Reklāmguvumu līmeņa optimizācija (CRO) palīdz mūsdienu uzņēmumiem padarīt savas mājaslapas funkcionālākas, tādējādi uzlabojot potenciālo klientu rašanos un veicinot reklāmguvumu skaita pieaugumu. Ikviens var kļūt par potenciālo klientu, kad tas apmeklē jūsu mājaslapu — triks ir, kā uzzināt, kā tos pārvērst maksājošos klientos un kā strādāt ar reklāmguvumu piltuvēm.
Today, most marketing teams are working around the clock on advertising conversion rate to drive more traffic toward websites, and they have high hopes that this traffic will result in a lot of qualified leads. The more a business website gathers such leads, the more it grows.
Ņemot to vērā, aplūkosim, kas ir Reklāmguvumu līmeņa optimizācija, kā to veikt un vēl daudz ko citu.
Kas ir reklāmguvumu līmeņa optimizācija?
Lai labāk izprastu reklāmguvumu līmeņa optimizācijas procesu, ir jādefinē, kas ir reklāmguvums. Ikreiz, kad mājaslapas apmeklētāji tajā sasniedz konkrētu mērķi, tas ir saprotams kā reklāmguvums. Šis mērķis var būt jebkas, sākot ar pirkuma veikšanu, reģistrēšanos abonementam vai izmēģinājumiem, vai kas cits.
Tā digitālie uzņēmumi pārvērš apmeklētājus par potenciālajiem klientiem. Reklāmguvumu galvenais mērķis ir pavērst datplūsmu tā, lai uzlabotu vidējo reklāmguvumu līmeni un gūtu lielākus ieņēmumus. Tieši tāpēc mūsdienu mārketinga komandas pastāvīgi meklē inovatīvus veidus, kā uzlabot savu reklāmguvumu optimizāciju un palielināt datplūsmu uz savām vietnēm.
The trick to improving your current conversion rate is in having a good conversion rate optimization strategy, and taking your customer support to the next level by providing your consumers with real-time support.
Digitālajos uzņēmumos, kas koncentrējas uz klientu atbalsta un apkalpošanas uzlabošanu, vidējais reklāmguvumu līmenis ir par 11% augstāks.
Ņemot to vērā, reklāmguvumu līmeņa optimizāciju vislabāk definēt kā sistemātisku procesu, lai palielinātu to potenciālo pircēju procentuālo daudzumu, kas jūsu mājaslapā piepilda konkrēto mērķi.
Reklāmguvumu līmeņa optimizācija palīdz digitālajiem uzņēmumiem labāk izprast savus klientus, viņu rīcību un to, kādas darbības viņi veic un kāpēc, kā arī to, kas viņiem liedz piepildīt konkrētus mājaslapas mērķus.
Kā optimizēt reklāmguvumu līmeni
Reklāmguvumu optimizēšanai vajadzētu būt nekam vairāk kā jūsu godprātīgajiem centieniem nodrošināt ikvienam fantastisku klienta pieredzi, sākot no brīža, kad tas izmanto meklētājprogrammu, nonāk galvenajā lapā un līdz pat atstāj mājaslapu. Tas nodrošina, ka jūsu tiešsaistes mārketinga centieni ir patiesi veiksmīgi.
Augsts reklāmguvumu līmenis skaidri norāda uz klientu vērstu darbību un pierāda, ka jūsu mājaslapa darbojas. Labākais veids, kā optimizēt pašreizējo reklāmguvumu līmeni, ir izmantot reklāmguvumu līmeņa optimizācijas rīkus.
Tas ir visefektīvākais veids, kā nodrošināt, lai jūsu kvalificētie potenciālie klienti veiktu nozīmīgas darbības. Sāciet strādāt ar Reklāmguvumu līmeņa optimizāciju, optimizējot savu mājaslapu. Lai to izdarītu, ir jāpārliecinās, ka jūsu mājaslapai ir īss ielādes laiks, un jūsu Aicinājuma Uz Darbību poga ir skaidri redzama un viegli atrodama.
Nodrošiniet, lai norēķināšanās process būtu pēc iespējas vienkāršāks. Nodrošiniet, lai klienti saņemtu daudzkanālu klientu atbalstu. Ir jādomā arī par galvenās lapas optimizāciju, lai nodrošinātu, ka jūsu saturs tiek pareizi rādīts gan galddatoros, gan mobilajās ierīcēs.
Lai sasniegtu augstāko iespējamo reklāmguvumu optimizāciju, veiciet tālāk norādītos soļus
- Set lower prices for your products/services to attract more visitors and beat your competitors;
- Improve the functionality of your website by ensuring all your web pages are fully functional and are loading fast enough;
- Offer rewards such as freebies and free shipping and other extra incentives to increase both conversion and customer loyalty;
- Make your offer more competitive;
- Use attention-grabbing CTAs and internet marketing elements;
- Ensure 24/7 real-time customer service and support;
- Simplify your checkout process;
- Enable self-service.
- Show customer testimonials and user feedback
Cik ilgi jāveic konvertēšanas optimizācijas eksperimenti?
Reklāmguvumu optimizācija bieži notiek līdzīgi kā meklētājprogrammas optimizācija. Ja runa ir par A/B pārvēršanas testu ilgumu, šeit nav vienas atbildes, kas derētu visiem, un nav arī vidējās vērtības. Pēc daudzu reklāmguvuma optimizēšanas līmeņa pakalpojumu sniedzēju domām, ir iespējams veikt reklāmguvumu optimizācijas testus arī mājaslapām ar zemu datplūsmas līmeni. Tomēr problēma ir tā, ka iegūsit datus, kas var būt maldinoši.
