Finanšu kontroles saglabāšana ir ļoti svarīga, jo īpaši, novērtējot dažādu biznesa iniciatīvu ieguldījumu atdevi. Viens no svarīgākajiem rādītājiem uzņēmumiem ir reklāmguvuma izmaksas.
Ko nozīmē termins “reklāmguvuma izmaksas”?
Tas atspoguļo visas izmaksas, kas nepieciešamas, lai sasniegtu jūsu reklāmguvumu mērķus. Termina definīcija ir šāda: “Reklāmguvumu izmaksas ir cena, par kādu uzņēmumi vai tīmekļa reklāmdevēji iegūst reālus klientus.”
Lielāko daļu veido reklāmas izmaksas, kas tiešā veidā rada augstākas reklāmguvuma līmeni. Reklāmguvumu izmaksu izpratne ir svarīga, jo tā var palīdzēt novērtēt reklāmas kampaņu efektivitāti un noteikt mārketinga stratēģijas panākumu līmeni.
Reklāmguvumu izmaksu aprēķins
Reklāmguvumu izmaksas vienmēr ir atkarīgas no stratēģijas, ko izmantojat, lai sasniegtu savus biznesa mērķus. Vispārējā reklāmguvumu izmaksu aprēķina formula ir šāda:
reklāmguvumu izmaksas = kopējās datplūsmas izveides izmaksas
Ja Izveidotās datplūsmas kopējās izmaksas dalāt ar kopējo reklāmguvumu skaitu, jūs iegūstat maksu par reklāmguvumu (CPC). Kopējās datplūsmas izveides izmaksas ietver jūsu reklāmu izmaksas.
maksa par reklāmguvumu (CPC) = kopējās izveidotās datplūsmas izmaksas/reklāmguvumu skaits
Piemēram, ja izmantojat MPK (maksas par klikšķi) kampaņas, varat izsekot un kontrolēt reklāmu izmaksas. Tas ir iespējams, pateicoties rādītāju kvalitātes metrikai, kas parāda MPK reklāmu un atslēgvārdu sakarību.
Tāpat kā daudzi citi rādītāji, šis modelis ir atkarīgs no nozares un galaprodukta. Katram biznesa modelim reklāmguvumu piltuve izskatās citādi. Tāpēc šos aprēķinus ieteicams veikt ar kritisku aci.
Kas ietilpst reklāmguvumu izmaksās?
Apsverot visus reklāmguvumus, kas tiek veikti jūsu mājaslapā, reklāmguvumu izmaksās varat iekļaut dažādus faktorus. Lai precīzi aprēķinātu savus izdevumus, jums ir nepieciešams pārskats par jūsu maksas mārketinga aktivitātēm.
Parasti ikreiz, kad ir jāmaksā, lai apmeklētājs veiktu reklāmguvumu, šīs izmaksas palielina jūsu reklāmguvumu izmaksu kopējo apjomu. Tās var atšķirties, bet atspoguļo jūsu maksas mārketinga aktivitātes. Piemēram, ja izmantojat tikai maksas Google reklāmas, jūsu kopējās izmaksas ir budžets, ko esat iztērējis datplūsmas izveidei. Citādāk ir, ja izmantojat vairākus maksas mārketinga kanālus. Segmentējot šo datplūsmu un dalot to ar kopējo reklāmguvumu skaitu, saņemsit maksu par reklāmguvumu.
Tālāk ir parādītas visas iespējamās izmaksas, ko varat iekļaut reklāmguvumu izmaksās.
- Maksas reklāmas meklēšanas dziņos (Google, Bing un Yahoo reklāmas)
- Facebook maksas reklāmas
- Twitter maksas reklāmas
- Instagram maksas reklāmas
- YouTube maksas reklāmas
- LinkedIn maksas reklāmas
Visi šie izdevumi ietilpst reklāmguvumu izmaksu kategorijā. To kontrole ir ļoti svarīga jūsu panākumiem, jo palīdzēs sasniegt mārketinga speciālistu svarīgāko mērķi — izveidot visefektīvāko un rentablāko reklāmas stratēģiju.
Kas netiek iekļauts reklāmguvumu izmaksās?
Nekad neaizmirstiet, ka maksas reklāmas nav vienīgais mājaslapas datplūsmas avots. Liela jūsu mājaslapas datplūsmas daļa ir dabiska, un tas nozīmē, ka jums nav jāmaksā, lai potenciālais klients nonāktu tieši jūsu vietnē.
Jā, iespējams, esat samaksājis par SEO speciālistu, ekspertu – emuāru rakstītāju un pieredzējušu sociālo mediju marketologu. Tomēr šie izdevumi neattiecas uz reklāmguvumu izmaksām. Reklāmguvumu izmaksās nav iekļauts:
- Mājaslapas pārveide labākai klientu pieredzei
- SEO optimizācija jūsu saturam un mājaslapai
- Regulārās emuāra publikācijas
- Viespublikācijas
- Sociālo mediju profili
- Foruma publikācijas
Šīs stratēģijas var palielināt jūsu mājaslapas datplūsmu, bet, tā kā tā ir dabiska, reklāmguvumu izmaksu kopumā tās netiek iekļautas.
