Kas ir priekšapskates numura sastādītājs?
Priekšapskates numura sastādītājs ir viena no automātiskajām zvanīšanas sistēmām, kas tiek izmantota izejošajos zvanu centros līdztekus citiem automatizēto sastādītāju veidiem. Priekšapskates numura sastādīšanas sistēma automātiski paņem kontaktpersonas ierakstu no zvanu saraksta, pamatojoties uz izejošās kampaņas iestatījumiem, un nosūta to aģentam, kurš pirms zvana veikšanas var pārskatīt visu kontaktinformāciju, ieskaitot kontaktpersonas vēsturi un citu pieejamo kontekstuālo informāciju. Pēc klienta ieraksta apskates zvanu centra aģents var veikt zvanu vai to noraidīt un pāriet uz nākamo numuru kontaktu sarakstā.
Atšķirībā no progresīvajiem un prognozējošajiem numura sastādītājiem, kas nepiedāvā aģentam iespēju veikt sarunu vai to izlaist, priekšapskates numura sastādītājiem ir pilnīga kontrole pār numuru sastādīšanas procesu un iespēja pārvaldīt kontaktpersonas pārskata laiku. Tā kā aģenti var apskatīt precīzu informāciju par interesentiem vai klientiem un pirms zvana veikšanas labāk sagatavoties mijiedarbībai, tas nodrošina veiksmīgākus zvanus ar pozitīviem biznesa rezultātiem un jaudīgākām saiknēm ar klientiem.
Lai gan visi uzņēmumi (mazie, vidējie un lielie) var gūt labumu no automātiskās zvanīšanas programmatūras un priekšapskates numura sastādītāju izmantošanas, tie var būt īpaši noderīgi izejošajiem kontaktcentriem ar kompleksām pārdošanas kampaņām, kur pirms tālruņa zvanu veikšanas parasti ir nepieciešama klientu izpēte.
Priekšapskates numuru sastādītāju priekšrocības
Mazāk nomestu zvanu
Izmantojot priekšapskates numuru sastādīšanas režīmu, nav aizkaves zvanu savienojuma izveidē, kas notiek diezgan bieži, ja tiek izmantoti cita veida automātiskie zvanītāji (piemēram, prognozējošais numura sastādītājs un progresīvais numura sastādītājs). Klienti vai interesenti var nekavējoties sazināties ar aģentiem, tiklīdz ir izveidots savienojums, kas nozīmē samazinātu nomesto zvanu skaitu.
Palielināta aģentu veiktspēja un efektivitāte
Sniedzot zvanu centru aģentiem pirms zvana veikšanas ir būtisku pamatinformāciju par interesentu vai klientu, tie var veidot saturīgākas sarunas, uzlabot aģenta veiktspēju un produktivitāti, kā arī noteikti noslēgt vairāk darījumu.
Uzlabota klientu iesaiste
Tā kā aģenti ir apgādāti ar visaptverošu informāciju par katru kontaktpersonu pirms sarunas veikšanas, viņi ir labāk sagatavoti, lai tiktu galā ar interesentiem vai klientiem personalizētākā līmenī, kas palīdz uzlabot klientu iesaisti.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Kā priekšapskates numura sastādītājs darbojas zvanu centrā?
Izejošo numuru sastādīšanas priekšapskates režīmā izejošo kampaņas zvanu pieprasījums tiek automātiski izvēlēts no kontaktpersonu saraksta, pamatojoties uz zvanīšanas kampaņas iestatījumiem, un tiek parādīts aģenta ekrānā. Aģents var priekšapskatīt interesenta ierakstu un izlemt, vai veikt zvanu, noklikšķinot uz tālruņa zvana ikonas, vai izlaist to un pāriet uz nākamo numuru kampaņas zvanu sarakstā. Tiklīdz aģents ir pabeidzis tekošo zvanu, priekšapskates numuru sastādīšanas programmatūra izvada uz aģenta ekrāna nākamo zvana pieprasījumu.
Kādas ir priekšapskates numura sastādītāja priekšrocības?
Izmantojot priekšapskates automātiskā zvanītāja programmatūru, interesenti vai klienti nekavējoties tiek savienoti ar aģentiem, kas samazina potenciāli ilgāku gaidīšanas laiku un rada mazāk nomestu zvanu. Turklāt, tā kā aģenti pirms zvana veikšanas saņem ieskatu par katru kontaktu, tas ļauj labāk iesaistīties un uzlabo aģenta efektivitāti.
Vai priekšapskates numura sastādītājs ir daļa no LiveAgent?
Kā komplekss kontaktu centra programmatūras risinājums LiveAgent piedāvā iebūvētu ienākošo zvanu centru un izejošo zvanu centru iespējas. Kaut arī priekšapskates numura sastādītājs nav LiveAgent sistēmas daļa, tas piedāvā zvanīšanas režīmu “noklikšķināt un zvanīt”, kas aģentiem ļauj veikt izejošos zvanus tieši tad, kad viņi apmeklē jūsu interesentu mājaslapas.
Pēc iepazīšanās ar priekšapskates numura sastādītāja pamatiem, jūs varat uzzināt vairāk par tā priekšrocībām, piemēram, mazāk nomestu zvanu. Šī funkcija palīdz uzlabot klientu atbalstu un palielina aģentu efektivitāti.
Ja vēlaties uzzināt, kā šis sastādītājs var paaugstināt jūsu aģentu veiktspēju un efektivitāti, apmeklējiet rakstu par palielinātu aģentu veiktspēju un efektivitāti. Tas var palīdzēt jums sniegt vēl labāku klientu apkalpošanu.
Arī uzlabota klientu iesaiste ir būtiska priekšrocība, ko piedāvā priekšapskates numura sastādītājs. Tas veicina klientu apmierinātību un palīdz uzturēt ilgtermiņa attiecības ar jūsu klientiem.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!
Tiešsaistes klientu apkalpošana
Tiešsaistes klientu apkalpošanu uztur uzņēmums, kas vēlas sniegt saviem produktu lietotājiem vai tīmekļa apmeklētājiem adekvātu padomu un atbalstu.
Zvanītāja izsekošanas programmatūra
Uzziniet vairāk par zvanītāja izsekošanas programmatūru. Dziļi izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.