No otras puses, jūsu eksperimenti var ilgt mēnešus, lai sniegtu precīzus datus. Jūsu reklāmguvumu optimizācijas eksperimentu ilgums ir atkarīgs no jūsu veiktajiem Reklāmguvumu līmeņa optimizācijas soļiem. Šie soļi tieši noteiks vidējo testa laiku.
Tā kā jūsu Reklāmguvumu līmeņa optimizācija ir atkarīga no lietotāja pieredzes kvalitātes un jūsu sniegtās klientu pieredzes, jums pacietīgi jāveic lietotāju testēšana un jāiziet cauri vairākiem lietotāju ceļa scenārijiem, lai izprastu lietotāja rīcību lapā un iegūtu visprecīzākos rezultātus.
Reklāmguvumu līmeņa optimizācija var arī palīdzēt nodrošināt, ka jūsu zīmols saņem pozitīvas atsauksmes no klientiem. Lūk, faktoru saraksts, kas var palīdzēt atklāt optimālo laiku lietotāju testēšanai:
- Existing conversion rate;
- Minimum increase in conversion you’re hoping to achieve;
- The percentage of individual users included in your experiments;
- The average number of potential prospects getting to your landing page you’re experimenting with.
Google Analytics un Adobe Analytics ierobežojumi reklāmguvumu līmeņa optimizēšanai
Veiksmīgas optimizācijas atslēga nav izpratne par to, kā jūsu apmeklētāji nonāk jūsu galvenajā lapā, bet gan zināšanas par to, ko viņi dara jūsu vietnē, par viņu uzvedību, vēlmēm, ieradumiem utt. Lai to saprastu, ir nepieciešami lietotāja dati, lai parādītu, ko optimizēt un kam to optimizēt. Tas ir būtisks elements veiksmīgas Reklāmguvumu līmeņa optimizācijas stratēģijas izstrādē.
Datu apkopošanas, analizēšanas un reklāmguvumu līmeņa optimizācijas rīki, piemēram, Google Analytics un Adobe Analytics, var palīdzēt jums izveidot uz analīzi balstītu Reklāmguvumu līmeņa optimizācijas stratēģiju, kurā tiks iekļauti šādi jautājumi:
- The main web pages your visitors land on first;
- The features they engage with;
- Pages where they spend the most time;
- The channel that brought them there;
- The links they used to get to your site;
- The browsers and devices they use.
Lai gan tas viss izskatās lieliski, tikai ar šo neapstrādāto datu un aktivitāšu karšu palīdzību vien nepietiek, lai uzlabotu lietotāju pieredzi vai noteiktu, kas jūsu mājaslapai ir atvedis potenciālo pircēju. Analytics rīki ļauj veikt kvantitatīvu analīzi un noskaidrot, kā lietotāji mijiedarbojas ar jūsu mājaslapu, bet viņi nevar pateikt, kāpēc interesenti dara to, ko dara. Jums ir nepieciešama kvalitatīva analīze, lai izprastu viņu uzvedību un pirkšanas lēmumus.
Tāda analīze jums pateiks:
- Why do your visitors engage with your site?
- What made them land on your site?
- What page, product, or service appealed to them the most?
- What makes them believe your site has something your competitors don’t?
- How do they see your brand in their customer reviews?
- How do they describe interacting with your services, products, and brand?
- How do your products/services address the main pain points of your target audience?
Kad esat ieguvis šo informāciju un apvienojis to ar analīzes datiem, būs daudz vieglāk saprast, kā optimizēt savu mājaslapu, lai tā labāk kalpotu mērķauditorijai.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently Asked Questions
What is conversion rate optimization?
Conversion rate optimization is a process of increasing the percentage of visitors that complete a particular goal on your website to allow you to convert them into customers. These efforts often include reducing bounce rate, or shopping cart abandonment rate. The conversion optimization process can include multivariate tests, tracking micro - conversions, and other tactics.
How do you optimize conversion rate?
The first step to optimize your conversion rate is to re-evaluate the offer on your website to see how functional your website is and how competitive your prices are. The next step is to optimize your website by checking your CTAs, testing different web elements, and ensuring your content is fully optimized. The best way to optimize your conversion rate is to provide real-time, omnichannel customer support and simplify your checkout. When you combine all these actions, you should see your conversion rate go up.
What are the limitations of Google Analytics and Adobe Analytics for conversion rate optimization?
Google Analytics and Adobe Analytics allow you to gather raw data through quantitative analysis. However, the problem with raw data is that it can’t answer why your consumers do what they do or what made them land on your website. Analytics tools only allow you to understand how users interact with your website, but they can’t help you understand the reason behind the users’ actions.
How long should you let your conversion optimization experiments run?
There is no average time when it comes to the length of your conversion optimization efforts. The longer you run your tests, the more data you gather.
Ja vēlies uzzināt vairāk par reklāmguvumu līmeņa optimizāciju, noteikti apskati reklāmguvumu līmeņa optimizācijas skaidrojumu. Tur vari atrast detalizētu informāciju par to, kas ir reklāmguvumu līmeņa optimizācija un kā to veikt. Tāpat iesaku iepazīties ar reklāmguvumu līmeņa skaidrojumu, lai saprastu, kā aprēķināt reklāmguvumu līmeni un kādi ir tā veidi. Šī informācija var būt noderīga, lai uzlabotu savas zināšanas par reklāmguvumiem un to ietekmi.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.