Kas ir prognozējošais numura sastādītājs?
Prognozējošais numura sastādītājs ir automātiskās numura sastādīšanas sistēmas veids, kas automātiski sastāda tālruņu numurus no kontaktu saraksta, līdz tiek atrasts savienojums un nosūtīts pieejamam aģentam. Šajā procesā numura sastādītājs var automātiski atsijāt nost neatbildētos zvanus, aizņemtos signālus, balss pastus, atvienotos numurus un citas ar tālruni saistītās problēmas. Tas nodrošina maksimālu aģenta izmantošanu, minimālu gaidīšanas laiku un papildu laiku aģentiem sarunām, tādējādi uzlabojot aģenta produktivitāti.
Prognozējošā zvanīšanas sistēma izmanto dažādus zvanu rādītājus, īpašus algoritmus un matemātiskās formulas, lai prognozētu, kad aģents kļūs pieejams zvana veikšanai, un pēc tā attiecīgi pielāgo zvanīšanas ātrumu. Sistēmas spēja paredzēt, kad aģents varēs veikt nākamo zvanu, ir tā, kas atšķir prognozējošos numura sastādītājus no citiem automātiskajiem numura sastādīšanas režīmiem. Tādējādi, ja vairums aģentu ir iesaistīti sarunās, prognozējošais zvanītājs koriģēs savu tempu (palēninot vai pat apturot), līdz aģenti atkal būs pieejami.
Automātiskā numura sastādītāja zvani tiek izmantoti jau aptuveni 30 gadus. Pēc to izgudrošanas tos galvenokārt izmantoja banku nozarē, jo īpaši parādu piedziņas vajadzībām. Mūsdienās prognozējošā numuru sastādīšanas programmatūra ir atrodama zvanu centros, kas atbalsta dažādus uzņēmumus no dažādām nozarēm, piemēram, telemārketinga, ceļojumus un tūrismu, banku pakalpojumus un finanses, hipotēkas un apdrošināšanu utt.
Prognozējošo numura sastādītāju funkcijas
Tipiska mākoņskaitļošanas zvanu centra programmatūra, kas ietver prognozējošu izejošo numura sastādītāju, piedāvā šādas pamatfunkcijas:
- Progresa koeficients: ļauj palielināt vai samazināt izejošo zvanu skaitu vienam aģentam, lai nodrošinātu optimālu aģenta efektivitāti.
- CRM ekrāns: ļauj aģentiem viegli piekļūt katram klienta ierakstam ar visu pieejamo informāciju tajā, lai labāk apmierinātu klienta vajadzības.
- Zvanīšana, izmantojot filtrus: ļauj filtrēt numurus, pamatojoties uz to laika zonu un apgabala kodiem.
- Automātiskā atbildētāja noteikšana: nosaka, vai uz zvanu ir atbildējis reāls cilvēks vai automātiskais atbildētājs.
- Balss pasta ziņu atstāšana: ļauj klientiem atstāt iepriekš ierakstītu ziņu.
- Zvanu ierakstīšana: ļauj ierakstīt zvanus un pārskatīt tos vēlāk aģenta uzraudzības un apmācības nolūkos.
- Zvanu uzraudzība: ļauj zvanu centru pārvaldniekiem pārraudzīt izejošo zvanu skaitu un pārskatīt to kvalitāti.
- Atzvanu plānošana un atgādinājumi: ļauj plānot atzvanu laiku un iestatīt atgādinājumus.
- Atskaites un analīze: ļauj ģenerēt dažādu veidu atskaites, ieskaitot reāllaika atskaites, lai sekotu aģenta veiktspējai un identificētu jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.
Prognozējošā numura sastādītāja priekšrocības
- Vairāk zvanu stundā. Salīdzinot ar manuālo numura sastādīšanu, prognozējošā numura sastādīšana atceļ aģentu nepieciešamību manuāli sastādīt katru numuru no kontaktu saraksta. Tas nozīmē lielāku aģentu efektivitāti, jo tie spēj veikt vairāk pārdošanas zvanu stundā.
