vajadzīgs laiks, lai veiktu savus pētījumus. Digitālais mārketings ir grūts darba lauks, un daudzas lietas notiek aiz slēgtām durvīm. Labs piemērs ir tiešās atbildes mārketings, kurš, lai gūtu reklāmguvumus, mērķauditorija uzrunā tieši.
Lai palielinātu reklāmguvumu līmeni, jums ir nepieciešami daži galvenie elementi, piemēram:
- mārketinga materiāli
- mārketinga stratēģija
- mārketinga taktika
Reklāmguvumu līmenis ir atkarīgs no potenciālo klientu piesaistīšanas un to pārvēršanas par maksas klientiem. Turklāt mārketinga komandas var piesaistīt vairāk klientu, izmantojot klientu atsauksmes un citas lietotāju atsauksmes.
Lai kāda būtu mārketinga taktika, vienmēr vēlēsities, lai rakstītais saturs būtu daļa no tās. Tas nozīmē, ka jums ir nepieciešams daudz emuāra satura, emuāra ziņu, nozares emuāru un daudz rakstu. Rakstu sērijas vienmēr ir noderīgas, lai noturētu lasītāju piesaisti. Tas arī sniedz datus jūsu mārketinga komandām un tādējādi palīdz tām aprēķināt reklāmguvumu rādītājus.
Kā apmeklētājs var paaugstināt interesentu reklāmguvumu līmeni?
Ļoti vienkārši — jo vairāk apmeklētāju jūsu mājaslapai, jo vairāk interesentu radīsies. Jo vairāk interesentu radīsies, jo vairāk datu apkoposit par katru klientu, kas apmeklē jūsu mājaslapu.
Tādējādi jūsu komanda varēs optimizēt gan iekšējās, gan ārējās darbības, radot jaunus interesentus un aprēķinot precīzus reklāmguvumu līmeņus. Tā varēsit vairāk apmeklētāju pārvērst par klientiem un palielināt reklāmguvumu.
Enhance your customer experience
Improve your customer service with LiveAgent's multi-channel help desk software..
Frequently Asked Questions
Kas ir reklāmguvumu līmenis?
Tā ir metrika, ko izmanto dažādās jomās, sākot no mārketinga līdz pat biznesa attīstībai. Tā palīdz noteikt, cik veiksmīga ir jūsu tiešsaistes reklamēšana.
Kā aprēķināt reklāmguvumu līmeni?
Lai noteiktu reklāmguvumu līmeni, jums jāapkopo dati, izmantojot digitālās platformas, un jāapstrādā tie ar tādiem rīkiem kā Google Ads un Google Analytics.
Kāda veida reklāmguvumu līmeņi eksistē?
Svarīgākie reklāmguvumu līmeņa metrikas veidi ir jauno apmeklētāju reklāmguvumu līmenis, izejas lapas, apmeklējuma vērtība, maksa par reklāmguvumu un atkārtoto apmeklētāju līmenis.
Cik svarīgs ir reklāmguvumu līmenis?
Reklāmguvumu līmenis ir būtisks rādītājs jebkurā mūsdienu uzņēmumā neatkarīgi no nozares. Tam ir svarīga nozīme mārketingā un biznesa attīstībā.
Kāds ir labs reklāmguvumu līmenis?
Reklāmguvumu līmenis, ko varat uzskatīt par optimālu, būs atkarīgs no nozares un pašas mājaslapas. Vispārīgā gadījumā, tādu, kas ir robežās no diviem līdz pieciem procentiem, uzskata par labu tiešsaistes reklāmguvumu līmeni.
Kā palielināt reklāmguvumu līmeni
Labākais veids, kā paaugstināt reklāmguvumu līmeni un tādējādi paplašināt klientu bāzi, ir sagatavot atbilstošus materiālus, stratēģijas un taktiku.
Kā apmeklētājs var palielināt interesentu reklāmguvuma līmeni?
Apmeklētājs var paaugstināt jūsu interesentu reklāmguvumu līmeni, vienkārši apmeklējot jūsu mājaslapu. To izdarot apmeklētājs nodrošina atbilstošus datus, kurus var apstrādāt un analizēt. Jo vairāk datu viņš sniedz, jo labāk uzņēmumam.
Pēc iepazīšanās ar reklāmguvumu līmeņa skaidrojumu, iesakām aplūkot, kā reklāmguvumu līmeņa optimizācija var palīdzēt uzlabot jūsu rezultātus. Šis raksts sniegs padomus par optimizācijas metodēm un to, cik ilgi jāveic eksperimenti.
Lai izprastu, cik svarīga ir klientu piesaiste, apskatiet rakstu par klientu piesaisti. Tur jūs atradīsiet stratēģijas, kā personalizēt klientu pieredzi un veidot lojalitātes programmas.
Neaizmirstiet pārbaudīt informāciju par aicinājuma uz rīcību pogu, kas ir būtiska efektīvai mājaslapas darbībai. Šis raksts paskaidros, kā izcelt pogu un palielināt klikšķu skaitu.
Discover the fun and motivating "līmeņi" in LiveAgent! With 12 predefined levels, enhance your customer support team's skills and engagement through gamification. Track progress, encourage healthy competition, and see who reigns as the ultimate support king. Start your free trial today and transform your customer service experience!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)
Uzlabojiet palīdzības dienesta efektivitāti ar LiveAgent SLA funkcijām. Izmēģiniet bezmaksas versiju bez saistībām!