Kas ir procesā esošs palīdzības pieteikums?
Ja palīdzības pieteikumam tiek norādīts, ka tas ir procesā, tas nozīmē, ka tā atrisināšanai nepieciešams papildu laiks. Šajā brīdī SLA taimeris tiek apturēts. Tas ļauj par palīdzības pieteikumu atbildīgajam aģentam iegūt vairāk laika tā atrisināšanai.
Ja palīdzības pieteikumu var atrisināt uzreiz, tam nepiešķir statusu “Procesā”, bet uzreiz norāda, ka tas ir “Atrisināts”.
Frequently Asked Questions
Kas ir procesā esošs palīdzības pieteikums?
Ja palīdzības pieteikums ir procesā, tas nozīmē, ka tā atrisināšanai aģents velta vairāk laika vai ir nepieciešama papildu informācija, lai atrisinātu klienta problēmu. Šis visbiežāk ir otrais posms palīdzības pieteikuma dzīvesciklā.
Vai visiem palīdzības pieteikumiem jāpiešķir šis statuss?
Ne vienmēr palīdzības pieteikums ir šajā statusā. Ja aģents var sniegt ātru atbildi, tad palīdzības pieteikums nebūs procesā. Šis marķējums noder aģentiem, kuriem ir ļoti daudz palīdzības pieteikumu, un norāda, ka attiecīgais klients vēl gaida atbalstu.
Kur LiveAgent var redzēt procesā esošos palīdzības pieteikumus?
Procesā esošo palīdzības pieteikumu sarakstu jūs varat apskatīt palīdzības pieteikumu sadaļā, kas atrodas blakus visiem palīdzības pieteikumiem. Lai redzētu tikai procesā esošos palīdzības pieteikumus, šo sarakstu var arī filtrēt.
Ja jūs interesē detalizētāks skaidrojums par to, kas ir procesā esošs palīdzības pieteikums, noteikti apskatiet šo rakstu. Tas palīdzēs jums labāk saprast, kā šādi pieteikumi tiek apstrādāti un kāpēc tie ir svarīgi.
Lai uzzinātu vairāk par palīdzības dienesta portāla nozīmi un funkcijām, iesakām izlasīt rakstu par palīdzības dienesta portālu. Tas sniegs ieskatu, kā šis rīks var uzlabot jūsu klientu apkalpošanas pieredzi.
Ja vēlaties saprast, kā tiek apstrādāti telefoniski palīdzības pieteikumi, šis raksts būs noderīgs. Iegūsiet informāciju par to, kā efektīvi izmantot telefonu kā klientu atbalsta kanālu.
Interesē pieteikumu apstrādes programmatūra? Izpētiet pieteikumu apstrādes programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un palielinātu klientu apmierinātību. Šajā rakstā atradīsiet arī cenu salīdzinājumu, lai varētu izvēlēties labāko risinājumu.
Ja vēlaties uzzināt, kā darbojas IT pieteikumu apstrādes sistēma, šis raksts ir tieši jums. Tas sniegs ieskatu sistēmas darbībā un tās priekšrocībās jūsu uzņēmumam.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Uzziniet, kā efektīvi pārvaldīt palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un uzlabot klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru. Risiniet neatrisinātus pieprasījumus, uzlabojiet aģentu veiktspēju un saglabājiet klientu apmierinātību. Izmēģiniet bezmaksas!
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
Palīdzības pieteikumu kopīgošana LiveAgent sistēmā ļauj aģentiem efektīvi dalīties ar pieteikumiem, nodrošinot ātru un drošu atbalstu. Izmantojiet šo funkciju, lai viegli pārsūtītu pieteikumus citiem aģentiem un atvieglotu darba plūsmu. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu!
Palīdzības pieteikumu novērotājs
Bieži vien vēlaties redzēt palīdzības pieteikuma izpildes gaitu, pat ja tas ir piešķirts konkrētam aģentam vai nodaļai. Tas var notikt vairākās situācijās