- Papildu laiks aģentiem sarunām. Prognozējošā numura sastādīšanas programmatūra var ievērojami uzlabot izejošā aģenta produktivitāti, palielinot aģenta sarunu laiku un samazinot dīkstāves laiku. Patiesībā prognozējošā numura sastādīšana var palielināt aģenta izmantošanu līdz pat 57 minūtēm stundā, un dīkstāves laiks būs tikai 5%.
- Vairāk atrisinājumu/reklāmguvumu. Lielāks zvanu skaits, ko jūsu pārdošanas komanda var pieņemt stundas laikā, un vairāk laika, kas pavadīts, iesaistoties sarunās ar klientiem, galu galā tas nozīmē vairāk atrisinātu problēmu un vairāk interesentu, kas pārvērsti pircējos.
- Samazināta maksa par zvanu. Maksimalizēta aģenta efektivitāte, mazāks dīkstāves laiks, lielāks faktiskais sarunu laiks un vairāk zvanu/atrisinājumu stundā, protams, samazina maksu par zvanu, kas vienmēr ir bijusi svarīga izejošajiem zvanu centriem.
Prognozējošo numura sastādītāju ierobežojumi
Lai gan prognozējošajiem numura sastādītājiem ir vairākas priekšrocības, ir zināms, ka tiem ir arī daži būtiski trūkumi. Lielākais ierobežojums ir saistīts ar to, ka prognozējošie numura sastādītāji nenodrošina aģentiem kontekstu par to, kas atradīsies otrā galā pirms zvana savienošanas. Tādējādi, zvanot potenciālajiem interesentiem vai klientiem bez sagatavošanās, aģentiem tiek liegta iespēja veikt efektīvas, kontekstuālas un jēgpilnas sarunas, un tas bieži vien nerada nepieciešamo iespaidu uz potenciālo klientu. Tā kā prognozējošās numura sastādīšanas sistēmas ir vērstas vairāk uz kvantitāti, nevis kvalitāti, tās nav labākais risinājums uzņēmumiem, kas pārdod augstas vērtības produktus, un augstu prioritāti piešķir personalizētas klientu pieredzes nodrošināšanai.
Vai prognozējošie numura sastādītāji ir legāli?
Lai gan prognozējošie numura sastādītāji ir likumīgi, likums par tālruņa patērētāju aizsardzību ASV (TCPA) aizliedz uzņēmumiem un organizācijām izmantot automātiskos numura sastādītājus, tostarp prognozējošos, lai zvanītu neakceptētus zvanus uz mobilo tālruņu numuriem, nesaņemot iepriekšēju rakstisku piekrišanu no zvana saņēmēja. Tas ietver gan telemārketinga, gan ne-telemārketinga zvanus. Turklāt prognozējošie numura sastādītāji nevar piezvanīt uz numuriem, kas reģistrēti Nacionālajā Zvanu Lieguma Reģistrā (ASV). Izejošajiem kontaktcentriem, kas izejošajās zvanu kampaņās izmanto prognozējošos numura sastādītājus, ir jāatbilst šiem noteikumiem.
Cik maksā prognozējošais numura sastādītājs?
Prognozējošās numura sastādītāju sistēmas cena ir atkarīga no tā, vai izvēlaties lokālu vai viesotu risinājumu. Lokālos prognozējošos numura sastādītājus var iegādāties gan kā kompleksu zvanu centra programmatūras pakotni, gan kā atsevišķu produktu, un tie var maksāt no $3000 līdz pat $300’000. Ja izvēlaties viesotu prognozējošō numura sastādītāju, tas var izmaksāt jūsu uzņēmumam no $15 līdz $250 aģentam mēnesī atkarībā no zvanu centra lieluma, aģentu skaita, papildu pakalpojumiem un līdzekļiem (piemēram, CRM integrācija, analīzes rīki utt.). Daži papildu izdevumi var ietvert maksu par uzstādīšanu, maksu par tālsarunu un maksu par minūti.
Kā uzstādīt prognozējošo numura sastādītāju?
