Kas ir privātās piezīmes?
Privātās piezīmes jeb tā sauktās LiveAgent iekšējās piezīmes ir lielisks veids, kā apmainīties ar informāciju, lai trešā puse to nevarētu redzēt. Jūs varat izveidot privātu piezīmi, lai nosūtītu ziņu konkrētai auditorijai. Privātās piezīmes ļauj sniegt svarīgu informāciju komandas biedriem, kuru neredz citi aģenti un klienti.
Frequently Asked Questions
Kas ir privātās piezīmes?
Privātas piezīmes ir piezīmes, ko aģents var pievienot konkrētam palīdzības pieteikumam. Klients šīs piezīmes neredz. Tās var apskatīt tikai tie aģenti, kuriem ir piekļuve konkrētam palīdzības pieteikumam.
Kā privātās piezīmes var palīdzēt uzlabot klientu atbalsta kvalitāti?
Privātās piezīmes ļauj pierakstīt svarīgākos ar problēmu saistītos jautājumus. Šādas piezīmes atvieglo darbu, ja palīdzības pieteikumu pārņem cits aģents. PIezīmes ļauj pievienot informāciju, kuru aģents nevarēs atrast citur.
Vai LiveAgent piedāvā privātās piezīmes?
LiveAgent jums ir iespēja izmantot privātas piezīmes. Piezīmes atvieglos aģentu darbu un kvalitāti.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar privāto piezīmju nozīmi, apsveriet iespēju izlasīt vairāk par palīdzības dienesta portālu, kas var būt noderīgs rīks jūsu klientu atbalsta uzlabošanā. Šajā rakstā uzzināsiet, kas ir palīdzības dienesta portāls un kā tas var palīdzēt efektīvi apkalpot klientus.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par vispārēju pieprasījumu atbilžu sagatavēm, izlasiet rakstu par sociālo mediju atbilžu sagatavēm. Šis raksts palīdzēs jums izprast, kā efektīvi veidot atbildes uz klientu jautājumiem sociālajos medijos.
Lai iegūtu plašāku izpratni par iekšējās zināšanu bāzes nozīmi, ieskatieties rakstā par iekšējo zināšanu bāzi. Šajā rakstā atradīsiet informāciju par to, kā kārtot un izveidot efektīvu zināšanu bāzi jūsu uzņēmumā.
Visbeidzot, ja vēlaties paplašināt savas zināšanas par palīdzības dienesta piezīmēm, apmeklējiet rakstu par piezīmēm. Tas sniegs jums ieskatu, kā izmantot piezīmes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas procesu.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Atklājiet, kā ierobežotas piekļuves atbalsta dienests var samazināt surogātpastu un dublējumus, vienlaikus palielinot attālumu starp klientu un zīmolu. Izmēģiniet LiveAgent risinājumu bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas efektivitāti!
Izmantojiet LiveAgent, lai nodrošinātu efektīvu tiešsaistes klientu atbalstu ar 24/7 pieejamību un dažādām saziņas iespējām, piemēram, e-pastu, sociālajiem medijiem un čatu. Paaugstiniet klientu apmierinātību un uzturiet klientu attiecības viegli un efektīvi. Izmēģiniet bezmaksas kontu un iegūstiet piekļuvi visiem saziņas kanāliem vienuviet!
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!