Reklāmguvumu izmaksu optimizācija
Ir pieejama virkne iespēju, kā kontrolēt reklāmguvumu izmaksas, piemēram, iestatot maksimālo cenu, ko esat gatavs maksāt par mērķa atslēgvārdiem vai reklāmguvumu līmeņa optimizāciju. Maksas reklāmu gadījumā varat arī optimizēt reklāmguvumu izmaksas, samazināt tās un gūt maksimālu labumu no kampaņas.
Vienkāršākais veids, kā samazināt reklāmguvumu izmaksas, ir uzlabot kvalitātes rādītāju. Tā ir jūsu reklāmas, atslēgvārdu un galvenās lapas kvalitātes skaitliska vērtība.
- Optimizējiet satura mārketingu un izvēlieties atbilstošākos atslēgvārdus — jo vairāk jūsu reklāma atbilst izvēlētajiem atslēgvārdiem, jo labāks būs jūsu kvalitātes rādītājs.
- Uzlabojiet savu galveno lapu — izmantojiet A/B testēšanu, lai izvēlētos visefektīvāko galveno lapu savai mērķauditorijai. A/B testi aicinājumiem uz rīcību (CTA), vērtības piedāvājumi un virsraksti var sniegt jums vērtīgu ieskatu.
- Uzlabojiet vidējo klikšķu skaitu — uzlabojiet reklāmu, uzlabojiet aicinājumus uz rīcību (CTA).
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē reklāmguvuma izmaksas?
Būtībā tā ir klienta iegūšanas cena. Reklāmguvumu izmaksas ir visu to izmaksu summa, kas rodas, iegūstot reālu klientu, kurš veic vēlamo darbību (reklāmguvuma notikums).
Kā aprēķināt reklāmguvuma izmaksas?
Reklāmguvuma izmaksas ir kopējās datplūsmas izveides izmaksas. Ja izmantojat rīkus, piemēram, Google Analytics, lai izsekotu savas mājaslapas datplūsmas avotiem, varat viegli noskaidrot, cik daudz no datplūsmas rada maksas reklāmas un cik no šiem apmeklētājiem paveic vēlamo darbību. Ja vēlaties aprēķināt maksu par reklāmguvumu, datplūsmas radīšanas kopējās izmaksas jādala ar kopējo reklāmguvumu skaitu noteiktā laika periodā.
Kas tiek iekļauts reklāmguvuma izmaksās?
Reklāmguvumu izmaksās ir iekļauti visi jūsu maksas reklāmu izdevumi. Neatkarīgi no tā, vai izmantojat maksas sociālo mediju mārketingu, meklētājprogrammu maksas reklāmas, YouTube maksas reklāmas vai jebkuru to kombināciju - visa summa, ko jūs iztērējat šajās kampaņās, palielina reklāmguvumu izmaksu galīgo summu.
Kas netiek iekļauts reklāmguvuma izmaksās?
Visu jūsu mājaslapas datplūsmu var iedalīt divās daļās — maksas un dabiskā datplūsma. Neaizmirstiet, ka arī dabiskie apmeklētāji rada reklāmguvumu. Tomēr, tā kā neesat maksājis trešajai personai par novirzīšanu uz jūsu mājaslapu, dabiskā datplūsma netiek iekļauta reklāmguvumu izmaksu aprēķinā.
Kā samazināt reklāmguvuma izmaksas?
Varat samazināt reklāmguvumu izmaksas, uzlabojot maksas reklāmu kvalitātes rādītāju un uzlabojot mērķauditorijas atlases stratēģiju. Vislabākais veids, kā uzlabot kvalitātes rādītāju un samazināt izdevumus, ir optimizēt reklāmas tekstu, atlasīt atbilstošos atslēgvārdus un izmantot A/B testus, lai padarītu savas galvenās lapas un reklāmas atbilstošākas.
Ja vēlaties padziļināt savas zināšanas par reklāmguvumu izmaksām, iesakām izlasīt reklāmguvumu līmeņa optimizācijas skaidrojumu. Šis raksts palīdzēs saprast, kā optimizēt reklāmguvumu līmeni un uzlabot jūsu reklāmas stratēģijas efektivitāti.
Ieguldījumu atdeve (IA) ir būtiska metrika, kas palīdz novērtēt ieguldījumu rentabilitāti un efektivitāti. Šī metrika ir nozīmīga finanšu lēmumu pieņemšanai, peļņas prognozēšanai un zaudējumu novēršanai gan uzņēmumiem, gan investoriem. Uzziniet, kā precīzi aprēķināt IA un izprast tās ierobežojumus, lai veiktu veiksmīgus finanšu ieguldījumus. Apmeklējiet mūsu lapu, lai padziļināti izprastu IA formulas pielietojumu un ierobežojumus.
Efektīva telemārketinga programmatūra, kas palielina zvanu skaitu un atvieglo pārdošanas procesus, nodrošinot uzticamu numuru sastādīšanu un zvanu kontroli. Izmēģiniet LiveAgent zvanu centra risinājumu, kas ļauj ātri un vienkārši uzsākt telemārketinga aktivitātes, uzlabojot mērķauditorijas atlasi un klientu sasniegšanu.