Lai sāktu izmantot prognozējošo numura sastādītāju, ir jāizvēlas starp lokālo un viesoto prognozējošā numura sastādītāja risinājumu atkarībā no uzņēmuma vajadzībām. Tiklīdz esat izvēlējies prognozējošā numura zvanītāja programmatūras nodrošinātāju, ņemot vērā zvanu centra prasības, varat sākt prognozējošā numura zvanītāja uzstādīšanu. Lai to izdarītu, importējiet kontaktpersonu sarakstu vai integrējiet programmatūru ar pašreizējo CRM, ja šī iespēja ir pieejama. Pēc tam pievienojiet zvana skriptu, iestatiet izejošo kampaņu un palaidiet to. Prognozējošā numura sastādītāja konfigurāciju var pielāgot atbilstoši konkrētajām vajadzībām. Arī aģentiem jāsaņem pienācīga apmācība par to, kā sistēma darbojas, kā to lietot un kas no viņiem tiek gaidīts.
Kāda ir atšķirība starp prognozējošo un progresīvo numuru sastādītāju?
Gan prognozējošie, gan progresīvie numura sastādītāji ir divas vispopulārākās automātiskās numura sastādīšanas sistēmas, ko izmanto izejošie zvanu centri. Ar prognozējošo izejošo numuru sastādīšanas režīmu sistēma izmanto statistisko algoritmu, lai prognozētu aģenta pieejamību, un vienlaikus veic vairākus zvanus katram aģentam, pat pirms aģents kļūst pieejams. Progresīvie numura sastādītāji nebalstās uz algoritmiem, jo numuru sastādīšana notiek reāllaikā. Sistēma veic tikai vienu izejošo zvanu katram aģentam un tikai, tiklīdz aģents kļūst pieejams nākamā zvana apstrādei. Lai gan prognozējošie zvanītāji dažreiz var atstāt potenciālos pircējus vai arī klienti gaidīt, jo nav brīvu aģentu, ar ko sarunāties, turpretī progresīvie numura sastādītāji nodrošina, ka aģenti vienmēr ir pieejami.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software.
Noskatīties video par prognozējošo numuru sastādītāju
Prognozējošais numuru sastādītājs un LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu. Prognozējošā numuru sastādīšanas programmatūra automatizē klientu zvanu veikšanas procesu, lai ietaupītu laiku un palielinātu efektivitāti. Tā izmanto MI vadītus algoritmus, lai pārvirzītu zvanus atbilstošajam aģentam un paredzētu, kad jāveic nākamais zvans. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra palīdz klientu apkalpošanas komandām sazināties ar klientiem ātri un efektīvi. Tā nodrošina vienotu saskarni klientu apkalpošanas pārstāvjiem, lai pārvaldītu vairākus kanālus, piemēram, e-pastu, sociālos medijus un čatu. Tā arī piedāvā jaudīgus atskaišu un analīzes rīkus, lai uzņēmumi varētu izmērīt un uzlabot klientu apkalpošanas veiktspēju.
Frequently Asked Questions
Kas ir prognozējošais numura sastādītājs?
Prognozējošais numura sastādītājs ir zvanu centra sastādītāja programmatūra, kas automatizē numuru sastādīšanas procesu aģentiem un prognozē, kad nākamais aģents būs pieejams, lai veiktu zvanu, pamatojoties uz dažādiem zvanu rādītājiem un algoritmiem. Sistēma var atšķirt aizņemtos signālus, atvienotus numurus un balss pastus un savieno zvanu ar pieejamo aģentu tikai tad, ja to paceļ reāls cilvēks.
Kādas ir prognozējošā numura sastādītāja funkcijas?
Dažas no prognozējošā numura sastādītāja programmatūras pamatfunkcijām ir CRM integrācija un klientu datu rādīšana, spēja pielāgot darba ātruma koeficientu, automātisko atbildētāju noteikšana un balss pastu nomešana, uz maksimālu laika aizpildi orientēta zvanīšana, zvanu ierakstīšana un zvanu pārraudzība, atzvanīšanas plānošana, spēja radīt dažādas atskaites un izsekot aģenta galvenajiem veiktspējas rādītājiem un citas iespējas.
Kādas ir prognozējošā numura sastādītāja priekšrocības?
Salīdzinājumā ar manuālo numura sastādīšanas režīmu, izmantojot prognozējošos numura sastādītājus, izejošie zvanu centri var uzlabot aģentu efektivitāti un produktivitāti, jo tie spēj veikt vairāk zvanu stundā, palielinās sarunu laiks un proporcionāli samazinās dīkstāves laiks. Tas arī samazina darbības izmaksas (mazākas izmaksas par zvanu).
Kādi ir prognozējošā numura sastādītāja ierobežojumi?
Viens no galvenajiem prognozējošo numura sastādīšanas sistēmu ierobežojumiem ir nespēja nodrošināt zvanu centra aģentus ar kontekstu par tiem, ar ko viņi grasās runāt pirms zvana savienojuma. Tas var novest pie bezpersoniskām, stingri scenāriskām un neefektīvām sarunām, tajā pašā laikā radot vilšanos arī potenciālajiem pircējiem.
Vai prognozējošie numura sastādītāji ir legāli?
Lai gan prognozējošie numura sastādītāji nav nelikumīgi, TCPA (ASV Telefona Patērētāju Aizsardzības Likums) ierobežo telemārketinga uzņēmumus un reklāmas speciālistus, kas izmanto automātiskās zvanīšanas sistēmas (ieskaitot prognozējošos numura sastādītājus), veikt nepieprasītus zvanus, piemēram, telemārketinga un automatizētus zvanus uz mobilajiem tālruņiem, nesaņemot adresāta iepriekšēju rakstisku piekrišanu.
Cik maksā prognozējošie numura sastādītāji?
Ja izvēlaties lokālo prognozējošo numura sastādītāju, sistēma var izmaksāt aptuveni no $3000 līdz $300'000. Viesotajam prognozējošajam numura sastādītāja risinājumam cenu diapazons var būt robežās no $15 līdz $250 aģentam mēnesī. Daži pakalpojumu sniedzēji papildus iekasēs maksu par uzstādīšanu, tālsarunām un papildu minūtēm.
Kā uzstādīt prognozējošo numura sastādītāju?
Tiklīdz savam kontaktu centram esat atlasījis savu prognozējošo numura sastādītāja pakalpojuma sniedzēju un instalējis programmatūru, jums ir jāimportē kontakti sistēmā vai jāintegrē tie CRM, jāpievieno zvanu skripts, jāiestata izejošo zvanu kampaņa un jāpalaiž tā. Pēc tam varat pārbaudīt kampaņas statistiku un, ja nepieciešams, pielāgot tās konfigurāciju.
Kāda ir atšķirība starp prognozējošo un progresīvo numuru sastādītāju?
Kā norāda nosaukums, prognozējošie numura sastādītāji izmanto prognozējošo algoritmu, lai prognozētu aģenta pieejamību un uzsāktu vairākus zvanus katram pieejamajam aģentam pat pirms aģents ir atbrīvojies no iepriekšējā zvana. Pretstatā prognozējošajiem numura sastādītājiem progresīvie numura sastādītāji veic tikai vienu izejošo zvanu katram pieejamajam aģentam un sastāda numurus tikai tad, kad aģents atbrīvojas un var apstrādāt zvanu.
Lai uzzinātu vairāk par prognozējošajiem numura sastādītājiem, noteikti izlasiet rakstu "Kas ir prognozējošais numura sastādītājs?". Šajā rakstā ir izskaidrota būtība un funkcijas, kas padara šo rīku tik noderīgu klientu atbalstam.
Vai vēlaties uzzināt vairāk par prognozējošo numura sastādītāju priekšrocībām? Apmeklējiet rakstu "Prognozējošā numura sastādītāja priekšrocības". Šeit atradīsiet detalizētu informāciju par to, kā šis rīks var uzlabot jūsu uzņēmuma efektivitāti.
Ja jums interesē, kā uzstādīt prognozējošo numura sastādītāju, tad noteikti apskatiet sadaļu "Kā uzstādīt prognozējošo numura sastādītāju?". Šis raksts piedāvā soli pa solim norādījumus un padomus, kas palīdzēs viegli uzsākt darbu ar šo rīku.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.